'Twee Europese topclubs jagen op Donnarumma; ook Real nog geïnteresseerd'

    'Twee Europese topclubs jagen op Donnarumma; ook Real nog geïnteresseerd'

    dinsdag 15 mei 2018 om 11:18

    De Italiaanse krant Corriere dello Sport meldt dat Gianluigi Donnarumma in de belangstelling staat van diverse Europese topclubs. De doelman van AC Milan geniet interesse uit de Premier League en Ligue 1.

    Het gaat volgens Corriere dello Sport om Liverpool en Paris Saint-Germain, maar ook Real Madrid zou nog altijd geïnteresseerd zijn. Milan staat voor een lastige situatie. De club speelt volgend seizoen weer geen Champions League en moet volgend seizoen wellicht spelers verkopen om gaten in de begroting te dichten.

    Donnarumma vertegenwoordigt een hoge transferwaarde en zou de club veel geld op kunnen leveren. Milan is bereid om te luisteren naar biedingen vanaf 65 miljoen euro.

    Milan rekent er echter niet op dat Donnarumma vertrekt, zo laat een woordvoerder aan de krant weten. "Als er een speler naar ons toekomt met het verzoek om te vertrekken en een club doet een redelijk bod, kunnen we erover praten. Maar Donnarumma heeft nooit gezegd dat hij wil vertrekken. We willen niet op de zaken vooruitlopen."

    Plaats een reactie

    pos +8280
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
    Blundert wel heel vaak voor een zogenaamde topkeeper.
    Vind ik leuk
    RJCFloris +83
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:24
    Zeker waar, al is hij ook heel belangrijk voor Milan.
    Vind ik leuk
    3Bier +6924
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:25
    En dat op zijn 18e, voor een keeper is dat ongekend.
    Vind ik leuk
    Schaar +1250
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:45
    19e
    Vind ik leuk
    3Bier +6924
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:12
    O, dan is het een prutser ;-)
    Vind ik leuk
    Schaar +1250
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:11
    Ik geef alleen aan dat hij 19 is verder niks. Maar als je mijn mening wilt: hij is wat overgewaardeerd en mag zijn blij zijn met een prachtige club als Milan
    Vind ik leuk
    Snipes08 +1148
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:04
    Hij is de beste bij OSM!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2576
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:25
    Dat wordt PSG lijntje van Raiola loopt veel en vaak die kant op de laatste weken.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15799
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:30
    Met betrekking tot deze soap wil ik graag mijn reacties van vorig jaar recyclen.
    Dus als iemand er naar geinteresseerd is, zoek ze maar op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:31
    Verkopen, en proberen echt weer aan te haken in italië en dan europa
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1733
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:32
    Zou zeker niet misstaan bij Liverpool en zou denk ik wel een juiste stap zijn voor deze jongen
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    woensdag 16 mei 2018 om 22:45
    Liverpool gaat volgens diversen geruchten voor Jack Butland. Die kost na de degradatie 20 miljoen. Dat is 40 miljoen minder zodat ze Alderweireld erbij kunnen nemen. 2 vliegen in één klap. ;-)
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2230
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:52
    Spelers in de stal van Raiola worden gehypt alsof ze the next big thing zijn, maar vallen vaak enorm door de mand.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1206
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:34
    Zekers waar, vooral heel veel de media zoeken ook die raiola spelers. Ga maar na, vrijwel elke grote transfer ging gepaard met heel veel drama. En die donnaruma vond ik twee jaar terug er beter op staan dan hede ten dage, echt een matig seizoen na al die bombarie vorige zomer.
    Vind ik leuk
    Schaar +1250
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:00
    In de bekerfinale tegen Juve viel hij wel flink door de mand. Lekker bij Milan blijven, mooie club en zeker van speelminuten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:39
    Goed keepertje.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2497
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:48
    En dan verkoop je hem voor 65 miljoen. Ken je op zoek na een andere keeper en hou je geen geld over voor echte versterkingen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:29
    Was die vorig seizoen niet meer waard? 65m vind ik maar weinig in deze tijd voor een speler van Riola
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Twee Europese topclubs jagen op Donnarumma; ook Real nog geïnteresseerd'