Advocaat gelinkt aan nieuwe club: Normaal dat mijn naam genoemd wordt

Advocaat gelinkt aan nieuwe club: "Normaal dat mijn naam genoemd wordt"

zondag 13 mei 2018 om 19:32

Dick Advocaat kijkt niet op van het bericht dat Zenit Sint-Petersburg hem op de korrel heeft als opvolger van Roberto Mancini. De Italiaan zat zondag voor het laatst op de bank bij de Russische grootmacht.

Mancini stapte op bij de nummer van de Premjer Liga, omdat hij aan de slag gaat als bondscoach van Italië. In de zoektocht naar een opvolger zou Zenit zijn uitgekomen bij Advocaat. De zeventigjarige Hagenaar vierde tussen 2006 en 2009 grote successen in Sint-Petersburg.

Verrast door de link is Advocaat niet. "Ik vind het normaal dat mijn naam genoemd wordt als daar een positie vrijkomt. Of dat ook reëel is, weet ik helemaal niet", laat hij desgevraagd weten aan FOX Sports. "Of ik Cor Pot meeneem? Daar moet ik nog over nadenken, haha."

Voetbal International meldde vrijdag dat Zenit niet alleen aan Advocaat denkt voor de vacante trainerspositie. De clubloze Sinisa Mihajlovic en voormalig Zenit-middenvelder Sergey Semak, die momenteel trainer is bij FK Ufa, zijn ook in beeld.

Plaats een reactie

zondag 13 mei 2018 om 19:39
Zakgeld wacht op je Dicky.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 19:47
Dick kan het niet laten.
Vind ik leuk
Hattrick +10313
zondag 13 mei 2018 om 20:04
Daar komt hij vast wel op af, Dicky heeft nooit genoeg ;)
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:41
Net een magneet.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:13
Je zegt het verkeerd maat. Hahaha

''Zakken geld wachten op Dicky''

Sinds dit nieuws is de Roebel in waarde gestegen.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:36
Dicky dick zal wel zakken geld gewend zijn en dat alles is maar zakgeld voor onze Dicky;)
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 19:39
Kom maar lekker Gdańsk trainen! Krijg je ook veel vis bij onze haven en je kan ons terug naar de top brengen ayyyyyy. Een van de gezelligste stede van de wereld!
[Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 19:46]
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 19:52
Zeker mooie stad. Grappig feitje voor de chauvinisten onder ons: Gdansk is in 1656 door de Republiek der Verenigde Nederlanden van de Zweden bevrijd.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 19:53]
Vind ik leuk
Teo Smith +19324
zondag 13 mei 2018 om 19:40
Blijft een prima vent. Ga je goed magic dick.
Vind ik leuk
Bengelino +9458
zondag 13 mei 2018 om 19:40
Duidelijk! Dick gaat heen
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 19:47
We gaan allemaal heen. Te hopen voor Dick dat het nog effe duurt
Vind ik leuk
Maxidi +3301
zondag 13 mei 2018 om 19:41
Ga Ado Den Haag lekker adviseren... Deze mooie man kan niet zonder voetbal... Respect.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 19:48
Is niet nodig en laat hem lekker wegblijven.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 19:59
Klopt, hij heeft ons Petroniets aangesmeerd. Daarvoor zal ik hem altijd kwalijk nemen. Lekker ver weg van onze mooie club.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:19
Wegloper is het!
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:20
Precies man.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 19:48
Bij Sparta probeert ie anders toch. Dat kan je geen voetbal noemen
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 19:47
Gaat niet weer naar Rusland hoor, die blijft gewoon hier
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 19:58
Z'n koffie staat al klaar op het Rode Plein. Is toch geweldig man, lekker af en toe een bakkie met Putin doen.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:01
Ik gun hem zijn pleziertje hoor, maar denk dat als hij nog wat gaat doen het iets in Nederland wordt
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:02
Ik niet, Dick houdt ook van Rusland en visa versa.


Dit hou je niet tegen ;-)

https://tr.sputniknews.com/turkiye/201608171024428152-putin-kremlin-agirladigi-advocaat-fenerbahce-yi-calistiracak/
[Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 20:04]
Vind ik leuk
Maxidi +3301
zondag 13 mei 2018 om 19:49
Blijf lekker in Nederland...
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 19:51
Haha van Sparta naar Rusland die ouwe gek gaat weer niet stoppen.Die krijgt binnenkort een hartaanval en sterft in het harnas.
Vind ik leuk
stratumseind +127799
zondag 13 mei 2018 om 19:53
Het lijkt erop dat dickie pas stopt als ie op het veld zijn houten jas aangereikt krijgt.
In deze maanden sparta heeft ie in ieder gaval de planken al klaar zien liggen.
Man man man waar is ie aan begonnen.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 19:55]
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 19:57
Da's toch wel de Haagse mentaliteit straat.
Vind ik leuk
stratumseind +127799
zondag 13 mei 2018 om 20:07
Dickie is ook een echte
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 19:56
Dick, we all love Russia. ;-)
Vind ik leuk
Vamos7 +902
zondag 13 mei 2018 om 19:57
Dick is niet echt geliefd onder de ADO fans. Klopt dat?
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:01
Was wel zo, tot dat hij vriendje Petroniets aansmeerde.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:05
Doet hij niet, hebben geen bitterballen.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:10
Doet ie wel, op de Sotsji party heb je veel lekkerdere hapjes.

Syrniki is heerlijk & als toetje de beroemde cccp Plombir ijsjes.
Vind ik leuk
FSCeara +7260
zondag 13 mei 2018 om 20:14
De nummer ? Weer staaltje goed werk VP
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:25
Logisch dat Advocaat wordt genoemd. Als hij handhaaft is dat pure klasse.
Tegenwoordig schermen al die jongens met zaakwaarnemer en advocaat.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 09:18
Ga lekker met pensioen dick tijd vvoor jongere trainers die eventueel nog wat adviserend
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Advocaat gelinkt aan nieuwe club: "Normaal dat mijn naam genoemd wordt"