'Younes heeft lak aan statement en bereikt akkoord: transfervrij naar Bundesliga'

    'Younes heeft lak aan statement en bereikt akkoord: transfervrij naar Bundesliga'

    woensdag 25 april 2018 om 14:18

    Ajax-aanvaller Amin Younes staat op het punt om een meerjarig contract te signeren bij VfL Wolfsburg. Het Duitse medium Die Welt schrijft dat woensdagmiddag. Afgelopen weekend werd Younes al gespot bij een wedstrijd van Wolfsburg. 

    Het verhaal rond de 24-jarige Younes is imiddels bekend. Afgelopen januari léék de vleugelaanvaller naar het Italiaanse SSC Napoli te verkassen. Op het laatste moment zag Younes echter af van die transfer. De exacte aanleiding of oorzaak voor het klappen van de deal is nog altijd niet bekend.

    Feit is sowieso dat Napoli zeker weet dat Younes zijn handtekening heeft gezet. Een betrokken advocaat zei dinsdag nog dat Younes inderdaad per 1 juli speler is van Napoli.

    Mocht Wolfsburg met de rechtspoot inderdaad een akkoord hebben bereikt over een transfer per 1 juli, dan is het dus nog maar de vraag of Younes inderdaad transfervrij naar Duitsland verkast. Wolfsburg lijkt sowieso in onderhandeling te moeten met Napoli. Dat Younes komend seizoen aan de slag gaat in de Serie A, is volgens Duitse en Italiaanse media in ieder geval uitgesloten. 

    Plaats een reactie

    woensdag 25 april 2018 om 14:20
    Wat een soap!.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:21
    Tjah een echte zeeperd...
    Vind ik leuk
    Aal +21803
    woensdag 25 april 2018 om 14:23
    Wat een dwaas is dit toch zeg. Lijkt een beetje op mij.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:33
    Hahaha tis dat ik je maar 1 like kan geven. ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:35
    Ik heb hem 1tje extra gegeven voor jou...-:)
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:36
    Thnx!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:14
    Zelfspot is de leukste spot! 👌 ik had je ook graag een stuk of 10likes gegeven. Ipv die stumpers die alleen of andere zeiken en als iemand een keer iets over hun zegt, direct flippen! Nee ik mag dat wel, ook mijn ding
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:33
    Vind je, dat valt toch wel mee we hebben het afgelopen half jaar maar een half miljoen berichten over Younes gekregen. ;)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23126
    woensdag 25 april 2018 om 14:42
    Dat is snel verdiend voor Napoli
    Vind ik leuk
    dezink +1173
    woensdag 25 april 2018 om 15:09
    We gaan er eens even lekker voor zitten..
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:20
    Hoop dat Wolfsburg nu degradeert wordt lachen.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 18:38
    Sjaak swart undercover ? 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:21
    Hahaha lekker voor die oplichters in Italië en nog steeds niet 1 papiertje gezien met 1 van die 38 handtekeningen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:22]
    Vind ik leuk
    SimonSays +5916
    woensdag 25 april 2018 om 15:04
    Ze zijn nou ook niet bepaald verplicht om vertrouwelijke documenten vrij te geven omwille van een welles-nietes met een speler. Als ze die handtekeningen hebben en ergens denken recht op te hebben, dan zullen ze die handtekeningen ongetwijfeld indienen bij een rechtbank.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:07
    Toch gaat hij gewoon transfervrij wordt er door deze journalist gemeld..
    Vind ik leuk
    SimonSays +5916
    woensdag 25 april 2018 om 15:35
    Dus een journalist van Die Welt geloof je wel, en een advocaat van Napoli niet?

    Voor de duidelijkheid: het kan mij geen voetbal schelen waar Younes komt te spelen en of er wel of geen transfersom op tafel komt. Als Younes heeft getekend wordt het in ieder geval geen transfervrije overstap.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:27
    Ik geloof younes
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:21
    Amin heeft scheisse!
    Vind ik leuk
    Leeuw +5709
    woensdag 25 april 2018 om 14:25
    Ajax zal toch geld moeten ontvangen. Liefst natuurlijk van die Duitsers, aangezien Italliaanse clubs vaak moeite hebben met betalen.
    Vind ik leuk
    2cents +54693
    woensdag 25 april 2018 om 14:27
    Nee, Younes is deze zomer transfervrij.
    Vind ik leuk
    Leeuw +5709
    woensdag 25 april 2018 om 14:56
    Ah, dan heb ik dit niet goed genoeg gevolgd.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8524
    woensdag 25 april 2018 om 17:13
    Er wordt ook bijna nooit iets over gemeld op vp.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:26
    Hopelijk krijgt Younes bij Wolfsburg wel de warmte die hij van Ajax en de leiding en de fans niet kreeg.
    Vind ik leuk
    2cents +54693
    woensdag 25 april 2018 om 14:28
    Haha, hou toch op met die onzin jongen.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38939
    woensdag 25 april 2018 om 14:31
    Hoewel ons Biendje gewoon kinderachtig bezig is, vind ik t wel opvallend hoe fans omgaan (ook in betere tijden) met Younes. Geldt ook voor Veltman trouwens.

    Daarin is Ajax trouwens niet uniek hor. Kijk naar Luuk de Jong bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    2cents +54693
    woensdag 25 april 2018 om 14:39
    Dat het niet uniek is zegt in deze alles denk ik.

    En het is ook niet alleen iets van nu maar speelt al veel langer ben ik bang.

    Is ook niet mijn cup of tea, al ben ik wel van mening dat het van 2 kanten moet komen.

    Neem Ziyech. Hoewel de overgrote meerderheid hem steunt met applaus en nooit zou fluiten reageert hij toch vooral alsof iedereen tegen hem is. De mensen die hem applaus gaven leek hij wel als hypocriet te zien.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:08
    Maar niet Ziyech noemen...
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38939
    woensdag 25 april 2018 om 15:33
    Pf ik kan nog wel tientallen spelers noemen.
    Ziyech vind ik sowieso een heel ander voorbeeld.
    Het overgrote deel van de fans gaat juist zeer positief met hem om. Daar hoor je hemzelf dan weer niet over.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20745
    woensdag 25 april 2018 om 15:22
    Hij is enorm beperkt. Levenslang met dwang....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 17:30]
    Vind ik leuk
    Niels92 +23681
    woensdag 25 april 2018 om 14:30
    Hopelijk leer jij het ooit af om niet zo hypocriet te zijn, de warmte die de supporters zoals jij het bedoeld uiten op Younes, die warmte heb jij zelf meer dan voldoende geuit over de spelers en trainer van PSV. En maar blijven wijzen naar Ajacieden, hypocrietje!

    Wanneer er ooit een trofee in het leven wordt geroepen voor de meest hypocriete VP'er, win jij die trofee met grote afstand :)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20745
    woensdag 25 april 2018 om 17:30
    Eenzame hoogte
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:34
    We konden 10 miljoen vangen van Swansea, maar Younes wilde liever naar Napoli voor 5 miljoen dus ging Ajax daarmee akkoord. Vervolgens ziet Younes af van de transfer waardoor Ajax ook de laatste 5 miljoen misliep hierdoor en dat vond Ajax ook prima. Vervolgens weigert hij in te vallen en dan is het meer dan logisch dat Ajax helemaal klaar is met hem. Jij probeert hier weer goedkoop likes te scoren.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11106
    woensdag 25 april 2018 om 14:49
    Beetje Bakkali verhaal en Labyad verhaal. Is in chaos van seizoen misgelopen door communicatieve fouten. Dus wijzen naar Youness of Ajax is opportunisme voor ons die niet weten hoe het zit. Heb in hem een gedreven sporter met goede (Duitse) mentaliteit gezien.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:35
    Bij Ajax zijn ze niet zoals in Eindhoven! Maar goed ook wat in Amsterdam is niet iedereen gediend van een dikke piel in de kont
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    woensdag 25 april 2018 om 15:07
    Magische kont vinger? bij je vriendje?
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8524
    woensdag 25 april 2018 om 17:16
    Echt niet? Dat is lastig te geloven.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:26
    Nou vergeet even niet dat amsterdam homo stad nm een is waar jij ook bij hoort
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:38
    Dezelfde liefde die Aisatti en Bazoer in Eindhoven niet kregen, huilebalk
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12626
    woensdag 25 april 2018 om 14:28
    Geloof niet dat Napoli het verzint dat hij een contract heeft getekend..
    Ik heb in Italie gewerkt en ze zijn daarin erg serieus, moet je tig keer je handtekening zetten..
    Vind ik leuk
    HupHolland +2168
    woensdag 25 april 2018 om 15:30
    Dat moet dan in de winterse transfer periode zijn gebeurd, dat betekent dat Napoli ook Ajax geld schuldig is. Ik geloof dat er helemaal niks is getekend (behalve misschien tussen Ajax en Napoli, maar daar heeft Younes weinig mee te maken).
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12626
    woensdag 25 april 2018 om 15:33
    Die heeft gewoon getekend hoor, dat weet ik wel zeker..
    Vind ik leuk
    HupHolland +2168
    woensdag 25 april 2018 om 15:39
    Dan heeft ajax recht op geld.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12626
    woensdag 25 april 2018 om 16:00
    Jup..
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8524
    woensdag 25 april 2018 om 17:19
    Nope. Hij mag tekenen wanneer hij wilt, zolang het maar een periode betreft die ingaat na aflopen huidige contract.

    Als u een contract tekent om over 3 maanden ergens in dienst te gaan en u zegt 1 maand vantevoren op, dan pleegt u toch geen contractbreuk?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2168
    woensdag 25 april 2018 om 17:22
    Ik zou je bijna gelijk geven,

    maar waarom heeft Ajax dan voor Bande betaald?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 17:24]
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8524
    woensdag 25 april 2018 om 18:14
    Omdat bande bij mechelen een contract tot 2021 had...
    Vind ik leuk
    HupHolland +2168
    woensdag 25 april 2018 om 19:06
    Okay, da's duidelijk, dus Ajax watert naast de emmer.

    Het roept wel een andere vraag bij mij op,

    Kunnen voetballers buiten de transfer periode contracten officieel tekenen?
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 19:11
    Ja, als hun contract bij de huidige werkgever binnen een half jaar afloopt.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2168
    woensdag 25 april 2018 om 19:59
    Ik ben niet meer overtuigd.

    Als een club gentresseerd is in een bepaalde speler, dan moeten ze eerst de club waar die speler onder contract staat benaderen alvorens zij deze speler zelf mogen benaderen en dat kan alleen gedurende de transfer periode.

    Oftewel, als Napoli een officieel contract met Younes gedurende de winterse transfer periode zou hebben afgesloten, dan had dat met toestemming van Ajax moeten gebeuren.

    Ook al loopt Younes contract dit seizoen af, gedurende de winter stond hij nog onder contract bij Ajax en zonder toestemming van Ajax kan hij dan geen 'toekomstig' (geldig) contract tekenen.
    .
    Pas zodra spelers transfervrij zijn kunnen ze zelf onderhandelen met een nieuwe club zonder daarbij hun oude club te hoeven informeren.

    Jeugdspelers en spelers wiens contracten aflopen voor de eerstvolgende transfer periode mogen wel direct met clubs onderhandelen.

    Tenminste, dit is hoe ik dacht dat het in het voetbal wereldje werkte.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +504
    woensdag 25 april 2018 om 14:29
    Goed gedaan Ten Hag en Overmars stelletje kloot violen! Weer 15 miljoen door de neus geboort wat een wanbeleid! Schop die lui er alsjeblieft zo snel mogelijk eruit!Het is een totale chaos bij Ajax!
    Vind ik leuk
    Gid010 +677
    woensdag 25 april 2018 om 14:31
    Deze Soap nu te volgen op Ajax TV, met de laatste, sappige nieuwtjes rondom Younes. En dan nu de volgende vragen..

    zijn er daadwerkelijk handtekeningen gezet bij Napoli?

    Gaat Napoli daar iets van los laten in Ajax tv? :)

    Komt er een echte handtekening van Younes bij Wolfsburg?

    Mag Younes nog een keer invallen van Ten Hag?

    Komt de advocaat van Napoli dan ook kijken?

    Gaat Younes het WK nog halen?

    Genoeg vragen om een aflevering van Ajax tv te vullen :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:32]
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:36
    Tijd voor een nieuw programma, Youness Inside.
    Vind ik leuk
    Gid010 +677
    woensdag 25 april 2018 om 14:39
    Ongelofelijk eigenlijk hoe vaak het wel niet op VP over hem ging, terwijl hij niet eens een basisspeler meer was
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:32
    Ik heb zo het idee dat Ajax zelf geen zin heeft om meer worden over deze jongen vuil te maken dan strikt noodzakelijk is.
    Vind ik leuk
    LIO7 +1054
    woensdag 25 april 2018 om 14:31
    Eng mannetje. Hopelijk horen we daar nooit meer iets van. Degradatie Wolfsburg zou een ultieme karma zijn! Hahaha
    Vind ik leuk
    Counterattack +11106
    woensdag 25 april 2018 om 14:50
    Sjaak Swart quote
    Vind ik leuk
    Glazenbol +125
    woensdag 25 april 2018 om 14:56
    Degradatie Wolfsburg is geen probleem voor hem dan zegt hij gewoon dat hij niets getekend heeft en zoekt een andere club.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:57]
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    woensdag 25 april 2018 om 14:32
    Napoli blij in 2 maand een paar mil. rijker Younes blij terug in Duitsland. Zaakwaarnemer blij dubbele transfer, enige verliezers hier is Ajax weg 5 mil in de winterstop, een soap en ook nog een ongeintresseerde speler die de groep beinvloed kan hebben.

    Hoop dat Younes blij is met zichzelf en Ajax zal nu ook wel blij zijn van hem verlost te zijn
    Vind ik leuk
    HupHolland +2168
    woensdag 25 april 2018 om 15:27
    Ik weet het allemaal niet, maar als Younes inderdaad bij Napoli zou hebben getekend, dan zou het toch gedurende de winterstop moeten zijn geweest. Het lijkt mij dat ook Ajax dan nog geld aan deze transfer over zal houden. Maar eerlijk gezegd denk ik dat Napoli bluft.
    Vind ik leuk
    Stack5 +2931
    woensdag 25 april 2018 om 21:50
    Denk dat het niet zo makkelijk zal gaan. Mocht Napoli gelijk hebben zullen die een flink bedrag eisen en wellicht dat Wolfsburg met evt. degradatie in het vooruitzicht er vanaf ziet.
    Vind ik leuk
    Kramertje +901
    woensdag 25 april 2018 om 14:35
    Ben benieuwd hoe dit dan gaat verlopen en wat er allemaal van waar is van dat Napoli gebeuren.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16201
    woensdag 25 april 2018 om 14:35
    Deze Soap is nog beter dan GTST...
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6706
    woensdag 25 april 2018 om 14:38
    *Pakt chips er bij*
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91029
    woensdag 25 april 2018 om 14:39
    Gewoon in Napels op de tribune laten zitten en alleen trainen.
    Vind ik leuk
    Leozao +1165
    woensdag 25 april 2018 om 14:39
    Ik wens hem veel succes in Wolfsburg. Jammer van het laatste Ajax-tijdsdeel.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11106
    woensdag 25 april 2018 om 14:42
    Lijkt wel een Rijkaardje.
    Vind ik leuk
    larzyy +80
    woensdag 25 april 2018 om 14:43
    Eindelijk een einde aan deze soap.
    Overigens geen slechte voetballer. Wens hem het beste.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:45
    Younes heeft Ajax genaaid , hard genaaid! En dat voor zo'n klein manneke
    Vind ik leuk
    KoiFreak +269
    woensdag 25 april 2018 om 14:49
    VP houdt van soap “de goede en slechte tijd”
    Waar blijven de artikels over voetbal?
    Oh ja natuurlijk! Zonder roddelen is leven hartstikke saai!
    Vind ik leuk
    Unity +11
    woensdag 25 april 2018 om 14:55
    Misschien gaat hij naar wolfsburg na-poli
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6135
    woensdag 25 april 2018 om 15:09
    kan Ajax de optie voor hem niet ligten dan, dan wordt het nog veel leuker allemaal ??
    Vind ik leuk
    AfcaJB +215
    woensdag 25 april 2018 om 15:12
    Hahahahahahahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Dorzon +4367
    woensdag 25 april 2018 om 15:16
    hij moet even bij rijkaard vragen hoe dat werkt bij 2 clubs een contract tekenen
    Vind ik leuk
    HupHolland +2168
    woensdag 25 april 2018 om 15:23
    Blij dat Ajax daar vanaf is.
    Vind ik leuk
    R94 +2033
    woensdag 25 april 2018 om 15:23
    Is Younes al in Wolfsburg geweest? Denk dat hij na een bezoek nog liever in een kartonnen doos in Napels wil wonen.
    Vind ik leuk
    5by5 +1284
    woensdag 25 april 2018 om 15:45
    Deze gast is dom bezig maar dat gaat die nog wel merken.
    Vind ik leuk
    Farmer +11813
    woensdag 25 april 2018 om 15:45
    Hmm... Heb zo naderhand het vermoeden dat Napoli gewoon zit te bluffen.
    Dit is een media-roeptoeterij. Als Younes dus werkelijk z'n handtekening(en) heeft gezegd, dan zou Napoli die dus bij de UEFA en FIFA hebben aangemeld, die zouden bv Wolfsburg er op wijzen dat ze eerst met Napoli in onderhandeling moeten bv om toestemming te vragen of ze met hun speler mogen praten voor een transfer!

    Dát gebeurt niet, dus ik denk, dat het gewoon LULkoek is van Napoli.

    Als die krabbels gezet zijn, is het een gedane zaak. En was bv ook de FIFA hier al in betrokken. Blijft ook uit, dus mijn conclusie; Napoli lult maar, in de hoop Younes nog om te krijgen bv.

    Heeft Younes wél getekend, dan is Napoli gewoon haar eigen publieke imago aan het vernietigen zo: een simpel kopietje van die krabbels, naar de FIFA, en klaar.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1849
    woensdag 25 april 2018 om 15:49
    Yeah na Wolfsburg gaan lekker tweede liga spelen als zo door gaat !!!
    Vind ik leuk
    Gerro +6437
    woensdag 25 april 2018 om 16:10
    Younes heeft vuile spelletjes gespeeld
    Vind ik leuk
    Boi +567
    woensdag 25 april 2018 om 16:23
    Ik denk niet dat dit zo'n slimme zet is van Amin. Dit gaat nog een staartje krijgen... en vele miljoenen kosten denk ik zo...
    Vind ik leuk
    Obl93 +2211
    woensdag 25 april 2018 om 16:46
    Die krijgt het druk volgend seizoen, voor 2 clubs voetballen.
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    woensdag 25 april 2018 om 16:56
    Gaat Younes de bak in ja of nee?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26049
    woensdag 25 april 2018 om 17:19
    Napoli kom er maar in! Geld ophalen in Wolfsburg!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9628
    woensdag 25 april 2018 om 19:40
    Gestuntel van Younes maar een blunder van Overmars die hem voor 13 miljoen had kunnen verkopen en weigerde.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Younes heeft lak aan statement en bereikt akkoord: transfervrij naar Bundesliga'