'Milan trekt stekker uit zomerdeal: beoogde versterking is te klein en te slap'

    'Milan trekt stekker uit zomerdeal: beoogde versterking is te klein en te slap'

    donderdag 26 april 2018 om 17:01

    AC Milan heeft de pogingen om Bernard na dit seizoen over te nemen van Shakhtar Donetsk opgeschort. De Braziliaan is bij nader inzien letterlijk te licht bevonden.

    Het management van AC Milan, onder leiding van technisch directeur Massimiliano Mirabelli, heeft volgens Italiaanse media deze week de stekker uit een mogelijke deal met Bernard getrokken. De 25-jarige vleugelaanvaller zou uitgebreid zijn getest, maar kon niet overtuigen. Milan vindt Bernard te klein en te slap en gelooft dat er niet veel ruimte meer is voor verbetering.

    Bernard was een interessante optie voor Milan, omdat zijn contract bij Shakhtar Donetsk na dit seizoen afloopt. Hij speelt sinds de zomer van 2013 in Oekraïne en groeide er uit tot een van de sterren van het elftal, dat echter langzaam maar zeker uit elkaar dreigt te vallen. Milan zou nog wel belangstelling voor Memphis Depay. De Oranje-international is in bloedvorm bij Olympique Lyon.

    Plaats een reactie

    Timmio :D +15251
    donderdag 26 april 2018 om 17:03
    Stelletje downies
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    donderdag 26 april 2018 om 17:06
    Klein en slap, een beetje zoals Lozano?

    Die gaat het ook niet bij zo’n club of welke (sub)top club in de top van Europa redden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 17:09]
    Vind ik leuk
    Maan88 +2898
    donderdag 26 april 2018 om 17:18
    Doe dan! Lekker blijven provoceren jonge zielige stumpert ga jezelf lekker afrukken op de verloren UEFA cup Finale! X X X X nieuw logo voor jullie 4x niks!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    donderdag 26 april 2018 om 17:32
    UEFA Cup... Dat speelden ze voor het laatst voor de oorlog.

    Europa League heet het tegenwoordig, al kan ik begrijpen dat je het niet weet. Sinds dat het zo heet hebben jullie er niks meer in gepresteerd.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2898
    donderdag 26 april 2018 om 17:36
    1 jaartje hebben ze goed gepresteerd in de faking UEFA cup en praatjes hebben ze.. maar wel met lege handen staan! Al 4 seizoenen op rij. Het jaar ervoor stonden we nog op de drempel van de Halve finale CL maar dat past natuurlijk niet meer in jou selectief geheugen. Daar passen alleen die 2e plekken van jullie in:-D hahahahahah HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM. En ik denk dat zelfs jong ajax het nog weg gaat geven en zoals verwacht ook 2e wordt
    Vind ik leuk
    Jur74 +7725
    donderdag 26 april 2018 om 17:40
    Het zou toch fantastisch zijn als die het ook niet redden, misschien blijven die grote muilen dan een keer dicht!
    Vind ik leuk
    Maan88 +2898
    donderdag 26 april 2018 om 17:44
    Helemaal eens!!! Maar die muil houden ze nooit kapsones stad van ons mooie land
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 18:42
    Krijg toch onder alle reacties op VP vooral de indruk dat jullie blijer zijn met het feit dat Ajax niks wint, ipv met het kampioenschap. Who cares, geniet van de prestaties van je cluppie.
    Vind ik leuk
    3Bier +6921
    donderdag 26 april 2018 om 19:58
    Rustig Maan. Niet iedereen over 1 kam scheren. Het zijn hier voornamelijk steeds dezelfde die hier lopen te provoceren. Deze personen noemen zich Ajax fan maar houden zich meer bezig met PSV. Als mede Ajacied schaam ik me kapot voor dit soort droeftoeters. Dus doe mij een lol en ga er niet vanuit dat als er een paar idioten hier zulke domme teksten plaatsen, dit ook de mening is van de overige Ajacieden.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2898
    vrijdag 27 april 2018 om 14:17
    Oké 3 bier ben het met je eens. Mijn excuus
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 27 april 2018 om 07:44
    Je loopt wel te huilen maar je doet net zo hard mee. Elke keer zie ik jou lelijke dingen roepen over Ajax.Begin dan eerst zelf eens met respecteren.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    donderdag 26 april 2018 om 19:53
    Presteren jullie eerst maar eens tegen de topclubs, groentje.
    Vind ik leuk
    Jur74 +7725
    donderdag 26 april 2018 om 21:14
    Hahaha, gezien al je kinderachtige reacties zal je net zelf uit de luiers zijn.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2898
    vrijdag 27 april 2018 om 14:18
    Van iedereen gewonnen dit seizoen, zouden jullie ook eens moeten doen!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    vrijdag 27 april 2018 om 15:17
    Niet van SC Heerenveen, broekie. Beter kijken, schele.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    donderdag 26 april 2018 om 19:54
    Halve finale CL? Niet goed gekeken, schele. Kwartfinale CL was het en bovendien onderschatte Atlético jullie, je denkt toch niet dat dat door jullie eigen (weinige) kwaliteiten kwam?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 27 april 2018 om 07:48
    Hou eens op man, dat was gewoon een prima prestatie tegen Atletico dat steeds ver komt in Europa.Wees blij met elk rondje wat een Nederlandse club verder komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 09:13
    Ooooh ja en jullie dam sukkel 7 jaar er voor nix laat psv maar eerst maar eens 4op rij pakke
    Vind ik leuk
    Maan88 +2898
    vrijdag 27 april 2018 om 14:19
    Komt voor de bakker! Maar anders maak even een nieuw account aan om je eerste post gelijk met het woord sukkel te beginnen! Je weet niet eens hoe je ajacied schrijft. Ga terug je grot in aub
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 18:04
    Je grot in pardon nou dat jullie eindelijk eens 3 prijzen pakken grote bek en niet eens 3 op rij jij bent nou de gene die uit zijn grot komt pikkie weet je nog die 7 a 8 verlies partijen achter elkaar hahaha toen hadden jullie niet zo een grote bek he
    Vind ik leuk
    Maan88 +2898
    vrijdag 27 april 2018 om 23:09
    Weet je nog weet je nog! Weet je nog wat jullie de laatste 4 jaar bereikt hebben helemaal niets nada noppes! Jij blijft net zoals die mede neusjes hangen in het verleden! Deze eeuw is de eeuw van PSV!!!
    Vind ik leuk
    Jur74 +7725
    donderdag 26 april 2018 om 17:39
    Klaassen red het al niet eens bij de subtop, dom provoceert kleutertje.
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1034
    donderdag 26 april 2018 om 18:11
    ja maar lozano gaat het wel redden hij doet het voor mexico ook goed dus zal het bij milan bijvoorbeeld ook wel lukken
    Vind ik leuk
    Jur74 +7725
    donderdag 26 april 2018 om 18:13
    Was ook meer een reactie op dat kleutertje met die roodwitte bril Doe dan!
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    donderdag 26 april 2018 om 18:14
    Dat zegt niks.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    donderdag 26 april 2018 om 19:55
    Moet je nagaan, dat was vorig seizoen na Ziyech de beste van de Eredivisie! Lozano is meer iets voor Guingamp, AJ Auxerre of Bologna.
    Vind ik leuk
    Jur74 +7725
    donderdag 26 april 2018 om 21:15
    Man, Klaassen red het al niet bij everton. Leuk voor de eredivisie, verder niks.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 18:44
    Verschil met Lozano is dat die een flinke dosis gif heeft waar het bij deze jongen wat aan ontbreekt. Daarnaast is hij een stuk sneller. Lozano komt er wel.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    donderdag 26 april 2018 om 19:56
    Verschil is dat deze jongen (Bernard) het op CL-niveau heeft bewezen en Lozano nog nergens...
    Vind ik leuk
    Berbr +1257
    donderdag 26 april 2018 om 17:06
    Te klein en te slap :-). Mijn vrouw houdt ook liever van groot en hard,
    [Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 17:12]
    Vind ik leuk
    Ricklek +1793
    donderdag 26 april 2018 om 17:22
    Heh maar wrm heeft ze jou dan gekozen :P
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18244
    donderdag 26 april 2018 om 17:23
    Hehe
    Vind ik leuk
    Bizzy +18706
    donderdag 26 april 2018 om 17:08
    Milan vindt Bernard te klein en te slap en gelooft dat er niet veel ruimte meer is voor verbetering ? En vind de Italiaanse middenmotor van de Serie A. Lachwekkend.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2574
    donderdag 26 april 2018 om 17:09
    Ja liever een beer van een vent zonder balgevoel dan een snelle dribbelende jongen.
    Vind ik leuk
    Gein +365
    donderdag 26 april 2018 om 17:09
    Milaan heeft liever een type Van Dijk op de vleugels staan? Hazard, Messi, Costa en Salah zouden dus ook niet aan de bak komen in Milaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 17:13
    In Eindhoven is er nog wel ruimte voor een nieuwe Mertens. Gaat helaas niet gebeuren :)
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1570
    donderdag 26 april 2018 om 17:21
    Zou me eerder afvragen of hij kwalitatief wel goed genoeg is. Qua lengte en spiermassa gaan Mertens en Insigne anders moeiteloos mee in Italië.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Milan trekt stekker uit zomerdeal: beoogde versterking is te klein en te slap'