'Underdog' wil Koeman verrassen bij Oranje: 'Bepaalde angsten door je hoofd'

    'Underdog' wil Koeman verrassen bij Oranje: 'Bepaalde angsten door je hoofd'

    dinsdag 15 mei 2018 om 16:07

    Sergio Padt hoopt komende week indruk te maken op bondscoach Ronald Koeman. De goalie en aanvoerder van FC Groningen meldt zich deze week in het trainingskamp van het Nederlands elftal. 

    Het is niet de eerste keer dat Padt aansluit bij Oranje. "Zoiets wordt nooit saai. Je bent voetballer geworden om jezelf bij het grote Oranje te zien spelen. Daar droom je van", zegt de sluitpost in gesprek met RTV Noord

    "De laatste keer zat ik niet bij de definitieve selectie. Ik kan er dus in een soort underdogpositie naartoe te gaan om me te laten zien. Hopelijk kan ik ze op een positieve manier verrassen zodat ik dit keer wel mee mag."

    Het is de eerste keer dat Padt is opgeroepen door Koeman. "Dat zorgt voor een gezonde spanning. Natuurlijk gaan er bepaalde angsten door je hoofd, dat het niet zo gaat als op het veld bij de FC. Maar als ik straks op het veld sta, train ik dat wel van me af."

    Poll

    Verdient Padt een kans in Oranje?

    (967 stemmen)

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8695
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:13
    Ik vind hem beter dan Bizot. Hij verdient zeker een plek in de definitieve selectie.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32122
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:14
    Bizot, Padt.... dertien-in-een-dozijn-keepers.... is dus om het even...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32122
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:13
    Sergio de Onderhond.... aardige keeper, zeker een topsporter met een goede mentaliteit, maar meer ook niet.
    Vind ik leuk
    HansKlok +224
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:14
    Iedereen verdient een kans dus ook Padt, of hij het gaat redden is een tweede.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5489
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:14
    Padt is een prima clubkeeper, maar niet meer dan dat. Anderzijds maakt het normaal gesproken niet heel veel uit wie 3e doelman bij Oranje is.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32122
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:15
    Juist. Daarom beter een jonge keeper met de potentie om het tot eerste doelman van Oranje te schoppen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27992
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:19
    Laat die dan bij Jong Oranje keepen ipv op de bank zitten
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32122
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:39
    Dat ook.... maar die spelen toch niet zo vaak tegelijk ;-))
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27992
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:22
    Mag je in twee selecties tegelijk?
    Vind ik leuk
    WibedePibe +149
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:20
    Als hij nog nooit een interland heeft gespeeld weet je ook niet of hij alleen een goede "clubkeeper" is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:15
    droom verder Padt, Vorm had erbij moeten zitten natuurlijk...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27992
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:22
    Omdat keepers in de 30 beter worden als ze nooit spelen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:24
    keepers moeten ballen vangen, en dat doet Vorm beter dan Padt.. en ja ook zonder te spelen.... , Padt is een prima keeper voor Groningen, Utrecht, Vitesse.... : plafond.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27992
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:30
    Ik weet niet hoeveel beter hij is.
    Het zou me overigens niks verbazen als Padt nog wel een stap zet. Hoger dan Vitesse of Utrecht
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:36
    zou kunnen ; als ie een jaar of 2 bij een top 3 club zou spelen, zou ie zomaar net zo goed kunnen zijn dan Vorm ... , vind hem overigens wel een hele goede keeper voor de subtop momenteel met potentie..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27992
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:39
    Ik denk eerder aan het buitenland, in ieder geval zie ik hem nog wel stappen maken. En Vorm wordt steeds iets minder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:42
    klopt, wordt inderdaad tijd dat Padt stap gaat maken .., heeft zeker talent.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:22
    Is een derde keeper maar je zou normaal zeggen die hoort niet eens bij de selectie te zitten. Een kans verdiend hij daarom ook imo niet omdat er 2 keepers beter zijn.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +652
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:28
    Dikke pad
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6158
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:00
    Hilarisch!!!!!
    Vind ik leuk
    Topdrie +2664
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:30
    Helemaal van het padtje af die jongen
    Vind ik leuk
    Kramertje +902
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:42
    gewoon Bijlow een kans geven
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:58
    No 2 van Nederland
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32122
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:40
    Niet echt Mijnheer Koops.... verre van zelfs....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:15
    Padt is echt een middelmatige keeper en zelfs middelmatig haalt ie zelden.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 23:13
    Weinig inzicht in de mens en zijn prestaties.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:19
    'Bepaalde angsten door je hoofd'


    "I SEE DEATH PEOPLE"
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32122
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:39
    dead....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:51
    Volgens mij raakt Sergio een beetje van het pad(t) .. zowel een bizot als een Padt momenteel niet nl waardig.. voor wat het al waard is. Hoop dat vorm en cillissen beide een overstap maken naar meer speeltijd. En daarnaast zijn zoet er Vermeer toch echt wel verder.. zolang Vermeer niet geblesseerd is.
    Vind ik leuk
    Cookee +10635
    woensdag 16 mei 2018 om 20:38
    Vind hem wat te dik, kan door dat baardje komen.
    Maar na de Bolle van Zwolle nu de Hark van Oosterpark. Nee onzin.

    Ik vind het wel leuk dat Koeman ook wat spelers van Grun pakt, das mooi.
    Eerst Virgil en nu deze.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 20:39]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Underdog' wil Koeman verrassen bij Oranje: 'Bepaalde angsten door je hoofd'