'Aarzelend' PSV en Ajax tasten mis: 'Deze club werd wél concreet'

'Aarzelend' PSV en Ajax tasten mis: 'Deze club werd wél concreet'

woensdag 9 mei 2018 om 18:08

Niet PSV of Ajax, maar FC Volendam gaat aan de haal met Nordin Bakker. De talentvolle doelman vond dat de twee topclubs uit de Eredivisie te lang aarzelden. 

In 2017 werd bekend dat zowel PSV als Ajax de verrichtingen van Bakker (20) op de voet volgde. De goalie van amateurclub Fortuna Wormerveer heeft echter besloten om zijn carrière níet voort te zetten in Eindhoven of Amsterdam. Deze week signeerde Bakker een éénjarig contract bij FC Volendam, met de optie voor nog een jaar.

"Bij Volendam voelde ik mij direct serieus genomen", zegt Bakker in gesprek met het Noordhollands Dagblad. "In tegenstelling tot Ajax en PSV werd deze club wél meteen concreet nadat ik stage had gelopen. Volendam is voor mij een mooie stap omhoog. Volendam wilde me graag hebben en ik wilde ook graag. Ik kan niet wachten tot we gaan beginnen."

Plaats een reactie

Hattrick +10406
woensdag 9 mei 2018 om 18:09
Goede keuze dus.
Vind ik leuk
Woudo +7990
woensdag 9 mei 2018 om 18:12
Zal hier eerder een kans krijgen als hij echt zo goed is komt die topclub vanzelf wel, verstandige keuze!
Vind ik leuk
Hattrick +10406
woensdag 9 mei 2018 om 18:21
Daarom. En als ze als enige echt concreet waren en hem graag wilde hebben dan is het de juiste keuze
Vind ik leuk
woensdag 9 mei 2018 om 18:24
Ja Volendam net ff iets anders dan psv en Ajax
Vind ik leuk
jaja_PSV +33314
woensdag 9 mei 2018 om 19:02
Dan kies je meteen Volendam. Heel logisch.
Vind ik leuk
woensdag 9 mei 2018 om 18:10
Nooit van gehoord!
Vind ik leuk
woensdag 9 mei 2018 om 20:05
wel man hebben dit jaar nog tegen Volendam gespeeld................
Vind ik leuk
donderdag 10 mei 2018 om 07:35
Aankomend jaar dus weer!
Vind ik leuk
woensdag 9 mei 2018 om 18:11
Kwam toch nooit aan de bak bij ons
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
woensdag 9 mei 2018 om 18:16
Verstandig.
Vind ik leuk
woensdag 9 mei 2018 om 18:17
Groot gelijk. Heb ook Ajax en PSV mis laten tasten toen vv Gersoot 3 mij wel serieus namen. Zal ze leren!
Vind ik leuk
Breezer4u +1270
woensdag 9 mei 2018 om 21:03
Heerlijk, you made my Day met deze opmerking! Haha +1
Vind ik leuk
woensdag 9 mei 2018 om 18:17
Haha schitterend. Real Madrid en Barcelona lieten ook niks horen. Volendam wel, dus ik kies voor hen
Vind ik leuk
Bizzy +14884
woensdag 9 mei 2018 om 18:21
Huh....doorgaans volgt de scouting van Ajax de club in Eindhoven :)

Met andere woorden, Psv was niet overtuigd van Bakker.
Vind ik leuk
woensdag 9 mei 2018 om 18:47
Of andersom lozano en ook deze “nieuwe” Mexicaan zijn eerst door Ajax gescout.. de argentijnse spits idem. Dan hebben we nog de spelers met een Ajax verleden daar houden jullie ook van!


Overgens FM database heeft ze al gescout
Vind ik leuk
ihvmmdk +5656
woensdag 9 mei 2018 om 18:29
Tekent eenjarige contract*
Vind ik leuk
HM +205
woensdag 9 mei 2018 om 18:47
Een 1-jarig contract.
Zo zo daar spreekt dus echt vertrouwen uit.
Vind ik leuk
woensdag 9 mei 2018 om 19:00
Eeuwig zonde....
Vind ik leuk
woensdag 9 mei 2018 om 19:15
De discotheekinstelling! 2 chicks happen niet, dan maar een mollige rooie in klederdracht.
Vind ik leuk
woensdag 9 mei 2018 om 19:48
Daar leerd hij veel zeg poeh poeh het minste van het minste hahaha
Vind ik leuk
Smash +2236
woensdag 9 mei 2018 om 20:01
Lekker ambitieus die jongen! Ajax en PSV reageren niet snel genoeg, .............. dan ga ik gewoon naar Volendam.

Alsof je in de garage staat te kijken naar een Lamborghini. De verkoper komt niet snel genoeg naar je toe, dus koop je een Daihatsu.
Vind ik leuk
mo26 +205
woensdag 9 mei 2018 om 21:35
wie is deze nobody?
Vind ik leuk
MN223 +340
donderdag 10 mei 2018 om 00:10
Iemand die kennelijk nog geen mediatraining heeft gehad...
Vind ik leuk
Cookee +8551
donderdag 10 mei 2018 om 14:57
Elke keeper moet willen spelen. Wie gaat nou voor zijn lol op de bank bij een topclub zitten? Daarvoor ben je toch ooit niet gaan voetballen?
Zo'n Room bij PSV ik vind dat zonde, die moet spelen.
Vind ik leuk
donderdag 10 mei 2018 om 16:54
Beide clubs zijn geïnteresseerd.
Maar wat verliezen ze ???
Niets.
Als over een paar jaar ,1 vd 2 clubs zich meld . Zegt hij geen nee. En nog steeds betaalbaar .
PSV en Ajax zijn echt niet afhankelijk van deze Keeper . Dan hadden ze wel al snel gehandeld nml.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Aarzelend' PSV en Ajax tasten mis: 'Deze club werd wél concreet'