'Van Persie ontvouwt maandag sportieve plannen en hakt knoop door bij Feyenoord'

'Van Persie ontvouwt maandag sportieve plannen en hakt knoop door bij Feyenoord'

maandag 14 mei 2018 om 16:14

Robin van Persie ontvouwt maandag nog zijn toekomstplannen. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Het is de grote vraag of de 34-jarige aanvaller stopt of dat hij er nog een seizoen aan vast plakt bij Feyenoord.

Van Persie keerde in de winterstop terug in Rotterdam, maar mede door blessureleed kwam hij niet verder dan twaalf optredens in de Eredivisie, waarvan vier als basisspeler. Daarin drukte de ex-international met vijf goals en één assist wel meteen zijn stempel. Ook in de bekerfinale tegen AZ (3-0) was Van Persie belangrijk met een doelpunt.

De afgelopen weken gaf Van Persie meermaals aan nog over zijn toekomst na te denken. "Ik ben goed onderweg in dat opzicht. Ik heb al met veel mensen gesproken en er staan er nog een paar op de lijst, waaronder Giovanni van Bronckhorst", liet hij een kleine twee weken geleden nog weten.

Poll

Blijft Van Persie bij Feyenoord?

(5236 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 14 mei 2018 om 16:23
Voor de eredivisie een geweldige speler, voor hem zelf misschien beter om te stoppen met een prijs op zak waarin hij ook nog belangrijk was met een goal.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 16:28
Het verlossende Woord
Vind ik leuk
Voebtal +2010
maandag 14 mei 2018 om 18:00
Was het maar al maandag... O wacht..
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 19:51
19.50 uur nu,nog niks gehoord.
Welk tydstip?
Vind ik leuk
poklane +4212
maandag 14 mei 2018 om 16:23
Zal denk ik helaas stoppen. Laten we hopen dat ik ernaast zit.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 17:06
Laten we het hopen.

Als hij niet meer bij Feyenoord wilt doorgaan , zou ik graag zien dat ze het bij Excelsior proberen.

Gewoon lekker een paar potjes ballen bij de club waar het allemaal begonnen is. RvP scoort en viert het met de fans op de RvP tribune! hehe.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 20:32
Ik denk op voorwaarde dat het ku(ns)gras eruit gaat.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 20:33]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:01
Ik gun het Excelsior ook wel. Maar als hij stopt bij Feyenoord gaat hij 100% niet bij jou club spelen. Het gaat erom dat hij pijn lijdt. Alhoewel ik het wel voor dat bedrag wat hij krijgt zou doen, hij is al uiteraard binnen.
Bij Excelsior zou hetzelfde zijn als bij Feyenoord plus het kunstgras extra wat de superkenner zegt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:19
heb er dan maar goede hoop op dat hij lekke wilt voetballen als op een pleintje.. hehe. Zelfde kwaliteit als onze mooie mat.

Weet ook niet of hij coach wilt worden na zijn carriere... maar dan zou bij Excelsior ook een mooi begin kunnen zijn. Over een paar jaar samen met Bruins bij het eerste (hopen mag altijd).
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 09:19]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:02
Dat zou best kunnen, dat hij als trainer begint bij Excelsior :)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 16:24
die gaat door. Je gaat niet precies 1 jaar na het kampioenschap bekend maken dat je stopt
Vind ik leuk
Hupfean +2098
maandag 14 mei 2018 om 16:24
Die gaat afsluiten bij Excelsior.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:02
Waar haal je die gekkigheid vandaan? Heeft hij bij Excelsior minder pijn wanneer hij voetbalt dan bij Feyenoord?
Vind ik leuk
Hupfean +2098
maandag 14 mei 2018 om 22:45
Mark my words.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:54
Nee, als ik dat zou moeten doen bij iedereen die dat zegt, dan heb ik een extra agenda nodig.
En ik zou veel geld wedden dat hij niet naar Excelsior als speler gaat. Misschien weet je eens site waar je tegen elkaar kan betten :)
Vind ik leuk
Hupfean +2098
dinsdag 15 mei 2018 om 09:41
Zie je wel? Hij gaat door, alleen dan bij die andere Rotterdamse club haha.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:02
;)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 16:24
Nog een jaartje kan wel
Vind ik leuk
Teo Smith +19303
maandag 14 mei 2018 om 16:33
We gaan het zien...
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 16:33
Nou Mikos.... we zullen zien....

Maar de invulling van de rest van de selectie is een stuk interessanter.

Misschien heb je daar nog iets inhoudelijks over te melden?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 16:41
Ook al speelt hij maar 60 minuten per wedstrijd, het is gewoon fantastisch om zo'n speler erbij te hebben. Je ziet ook dat de spelers hem respecteren en Feyenoord is ook beter gaan draaien sinds zijn komst vind ik.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 17:05
Een speler die misschien 18x 60 minuten mee kan doen.... ik weet het niet hoor.
Vind ik leuk
kcim +2470
maandag 14 mei 2018 om 20:14
Meer dan Robben tijdens zijn hele carrière ;-)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 16:58
Ik hoop zo dat die blijft!
Vind ik leuk
Cookee +8567
maandag 14 mei 2018 om 17:41
Ze melken het nieuws ook wel uit he?
Nu is de aankondiging van een melding al nieuws.

Zal me niks verbazen als morgen een club de Ligt wil hebben.
Misschien beter om te berichten over de playoffs, dat is een spektakel vooral die om degradatie. Er kunnen 2 clubs bijkomen die nieuw zijn.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 18:29
Welke maandag?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 18:44
Zou mooi zijn als door zou gaan, als joker in de selectie. Kan me echter ook voorstellen dat zijn fysiek hem laat stoppen.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 20:19
Wat zielig die feyenoord fans.
Wachten op een speler die 10 minuten mee doet in 3 wedstrijden.
Dat is het huidige feyenoord
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:03
Je scheert nu alle Feyenoorders over 1 kam.
Wat een zielige reactie.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:14
Blijkbaar zijn die 10 min voldoende om prijzen te pakken.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:22
Als jij de beker een prijs noemr oke dan jij blij.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:05
Beker vindt ik een prima prijs beter iets dan niets.

Bij jouw cluppie zijn ze ook wel blij als ze weer eens een prijsje winnen
Vind ik leuk
rpaulp50 +6799
maandag 14 mei 2018 om 20:23
Zeg dat hij 50% kan spelen voluit, dan is hij goed voor zeg maar 12 goals, dan moeten van Persie en Feyenoord het alleen nog eens worden over het prijskaartje wat je daar aan hangt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Van Persie ontvouwt maandag sportieve plannen en hakt knoop door bij Feyenoord'