Nilis herenigd met oude PSV-maat: 'Zeldzaam, maar ik durf 'm een vriend te noemen'

Nilis herenigd met oude PSV-maat: 'Zeldzaam, maar ik durf 'm een vriend te noemen'

dinsdag 15 mei 2018 om 08:54

Luc Nilis maakt deze zomer de ogenschijnlijk verrassende overstap van PSV naar VVV-Venlo. De voormalig Eredivisie-topscorer heeft echter een goede reden om naar Venlo te verhuizen: de aanwezigheid van oud-ploeggenoot en technisch directeur Stan Valckx.

"Een fijne club, VVV. En ik had meteen een klik met Maurice Steijn", vertelt Nilis in gesprek met de Limburger over de trainer die hij volgend seizoen gaat assisteren. De toenadering van Valckx gaf echter de doorslag voor de Belg. "Tja, die ken ik al zo lang. Ik voetbal met hem nog in een vriendenclubje in Arcen, we zijn in hetzelfde jaar gestopt en waren bij PSV kamergenoten als we op trainingskamp waren of in het buitenland moesten voetballen. Hij haalde me nadat ik gestopt was en in de problemen zat naar PSV en we treffen elkaar nu weer. Het is in de voetballerij misschien zeldzaam, maar Stan durf ik wel een vriend te noemen, ja."

De voormalige PSV-vedette kreeg na zijn carrière te maken met gokproblemen en een huwelijkscrisis, maar zijn leven is inmiddels in rustiger vaarwater gekomen. "Ik ben zeven jaar geleden gescheiden van mijn vrouw, maar het was geen vechtscheiding gelukkig. Ik heb nog een heel goede band en contact, ook met mijn drie kinderen van 27, 26 en 22 jaar. Inmiddels heb ik ook weer een vriendin." Nilis hoopt dat hij met zijn ervaring van waarde kan zijn voor de VVV-spelers. "Ik zie het aan een speler of hij mentaal 100 kilo extra op zijn schouders meedraagt. (…) Laat mij maar de psycholoog spelen, die rol ligt mij."

Lees ook: VVV haalt Nilis weg bij PSV: 'Blijf mijn wedstrijdjes in het rood-wit spelen'

Lees meer over:EredivisiePSVVVV-Venlo

Plaats een reactie

dinsdag 15 mei 2018 om 08:57
Nilis was jaren lang ons fenomeen
Vind ik leuk
3Bier +4999
dinsdag 15 mei 2018 om 09:04
Nilis - Ronaldo, 1 van de beste spitsenkoppels die ik gezien heb in de eredivisie. De tijden dat zulke spelers in de eredivisie speelden gaan we helaas nooit meer meemaken.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:10
Word moeilijk maar laten we het allemaal niet zo snel opgeven !!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:45
Zo'n goed koppel als Viscaal/Ibrahim waren ze niet,maar slecht waren ze niet ;););)
Vind ik leuk
3Bier +4999
dinsdag 15 mei 2018 om 09:46
Haha ja die waren ook geweldig. Ali Ibrahim... wat een tropische verrassing was dat!
Vind ik leuk
Gerro +5041
dinsdag 15 mei 2018 om 10:06
Eigelijk zegt luc dus dat het niet meevalt om vrienden te maken bij psv en dat dit dus een zeldzaam verschijnsel is. Hoezo warme club.
Vind ik leuk
michelhx +2782
dinsdag 15 mei 2018 om 11:23
Begrijpend lezen is moeilijk voor sommigen, zo blijkt wel weer.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 08:57
Ff een traantje wegpinken , sorry .....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:03
Ik zou een hele doos tissues pakken, want de hele club PSV is om te janken
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:05
Echt? Zwaar leven heb jij dan.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:08
Heb alweer een lading doorgeven.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:11
Ben jij een kinderachtig mannetje zeg... echte ajacieden schamen zich kapot voor jongentjes zoals jij.. waaronder ik, fijne dag!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:12
Nee, die naam van je is niet om je kapot te schamen?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:15
Vind ik niet... deze man maakt meer kapot dan ons lief is :)
Vind ik leuk
Donnygo +929
dinsdag 15 mei 2018 om 10:44
Jij met die naam schaden juist de Ajax supporters, niet iemand die zo nu en dan een 'domme' opmerking maakt.

Mijn advies is dan ook verander de Ten Hag in jou eigen naam, en ga andere lastig vallen
Vind ik leuk
Zippy +3613
dinsdag 15 mei 2018 om 11:38
Van kapotmaken gesproken.
Dit is een normale bezigheid geworden bij Ajax.
Doe zo voort.
Vind ik leuk
michelhx +2782
dinsdag 15 mei 2018 om 11:25
En die opmerking komt van iemand genaamd Clown Batsie...dat vind ik wel leuk.
Vind ik leuk
knapzak +1435
dinsdag 15 mei 2018 om 09:22
net zoals jouw leven dus ..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:03
Ga ff naar 1 van de vele Ajaxtopics op de site om daar PSV te bashen ofzo.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:07
Jij spoort niet laat ze toch lol hebben! Onze vriend Kenneth dit valt zo op want je hebt wel 2 accounts ook weer zo'n lullige uitspraken! Heb het gerapporteerd!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:08
Wacht ff, wie heb je nou gerapporteerd?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:10
Ssssst
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:10
Sommige zien de Rapporteerknop als "vind ik leuk"

Zelf een beetje liggen te kutten, en dan bij een reactie gelijk op rapporteer drukken!

Kleutergedrag noemen ze dat...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:12
Rapporteren om een beetje pestgedrag is natuurlijk grote onzin. Ik rapporteer alleen als ik dingen zie die echt niet door de beugel kunnen als doodsbedreigingen etc.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:48
/
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:42]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:51
Gezien hoe hij tegen mij doet kan ik je goed begrijpen. Uiteindelijk moet t wel leuk blijven op een site als dit.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:13
Kleutergedrag komt in elk bericht van jou terug dus wijs aub niet naar anderen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:13
Kom maar met feiten...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:16
Denk dat je zelf wel weet
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:16
Hij heeft 2 accounts! Dimitri en Kenneth, dat kan je overduidelijk zien. Hij probeert likes te krijgen met zijn onzin praat en lukt wel omdat hij zich zelf like met zijn ander account.

En hele korte zinnen praat om maar te like met Kenneth zijn accountje
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:17
Dat zal een boel verklaren... Wat een kinderachtige mensen hier zeg
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:18
WTF? Hoezo denk je dat ik Kenneth ben? En wie ben jij dan? Ben jij het nepaccount van Vamos-7 ook wel bekend als Bien?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:21
Haha er staat wat er staat dom varken. Iedereen kent mij hier o onderhand wel
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:22
Ik zit hier zo'n beetje langer op deze site dan jij vriend. Mensen kennen mij ook wel. Je stelt me teleur dat je denkt dat ik ik zo kansloos bent dat ik een nepaccount heb.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:25
Nou nee hoor! Zit hier al jaren erop alleen nooit een account gehad. Die vele likes die je hebt heb je van mij want deed anoniem liken, doe ik nu ook niet meer.


Maar gisteren had je onenigheid met menigte hier met je accountje Kenneth. Ineens psv foto eraf. Nu kom je met deze accountje ineens om de hoek dus valt op vriend
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:29
Ga lekker iemand anders de schuld geven man. Ik heb echt niks met kenneth te maken. Ik zat ook al 2 jaar op deze site voordat ik mn account maakte als dat een goed argument is. En om het ff over die likes te vinden die jij blijkbaar belangrijk vind te noemen. Die zijn gewoon van medepsvers of mensen die het met me eens waren, kan me zelfs nog herrineren dat ik 150 likes op 1 reactie heb zeker allemaal jou nepaccs zeker? Ik beschuldig jou daar toch ook niet van?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:31
Kenneth deed mij ook nooit like, haha snotneus toen was je 15 dat geloof ik ook niet. Ik heb je ontmantelt
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:36
Dus omdat ik 15 was mag ik geen voetbalfan zijn en niet op deze site zitten? Wat probeer je jezelf nou te vertellen?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:37
Droeftoeter hou je mond maar zeggen dat je veel langer hier bent als mij waar slaat dan eigelijk op??
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:39
Jij bent toch degene die mij vals beschuldigt? Ik reageer gewoon op iemand hier en vervolgens zeg jij dat ik kenneth ben. Wie is hier nou de droeftoeter?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:40
Ff snel je mond houden dom kind!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 09:40]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:43
Dit begint echt trieste vormen aan te nemen. Jij beschuldigt me en ik vraag waarom, jij geeft nietszeggende argumenten en ik geef een tegenwoord. Vervolgens concludeer jij dat ik kenneth ben en dat ik mn smoel moet houden. Kom op man, dit is echt heel erg triest en dat weet je.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:55
/
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:44]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:31
/
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:44]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:43
Niet waar Mario,ik heb geen 2 accounts.
Verder stop ik volledig met dat dom geruzie hier.
Jij mag vinden wat je wil van mij.
Ik stop hier op VP en mask geen nieuw account aan.
Veel plezier gewenst.
Over jou.
Jij staat dus ook vaak in de top van een account en dan 3 tot 4 reacties zelf geven bij de eerste 10,zo wil je veel likes hebben.
Je bent een grote miskwal.
Je scheld heel veel op anderen.
En je berichten zijn kinderlijk.
Van Bommel onze held.
Nillis jaren lang ons fenomeen.
Flikker op vieze slijmjurk.
Je zegt zelf dat je 2 accounts gehad hebt.
Andere mensen zwart maken. De grootste tering zak ben.jij hier.
Ik ben hier weg.
Mario kutjanus leugenaar nr 1.
Ik log uit daaaaaag miskwal
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:46
Daarom kom je met de andere account! Nou waarom accepteren velen mij dan en jou niet??? En ik hoef geen likes te hebben echt niet. Maar als je gaat schelden kom ff langs vriend drinken we samen een bakkie
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:48
V.Bommel is onze held! Nilis is ons fenomeen moet ik er om liegen dan???
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:13
Is er hier een verbod?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:14
Opzich niet. Dr zijn alleen zó veel Ajax topics op de site dat het niet nodig is om speciaal op een PSV topic te reageren als anti-psver.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:16
Ik reageer overal op. Ik geef enkel mijn zeer waardevolle mening. Wat je ermee doet is helemaal aan jullie
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 09:20]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:18
Gisteren had hij met Kenneth account ook al zo'n zelfde commentaar valt jou dat niet op gozer?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:20
Flikker op man. Ik heb helemaal geen Kenneth account en wat hij doet is compleet aan hem.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:22
Ik flinker voor jou echt niet op!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:24
Leer het eerst spellen kneusje. Ik ben gewoon een PSV op deze site maar als jij denkt onzin te kunnen praten dan vind ik dat best, maar ga ff niet zonder reden mensen rapporteren a.u.b. Ik heb je toch niet met de dood bedreigd ofzo ik doe niks verkeerd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 09:24]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:29
Kenneth deed ook veel veranderen! Je bent List en Bedrog vriend zeer jammer had je hoger ingeschat
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:31
Wat is het probleem? Wat nu? Ga je nu echt argumenten zoeken die zo algemeen zijn? Onder het motto van: je bent een man en je bent voor PSV dus je bent kenneth... slaat helemaal nergens op.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:38
Onvoorstelbaar Dimitri waar haalt Hij het vandaan jij bent KENNETH,of ik ben Dimitri.
Ik ken jou niet.
Vieze ruzie maker die Mario.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:29
Een vraagje en wees eerlijk. Waarom wil jij likes scoren om altijd op iemand boven in de lijst te reageren? Ben je bang dat ze je bericht anders niet lezen of wil je gewoon scoren? Wees eerlijk
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:32
Ja deed Kenneth ook. Maar geloof mij dit zijn de zelfde en hij is niet eerlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:33
Soms ben ik gewoon voor een langer tijdje online en dan reageer ik op veel topics als ik daar zin in heb. Je hebt ook momenten dat je me een tijd niet meer ziet of dat ik gewoon ergens onderin een topic sta. Als je trouwens denkt kenneth aan te spreken, ik ben hem niet en heb ook geen nepaccount.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:36
Je staat nergens onderin lul je er nu niet uit. Meerdere hebben je door vriend
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:41
Moet ik nou echt voorbeelden gaan geven? Kijk maar bij het labyad topic ofzo. Tuurlijk vind ik het wel prettig als mijn bericht gezien wordt. Daarom reageer ik meestal op iemand die hoog in de lijst staat en plaats dan wat ik wou zeggen. Moet je me daarom nou rapporteren?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:43
Gaat het daarover? Nope
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:44
Jij beticht me van het hebben van een nepacc omdat ik likesgeil zou zijn. Vervolgens gaat het daar niet over volgens jou. Het begint steeds minder logisch te worden.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:47
Ga je zometeen ook schelden? Wordt er echt niet bang van hoor
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:54
Waarom verliest het gesprek per reactie van jou meer niveau? Je bent er echt heilig van overtuigd dat ik echt kenneth ben he? Ik heb me al enigszins verlaagd qua niveau maar dat zal niet meer gebeuren. En als ik morgen geband ben hoop ik dat je trots op jezelf bent en je jezelf een schouderklopje geeft omdat de grote mario weer een onschuldig account naar de klote hielp.

Ben trouwens ook benieuwd wie jou steeds die duimpjes omhoog geeft. Zou je me dat willen vertellen? Dan kan ik hem beschuldigen van het zijn van een nepaccount.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 09:55]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:58
Nou als ik er 50 heb Ja wie zou me dan like pfff lekker boeiend ik geef gewoon duidelijke antwoorden en af en toe zit ik er langs lekker boeiend ik herstel het wel met diegene
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:05
Ik ben klaar met jou. Ik wil gewoon mn bijdrage leveren op deze site maar dat mag van jou niet. Ik probeer goedkoop gedrag uit de weg te gaan en gewoon beschaafde discussies te houden. Maar goed gezien jij gelooft dat ik kenneth ben zal je wel gelijk hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:06
Succes!!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:08
Dimitri,die sukkels denken dat wij zelfde account hebben.
Ik ken.jou niet eens.
Die vuillak Mario dreigt en zoekt ruzie en heeft kinderlijke reacties.
En gaat bij papa klagen dat hij rapporteerd.
Wat een miet.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:14
Klopt Dimitri.
Koning Mario is een viezerik.
Hij scheld en dreigt.
Hij geeft jou nu de schuld jij hebt niks gedaan.
Hij is likes geil.
Iedere ochtend 7.00 uur ff 4 topicsvvlug beantwoorden. Dsn per topic bovenaan 2 tot die kinderlijke reacties zodat hij 7 of 8 likes per reactie krijgt.
Hij verwijd anderen wat hij zelf doet.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:24
Waar dreig ik mee dan? Ik nodig je alleen uit voor een bakkie te drinken dan kunnen we het samen erover hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:41
Goed deal,wanneer bij motel van de Valk aalsterweg Eindhoven
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:43
Je zou weg gaan stumper.Kom maar naar Utrecht Galgerwaard ik nodig jou uit jij mij niet
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 10:45]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:49
Flikker jij maar op.
VIEZERIK,leugenaar.
Dimitri voor het blok zetten. Als hij zegt dat hij niks van doen heeft met mij dan kun je hem ook geloven.
Je bent een stoker en ruzie maker.
Kinderlijke reacties.
Flikker absoluut voor jou niet op.
Jij valt mij aan,prima
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:53
Je wordt boos dat ik Dimitri voor het blok zet?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:51
Ik ga op jou reacties letten. En reageren dat andere zien dat je kinderachtig bent,liegt en steukt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:52
Super doe dat en succes!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:00
Turkse Nederlander,Mario zit fout. Dimitri is op zich zelf.
Ik ben KENNETH Dimitri heeft eigen account.
Verder kut janus Mario iedere ochtend 7.00 ,uur ff vlug een.paar topics beantwoorden,liefst 3 tot 4 reacties per topic dan heeft dus HIJ veel likes.
Hij is de grote ruzie maker die kut janus mario
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:04
Gisteren schold je hem nog zowat uit en nu ga je slijmen bij hem. Velen moeten jou niet en daar heb je zelf schuld aan. Je zou toch uitloggen en weggaan weer een leugen!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:22
Moet jou nu fff afbreken tegen anderen jij bent de kutjanus hier.
De kinderlijke kwal
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:22
Je blijft doorgaan he
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:56
Doorgaan? Vanmorgen begin jij met andere over gisteren.
Jij zit er vol van die domme onzin.
Je krijgt er nog een hartaanval van
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:57
Nee jij met je zogenaamde ongeluk ben je er in blijven hangen??? Schijnbaar wel
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:05
Lekker boeiend
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:19
Die Mario is hier de kutjanus Turkse Nederlander.
Hij valt Dimitri aan.
Heb totaal niks met Dimitri van doen.
Verder hou die kwal Mario maar eens in de gaten.
Veel topics snel reageren en dan in de top 4 keer reacties geven en dan zo op 1 topic ,20 tot 30 likes binnen halen.
Daarnaast kinderlijk dreigen met rapporteren doe kleuters ook.
Mario is hier de grootste miskwal
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:25
Snik snik, Turkse Nederlander, o.a Korbach hebben je door.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:57
Korbach en Turkse Nederlander zijn nu ineens jou vrienden.
Pfff slappe kerel jij
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:59
Neehoor het viel dus ook bij hun op. Maar ga niet mijn IQ verlagen naar jou niveau. Dus bij deze zal ik niet meer reageren op jou!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:08
Hoera mijn 1e winst.
Benieuwd hoe lang je het volhoudt
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:09
Not
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:57
Lul Mario
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:59
Daar like ik je voor ja dat ben ik ook af en toe en geef hem elke dag een hand!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:20
Had het inderdaad niet in de gaten. Maar zal het eens analyseren en daar mijn mening over geven.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:22
Is goed gozer
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:25
Maar waar hebben die 2 eigenlijk last van dan?. En dat bedrijfsongeval was ook zo'n vreemd verhaal. Ik snap dat het niet best is als je iets overkomt, maar kan er nog niet bij wat het met reageren te maken heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:27
Zijn de zelfde. Kijk gisteravond toen kreeg je kritiek van Kenneth... Toen had hij met meerdere stress en nu komt hij met zijn accountje Dimitri
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 10:11]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:28
Hahahaha. Je hebt zeker een punt. Dan ga ik hem ook 1 vraag stellen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:29
Ja heb zeker een punt.dit valt zo op
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:06
Lul
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:07
Dank
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:05
T jonge Dimitri is geen KENNETH.
Die gast heeft niks met mij te maken.
Mario is de grootste viezerik hier.
Opsteuker en.leugenaar
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:56
Dimitri jij bent geen KENNETH
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:57
Dat weet ik ook wel, alleen weten hun het niet.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:24
Gaan ze jou aanvallen Dimitri.
VIEZERIK die Mario.
Hij denkt populair te zijn.
Hij is een nul
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:09
En je neus wordt steeds langer
Vind ik leuk
michelhx +2782
dinsdag 15 mei 2018 om 11:30
Jongens! Kappen nou. Hoe oud zijn we? Kunnen we de commentaren on topic houden a.u.b.?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:32
Mijn zegen heb je ik heb al vaker aangegeven dat ik ermee stop maar je hebt er 2 voor nodig
Vind ik leuk
Bizzy +14899
dinsdag 15 mei 2018 om 09:23
Wollah abir ?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:00
Kijk maar uit Luke, over 6 jaar lopen ze je nog te bashen in het Eindhovense. Ze blijven daar nogal hangen in het verleden.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:04
??
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:35
o ja.... nu blijven ze in Eindhoven in het verleden hangen?..... haha... volgens mij denken ze in A'dam dat wat ooit was nog steeds geldt, dingen niet verdraaien .....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:33
Amsterdam??? Ik ben geen Amsterdammer en absoluut geen Ajacied knul. Je blijft niet alleen hangen in het verleden maar ne hebt ook nog een last van het Ajax syndroom en ziet overal boze Ajacieden. Dit verklaart wel weer veel.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:37
volgens mij staat er nergens dat ik denk dat jij een Amsterdammer of Ajacied bent vriend, .... lees het nog maar eens op je gemak door..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:50
PiepPiepHallo.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:59
lezen is blijkbaar nog moeilijk voor je... , en inhoudelijk reageren nog meer, geeft nixxx, komt best goed...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:03
Is jouw hoofd niet veel te dik voor een eierdop?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:09
inhoudelijk sufferd...., heb je het nu over een tekenfilmserie uit een grijs verleden...., owwwww niveau....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:31
Ja. Zie je. Veel te dik dus. De eierdop knelt je hersenen af.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:33
.... nog een zacht ei ook nog, zielenpoot...... , ter zaken floepert...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:37
Ter zake? Okay dan. Zie reactie hierboven van 09:00 uur.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:11
tang op een varken noemen ze dat...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:04
Luc is een fenomeen. Helaas vinden sommige trolletjes het leuk om de aandacht weer op hun club te focussen. Negatieve aandacht is ook aandacht zeker?

On topic: jammer dat je weggaat maar het beste voor jou en je vriendin en kinderen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 09:08]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:16
Alweer iemand met kinderen die weggaat bij PSV
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:19
Badum tss. Bij Ajax zijn het de kinderen die snel vertrekken.
Vind ik leuk
elmoo +582
dinsdag 15 mei 2018 om 09:27
En jij dan beetje de clown uithangen op de peuterspeelzaal.
Vind ik leuk
Rsp5 +246
dinsdag 15 mei 2018 om 09:05
Icoon van onze club. Jammer dat ie vertrekt maar leuk voor vvv. 2e Jaar na promotie is altijd lastig en met een dergelijke vedette op de bank houdt dat de wolven misschien iets langer op afstand.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:22
Gaat VVV veel plezier aan beleven, heeft Bergwijn et al kunnen verbeteren, taak komt nu bij Ruud van Nistelrooij. Klasbak als speler en aangenaam als mens.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:52
Ik GOK op fijne samenwerking tussen Stijn en Nilis bij VVV...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:53
Ach kunnen Stan en Luc samen weer ouderwets een pintje samen drinken. Stan kennende worden het er dan wel meer.
Vind ik leuk
Ekster +153
dinsdag 15 mei 2018 om 10:03
Qua naam een boegbeeld voor onze club
Vind ik leuk
Ekster +153
dinsdag 15 mei 2018 om 10:04
Ben benieuwd wat de toegevoegde waarde zal zijn en of maurice steijn aan zal blijven door deze transfer ik heb hoge verwachtingen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:07
Was een prima voetballer voor PSV, VVV hoopt dat hij iets voor deze club
kan betekenen, samen met Steyn de club hoger op te brengen, met echt
GRAS.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:24
Gaat Nilis wel met Steijn werken bij VVV? Is toch aanzienlijke kans dat Steijn vertrekt uit Venlo?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:39
Nilis. Prima vent en was een geweldige speler. Zou een uitstekende assistent zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Nilis herenigd met oude PSV-maat: 'Zeldzaam, maar ik durf 'm een vriend te noemen'