'Twee Europese topclubs jagen op Donnarumma; ook Real nog geïnteresseerd'

'Twee Europese topclubs jagen op Donnarumma; ook Real nog geïnteresseerd'

dinsdag 15 mei 2018 om 11:18

De Italiaanse krant Corriere dello Sport meldt dat Gianluigi Donnarumma in de belangstelling staat van diverse Europese topclubs. De doelman van AC Milan geniet interesse uit de Premier League en Ligue 1.

Het gaat volgens Corriere dello Sport om Liverpool en Paris Saint-Germain, maar ook Real Madrid zou nog altijd geïnteresseerd zijn. Milan staat voor een lastige situatie. De club speelt volgend seizoen weer geen Champions League en moet volgend seizoen wellicht spelers verkopen om gaten in de begroting te dichten.

Donnarumma vertegenwoordigt een hoge transferwaarde en zou de club veel geld op kunnen leveren. Milan is bereid om te luisteren naar biedingen vanaf 65 miljoen euro.

Milan rekent er echter niet op dat Donnarumma vertrekt, zo laat een woordvoerder aan de krant weten. "Als er een speler naar ons toekomt met het verzoek om te vertrekken en een club doet een redelijk bod, kunnen we erover praten. Maar Donnarumma heeft nooit gezegd dat hij wil vertrekken. We willen niet op de zaken vooruitlopen."

Plaats een reactie

pos +7292
dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
Blundert wel heel vaak voor een zogenaamde topkeeper.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:24
Zeker waar, al is hij ook heel belangrijk voor Milan.
Vind ik leuk
3Bier +4990
dinsdag 15 mei 2018 om 11:25
En dat op zijn 18e, voor een keeper is dat ongekend.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:45
19e
Vind ik leuk
3Bier +4990
dinsdag 15 mei 2018 om 12:12
O, dan is het een prutser ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:11
Ik geef alleen aan dat hij 19 is verder niks. Maar als je mijn mening wilt: hij is wat overgewaardeerd en mag zijn blij zijn met een prachtige club als Milan
Vind ik leuk
Lipu +586
dinsdag 15 mei 2018 om 12:40
Belangrijk vooral door blunders.
Vind ik leuk
Zippy +3613
dinsdag 15 mei 2018 om 11:57
Klopt helemaal.
Wat ik een groot nadeel aan die keeper vind: hij kan zich moeilijk herstellen na een blunder.
Vind ik leuk
Snipes08 +1185
dinsdag 15 mei 2018 om 20:04
Hij is de beste bij OSM!
Vind ik leuk
Donnygo +929
dinsdag 15 mei 2018 om 11:25
Dat wordt PSG lijntje van Raiola loopt veel en vaak die kant op de laatste weken.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5902
dinsdag 15 mei 2018 om 11:30
Met betrekking tot deze soap wil ik graag mijn reacties van vorig jaar recyclen.
Dus als iemand er naar geinteresseerd is, zoek ze maar op.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:31
Verkopen, en proberen echt weer aan te haken in italië en dan europa
Vind ik leuk
Psv1989 +1199
dinsdag 15 mei 2018 om 11:32
Zou zeker niet misstaan bij Liverpool en zou denk ik wel een juiste stap zijn voor deze jongen
Vind ik leuk
Zippy +3613
dinsdag 15 mei 2018 om 11:53
Feitelijk ben ik het oneens met je.
Die jongen is gewoon om met een klasse verdediging voor zich te spelen.
En laat ons eerlijk zijn: die verdediging van Liverpool is zwak en soms heeeeel zwak.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:06
Milan heeft een betere verdediging dan Liverpool, in dat opzicht kan hij dan beter blijven
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:07]
Vind ik leuk
Lipu +586
dinsdag 15 mei 2018 om 12:38
Klopt, Milan verliest af en toe maar met 0-4.
Vind ik leuk
Psv1989 +1199
dinsdag 15 mei 2018 om 12:14
Dan kijk jij geen Liverpool , ik zeg niet dat ze een wereld verdediging hebben maar sinds de komts van van dijk is het wel wat aan het worden met nog een juiste verdediger er bij staat er gewoon wat hoor de vrij bevoorbeeld jammer dat hij naar inter gaat maar dat had wel wat geweest
Vind ik leuk
TheRedMen +1479
dinsdag 15 mei 2018 om 12:27
Verdediging van Liverpool is echt een stuk beter geworden door Van Dijk. Sinds de komts van Van Dijk heeft Liverpool het minst aantal tegen goals gehad van de PL. Karius doet het ook prima en mag van mij gewoon eerste doelman blijven.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 22:45
Liverpool gaat volgens diversen geruchten voor Jack Butland. Die kost na de degradatie 20 miljoen. Dat is 40 miljoen minder zodat ze Alderweireld erbij kunnen nemen. 2 vliegen in één klap. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:52
Spelers in de stal van Raiola worden gehypt alsof ze the next big thing zijn, maar vallen vaak enorm door de mand.
Vind ik leuk
Nikos85 +750
dinsdag 15 mei 2018 om 13:34
Zekers waar, vooral heel veel de media zoeken ook die raiola spelers. Ga maar na, vrijwel elke grote transfer ging gepaard met heel veel drama. En die donnaruma vond ik twee jaar terug er beter op staan dan hede ten dage, echt een matig seizoen na al die bombarie vorige zomer.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:00
In de bekerfinale tegen Juve viel hij wel flink door de mand. Lekker bij Milan blijven, mooie club en zeker van speelminuten.
Vind ik leuk
Lipu +586
dinsdag 15 mei 2018 om 12:37
Donnarummel!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:41]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:39
Goed keepertje.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:48
En dan verkoop je hem voor 65 miljoen. Ken je op zoek na een andere keeper en hou je geen geld over voor echte versterkingen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:29
Was die vorig seizoen niet meer waard? 65m vind ik maar weinig in deze tijd voor een speler van Riola
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Twee Europese topclubs jagen op Donnarumma; ook Real nog geïnteresseerd'