'Manchester United gaat vol voor megadeal: 62 miljoen voor Juventus-back'

    'Manchester United gaat vol voor megadeal: 62 miljoen voor Juventus-back'

    zondag 13 mei 2018 om 19:56

    Alex Sandro moet de eerste topaankoop worden van Manchester United deze zomer. De Engelse grootmacht heeft veel geld over voor de Braziliaan van Juventus.

    Dat meldt The Times zondag. Manchester United is al geruime tijd in de markt voor Sandro, die afgelopen zomer en in de winterstop niet haalbaar bleek. Na dit seizoen doet de club van manager José Mourinho waarschijnlijk een nieuwe poging. Sandro moet naar verluidt 62 miljoen euro kosten.

    Manchester United is extra gemotiveerd de deal rond te krijgen door het feit dat Sandro zelf graag wil verkassen. Bij Juventus verwacht men dat de Braziliaanse linksback tegen het einde van het seizoen is vertrokken, aldus The Times. Met een transfersom van 62 miljoen euro wordt Sandro één van de duurste verdedigers aller tijden. Alleen Virgil van Dijk (Liverpool) en Aymeric Laporte (Manchester City) kostten meer.

    Plaats een reactie

    zondag 13 mei 2018 om 19:59
    Mooi....Arias wordt met de week meer waard.
    Vind ik leuk
    Jorrr94 +151
    zondag 13 mei 2018 om 20:13
    Ja want arias is natuurlijk ook een linksback...
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 20:18
    Wat geef ik erom al zetten ze Arias in de spits. Zolang ze maar de hoofdprijs betalen.
    Vind ik leuk
    PRICE +25702
    zondag 13 mei 2018 om 20:19
    Rechtsback Arias maar Juventus heeft dan wel geld genoeg
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11999
    zondag 13 mei 2018 om 22:47
    Jammer dat hij niet voor ajax speelt. Had die gelijk 25 mil meer waard geweest.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8409
    zondag 13 mei 2018 om 19:59
    Mourinho gaat toch van Kluivert een linksback maken? Overbodig deze Sandro.
    Vind ik leuk
    Dezeun +3371
    zondag 13 mei 2018 om 20:01
    Kluivert is iig goedkoper
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8409
    zondag 13 mei 2018 om 20:04
    Ja 10 miljoen :)
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1978
    zondag 13 mei 2018 om 19:59
    Gaat niet gebeuren en het is niet waar.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    zondag 13 mei 2018 om 20:07
    Ze glibberen hier weer Vamos.
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +808
    zondag 13 mei 2018 om 20:00
    Ik zou het zonde vinden als hij naar ManU zou gaan. Sandro is een goede aanvallende back en als hij naar ManU gaat dan word hij wss verpest door Mourinho!
    Vind ik leuk
    Bengelino +10843
    zondag 13 mei 2018 om 20:00
    Matige speler
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 20:00]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1978
    zondag 13 mei 2018 om 20:02
    Haha je hebt hem nooit zien spele, vind het echt een geweldige speler
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    zondag 13 mei 2018 om 20:06
    Precies, sommige roepen en denken dat ze er verstand van hebben. Alleen reikt hun netvlies niet verder dan Studio voetbal en NOS langs de lijn.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 20:11
    Ik kijk niet veel Serie A, maar deze speler valt me altijd op.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    zondag 13 mei 2018 om 20:11
    Goeie speler man en een behoorlijke drive. Heeft niet voor niets Stephan uit de basis gespeeld. En Stephan was jaren nummer 1.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    zondag 13 mei 2018 om 20:05
    Ik zou niet kunnen bedenken waarom Juve hem moet laten gaan. Er is geld en er is geen geld nodig.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4440
    zondag 13 mei 2018 om 20:18
    Heeft Juve niet een beleid van dat als een speler wilt vertrekken dat ze mee werken? Wel voor de juiste prijs dan natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    zondag 13 mei 2018 om 20:19
    Ik heb nog nergens gezien dat hij weg wilt dus is dat voor mij niet aan de orde.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:39
    https://www.telegraph.co.uk/football/2017/12/05/chelsea-given-alex-sandro-boost-left-back-reveals-wants-leave/

    Vind ik leuk
    stratumseind +147536
    zondag 13 mei 2018 om 20:08
    Ohhh dan , dan kan Brands gerust wat meer gaan vragen voor arias.....
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    Het Brein +3482
    zondag 13 mei 2018 om 20:38
    Als je 25 vangt voor Arias heb je de hoofdprijs..
    Vind ik leuk
    stratumseind +147536
    zondag 13 mei 2018 om 20:40
    gaat niet gebeuren met een 1 jarig contract en de mondelinge afspraak van vorig seizoen met arias
    Vind ik leuk
    Het Brein +3482
    zondag 13 mei 2018 om 20:41
    Zat daar een vast bedrag aan vast dan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147536
    zondag 13 mei 2018 om 20:46
    Niet dat ik weet maar hem is wel "medewerking" toegezegd dus...
    Vind ik leuk
    Het Brein +3482
    zondag 13 mei 2018 om 21:27
    Ah, een Moreno'tje. I got it..
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 21:28]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13079
    maandag 14 mei 2018 om 01:27
    Dit is ook zo'n wazige brands constructie.
    Eigenlijk bepaald Sporting CP of een transfer doorgaat de "Ja"of de "Nee". Hier hangen heel veel haken en ogen aan.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8409
    zondag 13 mei 2018 om 21:45
    Arias is toch RB en Sandro LB? Of mis ik wat?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147536
    zondag 13 mei 2018 om 22:57
    daar doen ze bij ons nie zo moeilijk over ....Brenetje.....
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8409
    maandag 14 mei 2018 om 00:24
    Nee, maar Arias kan dan toch niet de vervanger van Sandro worden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147536
    maandag 14 mei 2018 om 00:24
    wa boeit mij dat wat ze daar in turijn doen....
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8409
    maandag 14 mei 2018 om 00:30
    Nou ja, zou toch wel lekker zijn als 't bedrag op 't juiste rekening storten op ipv wat lazio deed.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147536
    maandag 14 mei 2018 om 00:32
    daar zit wat in inderdaad
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2470
    zondag 13 mei 2018 om 20:10
    Alvast wat brazilianen halen om neymar zich thuis te doen voelen
    Vind ik leuk
    Luiehond +1882
    zondag 13 mei 2018 om 20:15
    Zou goeie aankoop zijn!
    Vind ik leuk
    Utca030 +9685
    zondag 13 mei 2018 om 20:16
    Ik zou lekker bij juve blijven, veel mooiere club. En dan nog je wilt toch niet onder die vervelende Mourinho acteren.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3482
    zondag 13 mei 2018 om 20:37
    Dat is de doodsteek voor Blind! Ga daar weg jongen ..
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 20:42
    “Nee maar City is bij elkaar gekocht spul”


    Nee alleen City en PSG die mogen niks kopen want.......?!

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Manchester United gaat vol voor megadeal: 62 miljoen voor Juventus-back'