Onzekere toekomst voor feestvierende Clasie: Met mijn zaakwaarnemer praten

Onzekere toekomst voor feestvierende Clasie: "Met mijn zaakwaarnemer praten"

maandag 14 mei 2018 om 10:34

Dubbel feest voor Jordy Clasie. Met Club Brugge werd de Nederlandse middenvelder zondag kampioen van België. Southampton, de ploeg die hem dit seizoen verhuurt, verzekerde zich een paar uur eerder van lijfsbehoud. 

"Het is een mooie dag. Ik zit nu bijna tien jaar in het betaald voetbal en had nog nooit een prijs gewonnen. Dit is iets wat niet heel veel mensen is gegeven in hun carrière. Het was nog mooier geweest als ik dit duel ook had gespeeld, maar ik heb zeker mijn aandeel gehad dit seizoen", liet Clasie na het winnen van de titel weten aan De Telegraaf. 

Wat hij komend seizoen gaat doen, is nog volledig onduidelijk. "In principe keer ik terug naar Southampton. Mijn contract daar loopt nog twee jaar door. Ik ga de komende tijd met mijn vrouw en mijn zaakwaarnemer praten over wat we gaan doen volgend seizoen. Het is nu nog open voor me."

"Eerst wil ik genieten van het moment. Ik heb van mijn ploeggenoten gehoord hoe ze hier feest vieren en ik kijk ernaar uit om dat mee te maken."

Plaats een reactie

maandag 14 mei 2018 om 10:40
Volgend jaar met FC utrecht europa in ofzo...
Vind ik leuk
mcmodd +18747
maandag 14 mei 2018 om 10:48
Alsjeblieft niet. Het ziet er trouwens naar uit dat we al goed zijn voorzien op het middenveld bij FC Utrecht. Nu nog een paar echt goede verdedigers erbij, evt. uit de jeugd, en dan gaan we weer vlammen. Of dat in Europa is durf ik nog even te betwijfelen.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 11:02
Is echt nog wel te goed voor Utrecht natuurlijk.
Vind ik leuk
mcmodd +18747
maandag 14 mei 2018 om 11:06
Ja, dat denk ik wel. Bovendien houden we het liever een beetje rustig in ons salarishuis.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 11:13
Utrecht moet vol voor Gustafson gaan. Daar zouden ze een gouden slag mee slaan.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 15:01
Er is niet 1 betere voetballer te vinden.... zelfs niet in de hele provincie Utrecht....
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 10:48
Gaat echt niet naar Utrecht
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5901
maandag 14 mei 2018 om 10:41
Opvolger El Ahmadi bij Feyenoord.

Zelf wil die dat wel. Heeft nu een prijs gewonnen dus kan er makkelijk heen.
Vind ik leuk
MojoRisin +8364
maandag 14 mei 2018 om 10:43
Dat zie ik wel gebeuren idd..
El Ahmadi gaat naar het WK en daarna ergens goed cashen verwacht ik..
Vind ik leuk
Och jeh +1536
maandag 14 mei 2018 om 10:44
Zou een prima plan zijn!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 10:46
Als ze er qua salaris uitkomen zou Feyenoord dat wel moeten doen ja. Bij Southampton verdient Clasie ruim 2 miljoen per jaar.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/445291/-clasie-gaat-cashen-door-droomtransfer-naar-engeland-en-krijgt-miljoenensalaris-.html
Vind ik leuk
mcmodd +18747
maandag 14 mei 2018 om 10:50
Ik denk dat hij, naast Labyad op het middenveld bij Ajax ook niet zou misstaan, zeker met een salaris van 2 miljoen per jaar. Dat kan alleen Ajax betalen. Ik heb Clasie sowieso al eigenlijk een echte Ajacied gevonden in zijn speelwijze. Hij kan dat goed aan.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 10:57
Prima middenvelder en inderdaad zeer geschikt voor mooi positiespel, maar ik denk niet dat hij nu echt meerwaarde voor Ajax zou hebben. Die hebben met F. de Jong, Schöne en de nieuwe aanwas wel genoeg spelers voor op 6. En daarbij: ik denk dat die stap voor zowel Clasie zelf als voor een groot deel van de Ajacieden te gevoelig zal liggen.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 15:03
Netzert
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 15:14
Sorry hoor .. maar denkje nou echt dat Clasie naar Ajax zou komen als Ajax interesse zou hebben?! Een echte Feyenoorder?! Yeah right dream on!
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 15:14]
Vind ik leuk
mcmodd +18747
maandag 14 mei 2018 om 16:45
Ja Basik, dat denk ik echt en waarom niet? Wie is er nu een echte Feyenoorder, spelers die van FC Utrecht naar Feyenoord gaan, Spelers die terugkomen uit Turkije maar ook niet bij Feyenoord zijn opgeleid of spelers die net naast de Coolsingel zijn geboren? Zodra een speler van Feyenoord naar Barçelona gaat is hij ook geen Feyenoorder meer, sterker nog, als het zo uitkomt scoort hij in Europees verband graag tegen Feyenoord. Waar je geld ligt, daar is je plekje. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt, dat is duidelijke taal.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:47
Hmm , nee ikdenk echt dat clasie nooit voor ajax wil spelen.
Vind ik leuk
mcmodd +18747
dinsdag 15 mei 2018 om 12:52
OK, maar we hoeven het toch niet persé eens te zijn? Dat zou het einde van dit forum betekenen.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 10:47
Terug naar Feyenoord
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 11:07
juist topper
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 11:13
Ha ha Pieter Verhagen
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 12:11
Dan gaat Feyenoord er hard op achteruit
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5901
maandag 14 mei 2018 om 12:17
Dat is toch het streven. ;-)

Clasie altijd een etter gevonden maar wel zeker van meerwaarde bij Feyenoord. Beter dan El Ahmadi zal wel lastig zijn ja, maar Clasie heeft nu buitenlandse ervaring extra. El Ahmadi moest ook terugkomen na een Engels avontuur.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 15:02
Ik wil hem graag terug. Kunnen hem goed gebruiken in de komende titelrace.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 10:47
Clasie is een middenvelder van 12 in een dozijn en die hebben we al genoeg.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
maandag 14 mei 2018 om 10:51
Past dus naadloos bij het niveau van Huize Kuipzicht.....
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 11:05
Huize Kuipzicht. Je ben zo vol van je kreet, dat je het bij iedere opmerking moet plaatsen. Nooit geleerd dat een grapje maar 1 keer leuk is. (en in sommige gevallen helemaal niet!)
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
maandag 14 mei 2018 om 11:48
Het is geen grapje .
Vind ik leuk
Berbr +707
maandag 14 mei 2018 om 10:51
13 in een dozijn bedoel je :-)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 10:59
HaHa, nog te weinig shaggie,s op merk ik.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 11:19
Iets groens erbij gooien, word je scherper van.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 11:03
Met de huidige selectie is hij zeker niet nodig. Maar ik hoop dat Vilhena en Ahmadi vertrekken en dan zou je hem zeker als vervanger van Ahmadi kunnen gebruiken. Heel goed zelfs. Toch iets beter in de voortzetting denk ik.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 15:03
Nou, ik denk dat je je daarin lelijk vergist.
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
maandag 14 mei 2018 om 10:50
Heeft Clasie veel gespeeld bij Brugge dit seizoen?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 11:02
Redelijk veel toch wel. 25 wedstrijden in alle competities.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 11:02
er staan 17 wedstrijden vermeld

ik weet wel dat hij met een achterstand is begonnen bij Brugge
(weinig gespeeld het jaar daarvoor bij Southampton)
en dat hij wat meer tijd nodig had om wedstrijd fit te worden en na een paar wedstrijden is hij toen geblesseerd geraakt.
Vind ik leuk
mcmodd +18747
maandag 14 mei 2018 om 11:04
Negen volledige wedstrijden las ik ergens, maar als dit niet waar is lieg ik in commissie. Daarnaast wel een aantal invalbeurten en daar ben ikmdan weer wel zeker van.
Vind ik leuk
13 +9601
maandag 14 mei 2018 om 13:33
In de diverse competities 25 wedstrijden, waarvan 12 in de basis.
Vind ik leuk
mcmodd +18747
maandag 14 mei 2018 om 13:40
Totaal 12 in de basis dus. Ach wat maakt het uit, hij is gewoon met Club Brugge kampioen geworden.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1248
maandag 14 mei 2018 om 11:16
Deze gast komt overal tekort waar hij speelt.
Vind ik leuk
Makis +935
maandag 14 mei 2018 om 11:21
Als Feyenoord m haalt word t t zelfde scenario als Boetius. Kwalitatief ga je er weer op achteruit
Vind ik leuk
Teo Smith +19347
maandag 14 mei 2018 om 11:44
Kon maar terug dan.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 11:45
Overtoom wel maar clasie niet? Oke interessant! Clasie kom maar naar Feyenoord
Vind ik leuk
Makis +935
maandag 14 mei 2018 om 11:52
Hoop niet dat Feyenoord dezelfde fout maakt als met JP Boetius.. ga je er kwalitatief echt op achteruit.
Vind ik leuk
Makis +935
maandag 14 mei 2018 om 11:53
Gewoon lekker naar AZ gaan joh
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 12:10
Misschien wat voor excelsior.
Vind ik leuk
13 +9601
maandag 14 mei 2018 om 13:46
Heeft Excelsior de loterij gewonnen ;)
By the way, nog steeds geen nieuws over trainer toch?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 15:44
Niet dat ik weet
Vind ik leuk
Cookee +8551
maandag 14 mei 2018 om 15:11
Koeman heeft er wel kijk op Clasie en Klaassen... beide geen succes.
Als ze in Engeland al 'werkertjes' uit ons land nodig hebben dan vraag ik me af of ze die in Engeland niet hebben.
Straks leeft Clasie uit zijn koffer in een hotel... is maar net waar hij terecht komt... wil maar zeggen kies nou niet zo snel voor buitenland... als zij al niet slagen wie dan wel?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Onzekere toekomst voor feestvierende Clasie: "Met mijn zaakwaarnemer praten"