'Positie Allardyce onhoudbaar: ontslag binnen 24 uur, opvolger staat klaar'

    'Positie Allardyce onhoudbaar: ontslag binnen 24 uur, opvolger staat klaar'

    dinsdag 15 mei 2018 om 12:48

    Engelse media weten het zeker: Sam Allardyce vertrekt binnen 24 uur als manager van Everton. Dat melden onder meer Sky Sports, The Telegraph en The Mirror.

    Dat Allardyce waarschijnlijk gaat vertrekken komt niet als een verrassing. Big Sam (63) kon niet door een deur met een grote groep van de supporters, waardoor zijn positie onhoudbaar is geworden.

    Allardyce is er niet in geslaagd om de fans voor zich te winnen en moet naar alle waarschijnlijkheid vertrekken bij The Toffees. Hij heeft nog een contract voor een jaar, dat dus afgekocht moet worden. Allardyce heeft spoedig een overleg met eigenaar Farhad Moshiri, waarin hij te horen zal krijgen dat hij volgend seizoen geen Everton-manager meer is.

    Engelse media weten ook zeker wie Allardyce op moet volgen bij Everton: Marco Silva. De voormalig manager van Watford stond al eerder in de belangstelling van The Toffees. Silva was toen echter onhaalbaar, waardoor er voor Allardyce werd gekozen. Silva werd in januari ontslagen bij Watford. Allardyce volgde begin dit seizoen de ontslagen Ronald Koeman op.

    Plaats een reactie

    El Cazador +5397
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:49
    Hoera, goed nieuws voor Davy.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29237
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:50
    Ook onder een nieuwe coach komt ie tekort....
    Vind ik leuk
    peinke +1895
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:51
    Heeft niets met de speler te maken maar met politiek binnen die club. Ook hier zou Davy slagen als hij tijd had gekregen en speeltijd natuurlijk. Ik zou nu weg gaan, mooie Italiaanse of Duitse club.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29237
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:01
    Nee, want hij was een jaar lang enorm overtuigend een van de betere spelers op de training... en toen werd je wakker.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:51
    Ik denk dat Davy onder de nieuwe trainer ook geen kans gaat krijgen. Hij moet zo snel mogelijk weg uit Liverpool. Een subtopper in de Bundesliga zou perfect bij hem passen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29237
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:56
    FC Koln vind ik wel een goede club voor 'm.... of anders HSV.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:00
    Niet gelijk zo negatief doen. Heeft het meerdere jaren heel goed gedaan bij Ajax. Heeft misschien wel de verkeerde keus gemaakt met Everton. Denk nog steeds dat hij prima mee kan komen in de subtop in Duitsland.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29237
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:05
    Hoffenheim zou inderdaad een goede keuze kunnen zijn... al gaat die trainer waarschijnlijk wel lopen....
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6273
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:15
    Klaassen is een loper, niets bijzonders aan.
    Vind ik leuk
    pietprecies +3261
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:56
    Terwijl hij in zn eerste maanden bij Everton toen hij nog speelde juist geroemd werd om zn inzicht en spel intelligentie...

    Maargoed, ongefundeerd hier wat roepen is leuker natuurlijk..
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6273
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:10
    O-M-G hij heeft in totaal 249 minuten gespeeld! Wie is er nou ongefundeerd aan het roepen. Davy zakte al bij zijn eerste wedstrijd finaal door de mand. Die jongen heeft geen techniek, geen passeer-actie en zelfs met zijn loopvermogen en drive viel hij niet op in al dat PL geweld. Ajax moet eens ophouden lopers zoals Davy Klaassen, Dani de WIt, Jurgen Ekkelenkamp op te leiden.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29237
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:23
    Geroemd worden in de pers is even leuk...
    Vind ik leuk
    pietprecies +3261
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:58
    Ach, als zelf Ballotelli het nog op de rit kan krijgen, dan moet het Klaassen ook wel lukken ;-)
    Vind ik leuk
    mcmodd +21516
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:23
    Ik weet het niet. Het voelt in ieder geval niet goed. Zou hij voldoende mentaliteit hebben om zich er, waar dan ook, weer bovenop te knokken? Het moet hem een fikse knauw gegeven hebben.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10442
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:33
    HAHA of Bochum
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29237
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:18
    Rot Weiss Essen!
    Vind ik leuk
    Blindsy +9568
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:17
    Leverkusen zou prima kunnen. Of nog beter: Schalke. Zijn spel past ook prima in de BL, en met het vertrek van Meyer kunnen ze een box-to-box speler om het middenveld een mooie boost te geven, best gebruiken.
    Maar ja, van die 27 miljoen wil Everton vast een hoop terugzien. En dat kan in de BL wel lastig worden. Zoveel heefthij internationaal ook gewoon nog niet laten zien, helaas.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:26
    Een jaar verhuren met optie tot koop is misschien wel het meest logisch.

    Schalke is denk ik nog te hoog gegrepen voor hem. Dan belandt hij zi weer op de bank. Een niveautje lager zoals Hoffenheim of Frankfurt lijkt me beter voor hem.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21516
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:26
    Hij is dus veel te duur gekocht van Ajax. Tja, dat risico loop je nu eenmaal. De volgende die Everton van Ajax koopt zal wel met 50% korting aangeboden moeten worden, anders kopen ze van Ajax nooit meer wat.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9568
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:29
    Hahaha. Maar dat risico lopen ze ook met Ziyech. AS Roma wordt weer genoemd, neem aan dat Ajax minstens 30 miljoen wil gaan vangen. Ik ben absoluut van van deze speler, maar Klaassen was echt nog verder, en toch is zijn eerste jaar Everton een complete mislukking gebleken.
    Zie jij Ziyech de Grote Leider bij AS Roma worden en die ca 30 miljoen waarmaken? Ik tóch niets.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4321
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:53
    dus het komt door Allardyce...

    laat me je eraan herhinneren dat hij al op de bank zat voor deze trainer aangetrokken werd.

    dus misschien ligt dit toch echt aan zichzelf dat hij niet speelt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:58
    Vraag je nou echt aan een Ajacied om zelfkennis te tonen? Een kansloze zaak.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4321
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:00
    ik weet dat het moeilijk te bevatten is maar het bestaat hoor.. ajacieden die zelfkennis tonen...
    Vind ik leuk
    The Iceman +6729
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:05
    Hoho Hans, ik dacht dat we vrienden waren ;-)
    Vind ik leuk
    Jozef +34565
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:11
    Heden ochtend liet heel Eindhoven eo zien hoe het ook kan...
    ... Kuch kuch....
    Vind ik leuk
    mcmodd +21516
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:27
    Davy Klaassen, die had toch zIjn eigen bank meegenomen?
    Vind ik leuk
    Garinsha +4321
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:58
    doe nou niet zo flauw joh... :D
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29237
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:50
    Ik vind het een goede zaak dat ze Silva proberen te halen en een nog vele betere zaak dat Sam afnokt!
    Vind ik leuk
    mcmodd +21516
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:28
    Sam is onbetwistbaar een van de beste trainers in Europa, dat het nu niet lukt heeft echt niks met hem te maken.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29237
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:29
    Ik ben ervan overtuigd dat Sam het met je eens zal zijn....
    Vind ik leuk
    mcmodd +21516
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:50
    Ik ook, sterker nog: ik ben het met mezelf een keer eens;-)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18222
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:51
    Lijkt Ajax wel daar...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26774
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:51
    Werd eens tijd.
    Vind ik leuk
    Mari +6603
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:54
    Iemand heeft hem ooit gezegd: jij bent pig Sam dat werd Big Sam
    Presteren doet hij niet.
    Wel een grote scheur
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29237
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:57
    Grote handen ook....
    Vind ik leuk
    Donnygo +2565
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:01
    Heeft het netjes gedaan als je kijkt naar de stand, daar zit ook het probleem niet het is zijn negatieve naar spelers en fans toe en zijn spel is gewoon waardeloos. Daarom zijn de fans niet blij met hem, een wedstrijd winnen met 1-0 is niet een probleem maar 1 kans (gaat er dan wel in) creeren en het kick and rush voetbal staan de fans niet aan.
    Silva kan een goede oplossing zijn al denk ik dat als Brands komen gaat hij ook inspraak zal krijgen dus mogelijk toch nog een Nederlandse coach
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:07
    slangenkuil daar bij Everton op het moment
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4836
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:17
    Hoi Mandy...een keertje steengrillen?

    #ikvraagditvooreenvriend
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:26
    Nee sorry dat is mij te langdradig...en een lekkere worst hoort niet op de grill
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4836
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:56
    Ook geen bakje kibbeling?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:16
    graag met saus
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4836
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:04
    Viespeuk
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84729
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:15
    Nou Wayne kan blijven.
    Vind ik leuk
    Toppert +1563
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:28
    Benieuwd hoeveel wedstrijden Silva op het bankie mag zitten. Ik zet mijn geld op ontslag een week voor kerst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:42
    Lekker terug naar ajax komen .prima xlub voor hem weer ritme op doen.
    Vind ik leuk
    Arbee +1848
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:35
    Ik blijf het knap vinden hoe dit soort trainers telkens maar weer een baan weten te vinden. Hij heeft zowat heel het rechterrijtje versleten en geen enkele club is er echt op vooruit gegaan onder het bewind van Big Sam.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Positie Allardyce onhoudbaar: ontslag binnen 24 uur, opvolger staat klaar'