'Jonge PSV-spits is overbodig en kan naar Jupiler League: in beeld bij Cambuur'

    'Jonge PSV-spits is overbodig en kan naar Jupiler League: in beeld bij Cambuur'

    maandag 14 mei 2018 om 22:24

    Dani van der Moot (PSV) blijft op het lijstje van SC Cambuur staan. De aanvaller (21) vertrekt na dit seizoen uit Eindhoven en werkte in de winterstop al een stage af bij de Jupiler League-club.

    Het Eindhovens Dagblad weet dat Cambuur Van der Moot niet is vergeten en hem overweegt als potentiële versterking. Of hij daadwerkelijk de stap naar Leeuwarden maakt, is volgens de ochtendkrant niet duidelijk. Van der Moot gaat daar nog over in gesprek met 'de verantwoordelijken'.

    Van der Moot kwam in 2012 over van AZ en speelde dit seizoen zijn zesde jaar in Eindhoven, maar in het eerste elftal heeft hij zich niet weten te knokken. De 21-jarige aanvaller kreeg het afgelopen seizoen ook weinig kansen bij Jong PSV en werd een keer verhuurd aan Jong FC Utrecht. Van der Moot heeft vier goals gemaakt in de Jupiler League, waarvan één voor PSV.

    Plaats een reactie

    Topdrie +2618
    maandag 14 mei 2018 om 22:31
    Goede stap voor die jongen. Komt er niet aan te pas in Eindhoven. Hij moet lekker spelen en zich verder proberen te ontwikkelen
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 22:31
    Mooi voor deze gast o m ergens anders wel te voetballen
    Vind ik leuk
    stratumseind +164472
    maandag 14 mei 2018 om 22:35
    We hebben nou eenmaal teveul goei, anders moeten we volgend seizoen met drie karren door de stad
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 22:35]
    Vind ik leuk
    Niels92 +24140
    maandag 14 mei 2018 om 22:36
    Arrogantje! :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164472
    maandag 14 mei 2018 om 22:37
    Brabants zelfvertrouwen... je weet toch inmiddels hopelijk wel wat dat allemaal teweeg kan brengen?
    Vind ik leuk
    Niels92 +24140
    maandag 14 mei 2018 om 22:40
    Een hoop onzin :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164472
    maandag 14 mei 2018 om 22:50
    Onder andere.....
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    maandag 14 mei 2018 om 22:42
    Haha, vind 'm leuk..
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 22:41
    Wie kent deze jonger? Ben wel benieuwd.
    Vind ik leuk
    Stinoo +646
    maandag 14 mei 2018 om 22:52
    Was een tijd lang misschien wel het grootste talent in de spits in de jeugd van psv, meer nog dan Lammers en Piroe, maar heeft de laatste 2 à 3 jaar niet de verwachte vooruitgang geboekt. Kan me voorstellen dat hij in een goede omgeving en met meer speeltijd echt nog wel uitgroeit tot een prima spits.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:01
    Ok thanks! Kan hij samen met Robertha (1e spits en ex-Feyenoord) klaargestoomd worden door Barto
    Vind ik leuk
    WvH&WJ +9
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:02
    Zo zak je dus steeds verder naar de middenmoot.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:53
    Weer een speler met weinig potentie t.a.v. doelpunten te maken, en niet eens de capaciteit om in jong P.S.V. te spelen. Niet nemen Cambuur, koop een klasse spits. Dan maar geen geld over voor een nieuw stadion.
    Vind ik leuk
    Cookee +10548
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:34
    Is dat die jongen die in de Winterstop niet wilde komen?
    benieuwd wat Cambuur gaat halen en of Foeke er verstand van heeft.
    Vind ik leuk
    Cookee +10548
    donderdag 24 mei 2018 om 16:27
    Cambuur gaat voor jeugd... neem allemaal luiers en flieberdoekjes mee.
    Ik zou zeggen zoek wat routine... maar die laten ze allemaal gaan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Jonge PSV-spits is overbodig en kan naar Jupiler League: in beeld bij Cambuur'