Streppel voorspelt nieuwe bloeiperiode Heerenveen: 'Ongelooflijk veel talent'

Streppel voorspelt nieuwe bloeiperiode Heerenveen: 'Ongelooflijk veel talent'

zondag 13 mei 2018 om 07:12

Jurgen Streppel neemt met opgeheven hoofd afscheid van sc Heerenveen. De Friezen werden zaterdag uitgeschakeld door FC Utrecht in de play-offs om Europees voetbal. Daarmee is de periode van de oefenmeester bij Heerenveen ten einde.

"Ik ben ongelooflijk trots dat ik twee jaar bij Heerenveen heb mogen werken. Ik heb geweldige wedstrijden gezien en we hebben twee keer de doelstelling gehaald. Er zijn veel jonge jongens doorgebroken, dat was mijn opdracht. Dat is aardig gelukt", laat Streppel weten aan de NOS.

Toch was Streppel bij de fans van Heerenveen niet altijd onomstreden. "Ik krijg erkenning van mijn staf en spelers, dat is me alles waard. Het publiek is verwend geweest door de tijden van tien jaar geleden. Die tijden komen er ook nu weer aan, want we hebben ongelooflijk veel talent. Ik was best een aardige trainer en een goed mens, daar gaat het mij om."

Waar Streppel zijn loopbaan vervolgt, weet hij nog niet. "Ik heb een aantal gesprekjes gehad, maar het moet bij mij passen. Het moet honderd procent goed voelen, anders ga ik het niet doen."

Poll

Scoort Streppel een voldoende voor zijn periode bij Heerenveen?

(1907 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 13 mei 2018 om 07:25
Streppel,zal niet zomaar een club vinden,voor. Volgende seizoen
[Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 11:18]
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 07:37
Op vakantie naar zoutenlanden
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 08:14
Even indekken , zeggen dat er weer goiden tijden aankomen en veel talent , mocht het goed gaan os het dus ook jurgen zijn inbreng , leuk voor zijn opvolger .. gelijk druk opleggen ... achterbaks ventje zeg ... zogenaamd positief maar wel met een achterliggende boodschap...
Vind ik leuk
Gustavo +2771
zondag 13 mei 2018 om 10:13
Triest idd. Over de rug van je opvolger willen scoren. Heeft Van Gaal ook een handje van.
Vind ik leuk
Jordtt +943
zondag 13 mei 2018 om 08:44
Ja vergeet je zelf geen compliment te geven Jurgen, iemand moet het doen... Vind dat die het onvoldoende heeft gedaan, hij heeft echt goede spelers ter beschikking gehad.. het is mentaal nooit een strijdbaar team geweest, dat mag je trainer aanrekenen.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 08:57
Middenmoter. Kan je toch verder niks mee bereiken.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 08:58
Eigenlijk wilde Streppel zeggen dat die Streppel zo geweldig is geweest voor dit Heerenveen...
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 09:00
Dat roepen ze daar elk jaar!
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 09:08
Vind toch dat heereveen heeft ondergepresteerd, zowel vorig jaar als dit jaar. Ze hebben steeds een prima selectie die hooguit wat uit balans is.
Vind ik leuk
Blueman +799
zondag 13 mei 2018 om 09:40
Met zoveel kwaliteit in zijn team vind ik dat hij het niet echt geweldig heeft gedaan.
Vind ik leuk
RR12 +208
zondag 13 mei 2018 om 09:43
Lekker een veer in je eigen reet douwen en een claim op toekomstig eventueel succes leggen. Hoe groot kan je ego zijn?
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 09:57
Twee verloren jaren.
Vind ik leuk
remakil +4177
zondag 13 mei 2018 om 10:10
Streppel is een nepfiguur, doet zich aardig voor, maar tijdens de wedstrijd zie je zijn ware aard. Erg negatieve uitstraling, overdreven in zijn reacties en tactisch is hij zwak..

Ik snap dat ze in Heerenveen blij zijn, dat hij weg is...
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 10:13
De kans op betere tijden is groot. De eerste belangrijke stap is gezet. Een andere trainer. Met dit spelersmateriaal niet durfen voetballen is vragen om een uitschakeling. Als makke schapen tot de 2-0. Daarna geen voetbal maar pompen en hopen.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 11:00
Jürgen Streppel was een trainer die wisselend was in zijn periode bij Heerenveen! Geen prijzen en geen suptopper! De supporters willen dat Heerenveen mee wil draaien in de subtop en niet ergens op de achtste plaats of lager. Net geen voldoende dus. Er is talent genoeg,maar ook veel leegloop! Hopelijk de nieuwe trainer(nog niet bekend)met als inzet weer mee draaien in de subtop(de eerste vijf).
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 11:12
Nare man.
Vind ik leuk
dogo +139
zondag 13 mei 2018 om 13:01
Streppel zou een goede trainer voor nek of twente zijn. Bij promotie kan die ook heel goed het gevraagde niveau in de eredivisie aan met die clubs.
Streppel is een prima bouwer tot aan de subtop van de eredivisie. Als je dat niveau bereikt hebt, dan moet je hem doorselecteren.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 13:02]
Vind ik leuk
Hupfean +2094
zondag 13 mei 2018 om 21:29
Streppel bedankt en suc6 verder. Dit was niet helemaal een succes.
Vind ik leuk
wil +812
zondag 13 mei 2018 om 23:30
Streppel stelde zelfs Frenkie de Jong niet op bij Willem II.Die kan nu zomaar naar Barcelona gaan.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 23:31]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Streppel voorspelt nieuwe bloeiperiode Heerenveen: 'Ongelooflijk veel talent'