Labyad licht controversiële actie toe: Ik vond het gewoon leuk

    Labyad licht controversiële actie toe: "Ik vond het gewoon leuk"

    dinsdag 15 mei 2018 om 15:20

    Zakaria Labyad maakte zich eerder dit jaar bepaald niet populair bij medespelers en fans van FC Utrecht toen hij na afloop van het duel met thuisduel met Ajax het shirt van Hakim Ziyech aantrok. Met die actie had de kersvers Ajacied 'geen bijbedoeling', vertelt hij nu. 

    Labyad wist toen al wél dat er een transfer naar Amsterdam in het vat zat, zegt de aanvaller dinsdag op de website van Ajax. "Ja, natuurlijk wel. Er werd volop gespeculeerd in de media. Maar die shirtwissel had geen bijbedoeling op die manier."

    "Het was puur en alleen omdat Hakim en ik goede vrienden zijn. We kennen elkaar al vanuit de jeugd bij sc Heerenveen en ik vond het gewoon leuk om tegen hem te spelen."

    Labyad sprak uitgebreid met Ziyech voordat hij deze week een vierjarig contract signeerde bij Ajax. "Hakim vertelde me dat Ajax een heel goede en mooie club is om bij te spelen. De mensen hier zijn fijn om mee om te gaan en er wordt op hoog niveau gevoetbald."

    "Volgens Hakim kom ik bij Ajax goed tot mijn recht en hij zegt dat ik hier een betere speler kan worden. Volgens mij heeft hij gelijk."

    Poll

    Is Labyad een goede versterking voor Ajax?

    (10925 stemmen)

    Plaats een reactie

    Topdrie +2289
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:25
    Geeft z'n mentaliteit mooi weer. Haal de fluiten maar weer uit de kast Amsterdam
    Vind ik leuk
    bouncing +320
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:27
    Ik had toch verwacht dat ze een nieuwe Ziyech qua spel wilden, niet qua gedrag
    Vind ik leuk
    Castromann +5707
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:34
    Nou idd.
    Typisch dat Ziyech zegt dat ajax n mooie club is...maar met alle geweld weg wil omdat hijeen klaar is met ajax (publiek).
    Ajax haalt met labyad weer hommeles in huis.....
    En de komst van labyad wordt niet gedragen door iedereen....dat is n slecht teken.
    Vind ik leuk
    plein19 +1405
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:54
    Dat niet iedereen Labyad graag ziet komen zegt niets over het gedrag van hem.
    En dat Ziyech hogerop wil is toch heel reëel. Zonder het schandalige fluiten was hij ook wel gegaan.
    Vind ik leuk
    Castromann +5707
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:00
    Of wel..... dat hij kan voetballen daar is iedereen wel van overtuigd. Alleen het negatieve advies van oa overmars gaat juist meer over zijn houding/karakter.
    Na die hectisch jaren zonder prijs en lastige types....wil je rust en eenheid in een team.
    Dan is labyad geen goede keuze.
    Vind ik leuk
    plein19 +1405
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:07
    Als dat in het advies staat heb je gelijk. maar ik heb daar niets over gehoord of gelezen. Ik ben banger voor het niveau. Ik vrees dat eenheid in een team lastig is al de belangrijkste spelers jaarlijks vertrekken.
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:51
    dat ie bij geen 1 club waar ie heeft gespeeld , op een normale manier is vertrokken , zegt alles over het gedrag van hem ....
    Vind ik leuk
    plein19 +1405
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:40
    Bij Utrecht is hij goed vertrokken
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1247
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:20
    Bij het binnenhalen van Ziyech was al meteen aangegeven dat ie maximaal 2 seizoenen zou blijven. Dus met alle geweld weg bij Ajax is niet echt sprake
    Vind ik leuk
    chicken +10493
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:27
    Dat ja...gemaakte afspraken...

    Lijkt hier wel een koeienstal, iedereen loeit wat in de rondte op basis van geruchten.

    Labyad is al gebrandmerkt voor het seizoen begonnen is..Gewoon goed gepresteerd bij Utrecht. Nu een kans bij Ajax. We gaan het wel merken of hij scheef is in zijn hoofd. Ze voeten staan iig aardig recht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:32
    waar haal je dat vandaan dan malloot, hij gaf al 2 jaar eerder aan dat hij hogerop wilde, denk je dat die 5 doorgesnoofde gasten die "ziyech rot op' riepen impact had op hem? haha
    Vind ik leuk
    Nouwske +2049
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:35
    Daar ben ik het niet mee eens. Deze jongen heeft nu al meer laten blijken trots te zijn om bij Ajax te voetballen, dan Ziyech in 2 jaar
    Vind ik leuk
    Topdrie +2289
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:41
    Zoveel geslijm over een club heb ik nog nooit gehoord. Allemaal om die Ajax fans voor zich te winnen. Te doorzichtig
    Vind ik leuk
    HansKlok +132
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:45
    Ach hou toch op. Het is ook nooit goed bij iedereen he. Hij heeft nog geen minuut gespeeld en hij wordt nu al met de grond gelijk gemaakt. Geef die jongen een eerlijke kans en niet dit kansloze gedrag van jullie zelf.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1017
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:02
    Nee je zegt t precies amdersom. Hij heeft al laten zien wat zijn mentaliteit is. HIJ moet nu eerst maar eens het respect dat hij graag wilt gaan verdienen. Daarna zullen wij als supporters hem pas gaan accepteren. Hij heeft (weliswaar in het verleden) laten zien dat hij alleen voor zichzelf voetbalt. Bij Utrecht deed hij het redelijk. Nu mag hij bij Ajax laten zien wat hij werkelijk kan met zijn voetjes, maar vooral laten zien of hij tegen het kritische publiek van een topclub opgewassen is. Voor mij is het nog altijd een eer om voor een club als Ajax (en voor hetzelfde geld voor een club als PSV) te spelen en niet een eer voor de club om hem erbij te mogen hebben. Punt.
    Vind ik leuk
    Nouwske +2049
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:54
    Het is doorzichtig, maar wel een veel slimmere aanpak. Ziyech zou ook op handen gedragen worden als hij altijd inzet had. Zijn gebaartjes en gedrag hebben ervoor gezorgd dat hij bij een aanzienlijk deel van de supporters door het ijs is gezakt. Ookal zou ik op dat moment hetzelfde voelen als Ziyech, je moet het nooit op die manier tonen.
    Dit 'geslijm'werkt bij een gros van de supporter, en hoe je het ook wendt of keert.. Die heb je nodig
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 15:56]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:58
    Dat is ook mijn stijl hoor ;-P
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:04
    Ben ik het niet mee eens! Labyad ken geen loyaliteit en is een geldwolf.

    Mentaal is hij echter vele malen sterker dan de zwakke Hakim. Ik weet nog hoe lelijk Zakaria uit werd gefloten in Eindhoven maar toch het beste van zijn spel liet zien.

    Ziyech zou aan de druk ten onder zijn gegaan. Wat ik overigens jammer vind want wat heeft die jongen talent.

    Voetballend gezien mag Zakaria nog geen eens de schoenen van Hakim strikken. Hij is overigens zwaar door het ijs gezakt bij een subtopper in Portugal!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:08
    Die hebben ze al, die is alleen nog even geblesseerd
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29169
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:25
    Tis weer zeer enerverend.... maar goed dat ik al zat toen ik het las!
    Vind ik leuk
    Nouwske +2049
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:26
    Die jongen heeft er wel verstand van.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:26
    Genoeg labyrat weer voor deze week vp
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:49
    Juist Ernesto. Volgende
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:26
    Dat gaat helemaal niets worden
    Ajax valt straks een behoorlijk end terug
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:27
    "toen hij na afloop van het duel met thuisduel met Ajax het shit van Hakim Ziyech aantrok."

    VP dit zijn wel feiten maar om als objectieve site zo over het ajaxtenue te praten... :)
    Vind ik leuk
    bouncing +320
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:29
    Hadden ze maar niet zo een shit-shirt moeten ontwerpen
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2735
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:39
    Triest, wel lezen dat het shirt zou moeten zijn zodat je er het Ajax tenue bij kan betrekken.. Maar als hij de shit van Hakim aantrekt heeft dat niets met het Ajax tenue meer te maken. Wel met Oost Indisch blind..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 15:39]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:43
    Zakaria Labyad maakte zich eerder dit jaar bepaald niet populair bij medespelers en fans van FC Utrecht toen hij na afloop van het duel met thuisduel met Ajax het shit van Hakim Ziyech aantrok. Met die actie had de kersvers Ajacied 'geen bijbedoeling', vertelt hij nu.

    Wat is er gebeurt op dat moment waar ik niks vanaf weet? Het enige wat labyad toen aangetrokken heeft is het Ajax tenue. Heb toch een beetje gevoel voor humor vriend dr zit toch een smiley bij.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2735
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:50
    Jouw grap klopt nu niet.. Als je het zoals Blablablapsv hieronder doet, dan kan ik er wel om lachen.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1295
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:25
    Oost-Indisch blind? Die is nieuw voor mij.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2735
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:49
    Dat is de lees variant van Oost Indisch doof.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:27
    Je moet ook niet het shit van Ziyech aantrekken. Dat is smerig.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10121
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:27
    Wellicht dat Zakaria Hakim nog op andere gedachten kan brengen en dat ze volgend seizoen wellicht samen de sterren van de hemel kunnen spelen in een Ajax tenue..
    Vind ik leuk
    j-roen11 +871
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:27
    Wel mooi dat Ziyech hem een positief advies geeft. De beste man wordt toch door een deel van de ajacieden (naar mijn idee onterecht) uitgekotst. En dan laat hij zich blijkbaar wel positief uit over de club. Zegt toch ook wel iets..
    Vind ik leuk
    2cents +50861
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:05
    Zo is het. En zelfs dit proberen mensen weer negatief uit te leggen. Het is vaak echt te sneu hier op VP.
    Vind ik leuk
    remakil +4864
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:28
    Oh ja, laten we dat er maar weer bijhalen...
    Als Utrechtfan lag ik er niet wakker van hoor. Gewoon 2 Mocro’s die shirtje wisselen, lekker belangrijk. Dat hij nu weg gaat is ook niet erg. Is voor niks gekomen en gaat voor veel, zo werkt dat in het voetballeven...

    Kunnen we nu weer over gaan tot de orde van de dag, VP? Kom eens met een primeurtje...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:30
    Is een topgozer. Hier gaan we veel plezier aan beleven
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29169
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:40
    Jullie delen dezelfde mentaliteit...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:44
    Dat zijn leuke woorden lieverd.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29169
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:16
    Voor jou heb ik altijd iets extra over....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:31
    Oh schat toch.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18573
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:32
    Gvd en weer houd Labyad zich bezig met randzaken. Die jongen moet de pers niet opzoeken. Gewoon smoel houden, lekker voetballen en presteren, meer niet.

    Was het eerst Overmars die niet stond te juichen om zijn komst. Nu is Labyad niet weg te slaan uit de pers. Deze zaken gaat hem op termijn nekken. Doodzonde.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21473
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:39
    Overmars stond niet te juichen? Jij gelooft in de leugenpraatjes van Valentijn Driessen? Laat je jezelf wel vaker wat pp de mouw spelden? Dan zal je jasje iregelmatig naar de stomerij moeten, vrees ik.
    Vind ik leuk
    Laliga +1827
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:43
    Maar even sirieus labyd niet weg te slaan uit de pers? Want jij denkt dat labyad heeft gebeld om even ze verhaal te doen over dat incident? Of denk je dat het hem gevraagd wordt hij antwoord geeft en vp et in 24 delen erop gooit?
    Vind ik leuk
    Bizzy +18573
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:50
    Labyad moet gewoon zijn mond houden en helemaal niet meewerken met de pers. Labyad heeft zelfs aangegeven dat PSV ook in de race was voor zijn handtekening. Nu ook weer wist Labyad dat er een transfer naar Amsterdam in zat. Nu is Ziyech zijn beste vriend, notabene een speler die niet goed ligt bij de Ajax supporters. Destijds ontvang vader Mohamed 2 mil aan tekengeld voor de transfer van zijn zoon. Ook toen vond Labyad dat hij niks verkeerd deed. Strikt formeel doet deze speler niks verkeerds maar hij maakt zich niet echt populair.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1712
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:33
    Is ook helemaal niet erg Zakkie...je draagt zijn zwembroek toch ook onder de douche?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:38
    Snap niet dat Ajax 7 miljoen neer telt voor een bankzitter. Wie gaat hij uit de basis spelen? Een vleugelspeler is hij niet. Dus blijft het middenveld over. Op de plek van Donny van de Beek of Frenkie de Jong??? Of zou ten Hag Frenkie de Jong weer achterin gaan posteren? Denk dat je die jongen dan wegjaagt. En labyad is geen Schone. Dus zeg het maar.
    Vind ik leuk
    RedNas +3356
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:42
    Ziyech..

    En los daarvan: normaliter speelt Ajax meer dan 50 wedstrijden in een seizoen. Daar heb je gewoon een stuk of 6 goede middenvelders voor nodig.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18573
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:42
    Bij PSV zagen ze een vleugelspeler in hem. Labyad wilde persé op het middenveld spelen. Hij had toen concurrentie van Mark v. Bommel.
    Labayad is een soort Pereiro. Laat hem voetballen tussen de linies. Daar komt hij tot zijn recht. Lekker in de vrije rol.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21473
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:44
    Labyad kan prima op de linker vleugel uit de voeten. Daar mist Ajax mog de nodige kwaliteit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:55
    5 Miljoen had ik gelezen, plus eventuele bonussen. Weet niet of die bonussen makkelijk te behalen zijn om tot de 7 miljoen te komen.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2735
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:45
    De supporters willen die bonussen in ieder geval niet hebben. (Dan zou Ajax kampioen moeten worden en dat schijnt nogal gevoelig te liggen bij ze.)
    Vind ik leuk
    Deck010 +3500
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:40
    Leuk als hij van elke bevriende speler zijn shirtje aantrekt na een wedstrijd. Zullen ze leuk vinden in Amsterdam als ie komend seizoen het shirt van Ayoub aantrekt......
    Vind ik leuk
    RedNas +3356
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:43
    Een ding is zeker: andersom zal dat meer problemen opleveren.
    Vind ik leuk
    Deck010 +3500
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:50
    Mwahhhhh denk dat het even gevoelig ligt hoor. Ik denk dat er bij jullie evenveel leeghoofden lopen als bij ons. Kijk bijvoorbeeld maar naar de pop van Vermeer.
    Vind ik leuk
    RedNas +3356
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:31
    Ongeveer net zoveel leeghoofden zal inderdaad wel kloppen, maar die pop vind ik een slecht voorbeeld. Zeg nou zelf, om een parallel te leggen met de straffen voor verraad ten tijde van Hendrik III van Engeland is best knap. Dat is toch 800 jaar terug in de tijd. En om dit vervolgens middels een pop te verbeelden is op zijn minst creatief te noemen. Meestal blijft dit soort uitingen beperkt tot woorden, of hoogstens een spandoek.
    Wat diegene vooral kwalijk genomen kan worden is dat hij had moeten weten dat het grote publiek de metafoor niet zou snappen en een eigen vertaling zal maken naar een doodswens. Oftewel, de maker had rekening moeten houden met de vele leeghoofden.

    Maar misschien schat ik hem nu toch te hoog in.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:31
    Of de vlag in A'dam.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2735
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:50
    Pas nog een test gezien op YouTube waarbij ze een pop met rivaliserend shirt aan voor de Kuip en Arena zetten.. mag jij raden waar de pop vernield werd. Shirtje ruilen is echt niet zo dramatisch als dat door de media werd gesuggereerd.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6241
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:40
    Nutteloze en bovenal matige aankoop, we hebben een zes nodig.
    Vind ik leuk
    Deck010 +3500
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:02
    Hier.....6 alsjeblieft ihvmmdk...
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6241
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:06
    Mijn gebeden zijn verhoord! Ik ben vanaf vandaag een gelover!
    Vind ik leuk
    Deck010 +3500
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:09
    Zo zie je maar dat het niet altijd haat en nijd hoeft te zijn tussen Feyenoord en Ajax hé?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6241
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:10
    Ik ben nu een totaal ander mens met andere kijk op het leven! I
    Vind ik leuk
    Deck010 +3500
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:12
    Blij dat ik je daar bij heb kunnen helpen ;)
    Vind ik leuk
    R94 +1449
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:40
    Die woorden kunnen amper uit de mond van Ziyech zijn gekomen, leugenaar
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:44
    Labyad is best een aardige voetballer maar ik vind 7 miljoen voor een speler die al in de eredivisie in de subtop speelt veel te veel geld. Daar kun je in het buitenland ook wel wat leuks voor krijgen. Denk dat 3 maximaal 4 miljoen genoeg is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:01
    Slechte suggestieve kop....het komt over alsof Labyad lekker graag de Utrecht supporters wilde pesten...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23991
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:25
    Labyad kan wel een potje breken nadat hij Utrecht 7M heeft opgeleverd..
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:54
    Mag toch hopen dat dit exclusief de ajax-tax is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:02
    Hakim en Zakaria zijn gggoeie jongens.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 16:02]
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1528
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:04
    Ja broer 100% gelijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:06
    Laat die jongen zich eerst ff bewijzen hij heeft het goed gedaan bij utrecht meteen afschrijven zonder datsie nog maar een wedstrijd gespeelt is en bij ajax heeft die betere spelers om zicht heen daar word hij ok beter van
    Vind ik leuk
    stratumseind +147537
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:22
    Zakaria heeft het er maar druk mee ... zat vanmorgen voor 7 uur al bij de telegraaf en is nu nog steeds overal promotie aan het maken voor zijn eigen bvtje
    Vind ik leuk
    John040 +1916
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:27
    Hij is een genoren leugenaar en een ophitser. Ik joop dat hij bij de eerste training aan beide knieën alle kniebanden afscheurt dan heeft dat ventje ook wat arrogant kutkind.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:33
    Zozo, John. Over ophitsers gesproken...
    Vind ik leuk
    John040 +1916
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:37
    nee over realiteit. Was hij niet gekeurd en ontkende hij het???trok hij dat shirt niet aan???
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:42
    Ja. Ja. Vind het alleen raar, als voetballiefhebber zijnde, je hem van alles toewenst.
    Vind ik leuk
    John040 +1916
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:14
    omdat ik dat soort grapjes en leugens ook niet in mijn beurt tollereer hij is gewoon een irritanten schandknaap.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23991
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:23
    Lekker John.. Na 6 jaar nog zoveel woede. Denk om je hart! En get a life!
    Vind ik leuk
    John040 +1916
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:12
    Ik heb een mooi leven en nee dit heeft niet veel met 6 jaar geleden te maken. Alleen omdat hij niet voor een leugen zijn hand omdraait. Kijk hij is niet te vertrouwen bedoel ik ermee. En nee PSV maakt hij geen kans hebben al veel betere talenten en betere spelers dan hem.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23991
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:46
    Dan stel je je aan.. Ik heb nig weinig talenten bij PSV gezien die beter zijn dan Labyad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:17
    Nou dit is wat erg overdreven hoop ik. Ik gun Ajax Labyad van harte;)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26713
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:32
    Leuk hoor haha.

    Succes ermee.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13408
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:54
    Geloof jij m ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:56
    Wat zijn jullie neppe fans geef hem een kans laat zien dat je als supporter achter hem staat
    Vind ik leuk
    Qalsi +478
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:56
    Gewoon een heel vervelend miezerig mannetje. Niks meer en niks minder.
    Vind ik leuk
    Rafael +775
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:14
    Zaka volgens mij zijn jullie helemaal geen vrienden want als hij het jou gunt om uitgefloten te worden en aangevallen worden door je eigen fans dan moet je toch echt andere vrienden zoeken. Ik denk dat Ziyech nog meer waardering heeft gekregen van de fans van zn tegenstanders dan van Ajax zelf
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:22
    Maak het niet groter dan het is. Waarschijnlijk is het je ontgaan dat Hakim enorm veel applaus kreeg in tegenstelling tot een paar duwers en fluiters, maar vaker zien tegenstanders graag dingen die er niet zijn. Vooral zogenaamde rivalen.
    Vind ik leuk
    Rafael +775
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:25
    Kom op nou. Na hoeveel wedstrijden later. Die fluitconcerten waren wel een aantal wedstrijden eerder begonnen eerder dat de rest van de supporters eindelijk het een keer voor hem op nam. Buiten dat allemaal om het lijk wel de normaalste zaak van de wereld om je eigen spelers te trakteren op een fluitconcert. Die gasten lijken op zo manier vaker uit te spelen dan dat ze thuis spelen op zo manier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:33
    Kan me niet voorstellen dat Ziyech heeft gezegd dat het zo gezellig is bij Ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:23
    Jij niet met zo'n naam.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:15
    Het is een hele warme club. Daar kom je wel achter.
    Vind ik leuk
    Axim +630
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:28
    een achterbakse slet is het
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:24
    Jij herkent het. Is het familie?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:57
    Bericht voor Labyad !
    Bla bla bla bla dit is Marokkaans.
    :Ik zeg je bent een verrader
    :Iemand die niet te vertrouwen is
    :Een respectloos typetje
    :Op geld belust , en daar moet respect voor wijken
    :En een typische Noord Afrikaan
    Ik zag jaren terug een ander persoon in je die heel veel talent had , je was een groot talent.
    Maar helaas ben je een zeer naar persoon.
    Maar je bent nu in de juiste stad , en ga maar zeggen dat je nu bij de beste club zit en te koop lopen met de successen van die club uit het verleden.
    Het respect wat ik voor jou had is er totaal niet meer daarom wens ik je alles wat eigenlijk niet goed is voor jou.
    Vieze repecloze verrader.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:25
    Het zit je nogal hoog kampioen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1495
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:58
    Zijn gedrag vertoont al grootheids waanzin. Miskoop!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:19
    Nog nooit een eerlijke marokaan mee gemaakt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Labyad licht controversiële actie toe: "Ik vond het gewoon leuk"