'PSV heeft opvolger van Lozano in het vizier: bijzondere aandacht voor Belg'

    'PSV heeft opvolger van Lozano in het vizier: bijzondere aandacht voor Belg'

    dinsdag 15 mei 2018 om 06:40

    Mocht Hirving Lozano al na één seizoen vertrekken bij PSV, dan hoeft de club mogelijk niet ver te zoeken voor een vervanger. Standard Luik-aanvaller Edmílson Junior is in beeld in Eindhoven, meldt Voetbal International.

    Meerdere clubs, waaronder PSV, volgen de verrichtingen van de 23-jarige Belg van Braziliaanse komaf met bijzondere belangstelling. Edmílson maakte vooral indruk in de play-offs. Hij scoorde als linksbuiten in negen wedstrijden al zeven keer en gaf drie assists. Daarmee behoort hij tot de smaakmakers in de Jupiler Pro League.

    Edmílson werd maandagavond door zijn collega's verkozen tot op twee na beste speler van de Belgische competitie, achter Hans Vanaken en Ruud Vormer. Hij heeft nog een contract voor één seizoen, maar ontving al een sterk verbeterde aanbieding. De verwachting is dat geïnteresseerde clubs diep in de buidel moeten tasten. Dat lijkt PSV alleen te doen als Hirving Lozano of Steven Bergwijn vertrekt.

    Met name de Mexicaan kende een goed seizoen bij de landskampioen. In aanloop naar het WK in Rusland weet hij de interesse al op zich gericht door gerenommeerde clubs in grotere competities.

    Poll

    Denk jij dat Lozano deze zomer al vertrekt bij PSV?

    (8512 stemmen)

    Plaats een reactie

    Butsbal +15512
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:47
    Dit wordt een lange zomer vrees ik met al die 'interesse in' topics...
    Vind ik leuk
    stratumseind +165662
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:48
    Hoe lang nog tot 31 augustus?
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1359
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:57
    Nog 100 kratten bier Stratum.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165662
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:58
    Ohhh das nie zo gek lang meer dan.... ik sla me er wel doorheen
    Vind ik leuk
    :O +5172
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:07
    Drink me er wel doorheen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:35
    Geachte heer Alrond. Stratumseind is niet te beledigen, ook niet met een ondermaats bod. Ik zou het eens op het dubbele houden, als ik jou was.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1359
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:16
    Beledigen wil ik hem ook zeker niet. Maar een kratje per dag moet aan de Spaanse Costa wel genoeg zijn. Anders verdrink je nog in de zee. Wellicht gaan we er met z'n allen een weekend naartoe! (wel allemaal je eigen krat meenemen)
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    woensdag 16 mei 2018 om 07:07
    Dan neem ik wel een paar flessen oude port mee. Met bier heb ik nooit zo’n smaakvollr verhouding gehad. Een weekend is ook nog eens erg kort, ik denk dan meer over overzomeren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:48
    Als Chucky vertrekt. Laat Edmilson maar komen. Neem hans Vanaken ook direct mee
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:56
    Prachtig die geruchten. Alleen jammer dat Labyad en Viergever meer dan geruchten waren. ( niet dat het geen leuke voetballers zijn maar vanwege de clubs die ze hebben gekozen )
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:19
    Zal die tuinkabouter overmars ook we interesse hebben nu want die zit overal bij waar psv interesse in heeft
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1171
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:02
    Wat zijn er toch veel talenten....
    Vind ik leuk
    HanV +4270
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:23
    Bijna net zo goed als Ruud Vormer.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1171
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:32
    Jaaa...dan zal het wel een topper zijn....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:21
    Kopie club. Ajax haalt een linksbuiten uit België en psv wil er ook gelijk 1 ;)
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13827
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:41
    Psv wil het liefst alle Ajax spelers, dit jaar is het Viergever, vorig jaar Siem de Jong, het liefst zou Psv elk jaar een Ajax speler kopen. En maar wijzen naar Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5506
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:20
    Waar wijs jij nu naar?
    Vind ik leuk
    SanKev +746
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:21
    Was Siem de Jong vorig jaar een Ajax speler dan, toen ze die haalden? Dacht het niet toch.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6543
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:47
    Wanneer Ruud Vormer de beste speler van je competitie is*
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:52
    Lozano blijft let maar op.
    Eerst cl met psv.
    Maar voor 100 miljoen valt er te praten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:08
    Toen ik las "PSV heeft opvolger Lozano in het vizier" kwamen gelijk de namen Ben Seddik, Rico Verhoeven en Badr Hari in mij naar boven...

    Maar dat zijn ze schijnbaar toch niet
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1171
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:41
    Nee joh....dat gebeurd niet zo snel....AJAX heeft toch ook geen rottweiler pitbull doberman gekocht na suarez....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:23
    Of stuntelaar of naaihond veltman oh nee die ligt er gelukkig heel lang uit
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:24
    Sportief van je, stumpertje
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 10:25]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:26
    Dat het hun allemaal zo verloopt dik neus
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:10
    Wat een zielig bestaan moet jij hebben zeg.
    Vind ik leuk
    SanKev +746
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:24
    Die gasten heb ik toch niet met zulke flapperhandjes zien slaan als ons Chucky :P
    Vind ik leuk
    Nick_115 +114
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:23
    Ergens hoop ik dat Chucky weg gaat deze zomer. Dan is het wel echt een briljante zet geweest van Psv en Brands. Speler halen en binnen een jaar weer doorverkopen met winst.

    Ik vermoed echter dat Psv veel zal moeten inleveren bij een transfer. Ik zal echter zijn briljante spel wel gaan missen... Ik denk niet dat je Chucky snel zal kunnen vervangen.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13827
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:42
    30% van de winst is maar voor Psv, dus die hoofdprijs valt wel mee en Psv zal er weer iets voor terug moeten kopen want in de jeugd loopt niks. En als het er wel liep krijgt het de kans niet.
    Vind ik leuk
    Nick_115 +114
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:52
    Dat denk ik ook ja. Alleen is het dan alsnog mooi wanneer je 30% krijgt en een heel seizoen lang een speler van zijn kaliber.

    Ik heb ook nergens gezegd dat het een hoofdprijs zal zijn. Alleen vermoed ik wel dat hij weg gaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:08
    https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/1887790/brands-psv-bezit-100-procent-van-rechten-van-lozano

    Kennelijk niet. PSV kan enorm cashen op Lozano deze zomer. Velen denken dat hij een smaakmaker op het WK kan worden en dan schiet je al snel richting de 100 miljoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:42
    100 muljoen jah? het is psv hoor. die jongen gaat niet meer dan voor 15 miljoen weg...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:17
    Malen loopt er toch in de jeugd of ben ik nou gek?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:39
    Hoop ik wel, irritante Mexicaantje...
    Vind ik leuk
    Topdrie +2664
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:00
    ...en dan Malen na dit seizoen zien vertrekken omdat hij z'n contract niet gaat verlengen?
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1456
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:22
    Ik denk dat Lozano in de zomer vertrekt. Er is mij de laatste weken namelijk iets opgevallen.

    Lozano past als persoon niet in de groep. Tijdens de wedstrijd merk je het niet zozeer maar in de momenten eromheen wel. Tijdens de huldiging, platte kar, bij het vieren van doelpunten en na winst op Ajax (dus net kampioen geworden) staat Lozano op een eenzaam eilandje. Niemand betrekt hem tijdens vieringen. Lijkt er op zichzelf. Mijn conclusie, hij ligt niet goed in de groep en daarom verkast hij na de zomervakantie bij een goed WK.

    Er is iets met hem gebeurd na de wedstrijd tegen Heerenveen thuis, na de rode kaart en puntverlies. Sindsdien is zijn rendement ook gezakt en leeft hij binnen de selectie meer op een eilandje. Eenzaam en dus niet happy. Ik zeg: afscheid nemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:28
    hallo. De lampekapjes uit lampegat hebben nog steeds geen geld! Zolang ze Lozano niet hebben verkocht? Dankunnen Ze niks doen! Ja viergever en nog een paar nietsnutten? Die krijgen hun selectie niet op tijd klaar! Wordt weer het zelfde als vorig jaar tegenOJIJSEK? NIKS! NADA! NIENTE! mvg ritje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV heeft opvolger van Lozano in het vizier: bijzondere aandacht voor Belg'