VP-voetbalkantine: 'Kwetsbare Van Persie had beter op hoogtepunt kunnen stoppen'

    VP-voetbalkantine: 'Kwetsbare Van Persie had beter op hoogtepunt kunnen stoppen'

    dinsdag 15 mei 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'De Boer moet Ajax-trainer worden als Ten Hag vertrekt'

    Stelling 2: 'Kuyt kan door zijn uitspraken niet meer in De Kuip werken'

    Stelling 3: 'Kwetsbare Van Persie had beter op hoogtepunt kunnen stoppen'

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +18244
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:00
    Ach joh, waarom ook niet..
    Vind ik leuk
    2cents +50899
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:06
    Lekker toch, zo’n discussie op niets af?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18244
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:06
    Hehe zeker weten!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:11
    Nee vind ik niet dan zie ik liever Bosz maar is mijn mening
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18244
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:11
    Kan ik ook mee leven :)
    Vind ik leuk
    PRICE +26080
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:40
    Real koninklijke Mario
    Vind ik leuk
    plein19 +1409
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:46
    Geen De Boer omdat het zo vreselijk saai was.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:07
    Er zit nu toch een boer?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:42
    In Amsterdam een boer en in Eindhoven een h...
    Vind ik leuk
    SimonSays +5703
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:28
    Heer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:07
    Ik zeg schreuder
    Vind ik leuk
    The Iceman +6731
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:10
    Dat kan ik me voorstellen, net als Ajacieden graag Pepijn Lijnders bij PSV zouden willen zien ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:12
    Wij hebben een goede trainer en de opvolger al in huis
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:16
    Op dit punt weet ik niet wat het beste is voor Ajax. Maar de boer daar zou ik niet aan beginnen als ik in het RvC zat. Dat lijkt me dan ook een teken dat je gefaald hebt met Keizer en Ten Hag.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3844
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:38
    Kort en bondig, JA!
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3014
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:15
    Waarom?
    Ik zou zeggen nee!
    Voetballend saai, verkeerde spelers op verkeerde plekken (denk aan Schöne rechtsbuiten, Sinkgraven nr 10 of soms linksbuiten), geen garantie voor succes (na zijn eerste 4 titels, wat een wereldprestatie is hoor, geen enkele prijs meer gewonnen), het blijven opstellen van niet Ajax waardige spelers (Gudelj, Boillessen, El Gahzi).
    Dus Ajax kan beter voor een andere trainer/coach kiezen.
    Ik weet alleen niet wie er dan beschikbaar is.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1038
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:37
    Mee eens. Dan liever toch Petertje Bosz terug. Maar dan wel veel betere afspraken op papier maken. Moet er niet aan denken dat hij na een goed seizoen weer weg gaat. Daarbij ff in het midden latend of het aan Bosz of het bestuur lag
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:26
    En wat dacht je van al dat vertrouwen die Ebecilio kreeg, vond het toen echt jammer dat Özbiliz niet het vertrouwen kreeg. Ben Frank nog altijd dankbaar voor de 4 kampioenschappen op rij, maar kies toch liever voor Bosz
    Vind ik leuk
    Korm +31013
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:58
    Stelling 1: eerst afgeschoten worden omdat hij niet meer presteerde en geen mooi voetbal speelde dus waarom terug halen?
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:08
    Mischien is Frank de Boer wat voor Excelsior (kijken of hij hetzelfde kan presteren als van der Gaag)
    Vind ik leuk
    Zultkop +3511
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:33
    Stelling 1: Wat boeit het nou wie er bij ajax trainer is / wordt / was. Zet de toilet juffrouw desnoods op de bank als trainer.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1038
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:38
    Ja dat zal goed zijn voor het nederlandse voetbal. Beetje domme reactie gap
    Vind ik leuk
    Leozao +247
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:43
    Maak ons weer 4x achter elkaar kampioen!
    Vind ik leuk
    El Cazador +5400
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:13
    Zie graag een fris nieuw gezicht voor de groep; Johnny van 't Schip.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84818
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:24
    Die heeft Zwolle alleen maar laten zinken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:25]
    Vind ik leuk
    El Cazador +5400
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:03
    Gelukkig heb ik daar een andere visie op
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84818
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:20
    Dan ben je ook net zoals 't Schip gezonken.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +364
    woensdag 16 mei 2018 om 01:57
    Je probeert 2x een grap over van t schip te maken en beide kloppen niet, klasse.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 01:58]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:47
    Van mij mag hij komen na ten Hag.Frank z'n beste spelers vertrokken,kreeg altijd te horen dat hij weinig mocht investeren maar klaagde daar nooit over.En pakte gewoon 4 titels op rij.gewoon zeer goed gedaan.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84818
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:22
    Zeker weten Jari, mocht dan wel saai zijn maar het gaat om de prijzen. Als je die pakt zal geen hond blaffen dat het niet mooi en oogstrelend was.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 16:22]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:46
    Klopt resultaat is voor mij ook t belangrijkst, maar F de Boer krijgt dan wel een ander budget dan wat hij eerder had.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:08
    Stelling 2 is onzinnig, want niemand hier kan dit inschatten. Ik hoop overigens dat dirk wél gewoon bij ons komt werken...
    Vind ik leuk
    13 +10575
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:53
    Van Geel en Van Bronckhorst zijn gepokt en gemazeld. Lijkt me dat de commotie gewoon weer overwaait en ze blij zijn met de topsportmentaliteit die Dirk volgend seizoen met ervaren assistent op de Onder 19 gaat proberen over te brengen. Natuurlijk moet je niet te veel herrie in de tent krijgen, zoals bij Ajax, maar aan alleen jaknikkers heb je ook niks. Bij PSV knettert het ook wel eens, vertelden ze laatst.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3641
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:20
    Stelling 1: onzin dat de Boer weer terug zou gaan naar Ajax. Ik geloof niet dat ten Hag wordt weggestuurd dan zet de directie zich helemaal in het hemd.

    Stelling 2: Ook onzin dat Kuijt zich niet meer in de kuip kan vertonen na een paar kritische teksten in een boekje. Voor het legioen is en blijft hij een cultheld en is de titel van vorig jaar mede dankzij hem. Dat wordt niet snel vergeten in de kuip.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84818
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:24
    Stelling 2: BULLSHIT, dit is allemaal zwaar overdreven en word uitgemolken door de media.
    Vind ik leuk
    Hyena +27794
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:07
    Dorpspastoor Kuyt gooit toch zelf dat boek de wereld in? De media citeert enkel paragrafen uit een door hemzelf gepubliceerd boek en daar wordt reactie op gegeven.

    Onzin om de schuld dan maar weer op de media te schuiven. Met een klein beetje verstand (en daarbij ook met een heel klein beetje fatsoen) had Dirkie ook zelf wel aan kunnen zien komen dat het bekritiseren en voor lul zetten van de huidige trainer niet door iedereen goed wordt ontvangen.

    Hij kiest er zelf voor om achterbaks over de rug van anderen met een goedkoop boekje te willen scoren. Dan moet je ook met de consequenties om kunnen gaan en de bijbehorende aandacht vanuit de media.

    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84818
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:10
    Heb jij het boek al gelezen dan?

    Ik denk en schat jouw hoog genoeg in om te weten dat de media er vaak een schepje bovenop gooit. En ook heel graag korte zinnetjes eruit haalt om er een tekst van te maken. Snap je dit niet dan heb je jezelf flink laten nemen door de media.
    Vind ik leuk
    Hyena +27794
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:50
    Nee, deze sla ik over. Ik vind Dirk Kuyt daar net niet interessant genoeg voor.

    Maar juist Dirk, die zelfs de Engelse media heeft meegemaakt, zou moeten weten hoe het werkt. Hij had niet zo naïeve moeten zijn om te denken dit soort uitspraken te doen, zonder dat deze uitgelicht worden en mogelijk uit zijn verband worden gerukt. Daarbij blijf ik het leveren van dergelijke kritiek ook alles behalve netjes vinden als diezelfde trainer nog steeds aan het roer staat.

    Ik vind het vreemd dat een jongen van de club het risico neemt onrust te veroorzaken voor een nietszeggend boekje. Zeker voor een man als Kuyt.
    Vind ik leuk
    13 +10575
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:56
    Je spreekt jezelf tegen. Toen Kuijt de gladde jongen uithing, leverde dat hem de bijnaam dorpspastoor op. Nu spreekt hij zich uit en noem je hem nog steeds zo...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84818
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:23
    Vinden ze leuk en glijden over elkaar heen. Het zijn net palingen in een kweekvijver.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3345
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:21
    Jij weet dus blijkbaar niet wat er met dorpspastoor bedoeld wordt. Kijk Late Night ff terug van gisteravond,hij is het nog steeds hoor!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29344
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:26
    1 Gaat ie binnenkort vertrekken dan?
    2 Deze storm waait wel weer over.... tegen de tijd dat ie in De Kuip aan de slag gaat zijn Van Bronckhorst en anderen wie het betreft al lang en breed vertrokken.
    3 Na zijn hoogtepunt.... de titel met Man United dus.... wat een kulstelling weer!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 18:20]
    Vind ik leuk
    Cookee +9649
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:56
    1. Is ten Hag weg dan?
    Ik was geen fan van het spel onder de Boei, maar eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat trainers na hem betere spelers kregen dan hij had. Maar hij speelde eigenlijk voetbal zoals PSV nu doet.

    2. Kuyt moet de pootjes wel in de buurt van de grond houden. Hij stopte op hoogtepunt, dan verliezen mensen vaak zicht op hun tekortkomingen. Hij kon misschien wel belangrijk zijn omdat Gio hem zo vaak rust gaf.
    Al moet ik voorzichtig zijn met dit te zeggen.... straks mag Robin nog maar 2 minuten meedoen. Het mag allemaal best wat gedurfder bij Fey.

    3. Stelling 3 kan dat niet om 16.00 uur?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:56]
    Vind ik leuk
    Donnygo +2574
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:37
    1) Nee zie liever een 'nieuw' gezicht in de vorm van een Reiziger,Stam of Schip al zou ik die laatste eerst eens een vol jaar bij PEC laten en zien of er niet weer zo'n terug val komt.

    2) Eigen mening is volgens mij niet verboden en omdat hij dus iets wat kritisch is kan hij daar niet meer werken is wel erg krom, dus nee is het antwoord hij kan daar gewoon blijven werken.
    Vind ik leuk
    Deck010 +3690
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:09
    Stelling 3: Wat is volgens jullie dan zijn hoogtepunt VP?
    Dan had hij na de wedstrijd met het Nederlands elftal tegen Spanje gelijk moeten stoppen?
    Misschien vind hij, net als Kuyt, het behalen van een kampioenschap met Feyenoord wel zijn persoonlijke hoogtepunt.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:11
    Stelling 1. Nee, natuurlijk niet. Dat spelletje van De Boer hebben de andere clubs wel door nu en dat brengt de hele Arena tot verveling.
    Stelling 2. Waarom zou Kuyt daar niet meer kunnen werken? Is die ineens zijn mentaliteit kwijt ofzo?
    Stelling 3.Ja.
    Vind ik leuk
    plein19 +1409
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:12
    1 alsjeblieft niet. Veel te saai.
    2 Tuurlijk wel.
    3 Zolang hij zelf mag beslissen wanneer hij stopt is het goed. Zijn aanwezigheid is belangrijker dan zijn doelpunten. Want hij speelt maar weinig. En meestal raakt hij nog wel eens geblesseerd
    Vind ik leuk
    rinirat +1803
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:36
    1 nee
    2 nee
    3 ja niet handig van hem . Hij had beter assistent vd trainer kunnen worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:39
    Ach, hij wordt misschien iets minder goed door zijn leeftijd dat extra jaar, maar minder dan dat de competitie achteruit gaat. Dus zolang dat gebeurt kan hij inderdaad tot zijn 40e door, zoals zijn wens is. En dan nog is hij een van de besten als het een beetje tegenzit.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 17:40]
    Vind ik leuk
    meloen87 +713
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:39
    1. Waarom niet, maar dat zou toch echt gênant zijn voor De Boer. Met alle respect aan De Boer, maar dan ben je als trainer toch echt niet goed genoeg. De Eredivisie is echt een zwakke divisie, ook al is Ajax wereldberoemd. Echt een terugstap voor hem, maar misschien kan hij gewoon niet beter.
    2. Natuurlijk kan hij gewoon werken, maar het zal niet prettig zijn. Het zal behoorlijk "awkward" zijn.
    3. Hij heeft nu een hele zomer om aan zijn herstel te werken en in top conditie te zijn voor volgend seizoen. Dus nee, ik denk dat hij er goed aan doet om nog een jaar door te gaan.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2230
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:54
    Laat Van Persie dat lekker zelf bepalen. En als hij op zijn hoogtepunt had moeten stoppen, dan was dat een jaar of 4 terug?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:54
    Ja, nee,nee
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:06
    VP had tijdens het schrijven van dit bericht misschien beter optijd kunnen stoppen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Kwetsbare Van Persie had beter op hoogtepunt kunnen stoppen'