PSV legt 'multifunctionele middenvelder' voor drie seizoenen vast

    PSV legt 'multifunctionele middenvelder' voor drie seizoenen vast

    maandag 14 mei 2018 om 20:55

    PSV heeft Kees van Lindert voor drie seizoenen vastgelegd. De zestienjarige Hagenaar speelt sinds twee jaar in de jeugd van de landskampioen en signeerde maandag zijn eerste profcontract. Hij wordt omschreven als 'multifunctionele middenvelder', zo is de lezen op de website van PSV

    PSV pikte Van Lindert in 2016 op bij ADO Den Haag. Dit seizoen speelde hij in het elftal Onder 16. Ook mocht hij al enkele malen met Onder 17 meedoen en dat elftal haalde dit seizoen de landstitel binnen. Daarnaast kwam hij reeds voor diverse vertegenwoordigende elftallen van Oranje uit. Uit handen van technisch directeur Marcel Brands kreeg hij, na het ondertekenen van zijn contract, het PSV-shirt met rugnummer tien overhandigd.

    "In de twee seizoenen dat ik hier nu ben heb ik heel veel geleerd", vertelt Van Lindert over zijn eerste jaren in Eindhoven. Hij merkte al snel een duidelijk verschil met ADO. "Het niveau bij PSV is toch iets hoger dan ik gewend was en ik heb het hier ook erg naar mijn zin. Dit is een heel mooi moment."

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +18578
    maandag 14 mei 2018 om 20:57
    Wie?
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 20:59
    Eigen jeugd
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:05
    Wij zijn geen Ajax hoor ;)
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1312
    maandag 14 mei 2018 om 21:34
    Eigen jeugd? LOL! Staat toch duidelijk in dat die tot 2016 in Den Haag speelde!
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:38
    Het woord sarcasme komt van het Griekse 'sarkádzoo', wat 'ergens vlees vanaf scheuren' betekent. Wanneer iemand iets sarcastisch zegt, wordt meestal juist het tegenovergestelde bedoeld. Wanneer iemand aangeeft dat iets 'mooi' is, maar dit op sarcastische toon zegt, dan bedoelt hij of zij juist dat het lelijk is. Sarcasme is vaak lichtelijk honend en bedoeld om mensen te kwetsen. Sarcasme, cynisme en ironie worden vaak door elkaar gehaald. Cynisme komt echter vaak voort uit wantrouwen. Ironie is ook spottend, maar is minder bijtend en gemeen dan sarcasme. Ironie is veel milder. Al deze drie begrippen zijn lastig om goed te definiëren, omdat het voornamelijk wordt geuit door de houding van de spreker.

    Vind ik leuk
    Jur74 +7725
    maandag 14 mei 2018 om 21:54
    Zoiets als ajax is 'mooi' bedoel je?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40322
    maandag 14 mei 2018 om 22:13
    Wzawzdb :)

    De beste van wat? Amsterdam vermoed ik.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 22:16
    Wij Zijn Aljarengeenkampioen Wij Zijn De Beste
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 22:34
    In den haag heeft hij gespeeld nu gaat hij voetballen in eindhoven :)
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    maandag 14 mei 2018 om 20:59
    Kees van Lindert
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:00
    Een van de vele parels
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1975
    maandag 14 mei 2018 om 21:06
    Nou niet stratumseind zijn reactie kopiëren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:43
    Wij hebben alleen maar goei
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    maandag 14 mei 2018 om 21:00
    Toekomstige speler. Mag zich bij v Bommel aansluiten.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:02
    Kees van lindert gaat vlammen.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:05
    Hoppa weer een talentje!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    maandag 14 mei 2018 om 21:29
    Van ADO;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147764
    maandag 14 mei 2018 om 22:00
    Kees de hagenees
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 20:59
    80 miljoen
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:01
    Kees van lindert is een toptalent uit Eindhoven. Een geweldenaar en binnenkort te zien in pilpsstadion met zijn nieuwe klompen. Hij gaat het echt maken op zijn vertrouwde gierveldje
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 21:03]
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    maandag 14 mei 2018 om 21:02
    Wauw Turkse Nederlander,wat een prachtige woorden.
    Ben maar trots op je zelf.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:05
    Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng
    Oe Oe

    Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng
    Oe Oe
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    maandag 14 mei 2018 om 21:09
    Dan denk ik aan Brabant,turkse nederlander,want daar vieren we de landstitel
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 21:09]
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:12
    Koerdje koerdje koerdje domme koerdje
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:13
    En alweer een fan. Hahahaha.
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    maandag 14 mei 2018 om 21:20
    Doe dan,de GROTE internet held.
    Ridder achter de pc of gsm.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:28
    Wat mot ik doen 😂😂
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    maandag 14 mei 2018 om 21:31
    Op je paard springen en Ivanhoe nagaan spelen
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:33
    Das leuk
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    maandag 14 mei 2018 om 21:34
    Don Quichot mag OOK
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 22:49
    Dan wordt zijn schaap jaloers.....
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    maandag 14 mei 2018 om 22:58
    :-)
    Vind ik leuk
    Butsbal +13496
    maandag 14 mei 2018 om 21:05
    Heeft hij in t Turks in Google translate geklopt en dan komt er deze onzin in het Nederlands uit
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:22
    Haha simpele ziel...., word jij niet moe van je flauwe “grappen”, flauw ventje...,
    Vind ik leuk
    MeAgain +5699
    maandag 14 mei 2018 om 21:01
    Mooi zo, hopelijk snel nieuws over nieuwe versterking voor de huidige kampioenselectie die de cl moet veilig stellen.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:04
    We zullen zien, meestal betekent multifunctioneel dat ze niet weten waar een speler moet spelen.
    Vind ik leuk
    Schaar +1258
    maandag 14 mei 2018 om 21:13
    Alleskunner klinkt positiever
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:13
    Waarom staat multifunctionele middenvelder tussen haakjes?
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:38
    Multifunctioneel, in Eindhoven betekent dat schoppen, janken en toneelspelen. Jammer weer voor het voetbal.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:53
    FopNeusje, waarom benoem jij hier de kernkwaliteiten (schoppen, janken en toneelspelen) van Lothar Feltmann? Daarbij vergeet je nog een paar andere belangrijke kwaliteiten van Lothar Feltmann te noemen: tegenstanders kaarten aannaaien, duikelingen maken, elleboogstoten uitdelen en niet te vergeten totaal niet kunnen voetballen. Jammer dat we Lothar Feltmann zolang moeten missen op de Nederlandse voetbalvelden. Hoe noemen ze dat ook alweer? Een koekje van eigen deeg.......
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 22:14
    Je vergelijkt een individueel geval met de rode draad binnen een Eindhovense sportvereniging, daar ga je echt niet mee scoren. Volgende keer beter, gewoon blijven oefenen. Sommige mensen hebben gewoon wat meer tijd nodig, is helemaal niet erg. Succes.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:43
    4 jaar op rij helemaal NIETS! Dat is de rode draad en uit paniek het maar gaan proberen met ex-PSV’ers.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 07:46]
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1255
    maandag 14 mei 2018 om 22:12
    Nog steeds gefrustreerd???? Groei eroverheen man. Wees een vent.
    Vind ik leuk
    R94 +1482
    maandag 14 mei 2018 om 22:28
    Een vent? Zo te zien is hij net 12, kun je hem ook niet kwalijk nemen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 22:28]
    Vind ik leuk
    Vapormax +1793
    maandag 14 mei 2018 om 21:47
    Eigen jeugd altijd mooi. Alleen komen die bijna nooit door bij PSV
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    maandag 14 mei 2018 om 22:12
    Dat is een top aankoop .......voor jong psv haha
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 22:23
    Aankoop nog wel....
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8443
    maandag 14 mei 2018 om 22:23
    O 17 is kampioen van Nederland
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    maandag 14 mei 2018 om 22:24
    Welke speler uit eigen jeugd van PSV redt het uiteindelijk?
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:54
    Wat moet je nou met en 16 jarige hagenaar.
    Laat hem aub in denhaag zitten.
    Koop gvd maar spelers vooor het aankomend jaar.
    Maar dat zal wel weer allemaal op het laatste moment moeten.

    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:46
    Het een sluit het ander niet uit he
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:10
    Ajax wilde deze jongen ook, maar hij wil graag voetballen bij de beste, ja en dan kom je bij P.S.V uit das nogal logisch
    Vind ik leuk
    NorthSide +742
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:49
    De zoveelste ADO-talent! Wat een geweldige opleiding hebben we toch.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV legt 'multifunctionele middenvelder' voor drie seizoenen vast