'Jonge PSV-spits is overbodig en kan naar Jupiler League: in beeld bij Cambuur'

'Jonge PSV-spits is overbodig en kan naar Jupiler League: in beeld bij Cambuur'

maandag 14 mei 2018 om 22:24

Dani van der Moot (PSV) blijft op het lijstje van SC Cambuur staan. De aanvaller (21) vertrekt na dit seizoen uit Eindhoven en werkte in de winterstop al een stage af bij de Jupiler League-club.

Het Eindhovens Dagblad weet dat Cambuur Van der Moot niet is vergeten en hem overweegt als potentiële versterking. Of hij daadwerkelijk de stap naar Leeuwarden maakt, is volgens de ochtendkrant niet duidelijk. Van der Moot gaat daar nog over in gesprek met 'de verantwoordelijken'.

Van der Moot kwam in 2012 over van AZ en speelde dit seizoen zijn zesde jaar in Eindhoven, maar in het eerste elftal heeft hij zich niet weten te knokken. De 21-jarige aanvaller kreeg het afgelopen seizoen ook weinig kansen bij Jong PSV en werd een keer verhuurd aan Jong FC Utrecht. Van der Moot heeft vier goals gemaakt in de Jupiler League, waarvan één voor PSV.

Plaats een reactie

maandag 14 mei 2018 om 22:25
Alweer een talent uit Eindhoven. Wat een hoop spelers ineens. Woow
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:29
Helaas deze is overbodig Doe dan
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:30
Waar zie jij Doe Dan staan Kenneth?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:32
Ja foutje ha ha.
T nederlander en mr Doe dan,zijn onze grootste psv vrienden ff verward :-)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:35
Dat jij verwart bent is een zekerheidje.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:56
Jij zal wel bevriend zijn met Doe dan,turkse N. Jullie brabbelen een béétje dezelfde anti taal zuidelijk gericht
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:02
Ken Doe Dan totaal niet. En hoezo denk jij dat eigenlijk?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:36
Geen probleem
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:38
Doe dan is een sukkeltje. Moet je links laten liggen en gewoon negeren.
Vind ik leuk
dezink +850
dinsdag 15 mei 2018 om 05:21
Ik wil graag een lans breken voor Bart Pisvee, die hoort zeker ook thuis in je lijstje.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:33
Ik vroeg je laats ook al waarom jij altijd bovenin wilt reageren, alleen je gaf er geen antwoord op. Als je liks wilt dan moet je heel veel op mij reageren dat staat garant voor likes voor jou
Vind ik leuk
#KeizerIn +4671
maandag 14 mei 2018 om 22:49
Ik had hem het ook al gevraagd begint echt zielig te worden!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:52
Ik had het ook al gevraagd. Het is niet erg om bovenaan te staan maar zeg dan iets zinnigs. Soms heeft het niet eens met de reactie te maken.
Vind ik leuk
#KeizerIn +4671
maandag 14 mei 2018 om 22:53
Precies! Ik vind dat echt zielig, maar zal wel aan mij liggen.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:54
Nee hoor, ik vind het ook apart. Zielig is iets anders maar hij doet het ergens voor. Heb niets tegen die jongen verder maar er is wel iets waarom hij het doet.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:59
Ik weet het ook niet waar hij het voor doet. Ik wil u ff zeggen dat jij een coole gast bent. Respect
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:15
Je mag gewoon jij zeggen hoor, voel met direct een oude lul man. Ik heb ook respect voor jou!
Vind ik leuk
Cookee +8551
dinsdag 15 mei 2018 om 15:38
Zou VP daar nog iets aan gaan doen, al die onzin berichten van a en p mannetjes die elkaar afzeiken?
Ik moet godome zoeken voor ik een inhoudelijke reactie vindt... eigenlijk doe ik nu hetzelfde, excuus.
Vind ik leuk
Gerro +5041
maandag 14 mei 2018 om 23:34
Waarschijnlijk is Lammers ook overbodig nu Romero er rondloopt.
Vind ik leuk
Bizzy +14883
maandag 14 mei 2018 om 22:29
Er valt wat te kiezen in Eindhoven. Onze vijver met talenten is groot. Wij doen geen paniek aankopen. Kapitaal staat op het veld en anders doen we andere clubs. Halen ze Psv 1 of Jong Psv niet dan doen we een andere club een plezier. Wat verwacht je anders van zo'n warme club.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 22:33]
Vind ik leuk
Niels92 +11135
maandag 14 mei 2018 om 22:31
Toch alleen maar leuk voor die jongens wanneer ze (net) niet goed genoeg zijn, dat er dan toch nog interesse is voor zo'n speler door een club als Cambuur, zo kan hij toch zijn geld verdienden met zijn hobby :)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:33
Das waar
Vind ik leuk
Bizzy +14883
maandag 14 mei 2018 om 22:35
Ik zie liever alle jong elftallen verdwijnen. Laat Ajax en Psv spelers maar verhuren aan andere JL clubs. Die hele opzet van de JL blijf ik akward vinden.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:47
ben het daar niet mee eens, veel jongens kunnen zich daar ontwikkelen zeker als je ziet wat voor teams er volgend jaar in spelen. dat zijn teams die normaal in de Eredivise spelen. en ook redelijke stadions hebben.

zeker als sparta zich er nog bij voegd. wordt het volgend jaar dringen voor promotie.

maar nogmaals goed voor jonge spelers. trainen/spelen met leeftijd genoten die het zelfde niveau ongeveer hebben. tegen oudere spelers met veel meer ervaring, je ziet nu al dat veel Jong-teams in de laatste 10/15 minuten niet meer zovaak worden overlopen. dat was in de eerste jaren zeker het geval

dan zag je vaak dat deze teams in de laatste 10/15 minuten het niet meer aan konden. dus de jongens worden er gewoon beter van

en hoe meer goede teams in de JL hoe meer wedstrijden die er toen doen. dus ook beter voor de andere teams. die er ook weer beter van worden omdat ze meer weerstand krijgen

een win win situatie volgens mij

en als je ze verhuurt dan kunnen ze ook niet debuteren in het 1ste. waardoor ze meer ervaring krijgen

als je vorig jaar bv De ligt had verhuurd. dan had hij nooit na de winterstop zijn debuut kunnen maken. en een EL Finale kunnen spelen ( zelfde geld voor kluivert die ook pas vorig jaar na de winterstop bij het 1ste kwam)
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 22:50]
Vind ik leuk
Bizzy +14883
maandag 14 mei 2018 om 22:50
Blijf het een vorm van comp. vervalsing vinden. Knvb moet hierop iets verzinnen. Jong Ajax werkte de competitie af met 50 spelers. Bizar. Dat moet je niet meer willen.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:54
dat kwam vooral omdat wanneer er interland wedstrijden waren. er veel meer A junioren moesten spelen. (omdat 80% van het elftal interland verplichtingen had) daar heeft Ajax bv nog veel punten door verspeeld. anders hadden ze waarschijnlijk eerder kampioen geweest

maar anders speelde ze redelijk vaak met de zelfde spelers.

dat was een belachelijke beslissing vond ik , dat gold bv ook voor NEC die in een belangrijke wedstrijd wat jonge belangrijke spelers moest missen.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:27
Deels ben ik met je eens.... Maar er zijn ook spelers die geen zin hebben om uren te rijden naar de club waar ze jaar spelen.... Daar komt bij... Komt er een club?. Ook clubs hebben moeite om spelers te huren en wetenschap dat ze na jaar weg zijn... Hebben ze liever een speler langer en hopen op goede doorverkoop.... Zijn teveel clubs in de verkeerde categorie....

Dus is het wel beter voor jeugdteams in de JL te spelen.

Vind ik leuk
Topdrie +1941
maandag 14 mei 2018 om 22:31
Goede stap voor die jongen. Komt er niet aan te pas in Eindhoven. Hij moet lekker spelen en zich verder proberen te ontwikkelen
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:31
Mooi voor deze gast o m ergens anders wel te voetballen
Vind ik leuk
stratumseind +128038
maandag 14 mei 2018 om 22:35
We hebben nou eenmaal teveul goei, anders moeten we volgend seizoen met drie karren door de stad
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 22:35]
Vind ik leuk
Niels92 +11135
maandag 14 mei 2018 om 22:36
Arrogantje! :)
Vind ik leuk
stratumseind +128038
maandag 14 mei 2018 om 22:37
Brabants zelfvertrouwen... je weet toch inmiddels hopelijk wel wat dat allemaal teweeg kan brengen?
Vind ik leuk
Niels92 +11135
maandag 14 mei 2018 om 22:40
Een hoop onzin :)
Vind ik leuk
stratumseind +128038
maandag 14 mei 2018 om 22:50
Onder andere.....
Vind ik leuk
MojoRisin +8364
maandag 14 mei 2018 om 22:42
Haha, vind 'm leuk..
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:41
Wie kent deze jonger? Ben wel benieuwd.
Vind ik leuk
Stinoo +137
maandag 14 mei 2018 om 22:52
Was een tijd lang misschien wel het grootste talent in de spits in de jeugd van psv, meer nog dan Lammers en Piroe, maar heeft de laatste 2 à 3 jaar niet de verwachte vooruitgang geboekt. Kan me voorstellen dat hij in een goede omgeving en met meer speeltijd echt nog wel uitgroeit tot een prima spits.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:01
Ok thanks! Kan hij samen met Robertha (1e spits en ex-Feyenoord) klaargestoomd worden door Barto
Vind ik leuk
Gustavo +2771
dinsdag 15 mei 2018 om 08:15
Dit soort spelers verdient echt heel weinig geld. En dan moet je ook nog van Eindhoven naar Leeuwarden verhuizen. Ik zou voor €1600,- netto exclusief winstbonus van €250,- per wedstrijd echt niet mijn hele sociale leven overhoop gooien.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:02
Zo zak je dus steeds verder naar de middenmoot.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:53
Weer een speler met weinig potentie t.a.v. doelpunten te maken, en niet eens de capaciteit om in jong P.S.V. te spelen. Niet nemen Cambuur, koop een klasse spits. Dan maar geen geld over voor een nieuw stadion.
Vind ik leuk
Cookee +8551
dinsdag 15 mei 2018 om 15:34
Is dat die jongen die in de Winterstop niet wilde komen?
benieuwd wat Cambuur gaat halen en of Foeke er verstand van heeft.
Vind ik leuk
Cookee +8551
donderdag 24 mei 2018 om 16:27
Cambuur gaat voor jeugd... neem allemaal luiers en flieberdoekjes mee.
Ik zou zeggen zoek wat routine... maar die laten ze allemaal gaan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Jonge PSV-spits is overbodig en kan naar Jupiler League: in beeld bij Cambuur'