PSV gelinkt aan FC Groningen-uitblinker: 'Zien wat er op mijn pad komt'

    PSV gelinkt aan FC Groningen-uitblinker: 'Zien wat er op mijn pad komt'

    maandag 7 mei 2018 om 11:41

    PSV houdt volgens Het Dagblad van het Noorden de verrichtingen van Juninho Bacuna in de gaten. Grote vraag is of het talent van FC Groningen komende zomer kiest voor een stap hogerop. 

    Eerder dit jaar schreef Willem van Hanegem dat de twintigjarige Bacuna een ideale versterking zou zijn voor PSV, Ajax of Feyenoord. Een overstap naar Eindhoven lijkt dus daadwerkelijk mogelijk voor Bacuna, die in het Noordlease Stadion een contract heeft tot medio 2019.

    "Ik heb een aanbieding van de club en die staat nog open. Ik heb aangegeven dat ik gewoon wacht tot het eind van de zomer en dan zien we wel wat er op mijn pad komt en wat de beste opties zijn voor mijn ontwikkeling", vertelt de middenvelder. "Ik zou het ook geen probleem vinden om nog een of twee seizoenen voor FC Groningen te voetballen."

    Dit seizoen kwam Bacuna 33 keer in actie voor Groningen. Hij scoorde één keer en leverde vier assists. 

    Poll

    Zou Bacuna een goede versterking zijn voor PSV?

    (3973 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 7 mei 2018 om 11:45
    Iedere speler van de middenmoot zou een versterking zijn voor PSV
    Vind ik leuk
    Strijp +10402
    maandag 7 mei 2018 om 11:45
    germ toch, het zit je nogsteeds diep, volgend seizoen, net als de 4 voorgaande seizoenen, weer een kans.
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    maandag 7 mei 2018 om 11:52
    Naar de top van de eredivisie ik vind dat toch een gewaagde stap.
    [Reactie gewijzigd op maandag 7 mei 2018 om 11:52]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8409
    maandag 7 mei 2018 om 11:56
    Ik ook, weet niet of dit de juiste speler is voor PSV. Moet ook zeggen dat ik 'm te weinig zie. Maar je hoort er ook niet veel over. Misschien zijn hier op VP wel een paar Gruningers die wat meer over 'm kunnen zeggen.
    Vind ik leuk
    WibedePibe +150
    maandag 7 mei 2018 om 12:13
    Groninger hier:

    Direct kopen voor €5 miljoen! ;-)
    Vind ik leuk
    Koeien +2238
    maandag 7 mei 2018 om 13:01
    Grunneger hier. Ik begrijp eerlijk gezegd de hype niet zo rond de jongste Bacuna.

    Je kan hem het beste beschrijven als een ongeleid projectiel. Heeft afentoe aanvallend ineens een supergoeie actie om vervolgens 99% van de tijd verkeerde beslissingen te nemen.

    We accepteren het omdat ie een Bacuna is en de rest van de selectie ook om te janken is.

    Maargoed, als PSV 2 miljoen neerlegt, komen we hem met een strik erom persoonlijk afleveren in Eindhoven. Sturen we Faber ook gelijk mee terug!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8409
    maandag 7 mei 2018 om 13:07
    Nou dan zie je maar weer hoe groot zo'n invloed van van Hanegem is. Je schuift Willem 10 rooitjes toe, Willem roept wat positiefs en voila de clubs staan in de rij haha
    Vind ik leuk
    Farmer +11211
    maandag 7 mei 2018 om 15:53
    Het is idd een beetje een hype, Bacuna heeft een stukje potentie, maar ik neig al meer tegen de term 'laatbloeier' aan.

    Een tíkje meer ervaring/rust/doordachtheid in zijn spel, ipv het pure explosieve/impulsieve zou Bacuna een hoop goed doen. De vraag is echter, of hij idd ook nog (veel)beter wordt van die ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 18:30
    Groningen hier; nog steeds talentvol, durft met risico vooruit te voetballen ipv tikkies breed. Erg dynamisch, maar onrustig aan de bal en regelmatig slaap momentjes in de omschakeling. Volgend jaar bewijzen dat ie toe is aan een stap hoger, maar nu nog te vroeg voor een stap naar de kampioen
    [Reactie gewijzigd op maandag 7 mei 2018 om 18:31]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8409
    maandag 7 mei 2018 om 19:09
    Thnx Groningers, we zijn weer wat wijzer!
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 12:27
    Zou niet weten wat PSV hier mee zou moeten...
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    maandag 7 mei 2018 om 11:46
    Dan kunnen jullie shoppen bij Roda JC en Excelsior!

    Zou je niet misstaan...
    Vind ik leuk
    Senn +6095
    maandag 7 mei 2018 om 11:47
    Mastertje je blijft het volhouden he.
    Waarom doe je eigenlijk zo?
    [Reactie gewijzigd op maandag 7 mei 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    Korm +30925
    maandag 7 mei 2018 om 12:21
    geen leven...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 12:25
    Hollandse syndroom van asperge(r).
    Vind ik leuk
    E.j.k.psv +33
    maandag 7 mei 2018 om 11:54
    Iedere turk zou een aanwinst voor je vaders zijn
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 12:25
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    E.j.k.psv +33
    maandag 7 mei 2018 om 13:17
    Je moeder gevlucht nadat ze jou hoofd zag denk ik daarom zit je tussen die twee engnekken toch
    Vind ik leuk
    HanV +3713
    maandag 7 mei 2018 om 12:00
    Ik dacht dat het over Doan zou gaan.
    Vind ik leuk
    Bert Bert +29
    maandag 7 mei 2018 om 12:01
    en wie zijn de laaste jaren kampioen geworden
    Vind ik leuk
    John040 +1916
    maandag 7 mei 2018 om 12:20
    Ja want Ajax is maar subtopper PSV echte NL top. Bij Ajax zijn het kleine kereltjes met talent die allemaal denken bij Barcelona kunnen meedraaien terwijl ze nog niet eens met alle respekt bij Stoke 2 nog niet mee kunnen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8409
    maandag 7 mei 2018 om 13:08
    Wauw, wat een goede onderbouwing zeg.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 12:53
    Voorbeeld van en voor trollen.
    Vind ik leuk
    Onderkan +141
    maandag 7 mei 2018 om 12:57
    Zegt de supporter van de club welke al vier jaar tweede wordt. Heb je Ajax niet zien voetballen gast?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147536
    maandag 7 mei 2018 om 13:51
    We hebben er al 1 van een middenmoot: viergevertje
    [Reactie gewijzigd op maandag 7 mei 2018 om 13:54]
    Vind ik leuk
    035 +4412
    maandag 7 mei 2018 om 16:17
    Zegt veel deze opmerking van jou.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147536
    maandag 7 mei 2018 om 16:24
    Ik weet het
    Vind ik leuk
    Senn +6095
    maandag 7 mei 2018 om 11:46
    PSV kan beter voor Doan gaan!
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    maandag 7 mei 2018 om 11:47
    PSV kan ze beter beide in Groningen laten.

    En gewoon voor die Mexicaan van Pachucca gaan!
    [Reactie gewijzigd op maandag 7 mei 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    maandag 7 mei 2018 om 11:48
    Niet haalbaar.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 11:49
    Je kan het altijd proberen.
    Vind ik leuk
    E.j.k.psv +33
    maandag 7 mei 2018 om 11:55
    Dachten ze met jou geboorte ook
    Vind ik leuk
    Topdrie +2289
    maandag 7 mei 2018 om 12:02
    Haalbaarder dan Tadic voor Ajax
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    maandag 7 mei 2018 om 12:02
    Zeker niet.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2289
    maandag 7 mei 2018 om 12:04
    Je zit er wel vaker naast. Ik neem het je niet kwalijk
    Vind ik leuk
    VVVke +2058
    maandag 7 mei 2018 om 12:03
    Doe dan!,
    Dat was volgens Overmars Lozano ook niet.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2289
    maandag 7 mei 2018 om 12:07
    Doe dan! kijkt door z'n Ajax bril. Niet serieus te nemen. De wens is de vader van zijn gedachte
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    maandag 7 mei 2018 om 12:08
    Bron? Overigens dachten de meeste supporters zelfs dat Lozano niet haalbaar was.
    Vind ik leuk
    Korm +30925
    maandag 7 mei 2018 om 12:23
    Maar kwam toch, ik hoop dat PSV naar dit soort spelers blijft zoeken want zoals vaker gezegd, de spelers in de eredivisie maakt je niet beter (op een uitzondering na)
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    maandag 7 mei 2018 om 12:40
    Dat begrijp ik, ik zeg ook niet dat je het niet moet proberen he.
    Vind ik leuk
    VVVke +2058
    maandag 7 mei 2018 om 12:32
    Bron? Je weet niet veel van dat beursgenoteerde bedrijf he.

    http://www.soccernews.nl/news/387368/lozano-heeft-ajax-al-antwoord-gegeven
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    maandag 7 mei 2018 om 12:39
    Haha dan verwacht je een goede bron en dan krijg je Soccernews... Bron van onzinberichten. Dezelfde site die afgelopen winter meldde dat Luis Suárez overwoog om terug te keren naar Ajax deze zomer...

    Als je met een bron komt, kom san met een goede bron.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2289
    maandag 7 mei 2018 om 13:55
    Aldus iemand met een account op VP
    Vind ik leuk
    PSVFU +4310
    maandag 7 mei 2018 om 12:31
    Zou niet weten waarom niet.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 11:48
    Gutierrez?
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    maandag 7 mei 2018 om 11:53
    Ja, daar waren ze mee bezig om hem voor aanstaande seizoen vast te leggen.

    Tenminste dat heb ik zo begrepen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 11:55
    Goede speler man en is ook nog heel jong. En de link Mexico ligt er al, zit Lozano er ook nog eens. Ik denk dat PSV een grote kans maakt om hem te halen.
    Vind ik leuk
    Korm +30925
    maandag 7 mei 2018 om 12:23
    volgens horen en zeggen gaat PSV inderdaad een poging wagen...
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    maandag 7 mei 2018 om 11:53
    Juist Den Daats,das ineens 5 tredes hoger.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3922
    maandag 7 mei 2018 om 12:21
    Doan is de beste in Nederland op zijn positie. Zou een goede volgende stap zijn

    In 2019/2029
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    maandag 7 mei 2018 om 12:47
    Daarover ben ik het niet met je eens.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 11:48
    Dan had PSV net iets eerder moeten zijn. Dacht dat Groningen hem net had overgenomen voor 1,5 miljoen. Corrigeer me als ik ernaast zit.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1552
    maandag 7 mei 2018 om 17:29
    PSV had geen kans. FCG had koopclausule van 2mln
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 17:30
    Aha, dat wist ik niet. Een eenzijdige optie of niet? (dat is belangrijk om te weten)
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1552
    maandag 7 mei 2018 om 17:33
    Klopt. Eenzijdig. Bovendien, indien FCG het geld niet zelf op zou kunnen hoesten had Man. City de 2mln willen aftikken in ruil voor deel transferrechten. Dit laatste is door FCG afgewezen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 17:50
    Dan had PSV inderdaad geen moeite hoeven te doen. Leuk spelertje om te zien en genoeg potentie.

    Gelukkig hebben jullie daar niet mee ingestemd. City koopt alleen maar om te verkopen zodat ze voldoen aan de fair play reglementen.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 11:46
    Haha dit is toch geen versterking voor de top 3. Zelfs top 6 is hooggegrepen voor hem.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1552
    maandag 7 mei 2018 om 17:31
    Misschien moet je iets verder kijken dan je rood-witte dekbedje
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 17:53
    Heb hem gezien met fcg - aja en toen was hij niet best.
    Vind ik leuk
    Smitsie +108
    maandag 7 mei 2018 om 11:46
    Zo zie je maar weer, dat analisten, oud voetballers etc toch zeker invloed hebben op de publiekelijke opinie. Voordat Van Hanegem iets over deze jongen gezegd had, was hij redelijk onbekend. Daarna is er een kleine hype rondom zijn persoon ontstaan hetgeen hem ook gelijk heeft doen laten denken een stap hogerop aan te kunnen. Zou er mijns inziens goed aan doen om nog een seizoen bij Groningen te spelen en echt een bepalende speler te worden. Als hij nu een stap hogerop maakt, bijvoorbeeld naar PSV gaat hij zeker weten op de bank zitten, hiervoor komt hij echt nog veel te kort.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1552
    maandag 7 mei 2018 om 17:38
    Bacuna is los van Willems opmerking de 2e seizoenshelft steeds beter gaan spelen en is momenteel een van de betere spelers. Mensen die maar roeptoeteren dat een ongeleid projectiel is gaan te kort door de bocht. Dat is een verhaal uit het verleden waarin hij te druistig was. Bacuna is beter gaan spelen nadat de jonge en stabiele Vd Looi op het middenveld is komen spelen. Bacuna speelt daardoor veel meer in zijn kracht, namelijk aanvallender.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 11:47
    #RECIDIVIST
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    maandag 7 mei 2018 om 11:49
    Net Immers.
    [Reactie gewijzigd op maandag 7 mei 2018 om 11:49]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 11:49
    ??
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    maandag 7 mei 2018 om 11:49
    Jodenliedje vergeten?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 11:52
    Nee, maar wat heeft dat met het woord Recidivist te maken?

    Ik zie de link niet.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 11:51
    Zit je niet lekker he dat we de play offs hebben bereikt. En je had zo'n grote bek, PEC was beter en die zouden het halen. Wij zouden verliezen van Roda. Voorlopig wonnen wij en ging PEC er met 6-0 vanaf. Jij hebt echt totaal gen voetbalgogme.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    maandag 7 mei 2018 om 11:57
    Ho ho, jij kunt wel een lesje begrijpend lezen gebruiken. Ik zei dat PEC over het algemeen mooier voetbal speelt, aanvallender, dominanter. Ik heb nergens gezegd dat PEC beter was.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 11:59
    Zieke geest!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    maandag 7 mei 2018 om 12:00
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 12:28
    Ga je nou weer een moeder erbij halen. Dit is de tweede keer in een paar dagen al. Je bent echt een zieke geest, dit bewijst het weer.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2289
    maandag 7 mei 2018 om 12:08
    In Amsterdam moeten ze nu toch wel weten dat je alleen met mooi voetbal geen prijzen wint ;)
    Vind ik leuk
    masterpsv +13918
    maandag 7 mei 2018 om 12:28
    Hahaha die doe dan is nogal gefrustreede klein kind. Totaal geen voetbal verstand! Met zijn ajaxbril op!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 12:30
    Dat is bij iedereen overduidelijk. Hij zet zich hier zwaar voor lul. En als hij er niet uitkomt dan haalt ie moeders erbij. Dan ben je een gefrustreerd klein kind die zijn zin niet krijgt.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13918
    maandag 7 mei 2018 om 13:10
    Juist en daarom is het zinloos om met hem te discussiëren, hij riep al maanden voor psv-ajax dat ajax effe psv met 0-3 zou verslaan. En iedereen weet hoe de wedstrijd verlopen is;)

    En Trouwens nog gefeliciteerd met behalen van de play- offs
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 13:12
    Ja een zielig mannetje is het.

    Dank je gozah, nu nog Vitesse proberen te verslaan. Die presteren wisselvallig waar wij vrij stabiel zijn. Ik zie toch een kans om de finale te behalen.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 17:54
    Is toch te hopen voor het Nederlands voetbal dat Vitesse en niet ADO Europees gaat spelen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 18:03
    Want Vitesse speelt stabiel?

    Vitesse is vele male wisselvalliger dan ons. Wij spelen veel stabieler dit seizoen. Wij hebben ook veel meer strijdlust en weten wedstrijden om te buigen. Mochten wij het halen dan ligt er geld klaar uit China om te investeren. Maar jij mag het vinden, mij maakt het verder niet uit.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 18:04
    Het elftal van Ado is veel te matig om Europees potten te breken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 18:07
    Mag jij vinden. Verder lees je ook niet wat ik zeg. Je zegt iets om het zeggen. Zeg dan niks.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 18:30
    Daar heb je gelijk in, dat is niet netjes. Zijn er echt beloftes gemaakt dat de Chinezen gaan investeren?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 18:45
    https://www.clubachterdeduinen.nl/nieuws/chinees_geld_bij_europees_voetbal

    https://www.clubachterdeduinen.nl/nieuws/ado_nadert_3_miljoen_aan_tvgelden


    En bovendien is de begroting hoger dan ooit en hebben we een positief eigen vermogen. Spelers die in trek zijn maar met een langdurig contract beschikken over voor ons flink wat waarde.

    En tot slot willen de Chinezen geen modderfiguur slaan natuurlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 19:06
    Dat is wel positief, heeft mijn mening enigszins veranderd.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 19:07
    Geen probleem, kan jij ook niet weten. ;-)
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1990
    maandag 7 mei 2018 om 14:04
    Ik had je tijd terug nog gezegd jullie zouden het halen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 14:37
    Klopt goos. ;-)
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1990
    maandag 7 mei 2018 om 14:43
    Gefeliciteerd man !
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 14:54
    Thanks goos. Was jouw vorige account niet toevallig United?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1990
    maandag 7 mei 2018 om 14:58
    Nee , ben altijd meneer Smith geweest hier ..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 15:02
    Oke dan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24772
    maandag 7 mei 2018 om 11:49
    Een recidivist die dit seizoen geen rode kaart heeft gekregen.
    Wel een matige recidivist vind ik.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 11:53
    Hij moet alleen zijn gal spugen op DH, is gewoon iemand met een hekel aan onze mooie club. Zielige berichten van hem.

    In iedere DH topic is het raak.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24772
    maandag 7 mei 2018 om 11:55
    Ik had het over Bacuna. Jij noemde hem toch een recidivist?
    Immers heeft er wat mij betreft niks mee te maken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 11:56
    Precies, maar Doe dan! Wou Immers erbij halen omdat het een Hagenees is. Altijd dat trollen, je word er moe van.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24772
    maandag 7 mei 2018 om 11:58
    Ja dat vind ik ook vervelend, maar nu even terug naar mijn punt. 'Recidivist' Bacuna heeft dit jaar geen rode kaart gekregen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 11:58
    Nee dit jaar niet, maar hiervoor liet hij zich wel gelden.
    Een crimineel die een jaar niet vast heeft gezeten noem ik ook een crimineel.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24772
    maandag 7 mei 2018 om 12:02
    Als iemand zijn gedrag betert vind ik het vreemd om hem op zijn verleden aan te blijven vallen.
    Mits het verleden niet iets afschuwelijks is natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 12:09
    Niet na een jaar toch, of zie jij een crimineel na een jaar niet een strafbaar feit hebben gepleegd niet meer als crimineel?

    Die overtredingen waren ziekelijk. Gedraagt hij zich weer een jaar dan zal ik denken zoals jou.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24772
    maandag 7 mei 2018 om 12:15
    Ik zeg niet dat ik het al helemaal ben vergeten, maar waar hij vorig jaar onbeheerst was vind ik dat dit jaar een stuk beter gaan.
    Het is hem niet meer gebeurd, dus recidivist lijkt me gewoon niet terecht.
    Maar kennelijk moet je bij jou twee jaar geen rode kaart krijgen. Waarom ligt de grens bij dat tweede jaar en niet bij het eerste of het derde?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 12:29
    Het is gewoon een gevoel. Hij maakte ze wel behoorlijk hoor. Het moet slijten.

    Misschien ben ik niet zo snel te overtuigen nadat een persoon meerdere malen zulke zware overtredingen maakte.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24772
    maandag 7 mei 2018 om 12:46
    Ik denk dat als je van 3 naar 0 gaat je je lesje wel hebt geleerd.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 7 mei 2018 om 14:35
    Ach, een meningsverschil. Kan gebeuren gozah, 9 v/d 10 keer kan ik mij vinden in je berichten.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24772
    maandag 7 mei 2018 om 14:37
    Ja, dit is ook een meningsverschil waar ik wel mee kan leven.
    Jij wacht wat langer af en daar kan ik me ook iets bij voorstellen.
    Hij kan altijd terugvallen.
    Vind ik leuk
    Ero +275
    maandag 7 mei 2018 om 11:54
    Jezus, dus hij kan zelfs niet recidiveren?

    Beetje mosterd na de maaltijd dan wanneer PSV geld gaat betalen voor een recidivist die uitgerecivideert is.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24772
    maandag 7 mei 2018 om 11:55
    PSV revidivist wel vaker achter het net.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18035
    maandag 7 mei 2018 om 11:47
    Ik dacht dat het over Doan zou gaan.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    maandag 7 mei 2018 om 11:48
    Middelmaat, net zo’n aankoop als Luckassen vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1146
    maandag 7 mei 2018 om 11:53
    Ook Luckassen is beter dan deze jongen. In de subtop lijkt hij me al niet zeker van een basisplek.
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    maandag 7 mei 2018 om 11:54
    Hij komt heus niet Doe dan,wees er maar gerust op.
    Vind ik leuk
    onbemind +194
    maandag 7 mei 2018 om 11:48
    Vervanger voor v.Ginkel !!
    Vind ik leuk
    Ricklek +1793
    maandag 7 mei 2018 om 11:53
    Ik neem aan dat dit een gerucht is en geen daadwerkelijke interesse van PSV? Anders gaan ze wel erg hard achteruit...
    Vind ik leuk
    Leeuw +4938
    maandag 7 mei 2018 om 11:58
    Deze speler komt echt te kort. Te veel rode kaarten nodig en is echt geen versterking. Willem toch bedankt!
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1552
    maandag 7 mei 2018 om 17:43
    Vertel eens, wanneer pakte hij voor het laatst een rode kaart
    Vind ik leuk
    El Cazador +5369
    maandag 7 mei 2018 om 11:59
    Die Japanner Doan zou ik naar Feijenoord halen als ik Van Geel was. Huidige middenveld van Feijenoord verdwijnt toch van de zomer.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8809
    maandag 7 mei 2018 om 12:03
    Ik deel je mening met de zelfde gedachten maar hij Zou hij zeker een aanwinst zijn ja alleen verkeerde topic maat ;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 7 mei 2018 om 12:05]
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1552
    maandag 7 mei 2018 om 17:44
    Onbetaalbaar voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Bert Bert +29
    maandag 7 mei 2018 om 11:59
    echt geen versterking
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 12:07
    Voor het europees voetbal heeft psv versterking nodig.
    Voor de nederlandse competitie zou een ramp zijn voor ajax als psv nog sterker word.
    Dan staan ze de volgende keer 20 punten voor op ajax.Maar europees hebben ze echt wel 4 of 5 versterkingen nodig.Plus de spelers die weg gaan.
    Maar niet met nederlanders.Ik zie in de nederlandse geen 1 speler die het europees aan zou kunnen.Zelfs niet bij ajax.
    Dus psv zou ze echt in het buiteland moeten zoeken.
    Maar die gutierrez zie ik wel komen.Psv heeft een goede band met mexicaanse spelers.Psv staat daar hoog aangeschreven,
    Dus dat komt wel goed.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 12:11
    1 doelpunt en 4 assists zijn toch maar magere cijfers voor een offensieve middenvelder
    Vind ik leuk
    Gerro +5755
    maandag 7 mei 2018 om 12:14
    Een speler met het nodige gif in zijn spel dus zou op het middenveld bij Ajax weleens een de ontbrekende schakel kunnen worden. Prettige bijkomstigheid is dat spelers met een Gronings verleden bijna allemaal slagen in amsterdam zoals Koeman,Suarez,Reiziger
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 12:17
    Raar echt dat dit soort spelers wel bij de top 3 komen terwijl een speler als KEES LUYX 10 x zoveel kwaliteiten had en nooit een jans heeft gekrege
    Vind ik leuk
    Korm +30925
    maandag 7 mei 2018 om 12:20
    Vind dit geen speler voor PSV!
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2191
    maandag 7 mei 2018 om 12:21
    Dit gerucht is door de heer Bacuna volgens mij zelf in de wereld geholpen. Volgens mij totaal niet serieus.
    Vind ik leuk
    Adrimo +11
    maandag 7 mei 2018 om 12:27
    Als FCGroningensupporter heb ik Juninho Bacuna de afgelopen jaren vaak vervloekt om zijn ondoordachte en vaak slordige acties, maar deze jongen heeft zich dit jaar sterk ontwikkeld. Zo te zien heeft hij geleerd van de fouten die hij heeft gemaakt. Die overtredingen waren behoorlijk impulsief, dat had hij zelf drommels goed door en daarin heeft hij vooruitgang geboekt. Juninho heeft m.i. duidelijk de kwaliteiten in zich om zich door te ontwikkelen tot speler van een top3-club. Of hij er nu al aan toe is betwijfel ik. Als je hem ziet lopen (sjokken) geef je hem geen cent. Hij zal veel explosiever moeten worden. Daarentegen is hij sterk aan de bal, heeft een harde trap en kan geweldige passes geven.
    Hoe zijn ontwikkeling verder verloopt hangt sterk af van een goede coaching. Reken maar dat hij ervoor gaat, die jongen leeft echt voor het voetbal.
    [Reactie gewijzigd op maandag 7 mei 2018 om 12:28]
    Vind ik leuk
    Koeien +2238
    maandag 7 mei 2018 om 13:12
    Ik denk dat jou verhaal precies opsomt wat elke FC liefhebber van 'm vindt. Vervloeken, maar tegelijkertijd gunnen we het hem wel.

    Explosiever worden van zo een ongeleid projectiel weet ik dan weer niet. Rode kaarten zit volgens mij genetisch vastgelegd in dat gezin. Hij is de jongste ED speler ooit met zoveel kaarten, een record wat ie overgenomen heeft van Leandro. Die overigens in datzelfde weekend van Juninho's record de scheids even trakteerde op een kopstoot...Uiteraard ook beloond met rood.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3749
    maandag 7 mei 2018 om 13:01
    Bacuna vind ik niet beter dan Rosario en Mauro Jr
    Vind ik leuk
    FARMER1963 +140
    maandag 7 mei 2018 om 13:58
    Hahahaha hij scoorde één keer en leverde vier assists, ja ja dan heb je wel een transfer hogerop verdiend.
    Vind ik leuk
    BT410 +141
    maandag 7 mei 2018 om 14:25
    Is er geen middenvelder die beter is dan Bacuna bij Jong PSV??
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 14:25
    Bacuna is een prima speler die zeker bij PSV mee kan komen. Door Faber bijna altijd als defensieve middenvelder gebruikt waar hij nogal onstuimig kan zijn. In een meer aanvallende rol komt hij veel beter tot zijn recht. Maar goed Faber is iemand die alleen maar defensief kan denken vandaar dat veel aanvallende ingestelde spelers bij Groningen op een zijspoor zijn gekomen of gewoon verkeerd gebruikt zijn. Doordat er andere dingen van hun gevraagd werden dan waar ze in eerste instantie voor gecontracteerd waren. Dit seizoen is bacuna in elk geval stabieler en minder onstuimig geworden, maar ik hoop dat hij zijn contact verlengd en nog een jaartje blijft bij Groningen. Kan zich nog prima verder ontwikkelen hier zeker als er komend seizoen weer meer aanvallend gespeeld gaat worden. Want met de komst van Danny Buijs zal het constante achteruit voetballen van Faber en ook zijn voorganger van de Looi eindelijk voorbij zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 14:45
    Lol grappig bacuna is een prutser en pakt veel rode kaarten is meer Jupiler League niveau
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 19:17
    Vorige seizoen pakte hij inderdaad te veel kaarten waaronder rode. Maar wellicht moet je niet naar het vorige seizoen kijken maar na de pas afgelopen, en dan zie je dat hij deze jaargang geen enkele rode kaart heeft gepakt. Maar helaas is een deel van het Groningen publiek blind voor feiten en erg bevooroordeeld. Een memisevic die in zijn eerste seizoen veel fouten maakte, onnodige rode kaarten pakte en daarmee Groningen nederlagen bezorgde werd door velen enkel neergezet als de Balkan slager die we hard nodig hadden en altijd moest spelen, en een bacuna die een keer de fout in gaat als een prutser die het team benadeeld en beter kan oprotten. Bacuna is een van de grootste talenten die we hebben gehad de afgelopen jaren, daar mag vanuit het Groninger publiek wel eens meer respect en waardering voor komen. Heeft het dit seizoen gewoon meer dan prima gedaan, zeker de tweede helft van de competitie
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 14:46
    De meeste Groningen supporters zullen blij zijn als ie weg is .bij mij gaat de vlag uit
    Vind ik leuk
    spAro2018 +190
    maandag 7 mei 2018 om 15:09
    Laat gaan, laat gaan. Is te licht. Is geen zekerheidje.
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +446
    maandag 7 mei 2018 om 16:17
    Net als zn broer is ook Juninho een beperkte profvoetballer.. alles obv fysiek en inzet, er is geen vleugje techniek te bespeuren! Zou me verbazen als psv serieus interesse heeft!
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 17:33
    Doei doei Bacuna
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 18:47
    Lat ligt hoger bij psv
    Vind ik leuk
    woensdag 9 mei 2018 om 11:23
    nee hij is nog veel te wisselvallig van hanegem kan wel wat roepen maar waarom houd hij zich niet stil en haalt feyenoord hem dan niet op???
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV gelinkt aan FC Groningen-uitblinker: 'Zien wat er op mijn pad komt'