'Veel interesse voor Van Ginkel: PSV wil niet voldoen aan vraagprijs Chelsea'

'Veel interesse voor Van Ginkel: PSV wil niet voldoen aan vraagprijs Chelsea'

Gepubliceerd: woensdag 2 mei 2018 om 12:12wo 02-05-2018 om 12:12

PSV moet deze zomer rekening houden met een kleine leegloop. Jeroen Zoet, Santiago Arias en Luuk de Jong azen op een buitenlands avontuur en voor Steven Bergwijn, Hirving Lozano, Gastón Pereiro en Joshua Brenet is er belangstelling.

Dat meldt Voetbal International. Daarnaast werd Marco van Ginkel dit seizoen gehuurd van Chelsea. De aanvoerder van PSV zal dus terugkeren naar Londen. "Dat is geen rocket science", zegt Eddie Newton, de technical coach die namens The Blues contacten onderhoudt met de verhuurde spelers. "Marco heeft een heel goed seizoen bij PSV, wij zijn zeer tevreden over hem."

"Er zijn niet veel verhuurde spelers die kunnen zeggen dat ze aanvoerder bij hun club zijn. Dat Marco dat wel is, zegt genoeg over zijn kwaliteiten", stelt Newton. "Marco is een nog completere voetballer geworden en heeft zijn potentie keer op keer waargemaakt."

Van Ginkel ligt nog tot medio 2020 vast, maar Chelsea wil hem volgens Britse media deze zomer verkopen. De middenvelder moet ruim elf miljoen euro kosten. PSV wil hem graag behouden, maar de kans is klein dat de Eindhovenaren zo'n groot bedrag voor hem betalen, schrijft VI.

Chelsea laat ondertussen niets los over de toekomst van Van Ginkel. "Maar het is duidelijk dat Marco zich in de kijker heeft gespeeld en dat er meerdere clubs zijn die in hem geïnteresseerd zijn."

Poll

Moet PSV Van Ginkel proberen te kopen?

(7929 stemmen)

Plaats een reactie

Cazzy +1900
woensdag 2 mei 2018 om 12:20
Komt vast een prima vervanger.
Vind ik leuk
Erik-Vites +401
woensdag 2 mei 2018 om 12:20
Als Marco maar de juiste keuze maakt, waar hij verzekerd is van een basisplaats en wellicht Europees voetbal gaat spelen.
Gebruik je verstand Marco!
Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
woensdag 2 mei 2018 om 12:33
Zit zelf aan een Duitse ploeg te denken voor hem. Team als Schalke misschien?
Vind ik leuk
Erik-Vites +401
woensdag 2 mei 2018 om 13:10
Dat zou wellicht wel een leuke optie voor hem zijn.
Ook nog dicht bij Nederland, kan ook een voordeel zijn ;-)
Ook Leverkusen/Gladbach zouden leuke ploegen voor hem zijn denk ik.
Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
woensdag 2 mei 2018 om 14:00
Inderdaad! Zou die clubs ook goede opties vinden voor Klaassen. Ben bang dat die zich niet meer in de basis gaat spelen bij Everton
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 14:30
Daar denk ik ook aan, best een geschikte speler voor de bundesliga lijkt me. Salarissen en stadions etc zijn daar ook gewoon uitstekend.
Vind ik leuk
Smithsonian +38037
woensdag 2 mei 2018 om 12:20
Gierig.

Nou van geel hap eens toe haha.
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 12:39
Van Geel gaat happen naar V Wolfswinkel. Nou als dat gebeurt ga ik staan janken...
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 12:50
Psv topic geen Feyenoord dus Lees!
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 12:51
Huh raar inderdaad zie nergens Feyenoord staan ook niet in mijn reactie.
Vind ik leuk
Smithsonian +38037
woensdag 2 mei 2018 om 18:56
Psv is gierig. Zou hem graag bij ons zien.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28469
woensdag 2 mei 2018 om 12:51
Feyenoord zal niet zo snel 10M neerleggen toch? Van Ginkel zou overigens wel goed passen in Rotterdam..
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 12:54
Past bij iedere topclub van Nederland
Vind ik leuk
Come on Utreg +28469
woensdag 2 mei 2018 om 13:01
Eens. Bij Utrecht zou hij ook wel passen ;-)
Vind ik leuk
jaja_PSV +48425
woensdag 2 mei 2018 om 12:21
Van Ginkel is 11mio waard en dat weet PSV ook wel...
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12040
woensdag 2 mei 2018 om 12:23
Volgens mij is hij veel meer waard alleen de centjes zijn op in Eindhoven. Eerst verkopen en dan weer kopen.
Vind ik leuk
Hammers96 +2786
woensdag 2 mei 2018 om 12:27
Of je verkoopt weer even een stukje grond..
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
woensdag 2 mei 2018 om 12:46
ooo jaaaaa hahahaaaa.. .goed man... , zelf verzonnen neem ik aan.. stumper..., neem maar van mij aan dat ze HIER IN HET ZUIDEN volgend jaar weer een prima team op de been brengen..
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 12:50
Onzin praat
Vind ik leuk
Red de Kuip +2046
woensdag 2 mei 2018 om 13:15
Dat zeg een fc Twente fan?
Vind ik leuk
jaja_PSV +48425
woensdag 2 mei 2018 om 13:50
Inderdaad, hahahahha
Vind ik leuk
Bertus +6745
woensdag 2 mei 2018 om 15:40
Inderdaad, als er iemand in dit soort gevallen geen recht van spreken heeft is het wel een Twenthe fan.
Succes in de JL
Vind ik leuk
Werner1913 +9517
woensdag 2 mei 2018 om 14:58
Hahaha Hammers96. Ga jij je nu maar druk maken over dat aankomende begrotingstekort en hoe je dat gaat afdekken.

Had FC Twente maar een stukje grond om te verkopen... Treurig figuur.
Vind ik leuk
Hammers96 +2786
woensdag 2 mei 2018 om 15:32
Dat het bij kut gaat betekent niet dat ik geen grapje mag maken over andere clubs...
Dat er van die geestelijk gestoorden zoals jij daarop reageren vrolijkt mijn dag alleen maar op!
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 17:28
Niks mis mee.
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
woensdag 2 mei 2018 om 15:00
Als Klaassen 27 miljoen waard is, is Van Ginkel wel iets meer dan 11 waard. 15 miljoen zou een betere prijs zijn.
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 12:22
Beetje zwak dat psv die som niet wil betalen. Ze vinden hem toch zo goed en willen hem zo graag? Dan moet je kopen en niet piepen.
Vind ik leuk
Timmiraq +22321
woensdag 2 mei 2018 om 12:24
We zijn Ajax niet dat we 10 miljoen per speler kunnen uitgeven
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 12:28
Dat is eeb zwak excuus en dat weet je zelf ook. Er zijn spelers verkocht en er gaan spelers verkocht worden, dan ga je niet zeggen dat die 11 miljoen er niet is. Voor hoeveel is Locadia verkocht? Daarna zal er gezegd worden dat zijj salaris te hoog is, ook daar kan je iets op verzinnen in de vorm van bonussen. Dus is het zwak dat ze het niet proberen. Zonder van Ginkel hebben jullie een groot probleem. Gewoon de gok wagen, kopen die vent, hij speelt een goed seizoen en misschien wel een heel goed CL seizoen, dan kan je hem voor het 3 dubbele verkopen.
Vind ik leuk
Timmiraq +22321
woensdag 2 mei 2018 om 12:38
Doorverkopen gaat 'm niet meer worden dnek ik. Niet voor veel. Zo'n gokje gaat dan niet meer zo makkelijk
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 12:46
Hij is niet de jongste meer maar ook weer niet stokoud. Ik denk dat het wel kan. Maar mocht hij niet meer verkocht kunnen worden dan zal hij nog jaren belangrijk kunnen zijn voor psv.
Vind ik leuk
Werner1913 +9517
woensdag 2 mei 2018 om 15:03
Gelukkig gaan onze beleidsmakers wat verstandiger om met de euro's. Een club als PSV kan niet roepen we dokken even 11 miljoen en zien wel waar het schip strand. Zeker niet bij een speler die inmiddels de 27 aantikt. We hebben de afgelopen jaren 'goedkoop' kunnen profiteren van zijn situatie bij Chelsea. Dat heeft ons uiteindelijk 2 titels opgeleverd volgens mij.

Daarnaast is het de vraag of Van Ginkel bij PSV wil spelen wanneer we hem kunnen kopen. Wellicht heeft hij hele leuke aanbiedingen. Tenslotte kan het ook een spelletje zijn, want uiteindelijk kan Chelsea wel roepen dat er biedingen binnenkomen, maar als Van Ginkel geen zin heeft in Rusland, China of een Engelse middenmoter, dan kan het zijn dat ze hem zomaar nog een jaar stallen bij PSV of voor minder van de hand doen. We hoeven ons niet meteen bij de eerste vraagprijs van Chelsea neer te leggen ...
Vind ik leuk
knapzak +1381
woensdag 2 mei 2018 om 12:32
jij weet op basis van dit bericht uit een voetbal roddelblad al precies wat psv wel of niet gaat doen dus ...
misschien is een baantje bij rtl boulevard iets voor jou
lekker samen met albert verlinden voorspellen wat er overal gebeurt op basis van een bericht in een roddelblad
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 12:35
Ohja, ik was vergeten dat er geen eigen mening gegeven mag Worden, zeker als het over het heilige psv gaat. Jammer dat zo een kneus als jij niet kan inzien dat een ajaxsupporter wel degelijk kan meedenken met een psv situatie. Heel jammer, maar waarschijnlijk is dit de top van jouw denkvermogen.
Vind ik leuk
knapzak +1381
woensdag 2 mei 2018 om 12:44
jij denkt niet mee , jij gaat er al vanuit dat psv geen 11 miljoen voor van ginkel wil betalen
maar als je naar de laatste paar jaar kijkt , dan weet je al dat dit bericht onzin is ofniet
psv heeft al 11 miljoen uitgegeven voor bijv romero in januari dus waarom zouden ze dan geen 11 miljoen voor hun aanvoerder gaan betalen
maar zo slim is een kneus als jij waarschijnlijk niet
nog een tip ; denk gewoon mee met je eigen club , die hebben het harder nodig als psv
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 12:52
Duidelijk dat je de moeite niet waard bent. Gelukkig heeft psv ook normale supporters. Tip voor jou, neem een voorbeeld aan de echte supporter van psv in plaats van een meeloper te willen zijn.
Vind ik leuk
Just dekler +1977
woensdag 2 mei 2018 om 13:09
Misschien wat minder fel op elkaar reageren, is nergens voor nodig jongens.
Vind ik leuk
knapzak +1381
woensdag 2 mei 2018 om 13:10
jij hebt geen eigen mening , jou mening is gebaseerd op een stuk uit een roddelblad
geloof mij dat psv van ginkel wil houden , dus jouw mening is nergens op gebaseerd
en dan heb ik het alleen over jouw reactie dat je het zwak vind dat psv die 11 miljoen niet wil betalen
over jouw andere reacties heb ik het niet , want daarin denk je inderdaad logisch mee
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 13:13
Misschien had ik moeten zeggen ALS blijkt dat het waar is dat psv niet wilt betalen dat het zwak is. Maar dat is dan ook echt zo, dan vind ik het zwak en slap.
Vind ik leuk
knapzak +1381
woensdag 2 mei 2018 om 13:21
oke dan neem ik al mijn reacties terug , en ik ben het helemaal met je eens
mijn vader is 20 jaar abonnee geweest van de vi maar heeft hem opgezegd
staat tegenwoordig een hoop onzin in , vandaar mijn reactie
sorry
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 13:35
Kan gebeuren, als je me maar begrijpt...kneus...hahaha....;-)
Vind ik leuk
stratumseind +187304
woensdag 2 mei 2018 om 12:41
Waar zie jij PSV " piepen"?
Vind ik leuk
Just dekler +1977
woensdag 2 mei 2018 om 13:10
Salarisplafond ?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19119
woensdag 2 mei 2018 om 12:24
PSV kan* niet voldoen aan de vraagprijs.
Vind ik leuk
Timmiraq +22321
woensdag 2 mei 2018 om 12:25
Kan wel, maar dan kan je geen relatief dure andere speler halen en dat zal wel moeten gebeuren dus...
Vind ik leuk
pos +9004
woensdag 2 mei 2018 om 12:25
Gewoon een nieuw elftal om Luckassen heen bouwen.
Vind ik leuk
Topdrie +3333
woensdag 2 mei 2018 om 12:27
Een elftal om de bank heen bouwen?
Vind ik leuk
SimonSays +6407
woensdag 2 mei 2018 om 12:33
Graag een muur om Luckassen heen bouwen, zodat hij niet langer aanspeelbaar is.
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 12:29
Gewoon halen dat betaald hij dubbel en dwars terug met zijn prestaties en leiderschap!
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
woensdag 2 mei 2018 om 15:01
*betaalt
Vind ik leuk
SimonSays +6407
woensdag 2 mei 2018 om 12:31
Na 3 jaar bij een Nederlandse topclub, kampioenschappen en het aanvoerderschap is het heel begrijpelijk als je verder wilt kijken. Hij heeft veel voor PSV kunnen betekenen en ik wens hem een heel goed vervolg van zijn carrière, mocht hij niet meer terugkeren bij PSV.
Vind ik leuk
Rodajc +17401
woensdag 2 mei 2018 om 12:31
Een fatsoenlijke vervanger zal toch minstens de helft kosten. Ga je dan het risico lopen dat die nieuweling zich niet aan kan passen of toch niet goed genoeg is? Voor 11 miljoen heb je zekerheid dat je een van de beste middemvelders in de eredivisie hebt en een bewezen aanvoerder.
Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
woensdag 2 mei 2018 om 12:37
Mee eens. Maar vraag me af of PSV het geld er goor heeft. En of ze kunnen opboksen tegen de buitenlandse clubs.
Vind ik leuk
stratumseind +187304
woensdag 2 mei 2018 om 12:33
Gespeculeer in de ruimte
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 12:41
Wanneer je zoveel goede spelers in dienst hebt, is het niet vreemd dat er zoveel interesse is in PSV-spelers. In de wetenschap dat er voor spelers als Locadia € 16 miljoen betaald is, Brenet in de winterstop verkocht kon worden voor € 5 miljoen en op 31/08/17 een bod van € 10 miljoen op Bergwijn geweigerd is door PSV is het zeker dat PSV een groot aantal spelers gaat verliezen. Echter hiervoor zal PSV wel transferinkomsten gaan krijgen en daar waar nodig de juiste aankopen gaan doen. Men kan kopen om het kopen of een paar gerichte aankopen doen waardoor er toch regelmatig een kampioenschap behaald wordt. En wat Van Ginkel aangaat, hij is na 3 seizoenen ED, waarvan 2 maal met kampioenschap, uitgekeken op de ED en kan ook in betere competitie spelen. Het is van Ginkel gegund!
Vind ik leuk
El Cazador +8110
woensdag 2 mei 2018 om 12:42
Met een NIEUW elftal de CL in, dat zal een feest gaan worden!!!
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
woensdag 2 mei 2018 om 12:49
HIER IN HET ZUIDEN is het altijd feest vriend...
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 12:47
Kan ome Toon niet een paar m2 parkeerplaats verpatsen aan de gemeente
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
woensdag 2 mei 2018 om 12:50
hahaaaaaa, wat dacht jij; ik ben eens origineel... hey floepert weet je wat ; EENS PER JAAR WORDT PSV KAMPIOEN...
Vind ik leuk
El Cazador +8110
woensdag 2 mei 2018 om 12:55
Het maakt geen reet uit of je kampioen word of niet. In NL moet je voor rondes spelen voor de CL.
Ajax is in elk geval kampioen centen en gaat dat van de zomer verdubbelen ook zonder de CL. Vrees de jou club helemaal opnieuw moet beginnen met het bouwen van een team. Ginkel is elk geval te duur!!!
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
woensdag 2 mei 2018 om 12:58
mooi man , .. kunt maar beter ergens de beste mee zijn toch, proficiat... en viel spass ermee..
Vind ik leuk
El Cazador +8110
woensdag 2 mei 2018 om 13:00
Vielen Dank dafür
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
woensdag 2 mei 2018 om 13:00
kinderhand is snel gevuld begrijp ik..
Vind ik leuk
Bullet +3261
woensdag 2 mei 2018 om 12:59
Raar.... Vorig seizoen 3e. Kunt dus redelijk overdrijven
Vind ik leuk
Bullet +3261
woensdag 2 mei 2018 om 12:52
PSV moet 11 miljoen toch makkelijk kunnen betalen voor iemand die zo belangrijk is! Ik lees hier voortdurend dat de financiële situatie van PSV zeer rooskleurig is.
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
woensdag 2 mei 2018 om 15:02
Dat is het dus niet.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28469
woensdag 2 mei 2018 om 12:53
Mooie versterking voor een Duitse subtopper
Vind ik leuk
mason +2240
woensdag 2 mei 2018 om 12:59
Pure handelswaar deze jongen. Chelsea heeft nooit de intensie gehad om hem in het eerste laten voetballen.
Vind ik leuk
Kuip +9136
woensdag 2 mei 2018 om 13:10
Het geld stroomt binnen door de CL. Dus wat let PSV hem te kopen. Bovendien zal Lozano na het WK wel voor 40 miljoen de deur uitgaan.
Vind ik leuk
De Haan +379
woensdag 2 mei 2018 om 13:27
Heeft een prima seizoen gedraaid. Voor zo een prijs zal hij zeker verkocht worden
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 13:34
PSV wil niet voldoen aan....

OF

PSV kan niet voldoen aan....

2 totaal verschillende dingen toch?
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 13:35
Giro 5555 help PSV aan Van Ginkel.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
woensdag 2 mei 2018 om 14:02
tja... dat zou kunnen maar wie helpt Ajax aan titel...?... daar wel eens over nagedacht Jari?....
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6077
woensdag 2 mei 2018 om 13:38
snap niet waarom PSV die 10 miljoen niet gewoon betaald. daar heb je een prima speler aan voor dat bedrag. ze gaan toch cashen in europa

als je hem behoudt is ook je kans op CL een stukje groter en nog meer geld dus!!

en ze zullen best wel het een en ander verkopen. Zoet Arias enz enz. dan krijg je toch ook geld binnen.

ik zou het zelf een stunt vinden als Ajax hem zou halen. dit is echt een type speler die Ajax mist. eentje die de boel op sleeptouw kan nemen
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
woensdag 2 mei 2018 om 13:43
Denk dat PSV opvolger al bijna heeft gestrikt; Affelay... , zal bij PSV weer helemaal opbloeien ; warme, fijne club...
Vind ik leuk
deltiaan +1337
woensdag 2 mei 2018 om 13:46
zal de echte TOP nooit halen
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 14:09
Als PSV Marco niet kan halen dan Plan B in werking stellen: huur of koop van andere Chelsea huurling, Mason Mount. In Nederland zou ik Til van AZ halen maar die wil niet naar de Nederlandse top, omdat hij denkt dat AZ komend seizoen voor kampioenschap meedoet.
Vind ik leuk
Vak-DD +11635
woensdag 2 mei 2018 om 14:12
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, wel een middenvelder die twee titels heeft verdiend voor ze. Laten ze dan maar geld in de jeugdopleiding stoppen in plaats van te kopen en te huren.
Vind ik leuk
SvL +375
woensdag 2 mei 2018 om 14:25
Een speler waarvan je weet wat je eraan hebt en al genoeg heeft bewezen met zijn productiviteit en tevens aanvoerder is gewoon kopen. 11 miljoen is niks dan
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 16:14
Die is weg. Wie volgt? Pereiro op 10 en de pingels laten nemen en Gaston eindigt op 25 goals.
Vind ik leuk
Vak115 +52
woensdag 2 mei 2018 om 16:16
Zou hem wel bij Ajax willen zien. Middenveld met Frenkie, Donny en van Ginkel lijkt me wel wat.
Vind ik leuk
Boi +562
woensdag 2 mei 2018 om 16:52
PSV moet, vind ik, wel gewoon proberen om hem te kopen. Anders proberen minder voor hem te hoeven betalen, omdat ze al een tijdje gehuurd hebben. Zou mooi zijn...
Vind ik leuk
JOJO +1767
woensdag 2 mei 2018 om 19:55
Hoezo kleine kans dat PSV dit bedrag uitgeeft? Ze hebben in de winter een talent voor 10 gekocht, waarvan niet zeker is dat hij het niveau aan kan. Ginkel was aanvoerder en droeg het team. Met hem koop je een zekere basiskracht, goals, een penalty nemer, aanvoerder enz. Hij speelts al jaren met Hendrix en je hebt al veel in hem geïnvesteerd. Ik zou het heel logisch vinden als Brands 10 miljn op tafel legt en Ginkel gewoon blijft. Als hij zo blijft voetballen en de aankomende 2 a 3 jaar aanvoerder blijft, verkoop je hem gegarandeerd voor meer door. Dat is nog maar de vraag bij dat Zuid Amerikaanse talent. Met een vraagprijs van 11 miljn, zou ik direct naar Londen vliegen om te onderhandelen. Vooral als Roma vanavond wordt uitgeschakeld en PSV gegarandeerd 35 miljn uit de CL kan bijschrijven. Ze gaan de CL in, dan kun je Ginkel heel goed gebruiken. En hoe eerder je de selectie rond hebt, des te beter. Vooral als het om een speler als Ginkel gaat. Gewoon doen!
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 20:10
Van ginkel met zijn knie is geen 11 miljoen waard,te groot risico.
Doorschakelen aub.
Van ginkel bedankt voor bewezen diensten,het was fantastisch!!!!!
Vind ik leuk
psv1996psv +165
woensdag 2 mei 2018 om 20:24
Van Ginkel, Klaassen zelfde type spelers die moeten gewoon de rest van hun leven lekker bij PSV en Ajax spelen. En die verdienen dan goed tekengeld miljoen of 1,5/2
Vind ik leuk
Lulookmee +1399