Veerman: 'Als de nieuwe trainer dat doet, wordt het heel lastig voor mij'

    Veerman: 'Als de nieuwe trainer dat doet, wordt het heel lastig voor mij'

    maandag 14 mei 2018 om 11:43

    Hij zit vaker op de bank dan hem lief is en zijn contract loopt over één jaar af, maar Henk Veerman verwacht desondanks dat hij 'gewoon' bij sc Heerenveen. De lange spits zei dat zaterdag tegen Omrop Fryslan, direct na de uitschakeling in de play-offs tegen FC Utrecht. 

    "Of ik bij Heerenveen blijf? Die kans is vrij groot, ik heb nog een eenjarig contract. Tenzij er iets raars gebeurt. Je weet het nooit in de voetballerij, maar ik heb nog een contract voor een jaar", aldus de 27-jarige Veerman

    Jurgen Streppel gaf vaak de voorkeur aan andere aanvallers. Veerman is benieuwd naar de opvolger van de trainer. Streppel vertrekt na twee seizoenen uit het Abe Lenstra Stadion. "Ik denk dat daar eerst mee gesproken moet worden en dan gaan we rustig kijken hoe we het gaan doen. Ik denk dat Heerenveen daar hetzelfde in staat."

    "Ik weet niet wie de nieuwe trainer wordt, maar als hij een eerste spits meeneemt, dan is dat natuurlijk lastig voor mij." Veerman stond dit seizoen slechts acht keer in de basis bij Heerenveen. Streppel liet hem 25 keer invallen. 

    Poll

    Verdient Veerman een basisplaats bij Heerenveen?

    (921 stemmen)

    Plaats een reactie

    Woudo +7990
    maandag 14 mei 2018 om 11:50
    Ik hoop dat hij naar een club kan waar hij wel speelt, prima spits voor de middenmoot.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 11:57
    Goede speler,mag zeker meer spelen
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1120
    maandag 14 mei 2018 om 11:59
    Maakt bij een club als AZ gewoon 20 goals hoor. Het ziet er soms houterig uit maar deze man kan voetballen en heeft meer snelheid dan menigeen denkt
    Vind ik leuk
    El Cazador +4210
    maandag 14 mei 2018 om 12:05
    Zou een goede spits kunnen zijn voor PEC Zwolle, zeker wanneer die goed bediend word vanaf de flanken. Heb sowieso veel vertrouwen in dat PEC Zwolle het wederom goed gaat doen komend seizoen en dat ze geleerd hebben van hun terug val dit seizoen. Gaan een springplank worden voor jonge spelers die hogerop kunnen gaan spelen. Mooi verdien model daar in Zwolle.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:43
    Waarop gebaseerd? Pec krijgt een grote leegloop te verduren, eerst maar eens afwachten welke kwaliteit daarvoor terugkomt.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:10
    Veerman is misschien niet de snelste of soepel bewegende spits maar brengt gelijk door lengte en inzet dreiging met hem mee en vind dat daar weinig mee gedaan is afgelopen jaar. Erg jammer. Hoop voor hem dat hij meer kansen op basis maakt volgend seizoen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +19418
    maandag 14 mei 2018 om 12:16
    Pec?
    Vind ik leuk
    Hupfean +2104
    maandag 14 mei 2018 om 12:21
    Veerman kan wel naar Utrecht. Die halen toch al elke speler die maar iets kan.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 13:53
    Ach jochie toch
    Vind ik leuk
    FCG1971 +247
    maandag 14 mei 2018 om 15:22
    En dan nog zijn ze te sterk voor Heerenveen.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2104
    maandag 14 mei 2018 om 16:20
    Dat was meer geluk dan wijsheid voor Utrecht. Mij maakt het niet uit, wij hebben toch niks in Europa te zoeken. Ze moeten ook weer gewoon de nr 5 Europa in laten gaan zoals het hoort. Playoffs af schaffen. Publiek komt haast niet eens opdagen.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 18:51
    Natuurlijk was dat geluk. Maar als je pas een bal naar voren speelt als je 2-0 achter staat wordt het lastig. Het is ook geluk dat je van 3-0 op 3-3 komt (deels met tien man).
    En bij FC zat er 15.000 man op de tribune. Als ze morgen een leuk resultaat halen, zal het zaterdag drukker zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:32
    Veerman kan de spits zijn die je nodig hebt, noem hem maar een Sibon 2.0.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2104
    maandag 14 mei 2018 om 16:17
    Hij mag de veters van Sibon niet eens strikken.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:27
    Hij heeft nog 10 jaar...
    Vind ik leuk
    remakil +4188
    maandag 14 mei 2018 om 12:46
    Kom maar naar Utrecht jongen...
    Vind ik leuk
    Gustavo +2887
    maandag 14 mei 2018 om 13:31
    Hebben jullie die PSG-spits nog een jaartje?
    Vind ik leuk
    remakil +4188
    maandag 14 mei 2018 om 14:01
    Geen idee... hoop van wel, hij was goed bezig tot hij geblesseerd raakte..
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 13:34
    Als Reza weggaat denk ik dat veerman de eerste spits van Heerenveen
    Vind ik leuk
    Cookee +8556
    maandag 14 mei 2018 om 13:36
    Als je sportman bent, dan kan het gebeuren dat je 1 jaar voor joker op de bank zit, maar een 2e jaar laat je dat niet gebeuren en 3 en 4 helemaal niet.
    Als die jongen bij een fijne club zou zitten dan zou men een oplossing zoeken, hij een vrije transfer, als dank voor bewezen diensten.
    Want H'veen gebruikt hem toch niet.
    Kan hij later tegen zijn kleinkind zeggen Opa was niet goed genoeg om mee te doen alleen af en toe.
    Vind ik leuk
    Mari +4675
    maandag 14 mei 2018 om 14:16
    Een heel goede speler.
    Beter dan Dost en John.van Loen, toen deze zijn top haalde.
    Past perfect bij AZ en.Ajax!
    Hij zal.pas worden gewaardeerd als hij in het buitenland speelt
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 15:11
    In de opleiding loopt een jonge spits die heerenveen wegplukte bij ajax ..
    Die mag de kans hebben vind ik ..
    Vind ik leuk