'Werk aan de winkel, want er lijken weer goede spelers weg te gaan bij PSV'

'Werk aan de winkel, want er lijken weer goede spelers weg te gaan bij PSV'

donderdag 26 april 2018 om 11:54

PSV pakte bijna twee weken geleden weliswaar de landstitel, maar speelde niet als een kampioen. Dat stelt Harry van Raaij, oud-voorzitter van de Eindhovense club.

"Dat PSV kampioen is geworden, is ongelooflijk knap. Ik had er voor aanvang van het seizoen namelijk niet veel vertrouwen in", laat Van Raaij weten in Voetbal International. "Ik heb ook een dubbel gevoel bij deze titel die heel bevreemdend is. Want de meeste wedstrijden die PSV heeft gespeeld, waren niet kampioenswaardig. Het was beneden PSV-niveau."

"Toch is het uitzonderlijk wat Phillip Cocu heeft neergezet met drie titels in vijf jaar", vervolgt Van Raaij. "En uiteindelijk gaat het toch om het resultaat. Ik vind wel dat het elftal volgend seizoen voetballend een flinke stap voorwaarts moet maken. Dat wordt niet eenvoudig. Nadat Guardado, Moreno, Pröpper, Willems en Locadia eerder al vertrokken, lijken er nu weer een aantal goede spelers weg te gaan. Er is dus werk aan de winkel."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Is PSV kampioenswaardig?

(1869 stemmen)

Plaats een reactie

dhrwobo +17104
donderdag 26 april 2018 om 11:56
Doe maar 3 titels in de laatste 4 jaar zelfs ;-)
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 11:57
Ja idd en alles is te vervangen komt goed volgend seizoen staat er weer een KAMPIOEN elftal
Vind ik leuk
Boi +333
donderdag 26 april 2018 om 12:00
Dat denk ik ook wel Mario!! Dat was, afgezien van vorig jaar, 2 jaar op een rij ook zo dus...
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:01
Juist als Brands het niet gaat doen
Komt er wel een andere goeie
Vind ik leuk
Boi +333
donderdag 26 april 2018 om 12:08
We zullen zien...
Vind ik leuk
Cookee +8565
donderdag 26 april 2018 om 15:44
Hoeveel jaar heeft die opvolger nodig om een database a la brands te bouwen.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 16:00
Cookee niet want Arnessen heeft een mega netwerk dus komt goed
Vind ik leuk
Cookee +8565
donderdag 26 april 2018 om 16:14
Mmm.. kost toch weer veel geld want Arnesen zal toch andere smaak van spelers hebben dan Brands.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 16:25
Als er maar een goed elftal staat boeit me niet hoe maar Arnessen is een goeie
Vind ik leuk
jaja_PSV +33307
donderdag 26 april 2018 om 12:11
Doe dan! :)
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 13:02
Jij bent scherp dhr Wobo :-)
Vind ik leuk
dhrwobo +17104
donderdag 26 april 2018 om 13:12
Dat dacht ik toch. Scherp als een mes, kenne het ok?
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 11:56
PSV is helemaal niet kampioenswaardig, wij waren wel kampioenswaardig voor die ene keer dan;-)
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 11:58
Bij ons was eendracht en dat maakt macht
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:02
Boeien kampioen,klaar
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:26
Als je wekelijks in het stadion zit doet dat zeker ter zake
Vind ik leuk
dhrwobo +17104
donderdag 26 april 2018 om 12:02
Poeh, wat hebben we dit seizoen van jullie genoten inderdaad ;-). Als we eerlijk zijn dan heeft alleen AZ echt op of boven niveau gepresteerd! Verder hebben alle topteams te weinig moois laten zien. Ook bij ons in Eindhoven was het vaak niet om aan te gluren, tegelijkertijd hebben ze wel echt op resultaat gespeeld en dat naar behoren gedaan.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:05
Maar als je ook eerlijk bent dan moet je ook erkennen dat wij wel ongelooflijk veel belangrijke spelers hebben gehad die langdurige blessures hebben gehad.
Vind ik leuk
dhrwobo +17104
donderdag 26 april 2018 om 12:55
Klopt, maar tegelijkertijd dan ook eerlijk zijn en toegeven dat de meeste aankopen niet gebracht hebben wat je als Feyenoord hoopt dat ze brengen ;-)
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 14:56
Dat geef ik absoluut toe dat de meeste aankopen gefaald hebben.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:18
Dat hebben we in de bekerfinale wel gezien heb ik gekeken naar 11 dode vogeltjes plus wissel spelers
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
donderdag 26 april 2018 om 15:55
Wilde net zeggen, qua spel is AZ de enige die het behoorlijk deed, maar qua resultaat hebben jullie het meer dan prima gedaan! Kijk dat puntenaantal.
Vind ik leuk
dhrwobo +17104
donderdag 26 april 2018 om 16:50
Nja... AZ heeft het qua resultaat ook prima gedaan met dat spelersmateriaal natuurlijk. Maar ik ben blij dat we in Eindhoven iig nog resultaat hebben behaald en kampioen zijn geworden. Nu hopen dat we een CL-waardige selectie gaan krijgen.

En hopen dat Romero de laatste 2 wedstrijden nog minuten kan maken.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
donderdag 26 april 2018 om 17:29
Ja tuurlijk, zowel PSV als AZ hebben het qua resultaat uitstekend gedaan. Ajax en Feyenoord vielen zwaar tegen.

Als je met CL-waardige selectie een selectie bedoelt die bij een gunstige loting mee kan strijden om plek 3 in de poule ben ik het met je eens. Een echte CL-waardige selectie kan geen club in Nederland betalen, denk ik.

Ben ook benieuwd naar Romero, goed dat ie straks ook een hele voorbereiding fit kan meedraaien.
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 17:29]
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 13:25
Had je de wedstrijden met je ogen dicht zitten kijken zeker.
Vind ik leuk
vrijdag 27 april 2018 om 19:30
0-3 26 punten acher ???
Vind ik leuk
zaterdag 28 april 2018 om 09:06
Alweer een nieuw account?
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 11:57
Zoveelste artikel over spelers die gaan?
Lijstje ligt toch vast al klaar voor mogelijke opvolgers?
Vind ik leuk
Boi +333
donderdag 26 april 2018 om 11:59
Dat denk ik ook zeker wel, Marcel Vereijken. En er was toch ook al een nieuwe back aangetrokken... dus ja je hebt wel gelijk denk ik...
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:03
Deze reactie ligt natuurlijk voor de hand. En je hebt daar ook zeker een heel goed punt. Dat is een zware inschattingsfout van Brands. Toch heb ik er vertrouwen in dat PSV nu zijn huiswerk wel gedaan heeft. Sinds een paar maanden zit Arnesen in de organisatie. Dat is echt een zeer ervaren manager in het internationale voetbal met vele lijntjes naar diverse clubs. Ik verwacht daar veel profijt van in de komende transferperiode. En hij zou zomaar eens de verrassende opvolger van Brands kunnen zijn, die John de Jong aan de hand neemt om die functie in de toekomst te gaan vervullen.
Vind ik leuk
Boi +333
donderdag 26 april 2018 om 12:08
We zullen zien Marcel...
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 11:57
Vooruit dan! Helemaal niets helemaal niets in Amsterdam!
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:05
Ja waarom zou je niet je lievelingsclub benoemen in een artikel over Psv
Vind ik leuk
Alain2708 +8746
donderdag 26 april 2018 om 12:07
#doeeensvolwassen
Vind ik leuk
stollie38 +16459
donderdag 26 april 2018 om 12:15
Bien en volwassen!! Die hulp komt al jaren te laat. Dat hebben ze al opgegeven.
Vind ik leuk
Alain2708 +8746
donderdag 26 april 2018 om 12:27
Is hij wel een volwassen kerel?
(serieuze vraag..)
Vind ik leuk
stollie38 +16459
donderdag 26 april 2018 om 12:36
Uhm niet echt.
Vind ik leuk
Alain2708 +8746
donderdag 26 april 2018 om 12:40
Qua leeftijd dus wel, alleen qua gedrag niet?
Vind ik leuk
stollie38 +16459
donderdag 26 april 2018 om 12:46
Beide niet
Vind ik leuk
Alain2708 +8746
donderdag 26 april 2018 om 12:49
Lachwekkend!
Wordt hij misschien gepest en dat hij daarom zoveel azijn drinkt?
Vind ik leuk
Niels92 +10808
donderdag 26 april 2018 om 12:25
Amsterdam heeft sowieso de hoofdprijs, in Amsterdam zitten ze namelijk niet opgescheept met Bien, een mooier geschenk kan Amsterdam niet krijgen :)
Vind ik leuk
stollie38 +16459
donderdag 26 april 2018 om 12:36
Inderdaad maar we hebben in elk dorp wel een dorpsgek. ;-)
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:59
Dat zou je willen ja!
Vind ik leuk
Niels92 +10808
donderdag 26 april 2018 om 13:35
Nee Bien ik zou niet willen dat jij zou wonen waar ik woon, ik leef graag in een schone en frisse buurt :)
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 13:50
Amstelveen waar al dat tuig van de ergste soort woont zeker? Die Amstelveen oke. Waar veel geweld is ontvoering en overlast is! Motorclubs die mensen zwaar mishandelen daar! Waar dooie door misdrijf om het leven worden gebracht waar Amstelveense wethouder sex gesprekken heeft met minder jarige meisjes.
Vind ik leuk
Niels92 +10808
donderdag 26 april 2018 om 14:05
Ik woon niet in Amstelveen , ik woon wel op een leuk rustig stukje ergens in Almere aan het water :)

Denk jij trouwens dat dat soort dingen in Brabant niet gebeurt? Gisteren nog Bien is er in Brabant een afrekening plaatsgevonden, een crimineel werd kapot geschoten bij zijn auto. Die jongen was lid van de No Surrender, wat denk je dat dat is? '' Hoefs had een flink strafblad, onder andere voor mishandelingen, diefstal en drugsdelicten. Hij was de tweede verdachte in de zaak rond de dood van Joeri Edelijn. ''

Mondje houden over motorbendes en geweld wanneer het zelfs in het '' gemoedelijke Brabant '' gebeurt :) Wat ik al zo vaak zeg Brabanders zijn geen haar beter dan Amsterdammers, Rotterdammers, Hagenezen et cetera, ook in Brabant heb je genoeg UITSCHOT wonen!

Fijne middag verder Bientje :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 14:14]
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 14:48
Weet ik zat gewoon maar wat te kloten, haha! Die van wethouder en motorbende heb ik van Google...
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
donderdag 26 april 2018 om 15:56
Zo, Bien die Google correct spelt!!!
Vind ik leuk
Utca030 +6176
donderdag 26 april 2018 om 17:04
Utreg niet he.
Vind ik leuk
Niels92 +10808
donderdag 26 april 2018 om 17:15
Overal :)
Vind ik leuk
stollie38 +16459
donderdag 26 april 2018 om 19:05
Hahaha alsof jij Amstelveen kent. Met je fantasie verhalen. Beter als die kinderlokkers bij jou in de buurt
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 13:02
Hij blijft leuk
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
donderdag 26 april 2018 om 15:56
Over 2 dagen worden we kampioen, beste Bientje.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 16:02
Kampioen wat niets inhoud wauw dan kan je feesten eigenlijk voor niets!
Vind ik leuk
Ruud40 +10853
donderdag 26 april 2018 om 11:57
Vrijwel geen enkele wedstrijd in Nederland is nog kampioenswaardig.

Speelt Ajax dan zo geweldig dat het een "terechte" kampioen was geweest? Echt niet.


Blijft over AZ. Tja, die spelen best leuk, maar laten het in elke topper liggen, dus dan zou je ook niet veel meer dan kampioen tegen de kleintjes zijn. Ook niets om trots op te zijn.
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 11:59]
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:49
Jawel hoor. Schitterende wedstrijden gezien. Gewonnen en verloren. Bovenin meegedaan, in de finale gestaan, Europees voetbal behaald. Daar gaat het toch om dat je kan genieten? Of je wint of verliest. De wedstrijd tegen PSV, daar zat echt alles in. Vreugde ongeloof teleurstelling. Daarvoor ga je toch naar het stadion? Je wilt genieren van een mooie pot voetbal. Je ga toch niet om te glory hunten?
Vind ik leuk
Ruud40 +10853
donderdag 26 april 2018 om 13:12
Mhh. Titel is gewijzigd door VP, dus ja...

Gok erop fan van AZ?
Kun je "kampioenswaardig" zijn als je (tot nu) 5 van de 5 wedstrijden tegen de tradionele top 3 verliest?
Wat mij betreft niet, je wordt dan uiteraard kampioen en als je de meeste punten hebt terecht, maar veel glans zit er niet op zo'n kampioenschap.


Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 14:12
Heb ik dat gezegd? Welnee niet kampioenswaardig. Dat hoeft ook niet. Als je maar leuk spannend voetbal ziet. Supporter van Ajax of PSV ben je omdat je zelf graag kampioen wordt en niet wilt verliezen. Voor Feyenoord geldt dit niet zo. Het is maar een spelletje. Volksvermaak. Meer niet. Snap ook nooit die onzin hier van wij hebben het meeste gewonnen. Nee wij hebben het meeste gewonnen.zo gaat dat door. Lekker belangrijk.
Vind ik leuk
La Luz +45
donderdag 26 april 2018 om 11:58
"Want de meeste wedstrijden die PSV heeft gespeeld, waren niet kampioenswaardig. Het was beneden PSV-niveau."
Hier heeft Harry helaas wel gelijk in, wat zaten er toch veel wedstrijden van een bedroevend niveau tussen zeg.
Vind ik leuk
Boi +333
donderdag 26 april 2018 om 11:58
Oké, sommige wedstrijden waren onder het PSV-niveau, met het debacle tegen Willem II als meest recente voorbeeld. Maar ik vindt persoonlijk wel gewoon de terechte kampioen. Maar ik ben inderdaad ook gewoon heel erg bang dat we belangrijke mensen kwijt raken. Zoet, Arias, Lozano, De Jong, om er maar eens een paar op te noemen. En misschien Hendrix en Bergwijn ook wel. Ik hoop het niet, maar ik zie het wel gebeuren...:(
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
donderdag 26 april 2018 om 15:57
Als je 10 punten voor staat op de nr. 2 ben je zeker de terechte kampioen!
Vind ik leuk
Boi +333
donderdag 26 april 2018 om 16:05
Dat dacht ik ook, Doe dan! En dat zeg ik niet alleen omdat ik een PSV'er ben! Dat had ik ook gezegd als Ajax zo kampioen was geworden, of welke club dan ook...
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
donderdag 26 april 2018 om 17:17
Vind sowieso de club die na speelronde 34 de meeste punten heeft de terechte kampioen. Over het spel kan je nog twisten, maar over de resultaten niet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 17:17]
Vind ik leuk
Boi +333
donderdag 26 april 2018 om 17:18
100% mee een, Doe dan!!!!
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 11:59
Dan is er geen 1 team in Nederland Kampioenswaardig want het is allemaal brandhout. Misschien eens accepteren dat het algehele niveau zo drastisch laag is dat het ook moeilijk te verwachten is dat een team het hele jaar er voetballend bovenuit steekt.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
donderdag 26 april 2018 om 11:59
Wanneer is het wel kampioenswaardig? Altijd dar gezever of iets wel of niet mooi is, wel of niet kampioenswaardig, je bent een aantal wedstrijden voor het einde al kampioen, wint met 3-0 van de nummer 2 wanneer ben je in godsnaam kampioenswaardig bezig? Leg het me uit, dan weet ik het tenminste...
Vind ik leuk
Alain2708 +8746
donderdag 26 april 2018 om 12:02
PSV is elk seizoen kampioenswaardig vind ik, Feyenoord in iets mindere mate net zoals AZ.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 14:13
AZ nog niet hoor. Club is te klein daarvoor. Des te knapper dat ze zo spelen en ver komen in Europa best vaak.
Vind ik leuk
Alain2708 +8746
donderdag 26 april 2018 om 14:19
Nee idd, daar heb je gelijk in..
Vind ik leuk
#KeizerIn +4428
donderdag 26 april 2018 om 11:59
Mooi schaaltje hoor, maar Ajax en AZ hebben het beste gespeeld (Ajax alleen eerste seizoenshelft) en voor mij is dat het enige wat telt.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:02
Dit meen je niet serieus toch? Zet je Ajax bril eens af en durf toe te geven dat het niveau van Ajax nog slechter waar dan dat van Psv
Vind ik leuk
#KeizerIn +4428
donderdag 26 april 2018 om 12:03
Met Ten Hag is het flink verslechterd, maar PSV speelde alsnog slechter.
Vind ik leuk
SimonSays +2735
donderdag 26 april 2018 om 12:06
Hoe kun je met goed spel nou verliezen van zo veel kleine clubs? En als het spel zo goed is, waarom is de ArenA dan zo leeg?
Vind ik leuk
Axim +486
donderdag 26 april 2018 om 12:48
dit kun je niet menen.....
Vind ik leuk
Cappie +6547
donderdag 26 april 2018 om 12:07
Voor jou is het enige dat telt hoe je speelt?

En AZ heeft het beste gespeeld in alle wedstrijden behalve tegen de toppers. Maar ook maar minimaal hoor. AZ wordt door iedereen ook een beetje te veel de hemel ingeschreven. Een soort hype waar iedereen weer lekker op mee springt. Denk dat er maar weinig echt veel wedstrijden van AZ zien.

En Ajax was zelfs de eerste seizoenshelft niet heel goed.
Vind ik leuk
#KeizerIn +4428
donderdag 26 april 2018 om 12:33
Dat over AZ slaat nergens op! Mensen noemen het juist geen topclub omdat ze bijna altijd tegen Ajax, PSV en Feyenoord verliezen, maar ze spelen echt lekker. Buitenspelers die een actie kunnen maken, dynamische middenvelder, goede backs enz...
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 14:16
Ik zie ze allemaal. Aan het begin van het seizoen was het minder. Bijvoorbeeld excelsior thuis. Binnen tien minuten kansloos achter 0-2. En zo waren er wel meer. Maar later ging het beter en staan mooi derde en de finale gehaald. Top seizoen.
Vind ik leuk
Cappie +6547
donderdag 26 april 2018 om 14:18
O, zeker. Top seizoen voor AZ. Maar de pers en vele voetbalkenners doen net alsof AZ het Barcelona of City van Nederland is. En dat valt ook wel weer mee. AZ laat inderdaad tegen kleine clubs ook nog wel eens zien moeite te hebben met verdedigende tegenstanders. En zoals al vaker geconcludeerd is het tegen de topclubs helemaal vaak ondermaats.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 14:29
Tegen PSV ging het aardig en was gelijkspel verdient. Rhuis tegen Ajax was het Friday die op het laatst een niet te missen kans verprutst. Dus ook dit had gelijk moeten zijn. Alleen tegen Feyenoord kansloos geweest. Eerste wedstrijd tegen PSV ook verloren. Had ook winst moeten zijn. Dus kansloos is wat overdreven.
Vind ik leuk
Cappie +6547
donderdag 26 april 2018 om 16:12
Sorry, maar dan heb je de laatste wedstrijd tegen PSV blijkbaar toch niet gezien. AZ kwam volledig tegen de verhouding in op 2-0. Het was niet meer dan terecht dat PSV alsnog met de 3 punten naar huis ging.
Vind ik leuk
La Luz +45
donderdag 26 april 2018 om 12:08
Maak jezelf nu toch niet zo belachelijk man, kop op en verman jezelf, you can do it!
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 18:51
Als er eentje zich belachelijk maakt ben jij het.
Vind ik leuk
stratumseind +128556
donderdag 26 april 2018 om 12:37
mooi , modder volgend jaar maar weer zo verder dan jij blij en de rest van nederland ook
Vind ik leuk
Alain2708 +8746
donderdag 26 april 2018 om 12:00
Natuurlijk is PSV kampioenswaardig, dat is het elk seizoen, beetje domme poll vind ik.
Vind ik leuk
Rodajc +7955
donderdag 26 april 2018 om 12:01
Wat PSV doet in de eredivisie, doet Real Madrid in de Champions League. De winnaar heeft altijd gelijk, prima gedaan dus.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:02
Eindelijk iemand die er kijk op heeft!!
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:02
Foutje. Er had natuurlijk moeten staan dat in deze wedstrijd wordt bepaald wie de beste is. Bij elk beter resultaat dan een 0-8 nederlaag is en blijft dat uiteraard Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:05
Wat is PSV toch een kut club. Totaal geen uitstraling.
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 12:13]
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
donderdag 26 april 2018 om 12:07
Dit artikel gaat over PSV, laat Ajax er aub buiten!
Vind ik leuk
SimonSays +2735
donderdag 26 april 2018 om 12:17
Hij heeft het snel aangepast en Ajax ook nog eens verkeerd geschreven.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
donderdag 26 april 2018 om 12:19
Hahah die Mees Kees, had zelf een betere leraar moeten hebben denk ik;)
Vind ik leuk
SimonSays +2735
donderdag 26 april 2018 om 12:22
Goeie ;)
Gelukkig geeft ons PSV iedere ongelovige een bijscholing, hij hoeft alleen maar zijn ogen te openen.
Vind ik leuk
Alain2708 +8746
donderdag 26 april 2018 om 12:34
Laat gaan joh, over en weer zitten hier op VP van zulke gastjes die totaal niet inhoudelijk reageren maar alleen proberen te zieken.
Mooi dat steeds meer mensen antipathie krijgen tegen die zielige persoontjes!
Vind ik leuk
stratumseind +128556
donderdag 26 april 2018 om 12:35
goed dat je met een pseudo account laat zien dat je de mokerslag nog steeds niet te boven bent , dat geeft ons nog meer vreugde
Vind ik leuk
SimonSays +2735
donderdag 26 april 2018 om 12:16
"Nadat Guardado, Moreno, Pröpper, Willems (en Locadia) eerder al vertrokken", werden wij door de buitenwacht al finaal afgeschreven. Er waren van die gekkies bij die vonden dat wij op de vierde of vijfde plaats gingen eindigen, achter AZ en Utrecht.

Zo zie je maar dat het gros er geen verstand van heeft;) en het is des te knapper dat wij, zonder hulp van de gemeente, alweer kampioen zijn geworden. Met recht de beste club van Nederland, dat zeg ik in alle bescheidenheid.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:42
Laat die bescheidenheid maar weg hoor. Meer dan dik verdiend dit. Wie had dit inderdaad ooit verwacht. Alle credits naar Cocu en staf.
Vind ik leuk
Axim +486
donderdag 26 april 2018 om 12:20
Bewezen is dat niemand onmisbaar is. Er komen vanzelf nieuwe leiders en dragers ! Als je maar voor elkaar wil werken en elkaar accepteert komt het allemaal goed !
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:25
Ooohhh, Harrie....dat mag je niet zeggen hoor!! Zomaar kritiek hebben op het spel van PSV...
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:32
Welke spelers vertrekken er waarschijnlijk?
Zoet, Arias, van Ginkel, De Jong, Lozano
Welke spelers misschien?
Bergwijn, Pereiro, Isimat, Brenet
Van de laatste groep is de kans op vertrek bij Bergwijn het meest reëel in verband met concrete interesse tijdens de winterstop.

Hoe zou PSV er dan uit kunnen zien komend seizoen:

Room


Brenet Schwaab Obispo Viergever


Hendrix Luckassen


Mauro

Alireza Pereiro
( AZ) Romero


Een winnend team? Geen flauw idee. Maar zeker een team dat met 1 gerichte aankoop ( Alireza, want Viergever is "gratis") hoge ogen kan gooien.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:45
Eerlijk denk ik dat Lozano en Van Ginkel nog blijven. Ook zullen er wel een paar Mexicanen bij komen. Misschien een nieuwe doelman, die Pau Lopez. Van Drongelen misschien nog. Het hoeven geen dure aankopen te zijn, maar om nou niemand te kopen zou ook weer zonde zijn.
En Alireza wil weg uit Nederland. Dan zal PSV hem echt niet kunnen kopen. Stel dat het toch lukt, dan is dat wel een mega zet. Zoiets had ik ook met Larsson toen die voor Feyenoord koos. Alleen is Alireza wel een pak beter.
Vind ik leuk
Sil95 +8432
donderdag 26 april 2018 om 12:58
Met alle respect , maar met een dergelijk team zie ik PSV geen prijzen winnen. Room en Luckassen vind ik sowieso al PSV onwaardig , zeker voor de eerste elf. Obispo en Mauro zijn talentvol maar nog niet in staat om het hele seizoen constant te presteren.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 13:26
Luckassen op het middenveld een kans geven. Ben niet onder de indruk dit jaar, maar bij AZ was hij imponerend met zijn kracht. Dure aankoop geweest, dus een kans geven. Obispo is geweldig. Gewoon een seizoen laten spelen. Leert niks meer in Jong en heeft ook niks aan 10 minuten invallen. De Ligt mag ook zijn fouten maken. Dat hoort er nu eenmaal bij.
Mauro heeft al geweldige wedstrijden gespeeld dit seizoen als basisspeler.
Ik ben groot voorstander om de talentvolle jeugd een serieuze kans te geven aangevuld door 2 of 3 gerichte aankopen. Met het geld dat er waarschijnlijk binnen komt ( verkoop spelers en CL) enkele toppers ( voor de ED toppers) aantrekken, die de jeugd bij de hand nemen.
Crazy name: Affelay? Zit op een dood spoor in Engeland, maar voor PSV een absolute topper!
Vind ik leuk
stratumseind +128556
donderdag 26 april 2018 om 12:33
Er is dus helemaal niets anders dan alle andere jaren : er vertrekken spelers en er komen er weer een paar bij .
Op naar de volgende schaal.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:41
Hoe kan je nou volgens de stelling niet kampioenswaardig zijn en toch kampioen worden?
Vind ik leuk
John040 +916
donderdag 26 april 2018 om 12:53
Ik vind dat als er 8 spelers verdwijnen( arias brennet isimat perreiro lozano bergwijn de jong zoet) en van ginkel erbij 9, je heel wat kan opvangen met eigen jeugd en 5 gerichte aankopen je heel goed op peil bent.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 13:46
Hebben ze goede spelers dan?
Vind ik leuk
Topdrie +1943
donderdag 26 april 2018 om 14:40
Cocu is ook aan z'n laatste seizoen bezig in Eindhoven
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 16:13
PSV kampioen van Nederland ! De ajax supportertjes gingen huilend naar huis met hun fakkeltjes in de hand . 3-0 compleet overlopen door de voetbalhoofdstad van Nederland
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 17:30
Wat is kampioenswaardig? Schreeuwen dat je beter bent, maar kansloos verliezen? Nee het gaat om de punten aan het eind van het seizoen. Even ter vergelijk: is een mooiere vrouw ook een betere vrouw?
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 18:30
BREAKING NEWS!
Loius van Gaal heeft aanbieding van PSV op zak voor TD functie
Gesprek van de dag op de hertgang vanmiddag
Hij schijnt vanmorgen met cocu en brands en gerbrands gesignaleerd te zijn in Eindhoven.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 19:14
Komt goed
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 21:54
Hmmm... ik heb dit vaker gelezen... VI gekopieerd?
Vind ik leuk
vrijdag 27 april 2018 om 10:13
hallo Kijk dat is nu precies het verschil met Ajax, Ajax haalt nieuwe spelers op tijd! En met hun eigen talenten zijn die voor volgend seizoen klaar! En dat kunnen feyenoord en PSV niet! geen geld? Het voorbeeld vorig jaar Osijek Toen is PSV Sterkhouders kwijt geraakt! dat zij daarna goed voor de dag zijn gekomen? is de verdienste van COCU! ik geloofde ook niet in hem met zijn 5 , 3, 2, systeem. maar hij had het toch goed gezien! hopelijk zijn ze nu daar wakker in lampekapje en zorgen ze op tijd voor acceptabele vervangers? anders wordt het weer het zelfde verhaal als vorig jaar! mvg liefhebber ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Werk aan de winkel, want er lijken weer goede spelers weg te gaan bij PSV'