Woeste Kuyt eiste gesprek met Van Geel en Van Bronckhorst: Was hij woedend om

    Woeste Kuyt eiste gesprek met Van Geel en Van Bronckhorst: "Was hij woedend om"

    dinsdag 15 mei 2018 om 11:43

    Dirk Kuyt heeft vorig seizoen gedreigd te stoppen bij Feyenoord, omdat hij niet meer zeker was van een basisplaats. Dat staat volgens Algemeen Dagblad-journalist Mikos Gouka in het nieuwe boek van Kuyt. Kuyt spreekt daarin openhartig over zijn periode bij Feyenoord. De situatie dat hij dreigt te stoppen, komt daarin terug.

    "Er staat letterlijk in dat Van Geel en Van Bronckhorst hem een basisplaats hebben beloofd in zijn tweede seizoen", zegt Gouka bij Natafelen van FOX Sports. "Dirk zei: ik wil verder, maar onder bepaalde voorwaarden. Ik wil alles spelen. Toen hebben ze gezegd: je bent onze belangrijkste man, dus je gaat alles spelen. Op een gegeven moment speelde hij niet alles meer, daar werd hij boos om. Opzich misschien terecht, maar ik heb aan de andere kant nog nooit gehoord van zo'n afspraak."

    Kenneth Perez kan zich niet voorstellen dat Feyenoord die belofte heeft gedaan aan Kuyt. "Dat is misschien zijn waarheid. Soms hoor je alleen de goede dingen in een gesprek en vergeet je hoe het gezegd is. Of het is gebeurd? Absoluut niet. Er is geen club die zegt: jij speelt altijd."

    Gouka vertelt over een wedstrijd van Feyenoord bij FC Twente, waarin Kuyt gewisseld werd. Hij 'eiste' een gesprek met de directie. "Daar was hij woedend om. Hij belde Van Geel op en zei: morgen wil ik bij je zijn op kantoor en ook Van Bronckhorst moet erbij zijn. Hij dreigde ook met: dan stop ik ermee, want dit is niet wat ik wil. Dit is niet wat we hebben afgesproken."

    Gouka vervolgt: Van Bronckhorst heeft toen gezegd: zie het maar als een incident, want jij bent onze belangrijkste speler en jij gaat altijd spelen. Dirk werd natuurlijk toch minder en Feyenoord heeft besloten om hem niet altijd op te stellen. Daar zit voor hem de woede, omdat hij het gevoel had dat hij nog steeds belangrijk was."

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +15795
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:45
    Dirk Kuijt die in zijn eigen afscheidswedstrijd 10 minuten voor tijd een publiekswissel krijgt...

    Daar gaat hij dan ook vol ongeloof een boek over schrijven dat ze hem niet de hele wedstrijd hebben laten spelen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29344
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:39
    Hoever kun je iets uitmelken....
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1528
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:46
    Dirkje moet zijn muil eens houden
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:02
    Dirk Kuyt legt uiteraard de kleinerende en imperatieve aanbeveling door een onbeduidende primeurpassant en ongetalenteerde snotblaag van jouw kaliber naast zich neer.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1528
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:14
    Heb je ook wat gehoord en daarna geplakt en gekopieerd , ben jij ook al een bilmaatje van Dirkje?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:37
    Aldus de kleuterfixatie van een anoniem primeurpubertje. Jij ben als kansloze snotneus uiteraard niet de aangewezen persoon om Dirk Kuyt monddood te willen maken.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1528
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:24
    Waarschijnlijk ben jij kansarm en ongeschoold aan je taalgebruik te zien. Gozertjes zoals jij trappen wel in die BS van Dirkje
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 09:53
    Het bizarre vermoeden dat ik ongeletterd en sociaal gemankeerd zou zijn laat uiteraard onverlet dat jij als forumpubertje uiteraard niet in de positie bent om als respectloos snotneusje Kuyt te kleineren.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 09:55]
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1528
    woensdag 16 mei 2018 om 11:39
    Lachen met jou pannenkoek
    Vind ik leuk
    Don Leo +238
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:45
    Goed punt wel, maar ik kopieer vaak eerst voordat ik plak;)
    Vind ik leuk
    Leeuw +4965
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:04
    Wen er vast maar aan, want VP gaat z'n boek helemaal uitpluizen en ons iedere dag een stukje van Kuit's frustraties met ons delen.
    Vind ik leuk
    Tossa +1879
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:26
    Als ze met dit tempo doorgaan, zijn ze er wel snel klaar mee...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:46
    Tja als je niet goed meer genoeg bent en fit dan stel je ze toch ook niet op lijkt mij
    Vind ik leuk
    PRICE +26080
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:49
    Jij weet het Mario,net als altijd
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12913
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:19
    Hoezo? Mario zegt niet dat hij alles weet, het is een aanname.
    Welke overigens best logisch is...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:28
    Hij blijft door gaan ook snickerdoodle
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12913
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:32
    Vriend, dan heb je een stalker.. hahahaa
    Vind ik leuk
    Bdog +4999
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:47
    Iets zegt mij dat die niet de laatste passage uit Dirk zijn boek is die we deze week te lezen krijgen.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3790
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:50
    Hahaha ik vermoed dat Dirk inderdaad een hoofdstuk over de Ligt en Kluivert heeft. Dus er komen nog een hoop passages aan hier op vp.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:47
    Dorpspastoor was dus boos. Woooow
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5173
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:47
    Net een stampvoetend klein kind.

    Bovendien liep het zonder Kuyt beter dan met hem in het veld, dat zal hij zelf toch ook wel gezien hebben
    Vind ik leuk
    Romo +487
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:49
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 11:58]
    Vind ik leuk
    Romo +487
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:23
    Haha VP verwijderd een bericht omdat ik schrijf dat het opruiers zijn.

    Hoe zielig ben je
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12913
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:49
    Ik heb respect voor de voetballer Dirk Kuyt, maar volgens mij doet zijn boek alleen maar afbraak aan zijn "status"..
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:50
    Kuyt vind zichzelf belangrijker dan dat hij is.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12913
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:00
    Dat idee krijg ik ook, beetje jammer..
    Vind ik leuk
    Spiegel +8941
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:54
    Yup. Terwijl hij juist als voetballer zichzelf geniaal kon wegcijferen voor zijn team.
    (Wk/ek) maar ook bij Liverpool bijv.
    Vind ik leuk
    klick +735
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:13
    je moet het hele boek lezen. en niet stukje eruit pakken voor de sensatie
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1433
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:50
    Vervelend mannetje die Kuijt als dit allemaal zo is.
    Vind ik leuk
    michelhx +3166
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:50
    Artikel 732 en counting...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:52
    Hoe help je je imago om zeep in pakweg 180 pagina s. Lekker dan.
    Zal wel goed verkopen, maar volgens mij is dirrekie meer gebaat bij een goede naam en goede relatie met clubs en collega's.
    Hele rare actie, dit.
    Vind ik leuk
    michelhx +3166
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:52
    Kuijt was dus achter de schermen eigenlijk maar een vervelend ventje dat het gezag van de trainer ondermijnde en het te hoog in zijn bolletje had. En naar buiten toe de plaatselijke pastoor spelen, zo zie je maar weer, het is een wolf in schaapskleren.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:50
    Dan kom ik maar tot een conclusie: Het is Dirk gewoon beloofd en de grote belovers, die dat natuurlijk niet konden maken tegenover spelers als Toornstra en Vilhena, liegen nu dat het barst. Wat denk je, dat Dirk uit Turkije komt, er een hoop salaris voor laat liggen, om vervolgens hier op de bank te worden gezet? Die vraagt logischerwijs garantie op speeltijd en is echt geen leugenaar. Dat heeft Dirk namelijk echt niet nodig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:25
    Dan wist dirkje dus blijkbaar zelf ook wel dat die het allemaal niet meer aan kon, eisen voor een garantie op speeltijd, dan ben je diep gezonken zeg.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:28
    Ja, dat is ook een theorie, maar zijn spel heeft hier toch keihard bewezen dat hij het nog allerminst verleerd was. Of heb je die kampioenswedstrijd niet gezien? Waren het niet drie doelpunten van de meester himself?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:38
    Nee tuurlijk zijn we dat niet vergeten, maar dat neemt niet weg dat hij in een heleboel wedstrijden ervoor wel slecht speelde. Ik snap best dat hij een beetje zijn boekie wil verkopen, maar het is een beetje het kind die je zijn lolly afpakt.
    Vind ik leuk
    klick +735
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:15
    je hebt 2 stukjes gezien uit het hele boek. en je hebt al een mening klaar over het hele boek.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:03
    Ik heb helemaal geen mening over het boek. Ik heb een mening over een aantal passages die hier langs komen.
    Vind ik leuk
    klick +735
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:48
    Die zijn er uitgepakt, aangedikt en uit zijn verband gerukt.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:34
    Dat zal moeten blijken. Ik heb het boek nog niet gelezen, maar de algehele tendens die je meekrijgt is toch dat dirkie het een beetje hoog in zijn bolletje is geslagen. Heldenrol hoor en daarvoor zal hij voor altijd in de geschiedenisboeken staan. De manier waarop hij zijn laatste wedstrijd speelde is natuurlijk fenomenaal. Maar het is geen vrijbrief om maar lukraak van alles te roepen.
    Vind ik leuk
    klick +735
    woensdag 16 mei 2018 om 18:25
    ie zegt dat het lukraak wat roepen is. misschien is het wel echt gebeurd?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4694
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:53
    Kuyt denkt dat hij groter is dan de club. Blijkt toch geen ideale schoonzoon.
    Vind ik leuk
    patertje +830
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:53
    VP ajax moeten ze deze site gaan noemen, alles wordt uit zijn verband gerukt door deze pro ajax site.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 13:14]
    Vind ik leuk
    The Iceman +6731
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:04
    Mikos Gouka wordt letterlijk geciteerd, dat is bepaald geen Ajacied.
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:00
    Gaan we het hele boek op deze site behandelen pffffffff


    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:32
    Ja, waarom niet? Het geeft toch genoeg met voetbal te maken, geeft stof tot discussieren en gaat eens niet over Ajax.
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:55
    nee gelukkig een keer niet over ajax

    Vind ik leuk
    Leeuw +4965
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:05
    Het gaat hier eindelijk over Feyenoord en Kuit natuurlijk. Chapeau Voetbal Primeur!
    Vind ik leuk
    Janjan +427
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:09
    Dirk de enige grote ster :)
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +109
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:10
    Hoe je het ook went of keert. Dirk heeft in de top van europa gespeeld. Komt bij Feyenoord en voelt zich duidelijk toch wel meer als de rest. Ik had dit niet achter dirk gezocht eerlijk gezegd. En dan ook nog een boek schrijven hoe jij het zelf ziet daarmee maak je wel degelijk andere zwart want jij hebt je verhaal gedaan wat heel nederland kan lezen. En de andere zijn de gebeten hond. Jammer man dirk had er ff mee gewacht. Je hebt de negativiteit zelf veroorzaakt......volgend jaar het boek van Van Persie......ben benieuwd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:12]
    Vind ik leuk
    deltiaan +1093
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
    denk dat hij cristus is die halve gare
    Vind ik leuk
    Och jeh +1761
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
    Dadelijk hoef ik het boek niet meer te lezen met zoveel info overal...
    Vind ik leuk
    tremere +596
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
    In een professionele organisatie spelen de beste spelers. Zou hij toch moeten waarderen ;).
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4853
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:29
    maar het is ook weer niet zo dat de beste spelers altijd het beste presteren ;-)
    Vind ik leuk
    tremere +596
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:49
    Dat is zeker waar.
    Vind ik leuk
    Patje41 +508
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:25
    Blijft een grote bek hebben, misschien een viskraam?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:39
    Volledig terecht dat hij op de bank kwam te zitten. Relativeringsvermogen en topsport gaan kennelijk niet samen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26781
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:40
    Lekker veel gezeik zo achteraf.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:42
    Hij had er dan toch beter aan gedaan om die laatste wedstrijd niet te spelen. Ik denk dat dan dat kampioenschap er ook niet was gekomen.
    Vind ik leuk
    Mari +6787
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:58
    Dit zegt nog meer over de klasse van van Bronckhorst.
    Hij had voor de gemakkelijke weg kunnen kiezen.
    Maar dan was Feijenoord geen kampioen geworden
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:03
    Ach. Kuyt komt zelf zijn afspraken niet na. Zei dat hij zijn loopbaan zou eindigen bij Utrecht. Dus zal dit allemaal wel waar zijn wat onze Dirk beweert....
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1197
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:10
    Wat een engnek
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:18
    Rook en vuur, zo’n warme club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:28
    Goede middag. Feyenoord vrienden.
    Mijn meaning.is dat Dirk groot gelijk had.met zo,n ervaring.ik vind dat gio en van Geel moeten opstappen.nu.succes.Dirkeen mooi afscheiď met al uw vrienden.Lovely body xxx face
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 13:29]
    Vind ik leuk
    Tweey +1932
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:38
    Dirk Kuijt is en blijft een Katwijker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:45
    Hoe hebben ze deze man überhaupt op de bank kunnen zetten.De man die alles bij Feyenoord aan de gang heeft gekregen vanuit een uitzichtsloze positie. Voor een Toornstra??Laat me niet lachen die heeft dit jaar 5 goede wedstrijden gespeeld.Vorig jaar trok hij zich op aan Kuyt.Laten we maar blij zijn dat Vilhena zijn vijfde kaart pakte tegen Excelsior anders hadden we nu 19 jaar zonder titel gezeten.
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:02
    nou moeten we ook niet gaan overdrijven natuurlijk

    Kuyt was een prima speler er zeker een leider maar in zijn laatste seizoen waren er veelal wedstrijden dat hij niet kon aanlopen.
    Daar waar Toornstra ook een topseizoen speelde met 16 doelpunten
    en zoiezo diegene was die diepgang had "Kuyt had niet het vermogen om steeds maar weer de gaten in te lopen".
    Dus ik begrijp de keuzes zeker wel van van Bronckhorst
    (dit jaar wat minder af en toe)

    en de laatste wedstrijd viel alles goed zeker voor Kuyt "was zeker top"
    maar om nou te zeggen dat ze zonder Kuyt de laatste wedstrijd geen kampioen hadden geworden gaat mij iets te ver.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:11
    Misschien heb je gelijk Kramertje.Alleen dit jaar wel vierde en 17 punten achterstand op de eerste zonder Kuyt.Toornstra is op zijn 28-29 ste geen schim van Kuyt.Hopelijk volgend jaar met van Persie weer een goed resultaat.Zou zomaar kunnen.We zijn dit jaar toch prima geëindigd.
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:38
    die achterstand van dit jaar is zeker veel

    maar vergeet niet dat buiten Kuyt - Elia, Kongolo en Karsdorp zijn vertrokken dat zijn toch zeg maar 4 basisspelers.
    en alle 4 hadden ze een behoorlijk bijdrage in het kampioenschap.

    natuurlijk is er opnieuw ingekocht maar veelal hele andere spelers sommige zelfs van een minder niveau of dat moet nog komen.

    Verder waren er veel blessures topscorer Jorgensen, Botthegin, Van der Heijden, Nieuwkoop, van Beek (jaar daarvoor niet gespeeld)
    nieuwe aankopen Haps, Larsson geregeld geblesseerd.

    en dan moet je ineens Kramer, Tapia van stal halen die het jaar daarvoor amper heeft gespeeld en een Nelom.
    Bilal en Diks die voorstopper wordt gezet met geregeld een foute pass. Jones minder zeker

    dan gaat het hard met de punten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:29
    Waarom doen die journalisten toch zo interessant over het boek. We kunnen zelf het boek lezen toch???
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:40
    Had Dirk hoog zitten,ook al is het waar,dan nog trap je niet na...ook het moment na een minder seizoen lijkt het erop dat Dirk en alleen Dirk verantwoordelijk was voor de titel.....das een leugen
    Vind ik leuk
    DrDeef +1402
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:40
    Nou Dirk. Lekker je eigen nalatenschap verneuken. Ik ben blij dat Gio je een aantal keer op de bank heeft gepleurd, je maakte er de 2e seizoenshelft niet veel meer van. En Toornstra in de vorm van z'n leven heeft een aantal belangrijke goals gemaakt.
    Vind ik leuk
    Cookee +9649
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:50
    Kuyt doet zichzelf meer schade dan goeds.
    Al geef ik toe dat het huidig falen zijn gelijk wel bewijst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:05
    Wat een boekje allemaal niet teweeg kan brengen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:14
    Kuyt ten voete uit duld geen tegenspraak. Ook bij zijn amateurclub denkt hij dat hij de belangrijkste is en jaagt echt belangrijke spelers weg.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2473
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:24
    Kuyt is net een mens.....en gelukkig niet de altijd brave jaknikkende meelopert!
    Feyenoord heeeft dit alles perfect 'gecontroleerd' en binnenskamers gehouden met als kers op de taart de landstitel! Dat is nog eens professioneel! Kijk 020, geen woorden maar....prijzen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:32
    Wat een verwend kutkind is die Dirk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:59
    De Dominee is boos pffffff mama,s kindje
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:24
    kuyt is een Feyenoord held maar ik heb ook wedstrijden gezien waarin hij ook als de anderen tekort schoot geeft niet maar ben je de zwakste schakel op een gegeven moment moet ook jij gewisseld worden simpel toch.?? maar loopt wel los dat boos zijn
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +115
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:41
    Ach
    Bij Feyenoord komen spelers als Dirk en RvP teminste teug naar hun clubje. Dirk heeft gewoon gelijk. Zonder hun hadden we 3 prijzen minder. Tijd voor de gouden wissels. MvG en Gio eruit. Zijn echt wel betere te vinden.... Al presteerd MvG redelijk in mijn ogen.

    Met RvP weer kampioen komend seizoen.

    In de andere stad weer helemaal niets.
    Dat is de reden van gefrusteerde reacties van journalisten en supporters hier
    Vind ik leuk
    fer65 +221
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:42
    Ik heb het al eerder gezegd dat hele bestuur bij feijenoord zit een vies ,lucht aan .zo grote club met zo stadion stiekum op de achtergrond houden, nu komt er eindelijk is iets naar buiten wat ik altijd al hebt gedacht.het is een vieze zooi daar en heulen met de politiek van de zknAvb.Iedereen die binnen Feijenoord ambities heeft om Feijenoord kampioen te maken word tegen gewerkt en zo nodig ook weggewerkt .Zie van Hanegem BeenHakker en vele andere mensen ook J.vande Herik moest er aan geloven.Ook van Geel heeft geen eer gevoel dan alleen zijn zakken te vullen bij feijenoord en de grootste mond heeft als er iemand opstaat en de waarheid verteld.Maar het zal allemaal wel weer verdraaid worden ten koste van Feijenoord.Ongelovelijk dat nederland zo stiekum corrupt is ,men zegt niks maar ze weten het allemaal wel wat een ego trippers daar .En men moet nu is niet naar de persoon Dirk kijken, maar wat hij wilde met bereiken met Feijenoord.Daarin word iedereen bij Feijenoord aande schandpaal geplaatst.Ook Guidettie werd expres niet gehaald de amok maker maar wilde met Feijenoord wel kampioen worden.Nee je moet niets over ajaks verkeerd zeggen publiekkelijk dan zagen ze ook in rotterdam je nek af.Klaraziem nee dat was de topper die moest komen die kwam nog geen boom voor laat staan scoren tegen ajaks voor een leeg doel de hufter breeje harry pfffff.
    Vind ik leuk
    wimpert +127
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:12
    Gouda krijgt nooit nieuws uit de kuip dus........ hij maakt het zelf. Hij weet nooit was en dit dan ineens wel, zielig roddelpersmuskietje die zijn gram wil halen. Nichtengedrag 2.0 , gaat Gordon lastig vallen Gouka...
    Vind ik leuk
    hassel +606
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:42
    Dirkie was vaker beroerd dan goed. Gebrek aan zelfreflectie?
    Vind ik leuk
    wimpert +127
    woensdag 16 mei 2018 om 00:05
    Gouda gaat lekker aan een boom hangen
    Vind ik leuk