'FC Twente werkt mee aan vertrek routinier: geïnteresseerde club meldt zich'

    'FC Twente werkt mee aan vertrek routinier: geïnteresseerde club meldt zich'

    dinsdag 15 mei 2018 om 15:49

    Michael Liendl koerst af op een vertrek bij FC Twente. Tubantia weet dat het Oostenrijkse Sankt Pölten zich in Enschede heeft gemeld voor de routinier. 

    Volgens het regionale medium is Twente bereid om mee te werken aan het vertrek van Liendl. De 32-jarige controleur heeft weliswaar een doorlopend contract in Enschede, maar dit kalenderjaar kwam hij amper in actie voor de Eredivisie-degradant. 

    Twente nam Liendl afgelopen zomer over van 1860 München. Hij ondertekende een tweejarig contract in de Grolsch Veste. In totaal kwam Liendl onder René Hake en zijn opvolgers Gertjan Verbeek en Marino Pusic tot vijftien optredens (drie invalbeurten) in de Nederlandse competitie. 

    Liendl is zeker niet de laatste speler van het gedegradeerde Twente die vertrekt. Ook onder meer Oussama Assaidi, Danny Holla en Fredrik Jensen staan op de nominatie om verkocht te worden. 

    Poll

    Gaat FC Twente binnen één jaar weer promoveren?

    (14403 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 15:57
    Tja, gelijk heeft hij!
    Vind ik leuk
    Eanske +4557
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:33
    Liendl is wel 1 van de laatste spelers om wie ik als Twente supporter zou rouwen als hij weggaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:12
    Had aankomend jaar toch 1 van de betere geweest sorry.
    Vind ik leuk
    JoeyDR +47
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:57
    Heeft er echt bijzonder weinig van gebakken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:57
    Ook alweer een speler die niet uit de verf kwam ook al ben je een routinier
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 15:59]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20645
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:59
    Misschien is Oussama Assaidi iets voor PSV ?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19123
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:02
    Leuke speler! Kom je voor naar het stadion!
    Vind ik leuk
    tremere +659
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:52
    Iets voor jullie? ;)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19123
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:56
    Hebben net die Bandé hehe, maar anders was ‘ie welkom.
    Vind ik leuk
    Stinoo +646
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:02
    Of Pau Lopez Bizzy ;)
    Vind ik leuk
    Bizzy +20645
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:35
    Huh ? Die gaat naar Betis.
    Vind ik leuk
    Stinoo +646
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:57
    Dat hoef je mij niet te vertellen haha. Ik vond het alleen erg grappig dat je de afgelopen maanden tot gisteren aan toe ongeveer onder elk artikel Pau Lopez aanraadde voor PSV. Ben benieuwd of dat nu met Assaidi gaat gebeuren ;)
    Vind ik leuk
    Bizzy +20645
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:00
    Wat is daar nu grappig aan. Pau Lopez stond in belangstelling van Psv en de speler in kwestie reageerde niet afwijzend. Ik denk dat Assaidi de nederlandse top 3 wel aan kan. Ben benieuwd of de clubs dat ook niet zitten. Het is speler die een actie kan maken. Daarvoor ga je naar het stadion. We zullen zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:04
    Je bent niet serieus toch?
    Als verzwakking van de concurent kan ik het alleen maar toejuichen!
    Die man is nooit meer de oude geweest na zijn Herenveen tijd, komt ook nog bij dat hij veel geblesseert is en niet de makkelijkste is als het niet draait.
    Vind ik leuk
    Eanske +4557
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:35
    Waar baseer je je laatste opmerking op? Assaidi heeft dit seizoen nooit lopen zeuren en het heeft nou niet bepaald gedraaid bij Twente dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Schaar +1478
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:58
    Nou plusje voor Assaidi hoor, hij heeft niet lopen zeuren! Hij had er beter een paar meer kunnen maken, daar was twente meer gebaad bij geweest.
    Vind ik leuk
    Eanske +4557
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:16
    Ja, laten we de speler die er met kop en schouders bovenuit stak de degradatie verwijten..
    Vind ik leuk
    Schaar +1478
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:03
    De degradatie verwijt ik hem niet, wel goed lezen. Ik vind alleen jouw opmerking van hij 'zeurt niet' nergens op slaan.
    Vind ik leuk
    Eanske +4557
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:27
    Even teruglezen maat. Ik reageerde op iemand die zei dat Assaidi een lastig type was als het niet loopt. Daar slaat het dus op.
    Vind ik leuk
    Schaar +1478
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:45
    Dan moet je niet op mijn reactie reageren.....
    Vind ik leuk
    Eanske +4557
    woensdag 16 mei 2018 om 17:37
    Ik reageerde ook niet op jou.. :')
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8524
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:52
    Gebaat.
    Vind ik leuk
    Schaar +1478
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:01
    Sorry taalprofi
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8524
    woensdag 16 mei 2018 om 06:47
    Geen probleem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:16
    Niet aan beginnen, lijkt me dat Psv toch wel betere spelers zou kunnen kopen
    Vind ik leuk
    Deck010 +6668
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:06
    Nou dat is inderdaad een goede stap......
    De Oostenrijkse competitie is ook zo lekker sterk. Op RedBull Salzburg en Grasshoppers na is het niveau naar mijn idee niet beter dan de Jupiler League. Wellcht is het salaris beter anders begrijp ik de overstap niet echt.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2802
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:15
    Om het even dus, Juplier League of Jupiler League met RB Salzburg en Grasshoppers.
    Vind ik leuk
    Deck010 +6668
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:19
    Klopt, alleen maak je bij Twente meer kans om volgend seizoen weer in de ED te spelen. Als het heel erg goed gaat bij Sankt Polten wordt je eeuwig 3e of 4e in de competitie.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2802
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:21
    Ja, maar hij speelt überhaupt niet. Dus waarschijnlijk is Twente gewoon zijn niveau niet.
    Vind ik leuk
    Deck010 +6668
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:22
    Daar heb je wel een goed punt......
    Vind ik leuk
    Nistel +3607
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:24
    Grasshoppers?? Die club uit Zwitserland bedoel je?
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2802
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:25
    Je hebt gelijk, ik kopieerde het van mijn voorganger.
    Vind ik leuk
    Nistel +3607
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:45
    Oh ja, ik dacht dat ik op zijn reactie had gereageerd. Blijkbaar per ongeluk toch die van jou aangeklikt :)
    Vind ik leuk
    3Bier +8551
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:25
    Grasshoppers? Serieus? Zijn die verhuisd?
    Vind ik leuk
    Deck010 +6668
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:33
    Sorry........senioren momentje in combinatie met warmte......
    moet inderdaad Storm Graz zijn natuurlijk
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:34
    Grasshoppers Zürich uit Zwitserland bedoel je?
    Vind ik leuk
    Nistel +3607
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:45
    Sturm Grazhoppers vermoed ik :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20516
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:28
    En dan nog vergeet hij Austria en Rapid Wien. :P
    Vind ik leuk
    Busk +1340
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:09
    Grasshoppers komt uit Zürich , da's Zwitserland.

    Oostenrijkse topclubs zijn idd Salzburg, en Rapid+Austria uit Wenen + evt Graz.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32073
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:08
    Wie?! Die is wel heeeel anoniem door de competitie gegaan...
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3395
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:13
    En nogsteeds niet bezig met het bouwen van een elftal voor volgend seizoen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:17
    Eerst opruimen en ruimte maken. Komt goed.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:26
    Goed begin de selectie moet eerst lekker leeg raken om dan te kijken naar welke en wat voor spelers je nodig hebt. Daarmee zou ik ook wachten todat je een TD aangesteld hebt.
    Zit trouwens nog wel te wachten op welke clubs zich gaan melden voor de O zo grote zelf benoemde talenten v/d Lely en Dommel, ben bang dat ze die niet kwijt gaan raken.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31414
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:31
    Onbekende speler. Next!
    Vind ik leuk
    Schaar +1478
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:00
    Twente is bereid om mee te werken? Serieus, ze mogen hun handen dichtknijpen dat er überhaupt iemand interesse in deze man heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:03
    Bedankt voor je inzet, toewijding en passie. Ook van je technisch vernuft hebben we genoten. Nee, we zullen jouw en je makkers van de afgelopen competitie niet snel vergeten. Ik denk stiekum aan een standbeeld of het vernoemen van een tribune.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1535
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:13
    Tja met roda er nu ook bij en misschien sparta gaat twente het nog lastig krijgen komend seizoen
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18778
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:29
    Mis je niks aan. Houten klaas
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3395
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:14
    Ik zou zelf Mahmudov wel graag zien komen.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18778
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:17
    Zou leuk zijn inderdaad
    Vind ik leuk
    B3v3r +590
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:48
    Hopelijk keert Twente direct weer terug naar de Eredivisie.
    Als ze spelers als Assaidi, Holla en Jensen laten gaan leveren ze wel direct veel kwaliteit in, maar met de overige spelers moet het zeker lukken.

    Spelers als El Hamdaoui, Cuevas, Liendl, Vuikic en Tighadouini kan je als kiespijn missen, maar als je spelers als Hooiveld, Boere, Bije, Lam en Ter Avest kan behouden moet het zeker mogelijk zijn.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3395
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:14
    Hooiveld, Lam & Ter Avest ben je ook kwijt..
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:13
    FC Twente hoort in fe eredivisie thuis.
    Vind ik leuk
    roza +1
    woensdag 16 mei 2018 om 08:15
    Echt geen Sparta die blijft in de Ere
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'FC Twente werkt mee aan vertrek routinier: geïnteresseerde club meldt zich'