'Hij moet niet naar Ajax, Feyenoord of PSV, dan wordt de druk te hoog'

'Hij moet niet naar Ajax, Feyenoord of PSV, dan wordt de druk te hoog'

Gepubliceerd: dinsdag 15 mei 2018 om 11:52di 15-05-2018 om 11:52

Aad de Mos vindt niet dat Fran Sol de stap naar de Eredivisie-top moet maken. De druk zou voor de spits van Willem ll te hoog zijn.

"Hij heeft bij Real Madrid natuurlijk een uitstekende opleiding gehad, en dat zie je ook terug bij hem. Maar hij moet het niet bij een top-3 club gaan proberen, dan wordt de druk te hoog voor die jongen", zegt De Mos tegen Omroep Brabant.

Sol werd gelinkt aan Premier League-club Watford, maar zou daar geen interesse in hebben omdat hij op de helft van de tegenstander wil spelen. De Mos: "Daarom zou hij ook goed in de middenmoot van België of Duitsland passen."

Ronald Vroomans, de man die Sol voor Willem ll scoutte, vindt ook dat Sol hogerop kan. "Als we het over Nederland hebben, passen Vitesse en AZ wel bij Sol", aldus Vroomans. Sol maakte dit seizoen zestien treffers voor Willem ll.

Plaats een reactie

Bdog +6694
dinsdag 15 mei 2018 om 11:55
Sol niet met de mening van Aad.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:57
Dat het Aad nog boeit wat Fran sol.
Vind ik leuk
Voebtal +7511
dinsdag 15 mei 2018 om 12:17
Dus kan sol prima naar feyenoord of az. Psv en ajax zou idd te hoog gegrepen zijn.
Vind ik leuk
Makis +1143
dinsdag 15 mei 2018 om 19:14
Prachtig, beide keren van Ajax gewonnen en scoorde... over de 5-0 tegen PSV maar te zwijgen... lagen er 3 van Fran in het mandje... opvallend dat Hij tegen zowel AZ en Fey niet echt opviel...
Vind ik leuk
Roffel1998 +1828
dinsdag 15 mei 2018 om 20:36
Ze verloren beide keren van Ajax? In Amsterdam werd het 3-1 en was ie geblesseerd en in Tilburg werd t 1-3 en had ie dan wel weer gescoord. Als je zoiets zegt, kom dan wel met dingen die ook echt zo zijn dan.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
dinsdag 15 mei 2018 om 11:56
Aad nu al aan de drank?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:58
Ergens op de wereld is het nu wel tijd voor een borrel.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
dinsdag 15 mei 2018 om 13:29
Eigenlijk is altijd wel tijd voor een borrel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 13:39]
Vind ik leuk
DrDeef +2360
dinsdag 15 mei 2018 om 13:07
Al een jaar of 10. Slikt 's ochtends meteen z'n mondwater door om goed te beginnen.
Vind ik leuk
Ricklek +1850
dinsdag 15 mei 2018 om 11:57
Ik weet niet of hij gelijk heeft maar ik zie nergens een onderbouwing waarom hij de druk van de top niet aan kan... Is 't nu gewoon dom gelul of mist er een deel van het interview?
Vind ik leuk
Schaar +1534
dinsdag 15 mei 2018 om 11:58
Dat volgt in de komende 3 a 4 berichten van VP
Vind ik leuk
Korm +38380
dinsdag 15 mei 2018 om 12:09
zoals gewoonlijk wordt niet alles weergegeven op VP ;)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:06
Waarom zou de druk voor hem te hoog worden? Waarom zou hij dat niet aankunnen en een ander wel, kent hij sol persoonlijk? Ik vind het een beetje slap lullen wat aad hier doet...
Vind ik leuk
T. Henry +214
dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
Ik snap niet dat die Aad nog steeds in het nieuws komt. Wat kan die man toch onzin uit kramen zeg. Zelf heeft hij onder druk niets gepresteerd en dan praten over andere wat een droeftoeter.

Daarnaast Sol is niet te betalen voor die clubs want hij moet minimaal 5 mil kosten en ik denk niet dat er een club is in de subtop die dat voor 1 speler gaat betalen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:14]
Vind ik leuk
Lucky Kes +5517
dinsdag 15 mei 2018 om 12:19
Het Sol maar het advies van Aad zijn...............
Vind ik leuk
Lucky Kes +5517
dinsdag 15 mei 2018 om 12:17
maar zou daar geen interesse in hebben omdat hij op de helft van de tegenstander wil spelen


De Mos: "Daarom zou hij ook goed in de middenmoot van België of Duitsland passen."


Ja ja, daar spelen ze juist NIET op de helft van de tegenstander.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:34
Kan Aad soms in zn hoofd kijken? Kent hij hem persoonlijk? Wat een onzinbericht dit.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:38
Aad toch vind ik hier dat je gelijk hebt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:38]
Vind ik leuk
Barry Engels +31961
dinsdag 15 mei 2018 om 12:45
Aad heeft er kijk op..... vindt ie zelf!
Vind ik leuk
El Cazador +8129
dinsdag 15 mei 2018 om 12:53
Die gaat naar AZ deze zomer!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:01
Laat maar naar Vitesse gaan haha
Vind ik leuk
Smithsonian +38193
dinsdag 15 mei 2018 om 13:09
Aad laat niet met zich sollen haha.

Kan prima mee met de top.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:15
Sol wel maar aad weet ik niet hoor.
Vind ik leuk
Cookee +11836
dinsdag 15 mei 2018 om 14:04
Blijkbaar heeft de Mos het karakterschema van Sol te pakken.
Je kunt ook iemand nemen die wel met druk om kan gaan.
Maar als die niet het talent van Sol heeft wat dan?
Vind ik leuk
JanTa48 +6797
dinsdag 15 mei 2018 om 15:49
Als je niet tegen deze druk kan dan ben je ook niet geschikt voor de top 3.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws