'Younes wil Napoli-contract verscheuren en niet voor boetes opdraaien'

    'Younes wil Napoli-contract verscheuren en niet voor boetes opdraaien'

    donderdag 26 april 2018 om 12:34

    De advocaat van Amin Younes heeft aan zijn zaakwaarnemer laten weten dat de Ajacied definitief van een transfer naar Italië afziet. Dat vertelt Raffaele Auriemma, een journalist van het Italiaanse Sportmediaset.

    Het leek er sowieso al niet op dat Younes per 1 juli speler van Napoli zou zijn, gezien wat er de afgelopen maanden gebeurd is. De Duitser zou afgelopen winter naar Italië verhuizen, maar besloot op het laatste moment om een stokje te steken voor de transfer. Napoli claimde dat Younes maar liefst 31 handtekeningen heeft gezet en dat ze de aanvaller komende zomer 'gewoon' verwachten, maar dat lijkt niet te gaan gebeuren.

    "Younes werd gezien in het Borussia Park, tijdens de wedstrijd Borussia Mönchengladbach - VfL Wolfsburg. De reden? Hij was aan het onderhandelen met de club over een Bundesliga-transfer. Als dat waar is, zou dat de zoveelste verkeerde keuze van de Duitser zijn", zegt Auriemma, geciteerd door het Italiaanse Superscommesse. "Zijn advocaat Jorg Von Appen heeft een mail gestuurd aan zijn zaakwaarnemer Nicola Innocentin, waarin duidelijk is gemaakt dat ze de overeenkomst willen ontbinden, zonder dat ze voor de boetes op willen draaien."

    Naast Wolfsburg is ook VfB Stuttgart naar verluidt in de markt voor Younes. "Napoli wil Younes aan de hoogste bieder verkopen. Een van de clubs die geïnteresseerd is in de aanvaller is Stuttgart", zegt Auriemma.

    'Napoli verdient goed, terwijl Younes gaat spelen waar hij zich prettig voelt', schrijft Superscommesse. 'Als Napoli kampioen wordt, is het jammer voor Younes als hij dan niet het Italiaanse shirt draagt. Amin kiest liever voor het koude Duitsland in plaats van het warme Napels, een stad die weet hoe je van kampioenen moet houden. Misschien hebben ze Younes dat niet verteld.'

    Lees ook'Younes heeft lak aan statement en bereikt akkoord: transfervrij naar Bundesliga'

    Plaats een reactie

    donderdag 26 april 2018 om 12:36
    Mario, waar ben je?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 12:36]
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 12:37
    ...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 12:38]
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 12:38
    Die is zich weer aan het bedenken hoe hij weer een andere club door de grond kan boren!

    Of de mail aan vp aan het sturen, dat was vandaag ook nog zijn plan!
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8688
    donderdag 26 april 2018 om 12:46
    Kijk wat je zegt en kijk daarna naar je afbeelding.....
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 13:33
    Neehoor ik verlaag me niet tot jullie niveau sorry ik moet me gedragen als 43e jarige dus dat gaan we ook maar doen he! Iedereen met zo'n avatar zegt helaas genoeg over de persoon. Ik zal vanavond netjes reageren als jullie in bedje liggen. Slaap lekker voor straks en vergeet de speen niet he!
    Vind ik leuk
    vos199 +1203
    donderdag 26 april 2018 om 12:40
    Die samen met zn broer Luigi op pad om zn wijf te redden uit een of ander kasteel
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16405
    donderdag 26 april 2018 om 12:47
    Mario?
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 12:52
    Die gozer die eerst een 1 post om als eerste te zijn en dan pas een reactie typt door hem aan te passen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16405
    donderdag 26 april 2018 om 12:56
    Geen idee wie dat is.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 13:00
    Lees even het JC Arena topic en je bent wijzer.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16405
    donderdag 26 april 2018 om 13:03
    Ga ik doen..

    Oh, ik heb nooit problemen met hem hoor.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 13:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 13:38
    Ik ook niet met jou en het ging erom dat ik vaker op 1 stond, lekker boeiend dus zal niet snel meer reageren. En tja dat ze begonnen heb ik een keer 1 ingevuld om te pesten maargoed kunnen hun niet tegen haha toch diep en diep triest. En allemaal tegen mij dacht jullie dat het mij wat interesseerd
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16405
    donderdag 26 april 2018 om 13:54
    Lekker belangrijk wie er als eerste een reactie plaatst, pesten kan over en weer, mits met respect.
    Ik ken jou eigenlijk niet als iemand die loopt te zieken, jij bent eigenlijk best positief over de kwaliteiten die sommige (ex) Ajacieden bezitten.

    Gewoon op een normale manier positief en negatief, zoals het hoort.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 15:11
    Mij boeit het nu ook niet meer ik zal niet meer als eerste reageren en ben meestal objectief over iedere club! Iedereen heeft een eigen club en daar heb ik alle respect voor. Maar als er iemand ergens op in gaat nou dan kom maar op met zijn alle als toen straks. Helaas vernederen ze je en komen dan met alle tegenlijk en boeit me niet maar actie is een reactie.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16405
    donderdag 26 april 2018 om 15:15
    Lekker laten lullen joh, doe ik ook.
    Met soms een inhoudelijke reactie en dan geen reactie terug, dat zegt dan toch genoeg?
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 13:40
    Huilenbalk haha als jullie zeuren tja dan kan je eens wat terug verwachten toch? Maar wat ik al zei is me allemaal wel goed zo ik verlaag me niet tot jullie IQ
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 15:02
    Hij vraagt iets ik geef antwoord maar goed voor jou even deze situatie.

    AZ 67 maakt een dolletje door als eerste een 2 te plaatsen zonder reactie.

    Ik reageer erop met 3 zonder te weten waar het over gaat. Dus hij reageert met bovenstaand comment. Ik geef aan te begrijpen wie hij bedoeld.

    Alain vraagt vervolgens Mario?

    Dus ik zeg nu waar hij op doelt. Ik zeg ook alleen maar dat het mij ook opvalt.

    Dus over welk deel van mijn reactie maak jij je druk?
    Druk genoeg om mij huilebalk te noemen in ieder geval.

    Het feit dat jij je nu aangevallen voelt daar kan ik in ieder geval weinig aan doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 13:34
    Ja Alain?
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 13:30
    Ik ga niet meer reageren stelletje hopeloze figuren die alles verzieken!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 13:59
    Laat je niet zo kennen Mario, je kan het beter negeren dan elke keer zo kinderachtig reageren. Nu ziet iedereen dat je huizenhoog op de kast zit. Volwassen mensen reageren niet zo, in ieder geval niet degene waar ik mee omga, dus vandaar dat ze je wellicht kinderachtig vinden overkomen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 13:59]
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:05
    Komt goed Alkmaar:)
    Vind ik leuk
    guusje +1121
    donderdag 26 april 2018 om 14:09
    op de kast? Hij komt er net uit....
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    donderdag 26 april 2018 om 12:39
    Heel raar verhaal dit, lijkt me namelijk sterk dat Napoli dit verzint..
    Maar goed, zo'n speler moet je dan ook helemaal niet meer willen.. En zo goed is hij ook niet..
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    donderdag 26 april 2018 om 13:55
    Daarom willen ze 'm ook verkopen
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    zaterdag 28 april 2018 om 17:00
    Dat is mij ook een raadsel..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31494
    donderdag 26 april 2018 om 12:39
    Dat clubs hem nog willen. Ongelofelijk.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10596
    donderdag 26 april 2018 om 12:46
    Snap ik ook niet als Ajacied zijnde.. Bakt er al een heel jaar niets meer van. En een mentaliteit die erg bedroevend is.:
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5360
    donderdag 26 april 2018 om 12:41
    Er was dus toch een rechtsgeldig contract met Napoli.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 12:45
    Napoli gaat hem toch verkopen? Zo te lezen.
    Vind ik leuk
    Stack5 +2978
    donderdag 26 april 2018 om 12:45
    Ja, en lijken ze nu te willen ontbinden zonder voor de kosten op te hoeven draaien. Daar zal Napoli natuurlijk wel mee instemmen.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10596
    donderdag 26 april 2018 om 12:44
    Misschien is Younes wel iets voor de Intratuin , kan hij daar als tuinkabouter functioneren! Gegarandeerd speeltijd!
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 12:45
    Gaan zien of napoli een cent krijgt.. gewoon naar de rechter EU regelement verbied dit er ligt ook al een arrest van een Belgische speler.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    donderdag 26 april 2018 om 13:56
    Hij heeft toch willens en wetens getekend? Je komt niet zomaar onder een contract uit hoor
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:00
    Google eens... die voetbal contracten gaan tegen eu regelementen van vrij verkeer in. Als ij heeft getekend heeft elke die contract ook zo verscheurd. Er is al een speler in België geweest wordt al Bosman 2.0 genoemd.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16405
    donderdag 26 april 2018 om 12:46
    Deze soap is nog beter dan GTST!
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1334
    donderdag 26 april 2018 om 12:50
    Vanaf dag één heb ik gezegd dat Younes geen contract ondertekend heeft bij Napoli, maar als dat toch het geval is en hij daar zonder kosten onderuit wil komen is hij wel heel naïef. Ik wil ook wel mijn huis hypotheekvrij krijgen zonder verder af te lossen. Keep dreaming
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 12:56
    Ik zou youness ook even een rekening sturen als ik Ajax was. Toch een miljoentje of vijf door hun neus geboord door deze wispelturige tuinkabouter.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 13:20
    krijg ajax nu niks, hihi
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20777
    donderdag 26 april 2018 om 13:22
    Raar verhaal...geloof er niks van.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 15:59
    Send Luca to convince him....
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    donderdag 26 april 2018 om 17:00
    Napoli!! hier ben ik!
    Vind ik leuk
    Farmer +11985
    donderdag 26 april 2018 om 18:21
    Hmm, een van de raarste soaps die ik gelezen heb, de laatste tijden... Eerst zegt kamp-Younes dat er geen contract is, nu dus wel, want ze willen er onderuit, en er met een schone kont vanaf komen... heh...

    Laat em even wakker uit zn doppen kijken. In de voetballerij gaat het om veel geld, en handtekening betekend akkoord.

    Op de keerzijde vd munt; Apart ook dat Younes níet wil uitkomen voor zo'n grote club in Italïe. Napoli stevent af op een landstitel(ten koste van Juve!! O.o poeh), Napels is een mooie regio met een geweldig klimaat, zou dr best voor een dergelijk maandbedragje, een paar jaartjes willen wonen bv...

    Als ie dus wél heeft getekend, heeft ie niks te mokken of mekkeren. Contract is dan contract, en er is geen comissie of rechtbank, die zo een "vers getekend" contract zal ontbinden om de redenen die Younes nu aandraagt...

    Of iig wat we te horen/lezen krijgen.. :P
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Younes wil Napoli-contract verscheuren en niet voor boetes opdraaien'