Verbazing om Ajax-primeur van De Telegraaf: 'Mag niet in de publiciteit komen'

Verbazing om Ajax-primeur van De Telegraaf: 'Mag niet in de publiciteit komen'

maandag 14 mei 2018 om 23:19

Telegraaf-journalist Valentijn Driessen begrijpt dat het gerucht dat Frank de Boer gepolst is om het eventueel over te nemen van Erik ten Hag bij Ajax ontkend wordt. Vorige week pakte de ochtendkrant groot uit met het nieuws dat De Boer 'plan B' is in Amsterdam.

"Hij is gepolst om het eventueel over te nemen als het dadelijk verkeerd gaat", zegt Driessen bij Natafelen van FOX Sports. "Het is anticiperen op wat er eventueel kan gebeuren. Met Ten Hag is precies hetzelfde gebeurd. In oktober hebben ze onder Marcel Keizer ook al met Ten Hag gezeten. Dat werd in alle toonaarden ontkend. Dat begrijp ik wel, want het ondermijnt de positie van de trainer."

Presentator Kees Jansma kan zich niet voorstellen dat Ajax achter de schermen al bezig is met een mogelijke opvolger van Ten Hag. "Er zijn heel veel dingen die wij niet officieel weten en dingen die we officieus niet mogen weten", zegt Driessen. "Soms komen er dingen naar boven, waardoor je zaken weet die je eigenlijk niet hoort te weten en die helemaal niet in de publiciteit mogen komen. Dit is bijna eerstehands informatie."

Driessen begrijpt dat Ajax het gerucht ontkent en niet blij is dat het in de krant is verschenen. "Ze gaan hier natuurlijk niet op reageren. Ik begrijp dat ook het kamp De Boer niets zegt, want dan ondermijn je de positie van Ten Hag. Het komt ook helemaal niet gelegen dat dit in de krant staat."

Lees ook'Ajax verrast en polst 'plan B' De Boer voor eventuele terugkeer in Amsterdam'

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

MojoRisin +8341
maandag 14 mei 2018 om 23:22
Lekker zooitje bij mijn club, pfff..
Vind ik leuk
Niels92 +10973
maandag 14 mei 2018 om 23:29
De Telegraaf wat nieuws maakt wat er helemaal niet is!
Vind ik leuk
MojoRisin +8341
maandag 14 mei 2018 om 23:31
Die zitten qua Ajax meestal vrij goed hoor..
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16349
maandag 14 mei 2018 om 23:33
Verbaasd mij niets als dit gewoon waar is :)
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
maandag 14 mei 2018 om 23:43
Waarom zou het waar zijn?
Hij gaat uit van de logica dat Overmars het al een keer gedaan heeft. Alleen heeft Overmars deze trainer zelf aangesteld.
Vind ik leuk
mgtow +690
maandag 14 mei 2018 om 23:53
Omdat het met Keizer ook gebeurde?
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
maandag 14 mei 2018 om 23:57
Ja, alleen had je toen de ongebruikelijke situatie dat de TD het niet zag zitten in de nieuwe trainer.
Hij heeft Ten Hag zelf aangesteld en kent hem goed. Dan ben je minder snel geneigd om een Plan B op te zetten dan als je het vanaf dag 1 geen goed idee vindt.
Vind ik leuk
Ale +3228
dinsdag 15 mei 2018 om 06:43
Tja maar het loopt voor geen meter, de talenten willen weg en niemand die er toekomst in ziet. Ik snap het wel..
Vind ik leuk
Den Daats +1691
dinsdag 15 mei 2018 om 06:14
Onder Frank gaan alle Marokkanen banken. Zonde van je nieuwe aankoop!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:10
Het is nog erger als een soapserie
Vind ik leuk
Kees Bman +3657
dinsdag 15 mei 2018 om 07:43
Utopia 2.0
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:36
Stel dat het waar is. Waarom zou je als journalist niet gewoon eens een keer niets zeggen en gewoon je bek houden. Moet je dan perse dan maar alles naar buiten brengen! Krijg steeds meer een hekel aan die Driessen!
Vind ik leuk
Eendracht +12165
maandag 14 mei 2018 om 23:43
Laat ik je iets verklappen:
Hij is JOURNALIST.. is zijn baan om nieuws te brengen..

Maar uit jouw verhaal begrijp ik dat jij het niet erg zou vinden om bijvoorbeeld niet te horen dat er een nieuw dodelijk virus is en je binnen 2 dagen je medicijn er tegen opgehaald moet hebben...
Want ja, misschien moeten de journalisten zulk slecht nieuws maar beter niet naar buiten brengen....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 05:46
Klopt. Een journalist moet nieuwswaarde brengen wat relevant is. Dit is absoluut niet relevant. De vergelijking die jij maakt slaat nergens op want het medicijn is toegevoegde waarde en dit nieuws absoluut niet want het levert namelijk niets op dan onrust!!
Vind ik leuk
Cappie +6550
dinsdag 15 mei 2018 om 06:29
Hoezo is dit niet relevant?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:23
Laat ik anders stellen. Ik vind het niet relevant want wat kan ik verder niets met deze informatie.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 10:25]
Vind ik leuk
Cappie +6550
dinsdag 15 mei 2018 om 15:19
Maar jij wil dus dat een journalist specifiek voor jou relevante informatie brengt? Dat is wel heel egoistische gedacht. Er zijn ook nog andere personen op deze wereld en die vinden dit misschien wel relevante informatie.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:01
Wat voor jou niet relevant is, kan voor een ander wel zo zijn. Je vind het waarschijnlijk niet leuk. Dat jong ajax kampioen werd vond ik ook niet relevant. Toch is het mij onder de ogen gekomen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:24
Dat klopt. Ik vind het niet relevant want het levert mij wat nieuwswaarde betreft niets op!!
Vind ik leuk
MojoRisin +8341
maandag 14 mei 2018 om 23:56
Ehmm, dat is het werk van journalisten ?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:45
Dat persoon heeft geen idee wat een journalist is.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 02:01
Dat noemen ze nu onrust stoken zo dat misschien op de spelers en trainers en supporters onrust komt en dat een club minder gaat presenteren zulke dingen zie je wel vaker en ja er zijn genoeg mensen supporters en spelers die er in trappen over zulke geruchten of onzin maar ja ze moeten toch wat schrijven in de kranten maar ik geloof er ook helemaal niets van dus het is dus gewoon zoals Donald Trump het zal noemen fakenews niet alles geloven wat de kranten schrijven of media schrijf wat die maken meer dingen kapot dan dat ze de waarheid schrijven zo gaat dat bijna altijd
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:03
Daar heb je een punt... Of niet eigenlijk.
Vind ik leuk
Nikos85 +747
dinsdag 15 mei 2018 om 13:01
Die zitten sinds het overlijden van cruijff vaker ernaast dan in de buurt. Jaap de groot kwam nog weleens goede dingen aan de weet, maar die driessen is een gedrocht eerste klasse. Hij is niet voor niks al vaker geweigerd op perstribune deze man spuit onwaarheden en publiceert dit als info uit eerste hand. Had de telegraaf altijd best hoog zitten zeker aangaande ajax, maar ik herken me er niet meer in met name door dit walgelijke mannetje. Echt een superslechte journalist
Vind ik leuk
Gustavo +2632
dinsdag 15 mei 2018 om 08:09
Ajax heeft een enorm lek richting de Telegraaf. Ga er maar rustig van uit dat dit 100% waar is, Niels.
Vind ik leuk
3Bier +4991
dinsdag 15 mei 2018 om 09:34
Klopt. Er is iemand bezig met de boel te saboteren binnen Ajax. Sar en Overmars zullen dat niet zijn dus zal het iemand binnen de RVC zijn.
PS. Is Blind al begonnen met zijn nieuwe baan?
Vind ik leuk
Gustavo +2632
dinsdag 15 mei 2018 om 09:53
Geen idee. Maar er lopen teveel lijntjes naar buiten richting Jonk, Bergkamp, Endt en Menzo. Ajax is op dit moment een slangenkuil.

Ben geen fan van Sarrie maar dit is ook niet te managen. Wat een chaos...
Vind ik leuk
3Bier +4991
dinsdag 15 mei 2018 om 10:10
De telegraaf heeft een tijdje achter de feiten aangelopen qua nieuws bij Ajax. Sinds kort lekt alles weer uit. Elke transfertarget staat in de krant. Een bod van 28 miljoen van Dortmund op Neres. Een geheime keuring van Labayd staat in de krant en nu weer dat gedoe met De Boer. Dit is pas sinds kort, Mike Verweij had vorig seizoen niks nieuws te melden over Ajax.
Dit zijn allemaal details die niet in alle gelederen binnen de club gedeeld worden lijkt mij.
Mocht er binnenkort een lovend stuk over 1 van de beleidsbepalers binnen Ajax in de krant staan weten wij wie het lek is.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6799
dinsdag 15 mei 2018 om 09:09
Als het om Ajax gaat onderschat ik de bronnen van De Telegraaf niet, ze staan er heel dicht bij.......komt ook door die verschillende stromingen binnen Ajax.
Er is altijd wel "een stroming" die gefrustreerd is en dan gaat lekken....Zo komt Driessen aan z'n informatie.
Het praten met een andere trainer:
Maar dat is helemaal niet ongebruikelijk, ze dekken zich in, in het geval dat, volkomen begrijpelijk.
Kijk; je verzekerd je auto ook, maar je wil hem niet in de prak rijden natuurlijk....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 09:12]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:33
Waar rook is, is vuur.
Zou best wel eens waar kunnen zijn. Ik geef Ajax geen ongelijk. Zo een grote club en al 4 jaar geen prijs. Als ze ervan hebben geleerd dan moet daar een backup voor zijn.
Vind ik leuk
Ruud40 +10887
maandag 14 mei 2018 om 23:51
Dat Ajax al 4 jaar geen prijs heeft gewonnen is iets dat je Ten Hag moeilijk kunt verwijten.....

Dat ligt meer aan de mensen die bij Ajax al jaren de touwtjes in handen hebben
Vind ik leuk
MojoRisin +8341
maandag 14 mei 2018 om 23:58
Met je eens hoor, maar ze hadden Ten Hag nooit moeten aanstellen..
Vind ik leuk
Lucky Kes +2381
dinsdag 15 mei 2018 om 09:34
Keizer voordien ook niet, tenminste, niet als eindverantwoordelijke.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 06:43
Ik verwijt niemand iets. Ze doen maar wat in Amsterdameen dat moeten ze ook blijven doen.
Vind ik leuk
(P)aal +164
maandag 14 mei 2018 om 23:23
Welterusten
Vind ik leuk
2cents +45711
maandag 14 mei 2018 om 23:23
Zo kun je alle onzin legitiem maken.
Vind ik leuk
Hyena +26478
dinsdag 15 mei 2018 om 00:02
Driessen, enge onruststoker. Heel die Telegraaf mag wat mij betreft opgedoekt worden.
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
dinsdag 15 mei 2018 om 00:07
Ik snap ook niet zo goed dat ze nog bestaan.
Als iemand de hele tijd tegen je liegt stop je op den duur toch ook met luisteren?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:05
Waaruit blijkt dan dat hij liegt? Omdat het niet in het straatje past? Overmars en Van der Sar hebben wel vaker domme dingen gedaan. Het hele ontslag van Keizer gebeurde op een achterbakse manier.
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
dinsdag 15 mei 2018 om 07:59
Ja, maar dat dat gebeurde was vrij logisch. Dit niet.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:25
Walgelijke vent is dat!
Vind ik leuk
Sanuk +1705
dinsdag 15 mei 2018 om 04:37
tenhag ja
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:33
Ook-:)
Vind ik leuk
Cappie +6550
dinsdag 15 mei 2018 om 06:31
Want jij weet 100% zeker dat het onzin is?
Vind ik leuk
2cents +45711
dinsdag 15 mei 2018 om 07:17
De Boer wel.

Maar los daarvan, het punt staat sowieso. Zelfs bij 0% in dit geval. Een krant schrijft wat op, verklaart vervolgens waarom het ontkend wordt wat het weer meer betrouwbaar “nieuws” moet maken.

Zodra ze eens over iets schrijven waar je zelf veel van de indide info weet, zoals regelmatig over mijn werk, dan zie je hoe leugens en waarheid in een cocktail worden gemixt.
Vind ik leuk
Cappie +6550
dinsdag 15 mei 2018 om 15:18
De Boer weet of het zin of onzin is. Klopt.
Vind ik leuk
Butsbal +10623
maandag 14 mei 2018 om 23:23
Haha wat een maf nieuws toch steeds daar
Vind ik leuk
tikkietoe +4356
maandag 14 mei 2018 om 23:25
Net zoals een transfer van Labyad naar Ajax; "totale onzin" was.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:26
Frank de Boer moet lekker Heerenveen gaan coachen.
Vind ik leuk
Guusman +5631
maandag 14 mei 2018 om 23:41
Frank moet lekker samen met die broer van hem een kamelenboerderij gaan beginnen in Qatar of zo.
Vind ik leuk
Gerro +4952
maandag 14 mei 2018 om 23:27
Dat het na buiten kwam zegt al genoeg.
Vind ik leuk
Pietje2015 +12396
maandag 14 mei 2018 om 23:30
Valentijn Driessen, dat zegt genoeg.
Hij tracht gewoon stelselmatig onrust in de club te gooien.
Vind ik leuk
poklane +4212
maandag 14 mei 2018 om 23:31
Ze hebben dus eigenlijk al besloten dat Ten Hag ontslagen gaat worden, het is nu gewoon wachten totdat hij ze een excuus geeft zoals Keizer dat deed met de KNVB Beker wedstrijd tegen Twente. Gaat hij in de voorrondes van de CL en EL op z'n bek of zijn de eerste 2-3 wedstrijden in de Eredivisie slecht ligt hij er gewoon uit.
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
maandag 14 mei 2018 om 23:44
Behalve dat het hele gerucht waarschijnlijk niet klopt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:06
Want? Jij hebt betere informatie?
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
dinsdag 15 mei 2018 om 07:59
Het is heel onwaarschijnlijk en er is geen enkel bewijs voor behalve dat de telegraaf het zegt.
Vind ik leuk
#KeizerIn +4447
maandag 14 mei 2018 om 23:32
Wanbeleid! Nu weg met die Ten Hag en Schreuder en is een goede trainer aanstellen en geen Frank de Boer. Die heeft jaren Sigtorsson en Gudelj opgesteld die er helemaal niks van kunnen. Ik wil Keizer terug! Of anders een oud-speler. Het liefst Jonk of Bergkamp, maar die willen denk ik niet terugkomen. Doe dan maar Seedorf ofz... Of Bosz terug natuurlijk!
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:32]
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
maandag 14 mei 2018 om 23:44
Rustig maar, het klopt niet.
De Telegraaf had clicks nodig
Vind ik leuk
Thilo +1277
maandag 14 mei 2018 om 23:32
Echt typisch Ajax om pas te handelen als het al te laat is
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:34
Die Driessen ook en koekebakker.
Elke club is bezig..
. Elke versterking... Als iets niet goed is..... Speler is geblesseerd....

PSV of Feyenoord is ook al bezig met opvolger van Cocu of Bronkhorst....dat geld ook voor vertrekkende spelers....

Maar als Ajax haggie niet meer wou... Hadden ze Labyad niet gehaald....

Vind ik leuk
Guusman +5631
maandag 14 mei 2018 om 23:38
Ook al komt het niet in de fabeltjeskrant dan nog kan je het op je vingers natellen,
maar da's logisch.
Vind ik leuk
Verratti +1265
maandag 14 mei 2018 om 23:39
Mogelijk is het onzin. Maar Driessen raakt wel een gevoelig punt. Als je ex-voetballers van Ajax bij elkaar zet en een club wil laten leiden, dan is eenoog al snel koning. Je moet in een veel grotere (en liefst internationale) vijver gaan vissen. Niet alleen qua spelers.



[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:41]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:44
Dat een professionele organisatie nadenkt over het alternatief voor een belangrijke werknemer 'If something happens' is niet zo vreemd. Als ze dat niet doen zou gekker zijn misschien. Maar dat het uitlekt, uit eerste hand, daar moet je ff over na gaan denken. Dat is dus de ajax directie, De Boer (of zn tweelingbroer) of de zaakwaarnemer lijkt me.. Plan B kan meteen de prullebak in.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:45]
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
maandag 14 mei 2018 om 23:45
Of het is niet waar?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:55
Kan altijd. Maar iets is zelden compleet uit de duim gezogen. Misschien is er informeel 's een balletje opgegooid? En daarna lekker opgeblazen.
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
dinsdag 15 mei 2018 om 00:01
Nou, ik weet het niet. De Ligt zou ook naar Barcelona, want daar was hij op vakantie.
Alle ingredienten voor het verhaal zijn er. Het draait nog niet soepel bij Ajax, De Boer is vrij, bij Keizer hadden ze ook al iemand gesproken en De Boer was laatst bij Ajax.
Maar dat betekent niet dat die dingen met elkaar te maken hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:11
We zullen het waarschijnlijk nooit zeker weten, dus laten we het maar als een overwaaiende wind beschouwen..
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
dinsdag 15 mei 2018 om 00:17
Bewijzen dat het niet zo is wordt sowieso lastig :p

Maar als je het onderbouwt met "ze hebben het al eens gedaan en als je het aan de vraagt ontkennen ze alles" heb je vrij weinig volgens mij
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:59
Klopt, maar hij zegt ook dat het 'bijna eerstehands informatie' is. Bijna.. dan moet ie ook maar man een paard noemen. Dit kan maar om 3 of 4 mensen gaan.

Maar dat gaat ie niet doen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 01:01]
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
dinsdag 15 mei 2018 om 01:04
Ja, maar dat kan iedereen zeggen.
Hij noemt inderdaad de naam niet en hij zegt erbij dat iedereen het sowieso gaat ontkennen. Dat is makkelijk hoor :p
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 01:25
Zo ben ik bijna vader geweest. Ik noem geen naam en iedereen die erbij was gaat sowieso ontkennen... :)
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
dinsdag 15 mei 2018 om 01:29
Precies. Daar geloof ik dus helemaal niks van :p
Vind ik leuk
Sanuk +1705
dinsdag 15 mei 2018 om 04:41
het is wel waar, net dat het waar is dat kabouter tenhag al in oktober met ajax praatte en net als het waar is dat labyad vorige week al gekeurd was.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:47
Ik zou me als Ajax zijnde eerder druk maken om de vertrekkende spelers......
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:48]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:03
Smerig zootje daar
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:22
In wiens belang ga je nu zo'n verhaal in de krant zetten?
Dan ben je toch wanhopig bezig iets te willen handhaven wat over een paar jaar niet meer bestaat?
Een krant.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:23
Is het zo raar dat Ajax plan B heeft? Het zou raar zijn als Ajax geen plan B heeft. Wat een geneuzel weer. Ga aan echte nieuws komen man. Riooljournalistiek
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:30
Waarom een vervanger regelen als je door wil gaan met ten hag ik vind laat hij maar gaan bouwen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 01:05
Goede journalistiek dit.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 01:11
Van Gaal werd ooit 7de met AZ
Scheringa liet Van Gaal zitten en een jaar later werden ze kampioen.

De Boer werd met Ajax kampioen toen het bij PSV en Feyenoord niet goed liep. Het spel zag er niet uit. Daarna mislukt in het buitenland.
Zou wel een armoe zet zijn mocht De Boer Ten Hag vervangen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 04:39
De Boer werd 4 keer kampioen met Ajax, wat een domme vergelijking.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 04:53]
Vind ik leuk
Wazzupp +194
dinsdag 15 mei 2018 om 04:31
Kansloos
Vind ik leuk
Sanuk +1705
dinsdag 15 mei 2018 om 04:35
Blijkt maar weer eens wat een vies ratje kabouter tenhag is.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 04:38
#fakenews
Vind ik leuk
dezink +810
dinsdag 15 mei 2018 om 05:08
Je moet altijd een plan B achter de hand hebben ..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 05:17
Het is nog nooit anders geweest. Er zit een gigantisch lek bij Ajax. Dat is al vele tientallen jaren zo. Wie of wat dat is, geen idee maar er kan nooit iets geheim blijven bij Ajax. het kan natuurlijk ook zo zijn dat bepaalde dingen gewoon uit de duim gezogen wordt of dat de Telegraaf altijd een soort van spion op Ajax zet.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 05:42
Ze zijn daar helemaal door geslagen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 05:47
Sneu voor patertje
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 05:59
Je zou bijna je vingers branden zooo warm is deze club;)
Vind ik leuk
Teo Smith +19303
dinsdag 15 mei 2018 om 06:30
Je had ten hag nooit moeten aanstellen. Maar ja. Op naar de volgende trainer.
Vind ik leuk
stratumseind +128580
dinsdag 15 mei 2018 om 06:45
Even geleden is de wereld te klein omdat ze geen plan b hebben nu hebben ze er 1 is het weer niet goed
Vind ik leuk
Paul1982 +9309
dinsdag 15 mei 2018 om 06:48
Valentijn heeft mooi lullen. Zo kun je werkelijk alles als nieuws brengen, net als deze onzin.
Vind ik leuk
Utca030 +6179
dinsdag 15 mei 2018 om 07:11
Wat een onbetrouwbaar zooitje is het daar.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:37
Zit in het DNA van de club!
Vind ik leuk
Leozao +76
dinsdag 15 mei 2018 om 07:25
Welke extra nieuwswaarde t.o.v. vorige week? Natuurlijk is iedere club bezig met de toekomst!. Alleen jammer dat het naar buiten is gekomen. Overigens zou ik Frank de Boer met dit spelersmateriaal graag aan het roer zien. Maar dat terzijde...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:31
Fantastische club dat Ajax. Zo lekker betrouwbaar allemaal ook en nu al weten dat het straks toch weer fout zal gaan.
Vind ik leuk
Eddy T67 +1037
dinsdag 15 mei 2018 om 07:56
Lekker werken voor Ten Hag. Maar goed.... ook hij was bezig terwijl Keizer nog gewoon aan het werk was. Iets met Karma dus. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 08:09
Een man vraagt of De Boer het nog een keer zou zien zitten en je hebt weer een stukje.
En ik hoop van harte dat het zaaddodende spel van De boer niet terugkomt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 08:11]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 08:15
Driesen, de journalistieke Raiola, van de Televaag die ook in WW II zo’n speciale rol had...........
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 08:37
Ach, Ajax zal wel wat lijntjes uit hebben staan, zo raar is dat niet, ik snap dat de vp gemeente Eindhoven en omstreken al weer klaar staat om te kopschoppen vanwege hun obsessie met Ajax maar ook hun eigen club doet dit soort dingen.

Het zou me niet verbazen als ze ook Bosz gepolst hebben maar dat zal de razende reporter wel niet ergens in de wandelgangen gehoord hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 08:59
Plan B: de Boer, Reiziger, Bogarde.......niet verkeerd zou ik zeggen!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:36
Is er nog wat anders dan Ajax? Als dit al nieuws is. Dadelijk komt de komkommertijd en wordt het nog erger. Dan gaat Voetbalprimeur nieuws melden wie de nieuwe vriendin is van Kluivert, wie de boyfriend van Marc en wie de sexslaaf is van Lasse
Vind ik leuk
michelhx +2792
dinsdag 15 mei 2018 om 11:43
Wel makkelijk praten natuurlijk: iets in het nieuws brengen dat niet waar is en dan erbij zeggen dat iedereen het zal ontkennen.
De toekomst zal het moeten uitwijzen.
Vind ik leuk
joppie +202
dinsdag 15 mei 2018 om 11:44
Dit is een klote streek van telegraaf
Vind ik leuk
Toets +13
dinsdag 15 mei 2018 om 11:59
Natuurlijk is De Boer allang gepolst voor een terugkeer. Ik geloof niet dat dit soort berichten per ongeluk in de Telegraaf belanden. Het is een groot spel. (of het goed gespeeld wordt is een heel ander verhaal)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:09
Dit is Ajax ten voeten uit!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:04
En iedereen maar denken dat het een zootje is bij FC Twenthe
Vind ik leuk