Van Persie legt lat hoog en wil Barça en Real achterna: Moet onze uitdaging zijn

Van Persie legt lat hoog en wil Barça en Real achterna: "Moet onze uitdaging zijn"

dinsdag 15 mei 2018 om 14:45

Met zijn ervaring en oog voor detail hoopt Robin van Persie zijn Feyenoord-collega's nog beter te maken. De 34-jarige spits, die maandag onthulde dat hij ook volgend seizoen actief is in De Kuip, vindt dat de Rotterdamse topclub het niveau van FC Barcelona en Real Madrid moet nastreven. 

"Als oudere speler heb je de verplichting je ervaringen te delen. Die gasten bij Feyenoord zagen ook dat ik ze wilde helpen. Details maken wat dat betreft het verschil. Toen ik er net was, zag ik ze een pass- en trapvorm doen. Dat ging heel goed, het niveau was prima, maar in voetbal is er altijd nog een ander level, het topniveau. Ik maakte ze daarop attent en dat vonden ze geweldig", tekende Voetbal International op uit de mond van de aanvaller. 

"Wat dat dan was, dat extra hoge niveau? Dan vertel ik ze over Arsenal, hoe het daar ging. Dat was top van de top. Waar gaat het om bij zo'n oefening? Natuurlijk, iedere bal moet goed zijn, juiste snelheid, juiste been, maar dat moet je kunnen zonder met je ogen te knipperen, dat je weet dat de bal die jij krijgt goed is en je medespeler erop kan vertrouwen dat de bal die jij hem geeft, ook perfect is."

"Je moet een vertrouwensband creëren", vervolgt Van Persie. "Als je dat level bereikt, kom je op het niveau van Barça en Real Madrid. Onze uitdaging moet zijn dat na te streven en waarom kan dat niet? Ik werd bij Manchester United in mijn eerste jaar kampioen, maar het niveau van passen en trappen was tijdens trainingen niet hoger dan nu bij Feyenoord."

Plaats een reactie

J Kiprich +12214
dinsdag 15 mei 2018 om 14:47
Chips en cola.....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:19
als ie dit soort dingen gaat roepen, heb ik liever dattie stopt...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:27
Als jij gaat reageren op de bovenste reactie wat totaal inherent is aan de reactie van J Kiprich heb ik liever dat jij stopt met VP.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:45
Totaal niet inherent?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:45
Dat hij reageert op iets wat totaal niet met de reactie te maken heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:47
Haha ja, maar dat betekend inherent niet. Beetje flauw van mij
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:56
Betekent.
Vind ik leuk
Spiegel +7185
dinsdag 15 mei 2018 om 21:59
Beetje flauw van Jan.

Maar Jan heeft wel gelijk. Als je iemand wil verbeteren, moet je er zelf voor zorgen foutloos te zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:22
Inderdaad... uit welke koker komt dit nou weer...?!
Vind ik leuk
Farmer +8452
dinsdag 15 mei 2018 om 16:29
13-uit-een-dozijn uitspraken die door de open deur kwamen vallen..

Komkommertijd Barry, komkommertijd :)

Straks krijgen we topics over hoe groen het gras aan de overkant is etc :P
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:48
Ik zie dit veel liever dan die kwal van een Kuyt en ik al die tijd maar denken dat het andersom was.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:48]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:53
De rollen zijn inderdaad opeens compleet omgedraaid
Vind ik leuk
mcmodd +18747
dinsdag 15 mei 2018 om 15:07
Ja, dat wordt lastig als je met alle winden meedraait, dat valt dan extra op.
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 15:10
Zie zijn nickname :)
Vind ik leuk
Vamos7 +911
dinsdag 15 mei 2018 om 14:58
Van Persie is een soort Kuyt geworden. Nou is het Van Persie gaat goed met de media om en straalt positiviteit uit, maar die hypocriet Johan Derksen niemand Kuyt wel een demagoog en bij Van Persie heet dat wat anders. Beiden waren demogoog Kuyt was het ook! Met name hier noemde VP leden hem een demagoog en Van persie precies het zelfde.
Vind ik leuk
J Kiprich +12214
dinsdag 15 mei 2018 om 15:06
https://www.youtube.com/watch?v=oSBNURD7uKQ
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:37
Kon heel die groep niet, en het zijn mensen uit Utrecht.
Klinkt best goed, en goede teksten.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:06
Goed verhaal man !

Het gene wat ik zie is dat van Persie een echte teamspeler is en dat hij de mensen om zich heen beter wilt laten voetballen.

Kuyt wou alleen maar in de picture staan en dacht alleen maar aan zichzelf en moest en zou in de basis staan. Hij heeft ons kampioen gemaakt maar wat een eng ventje is het.
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 15:13
Iwan van Duren prees Kuyt juist om zijn rol achter de schermen. Dat hij voortdurend bezig was met het team. Dat hij iedereen achter de vodden zat om het maximale uit zichzelf te halen.
Vind ik leuk
Tweey +978
dinsdag 15 mei 2018 om 15:21
Iwan van Duren? lol
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 15:24
Iwan van Duren van Voetbal International heeft afgelopen seizoen regelmatig zinnige dingen gezegd m.b.t. Feyenoord. Zijn collega Martijn Krabbendam blinkt daarentegen uit in het intrappen van open deuren, verkeerde aannames, negativisme en stoken.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:22
Wat wil je hiermee zeggen.
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 15:26
Dat Kuijt het team juist wel beter maakte.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:28
Het ging alleen maar om Kuyt zelf.. Dat zie je aan zijn uitspraken.. Kuyt zat liever talent in de weg omdat hij moest en zou spelen. van Persie is bezig om het team en de jongens om zich heen sterker te maken, dat is volwassen gedrag en niet zoals Kuyt als een kind van 14.
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 15:34
De gedrevenheid van Kuijt, die hij op het hele team overbracht, heeft ons kampioen gemaakt. Ik neem een stukje egocentrisme dan graag op de koop toe.
Vind ik leuk
Guusman +5661
dinsdag 15 mei 2018 om 16:53
Het zijn gewoon twee verschillende karakters met hetzelfde doel, de uitvoering
zal daardoor verschillend zijn maar het doel hetzelfde, namelijk Feijenoord naar een hoger niveau brengen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:45
Moet je horen. Wie het zeg.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:23
Rooie Iwan.... van hem geloof ik helemaal niks.
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 15:29
Heb vorig seizoen zijn stukjes gelezen en interviews beluisterd m.b.t. Feyenoord en hij bleek het meestal bij het rechte eind te hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:31
Zal best... ik moet 'm gewoon niet. Moraalridder zonder ruggengraat is het.... heeft alles te maken met zijn tijd voor VI.
Vind ik leuk
Spiegel +7185
dinsdag 15 mei 2018 om 22:01
Hij zorgt voor je eerste landstitel maar wat een eng ventje is het? Niet helemaal fair.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:07
Dat is een warrig verhaal, Bien. Zelfs jij kunt beter. Kun je het wijzigen voor de lezers?
Vind ik leuk
Hyena +26450
dinsdag 15 mei 2018 om 15:10
Van Persie is daarentegen volwassen geworden en plaatst zichzelf niet boven het team, Dirk deed dat overduidelijk wel en zijn boekje laat dat uitstekend zien.
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 15:13
Heb je het al gelezen of ga je alleen op VP-passages af?
Vind ik leuk
Hyena +26450
dinsdag 15 mei 2018 om 15:43
Volgens mij spreken die voor zich toch? En volgens mij was het vorig seizoen ook al duidelijk zichtbaar hoe Dirkie het vond dat hij op de bank zat, de ontevredenheid spatte ervan af. En ook toen sprak hij dat al uit in de media.

Overigens ga ik echt niet heel dat boek doorbladeren ook, heb die man al meer dan voldoende aan moeten horen binnen een jaar tijd.
Vind ik leuk
Guusman +5661
dinsdag 15 mei 2018 om 16:56
Begrijpend lezen en luisteren is er vaak niet meer bij 13,
laat staan bepaalde uitspraken in de juiste context plaatsen.
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 18:46
Bovendien schijnt Kuijt ook positieve uitspraken over Van Bronckhorst te doen in zijn boek, maar die heb ik hier niet mogen lezen. Had gisternacht ook trouwens wat geplaatst bij ander topic.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:19
Heb je demagoog vandaag als nieuw woordje geleerd?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:20
Helpt ook een beetje dat van Persie natuurlijk een bijzonder goede voetballer is als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:55
Dat zelfde dacht ik precies ook deze uitspraken kwamen mij wel bekend voor.
Die Kuyt graag prefereert ik zal het het positief houden en koesteren hopen dat Robin van Persie het team volgend seizoen in iedergeval over de streep kan trekken voor het kampioenschap
Vind ik leuk
plein19 +1112
dinsdag 15 mei 2018 om 15:06
RvP heeft mazzel dat meetoo eerder geen probleem was
Vind ik leuk
Vamos7 +911
dinsdag 15 mei 2018 om 14:51
Haha Van Persie de nieuwe demagoog heeft Kuyt nou afgelost bij deze! Haha Niveau Real my ass ja! Probeer eerst maar het niveau van PSV te halen..
Vind ik leuk
base +1107
dinsdag 15 mei 2018 om 14:53
Jullie haalden dit seizoen niet eens het niveau van feyenoord vorig jaar dus een vrij domme opmerking.
Vind ik leuk
Vamos7 +911
dinsdag 15 mei 2018 om 14:54
Klopt want Feyenoord kan niet tippen aan het niveau PSV en laat staan en laat staan aan het niveau van Real Madrid. Precies wat de kudde volk wilt horen zegt Van Persie.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:55]
Vind ik leuk
Vato75 +1604
dinsdag 15 mei 2018 om 15:01
Kudde volk hahaha dat noemen ze trouwen supporters daar hebben jullie in eindhoven er 2 van willie en rene
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:01
Volgend seizoen zijn de rollen weer omgedraaid en zo zal het spelletje nog wel veel vaker plaatsvinden.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:28
tippen aan het niveau van PSV valt ook wel mee !!!!

ga nou niet vertellen dat PSV hoog niveau voetbal heeft gespeeld.
ze hebben netjes hier en daar hun potjes gewonnen daar waar Feyenoord en Ajax de punten lieten liggen maar meer kunnen we er ook niet van maken.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:50
Ja ik laat hem staan!!
Vind ik leuk
mcmodd +18747
dinsdag 15 mei 2018 om 15:11
Feyenoord haalde dit jaar ook niet het niveau van vorig jaar, dat is dus van jou base ook een vrij domme opmerking.
Vind ik leuk
base +1107
dinsdag 15 mei 2018 om 15:25
Ga jij nou maar weer Ajax bashen met je Psv vriendjes want je opmerking slaat weer nergens op.
Vind ik leuk
soplul +1879
dinsdag 15 mei 2018 om 15:25
Ja net zoals 17 andere clubs...want zijn eerste opmerking is natuurlijk wel correct.
Maar zoals altijd heeft mcmodd weer eens zijn eigen wijsheden over dingen :)
Vind ik leuk
mcmodd +18747
dinsdag 15 mei 2018 om 15:47
Ja, want die 'wijsheden' van base voldoen voor geen imeter. Die kunnen we wel missen nu.
Vind ik leuk
soplul +1879
dinsdag 15 mei 2018 om 15:47
Maar goed dan dat we jou als autoriteit op dat gebied hebben zeg.....
Vind ik leuk
mcmodd +18747
dinsdag 15 mei 2018 om 15:52
Nou, dat is veel te veel eer hoor. Maar even goed bedankt he;-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:54
Luchtte dat op?
Vind ik leuk
Tweey +978
dinsdag 15 mei 2018 om 15:22
Je weet wel wat demagoog betekent?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:22
Ik als PSV'er distantieer mij volledig van deze opmerking. Alsof PSV zo'n geweldig voetbal op de mat legt. Gaat wel erg ver om dit te zeggen..
Vind ik leuk
Vamos7 +911
dinsdag 15 mei 2018 om 15:29
Hoezo gaat dat ver? PSV speelt het moderne zakelijk resultaat voetbal moet iedereen zoals Ajax spelen? PSV heeft zo zijn eigenstijl en dat is succesvol gebleken. Dat Feyenoord incidenteel keer kampioen is in 18 jaar zegt mij weinig Leicester werd ook in incidenteel kampioen zulke dingen kunnen gebeuren.

In mijn ogen ben je niet van het niveau PSV Ajax ! daarvoor heeft Feyenoord niet veel laten zien in de top van Nederland. Zelfde dat AZ incidenteel kampioen werd zijn zei dan ook van het niveau PSV Ajax?
Vind ik leuk
mcmodd +18747
dinsdag 15 mei 2018 om 15:54
Over 14 jaar zeggen we misschien ook wel tegen Ajax: hehe, dat werd weer een keer hoog tijd, da's weer 18 jaar geleden.
Vind ik leuk
mazu +1068
dinsdag 15 mei 2018 om 17:38
Haha Feyenoord vergelijken met Leicester en AZ, wat een sneue reactie Vamos7. Feyenoord is in alles groter dan Leicester en AZ, en qua Europese prijzen, aanhang en uitstraling ook groter dan PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:54
Ik heb een voorkeur voor Ajax maar ik vind het fantastisch om te zien hoe van Persie zich persoonlijk heeft ontwikkeld de laatste jaren. Hij straalt een en al positiviteit uit en ik verwacht dat dit een positieve uitwerking gaat hebben op het team volgend jaar. Het is nog vroeg, maar gezien de huidige ontwikkelingen en op basis van de laatste wedstrijden van het seizoen zie ik Feyenoord zelfs boven Ajax eindigen volgend jaar. Heerlijke voetballer
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:13
Kijk eindelijk weer een Ajacied die objectief kan zijn. Mooi om te lezen.
Vind ik leuk
Blindsy +6448
dinsdag 15 mei 2018 om 14:59
Uh....? Aan die namen denk ik niet meteen als ik aan mijn club denk. Maar ik vind t nu al een heerlijk gevoel, dat de grote RVP er komend seizoen vanaf dag 1 bij is. Hij zal zeker niet alles spelen, maar laat hem maar lekker als mentor van Vente dienen, en voor een lekkere professionele boost zorgen. Misschien is dit wel de beste zakelijke deal die Feyenoord mbt komend seizoen zal maken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 15:03]
Vind ik leuk
Topdrie +1941
dinsdag 15 mei 2018 om 15:00
En volgend jaar een boek schrijven als het niet is gelukt om dat niveau na te streven. ;)
Vind ik leuk
Blindsy +6448
dinsdag 15 mei 2018 om 15:04
Meestal schrijven grote ex-spelers een boek als iets wél gelukt is? ;-)
Vind ik leuk
ficusje +1500
dinsdag 15 mei 2018 om 15:05
Kapelaan v persie,moet niet gekker worden.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:04
Het niveau van Barca moet de uitdaging zijn. Die uitspraak deed Mario Been ook in zijn Feyenoord tijd als trainer. We weten allemaal hoe dat af is gelopen.
Vind ik leuk
Leeuw +4355
dinsdag 15 mei 2018 om 15:05
Van Persie blijft. Hoeveel speeltijd is hem beloofd? Ik wil dit niet later in een boek lezen namelijk. :)
Vind ik leuk
mcmodd +18747
dinsdag 15 mei 2018 om 15:17
Hij eist een basisplaats natuurlijk. Vooral als hij niet is geblesseerd, dus een keer of vier, vijf schat ik.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 13:12
4/5 keer basisplaats? denk meer man. Hij kan nu een hele goede voorbereiding draaien. Denk zeker dat hij wel 10/15 keer in de basis staat en 5/10x invalt. En dan heeft hij alsnog redelijk veel wedstrijden gespeeld. Ben ook benieuwd hoe het met de europa league gaat.
Vind ik leuk
mcmodd +18747
woensdag 16 mei 2018 om 16:09
Laten we hopen dat hij dan op zijn best is en eens een hele wedstrijd mee kan doen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:40
hij gaat sws mee doen voor de topscorer league
Vind ik leuk
mcmodd +18747
vrijdag 18 mei 2018 om 12:11
Ik begrijp wat je bedoelt en je kan zo maar gelijk hebben. Robin heeft niet veel speeltijd nodig om te scoren, dat is al bewezen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:07
Mooi verwoord van RVP. Je moet altijd beter willen worden, of je het dan redt is een tweede. Bij veel spelers heb je het idee dat ze dit al genoeg vinden. Als je kijkt naar de snelheid van de bal bij Real en Barca dan moet je als speler toch in iedergeval de ambitie hebben om elkaar op de training (en uiteindelijk in de wedstrijd) de bal ook elkaar zo hard toe te spelen. Maar als ik kijk naar bijvoorbeeld een Isimat bij PSV, die speelt de bal net zo hard naar zijn medespeler (of tegenstander) als Joost Luiten een bal putt op de green.
Vind ik leuk
Teo Smith +19354
dinsdag 15 mei 2018 om 15:09
*grabs popcorn*

Robin, dirkje heeft het al hoog in zijn bol, begin je nou ook al?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:10
Misschien komt er toch nog eens een topsportklimaat in Rotterdam...
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 15:17
Dan zijn er blijkbaar in 3 jaar tijd 4 prijzen behaald zonder topsportklimaat. Met topsportklimaat moeten we dan wel weer minstens de EL winnen :)
Vind ik leuk
mcmodd +18747
vrijdag 18 mei 2018 om 12:14
Dat is dan niet zo’n gekke ontwikkeling, het tilt de kwaliteit van de ED omhoog.
Vind ik leuk
Deck010 +464
dinsdag 15 mei 2018 om 15:48
Nou Superajaxied........ik hoop het niet.
Blijkbaar helpt een topsportklimaat niet echt. Kunnen jullie de afgelopen 4 jaar over meepraten of niet?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:15
Of het is er al...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:13
Ik hoop zo dat van Persie na zijn carrière trainer wordt bij Feyenoord. Een open communicerende man die topkwaliteit eist en brengt.
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 15:19
Zie hem in 1e instantie graag als spitsentrainer 1e, Jong en Onder 19.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:16
Volgens mij was er al mondeling afgesproken dat hij sowieso de jeugd in gaat als hij stopt. Dus net als Kuyt dan de onder 19. Kuyt doet dat komend seizoen.
Vind ik leuk
Senna +6130
dinsdag 15 mei 2018 om 15:17
Er is er in ieder geval nog een club in Nederland die PROBEERT dat niveau na te streven
Dat kun je niet zeggen van de andere clubs
Vind ik leuk
mcmodd +18747
vrijdag 18 mei 2018 om 12:17
Alle clubs streven dat na, tot heden is er geen enkele club daarin geslaagd.
Vind ik leuk
Ale +3237
dinsdag 15 mei 2018 om 15:17
Rotterdamse humor?
Vind ik leuk
Deck010 +464
dinsdag 15 mei 2018 om 15:26
Rotterdamse humor had het pas geweest als er minimaal 5 scheldwoorden en een sneer naar Ajax in had gezeten.....
Vind ik leuk
Deck010 +464
dinsdag 15 mei 2018 om 15:23
Tering zeg.......het niveau van Barca en Real in de Kuip.
Ik ben nu al gelukkig als de bal 3 keer goed rond gaat.
Als dat gaat gebeuren moeten ze dat snel doen, dan kunnen ze de plannen voor de nieuwe Kuip nog even tegenhouden want die moet dan minstens een keer groter worden.
Vind ik leuk
Tweey +978
dinsdag 15 mei 2018 om 15:24
Ik schat over seizoen 2018-2019 1500 speelminuten incl. warmlopen.
Vind ik leuk
mcmodd +18747
vrijdag 18 mei 2018 om 12:20
Dat warmlopen kost al de helft van die ‘speelminuten’, maar daar moet je doorheen kijken. Zonder goed warmlopen zal Robin ook niet zijn beste spel kunnen tonen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:25
Nou, dan had je beter kunnen stoppen. Dit noemt men een borsatootje. “De meeste dromen zijn bedrog” .............
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:25
Ze hebben daar ook vergelijkbaar spelersmateriaal. Komt wel goed dus! Enige wat je moet doen is eventjes je ervaring delen en hopsakee! Wat een kolder..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:28
wordt nog wat de Eredivisie Ajax wil het Bayern Munchen zijn, Feyenoord will Barcelona of Real Madrid zijn en PSV ?????

Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 15:38
Atletico.
Vind ik leuk
soplul +1879
dinsdag 15 mei 2018 om 15:29
"Onze uitdaging moet zijn dat na te streven "

Kolere zijn er op vp nu echt zoveel domme kindjes die niet van een dergelijk niveau zijn dat ze zoiets simpels kunnen begrijpen??

In het begin is het nog leuk, maar het wordt wel heel zielig nou.
Kindertuin.
Vind ik leuk
Deck010 +464
dinsdag 15 mei 2018 om 15:38
Gelukkig hebben we jou als tegenhanger van deze kindjes Soplul.
Natuurlijk begrijpt iedereen wel wat hij bedoeld, maar is dit niet heel erg een open deur intrappen?
Lijkt me vrij logisch dat je altijd je best doet om het hoogste niveau te bereiken. Helaas moet je dan ook wel de spelers en/of het budget hebben om deze te kopen. Je kan ook niet meedoen aan de Formule 1 in je Opel Astra.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:44
Precies zo is het natuurlijk streven we naar een bepaald niveau maar dan moet je daar wel het materiaal voor hebben.
In Nederland is het zo als je maar even kan voetballen dan wordt je weggekocht.

Verder vind ik het veel belangrijker dat er in de wedstrijden een bepaald niveau wordt behaald dan op trainingen.


Vind ik leuk
Deck010 +464
dinsdag 15 mei 2018 om 15:57
Jij begrijpt in ieder geval wat ik bedoel Kramertje.
Ik val hier niemand over aan maar het moet wel realistisch blijven. Ik hoop als geen ander dat we qua niveau weer een stap gaan zetten. Ik zit niet voor niks al 32 jaar op dat zelfde stoeltje in de Kuip. Nou weet Soplul in ieder geval dat ik geen kindje ben (in ieder geval niet qua leeftijd dan ;) )
Vind ik leuk
soplul +1879
dinsdag 15 mei 2018 om 15:45
Niet iedereen hoeft toch zo ambitieloos te zijn als jij bent deck010??

Ook al als je weet dat je voorlopig dat niveau niet zult aantikken kun je er toch naar streven hoor.
Helemaal niets om spastisch over te gaan doen.
Vind ik leuk
Deck010 +464
dinsdag 15 mei 2018 om 15:52
Er is een groot verschil tussen realisme en ambitie Soplul.
Mijn reactie was volgens mij dan ook een stuk minder spastisch als jouw reactie waarmee je iedereen uitmaakt voor kindje.
Vind ik leuk
soplul +1879
dinsdag 15 mei 2018 om 15:55
En realisme hoeft ambitie niet in de weg te zitten.

Iedereen niet......alleen degene die zich hier zo gedragen door dom te lachen wanneer ze niet begrijpen hoe een uitspraak bedoeld is.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:30
….was al 10 keer vermeld
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 15:31]
Vind ik leuk
plein19 +1112
dinsdag 15 mei 2018 om 15:48
4e in de competitie. En dan Barca en Real als doen noemen. Dat is nog dommer dan dat Ajax weer bij de Europese subtop zou aansluiten
Vind ik leuk
rinirat +1495
dinsdag 15 mei 2018 om 16:07
Volgens mij klets hij nu een beetje uit zijn nek.
Arsenal had echt een top trainer....Feyenoord heeft een trainer die de top niet gaat halen,en is kampioen geworden
door Elia en kuit.
Als ze het goed hadden gedaan hadden ze nu al afscheid genomen,ondanks al die prijzen dus.
V Persie kan spelers die het niet hebben niet beter maken,dus het geld maar voor een paar spelers.
Hij roept heel wat,waarvan ik denk dat het onmogelijk is.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:09
Het niveau van Barcelona en Real Madrid...... Wat een mafkees
Vind ik leuk
Deck010 +464
dinsdag 15 mei 2018 om 16:11
Gelukkig heb jij wel goeie teksten dat scheelt weer......
Vind ik leuk
Barry10 +1250
dinsdag 15 mei 2018 om 16:30
Jij bent eerder een mafkees als je denkt dat Van Persie ook daadwerkelijk bedoeld dat Feyenoord het niveau van Barcelona en Real Madrid gaat evenaren. Eppo
Vind ik leuk
fr1963 +1828
dinsdag 15 mei 2018 om 16:11
Sinds de komst van RvP 4 maandjes geleden is het niveau bij Feyenoord al duidelijk gestegen, 9 overwinningen op rij waaronder de 3-0 bekerwinst op "beste ploeg" AZ....dus ja, wie weet hoeveel er nog kan groeien...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:26
Is dit niet een taak van van Bronckhorst???? Volgens mij moet de trainer ook het topniveau nastreven. Ook hij heeft in de top gevoetbald. Als van Bronckhorst genoegen neemt met minder zou ik hem de laan uitsturen.
Vind ik leuk
soplul +1879
dinsdag 15 mei 2018 om 16:38
En waar precies staat dat Gio een minder niveau nastreeft??

Trouwens streven die andere trainers allemaal een lager niveau na?
Moeten we er daar dan ook maar een paar van de laan uitsturen?
Vind ik leuk
Barry10 +1250
dinsdag 15 mei 2018 om 16:30
Ik vind het alleen maar mooi dat hij dit zegt, geeft aan dat hij gewoon wil dat de kwaliteit omhoog gaat. Niets mis mee toch? Hij zal heus niet denken dat Feyenoord ook daadwerkelijk het niveau van Barcelona en Real Madrid gaat evenaren, maar hij laat wel zien wat er nodig is op topniveau.
Vind ik leuk
myrthewit +1438
dinsdag 15 mei 2018 om 16:31
Wordt eens wakker! Feyenoord kan in Nederland alleen maar incidenteel op tegen Ajax en PSV, dus laat Barca en Real maar uit je hoofd. Daarbij lopen er niet veel spelers in de eredivisie rond die kunnen wat hij zegt, waarna ze ook nog eens bliksemsnel vertrekken....
Vind ik leuk
michelhx +2782
dinsdag 15 mei 2018 om 16:45
Dus eigenlijk zegt hij dat je om kampioen te worden geen topniveau hoeft te halen. Beetje tegenstrijdig...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:16
Niet echt realistisch. Wel leuk dat 'ie er naar streeft. Eigenlijk moet Peter Bosz dan komen en trainer van Feyenoord worden, anders lukt dat niveau halen zeker niet.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 17:17]
Vind ik leuk
Bayern FC +2324
dinsdag 15 mei 2018 om 17:44
Oei oei..PSV en Ajax opgelet.....Feyenoord wordt kampioen 2019 :P
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:59
Haha van persie leeft in een fantasiewereld net als de fans.
Vind ik leuk
rik1958 +277
dinsdag 15 mei 2018 om 18:38
Wacht ff hoor.... van Persie gaat 1 jaar door, dat betekent dat hij ca 20 wedstrijden van max 1 uur gaat spelen, tegelijk wil hij feijnoord op het niveau van bcn en rma brengen.... heb ik iets gemist en is God duidelijk teruggekeert op aarde in de persoon van v Persie of is dit weer zo’n oerdomme kreet van een te oude prof die denkt dat hij God is?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 13:15
van persie ook een god man.
Vind ik leuk
rik1958 +277
dinsdag 15 mei 2018 om 18:41
Kan nu al niet wachten op zijn boek over 2 jaar?????
Vind ik leuk
Champ1 +33
dinsdag 15 mei 2018 om 21:53
Dan moet er nog veel gekocht worden niveau barca laat me niet lachen die vanpersie is niet goed waar is die tegen aan gelopen
Vind ik leuk