'PEC lijkt toch gewenste spits te krijgen: akkoord verwacht in de komende weken'

'PEC lijkt toch gewenste spits te krijgen: akkoord verwacht in de komende weken'

Gepubliceerd: maandag 14 mei 2018 om 17:23ma 14-05-2018 om 17:23

Hoewel voorzitter Adriaan Visser zondag zijn bedenkingen uitsprak, lijkt Mike van Duinen wel degelijk op weg naar PEC Zwolle. Volgens Voetbal International is de Overijsselse club nog altijd in gesprek met Excelsior.

De verwachting is dat beide clubs de komende weken een akkoord bereiken over de overgang van Van Duinen. De 26-jarige aanvaller staat zelf ook open voor een avontuur bij de nummer negen van de Eredivisie. Hij heeft nog een contract tot medio 2019, waardoor de Kralingers een vergoeding voor hem kunnen vragen.

Visser bevestigde zondag al dat Van Duinen nog op het lijstje staat, maar hij achtte de kans op een akkoord toen niet heel groot. "Fifty-fifty. De vraagprijs van Excelsior is zo hoog dat wij hem niet willen betalen. Hoe veel? Ik ga niet over getallen praten", zei de voorzitter bij De Tafel van Kees op FOX Sports.

Van Duinen kwam dit seizoen 29 keer in actie voor Excelsior in de Eredivisie, waarvan 26 als basisspeler. Daarin was hij acht keer trefzeker en gaf hij drie assists. Bij PEC is de spitspositie al enige tijd een heet hangijzer.

Poll

Kan Van Duinen het spitsenprobleem van PEC oplossen?

(4406 stemmen)

Plaats een reactie

Smithsonian +38096
maandag 14 mei 2018 om 17:26
Haal veerman joh. Veel beter.
Vind ik leuk
Luiehond +2252
maandag 14 mei 2018 om 17:35
En heerenveen dan? Die andere spits gaat ook weg!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 17:35
Gisteren las ik nog dat hij te duur was toch nog ergens een geldboompje gevonden
Vind ik leuk
Donnygo +3438
maandag 14 mei 2018 om 17:29
Of PEC hier nou beter van wordt weet ik niet
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 19:15
Lijkt mij ook weer type Nijland.
Vind ik leuk
Cookee +11835
maandag 14 mei 2018 om 17:43
Mmm, vind dat niet echt een spits voor PEC. Maar hij is wel altijd actief, het is geen dooie, dat geef ik hem na.
Vind ik leuk
Schaar +1534
maandag 14 mei 2018 om 17:49
Noem mij een professionele spits die niet actief is en ook nog een dooie
Vind ik leuk
Cookee +11835
maandag 14 mei 2018 om 18:07
Dolberg in zijn laatste maanden voor de blessure, die stond er maar deed niet mee. Kramer kreeg dat verwijt ook dat hij afwezig was, naar mijn mening niet terecht overigens.
Ik bedoel maar van Duinen laat zich wel zien, weet alleen niet of hij in thuiswedstrijden van waarde kan zijn.
Vind ik leuk
Het Brein +4568
maandag 14 mei 2018 om 17:52
Prachtige transfers toch!
- PSV: Viergever
- Ajax: Labyad
- Feyenoord: Ayoub
- Vitesse: Karami
- Zwolle: Van Duinen
Etc.

Als dit een voorbode is, blijft de tv uit als het om de Eredivisie gaat.
Vind ik leuk
Schaar +1534
maandag 14 mei 2018 om 18:02
Die stond ook al uit dan want alle spelers die jij noemt speelden al eredivisie
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 18:03]
Vind ik leuk
Romario9 +12672
maandag 14 mei 2018 om 18:17
De grotere (buitenlandse) transfers komen pas op gang als er spelers vertrekken. Die negativiteit komt nogal vroeg, vind je niet? Het is pas half mei.
Vind ik leuk
Shelbourne +5423
maandag 14 mei 2018 om 18:22
Ik denk dat speler en club prima bij elkaar passen.
Vind ik leuk
Excelsior +1422
maandag 14 mei 2018 om 18:32
Jammer
Vind ik leuk
Midden-Noord +93722
maandag 14 mei 2018 om 19:07
Het is een Hagenees en zal hem nooit willen beledigen maar hij scoort te weinig. PEC veel plezier met een goaltje of 10 max.
Vind ik leuk
Timmiraq +22321
maandag 14 mei 2018 om 19:56
Hagenees? Zei jij niet een jaar geleden dat hij zo niet genoemd mocht worden, omdat het maar een 'Hagenaar' was wegens zijn moeder die m niet puur haags opvoedde ofzo? ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +93722
maandag 14 mei 2018 om 22:11
Nee hoor, ik noem zelf altijd iedereen een Hagenees.
Vind ik leuk
Timmiraq +22321
maandag 14 mei 2018 om 22:58
Dan zal het wel een ander zijn geweest want ik meen me zo iets te herinneren ;)
Vind ik leuk
Espresso +15
dinsdag 15 mei 2018 om 00:07
29 wedstrijden 8 goals waarvan 3 van 11 meter.. spitsen probleem opgelost..
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2720