'PSG komt maandag met bevestiging: Neymar ontmoette nieuwe trainer al'

    'PSG komt maandag met bevestiging: Neymar ontmoette nieuwe trainer al'

    maandag 14 mei 2018 om 13:25

    Thomas Tuchel is de nieuwe trainer van Paris Saint-Germain. Dat meldt de Süddeutsche Zeitung. De 44-jarige Duitser wordt naar alle waarschijnlijkheid maandag voorgesteld aan pers en publiek.

    PSG maakte onlangs bekend niet door te gaan met Unai Emery, die de club de laatste twee seizoenen niet aan het gedroomde Champions League-succes kon helpen. Op de achtergrond werd de laatste maanden hard gewerkt aan de komst van een opvolger. De keuze is uiteindelijk op Tuchel gevallen. Hij maakte naam als trainer van FSV Mainz en was de voorganger van Peter Bosz bij Borussia Dortmund.

    Zondagochtend stapte Tuchel volgens de Süddeutsche Zeitung op het vliegtuig naar Parijs. Daar had hij een ontmoeting met de grote ster van het team: Neymar. De Duitse trainer zet maandag zijn handtekening onder een contract tot de zomer van 2020. Zijn belangrijkste taak: voor het eerst in de clubhistorie de Champions League winnen. Deze zomer volgt hij in België een intensieve cursus Frans om zich goed verstaanbaar te kunnen maken in Parijs.

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +18063
    maandag 14 mei 2018 om 13:27
    Kansloze missie.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    maandag 14 mei 2018 om 13:34
    Ben benieuwd 1x uitgeschakeld worden in de CL en de opvolger staat alweer klaar.
    Vind ik leuk
    Koalabeer +432
    maandag 14 mei 2018 om 13:34
    Waarom geen Wenger? :D
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    maandag 14 mei 2018 om 14:31
    Van Emery naar Tuchel
    , wat schiet je ermee op.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    maandag 14 mei 2018 om 15:15
    Nou, ik ben benieuwd... heb het idee dat daar veel te veel grote ego's rondlopen om er een goed geheel van te smeden. En met de Neymar hebben ze sowieso een verschrikkelijke gast rondlopen...
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 15:15]
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1507
    maandag 14 mei 2018 om 15:45
    Spoedcursus Frans om zich verstaanbaar te maken?? In het 1e elftal staan wat.. Rabiot - Mbappe - Kurzawa in de basis, heb je nog enkele fransmannen op de bank..Die spreken dan Frans. De rest is Zuid Amerikaans en nog wat gevalletjes uit Europa ergens. De taal die je moet leren om je baan te behouden is Neymariaans. Want ja alles draait daar om Neymar.
    Vind ik leuk
    Cookee +9941
    maandag 14 mei 2018 om 16:22
    Die werd zelfs genoemd voor Oranje en voor Ajax... iets te hoog gemikt dus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSG komt maandag met bevestiging: Neymar ontmoette nieuwe trainer al'