Europese top grijpt naast komst succestrainer: Honderd procent zeker

    Europese top grijpt naast komst succestrainer: "Honderd procent zeker"

    dinsdag 15 mei 2018 om 19:00

    Europese topclubs die op zoek zijn naar een nieuwe trainer hoeven niet bij Hoffenhein aan te kloppen. Julian Nagelsmann (30) vertrekt onder geen enkele voorwaarde bij de Duitse club. 

    Dat zegt Alexander Rozen, directeur van Hoffenheim, tegen Sky Sports. "Julian Nagelsmann is ook volgend seizoen onze trainer. Honderd procent zeker", aldus de beleidsbepaler van de Bundesliga-club.

    Eerder zwoer ook Nagelsmann zelf trouw aan Hoffenheim. In februari zei hij tegen Kicker: "Ik heb destijds met mijn volle verstand een contract getekend. Daar houd ik me aan. Volgend seizoen sta ik ook hier nog voor de groep."

    De afspraak tussen club en trainer is dat Nagelsmann in ieder geval tot de zomer van 2019 bij de club blijft. De talentvolle trainer heeft een contract tot 2021. Met Hoffenheim eindigde de Duitser afgelopen seizoen op een zeer knappe derde plek, boven onder meer Borussia Dortmund. 

    Nagelsmann zou onder meer bij Arsenal hoog op het lijstje met kandidaten staan. Ook Bayern had - ten onrechte - hoop om de trainer voor komend seizoen in te lijven. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 19:06
    Waarom ook als trainer niet geduldig zijn. Veel langere carriere dan voetballers. Zeker als je zo jong begint als deze man.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +33472
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:51
    En als hij volgend jaar niet 3e eindigt maar 15e?
    Je moet het ijzer smeden als het heet is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:02
    Denk het niet, Hoffenheim heeft flink wat meer geld te besteden deze zomer dan de laatste jaren plus het is echt een briljante coach.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:04
    Denk dattie nu wel zoveel krediet heeft opgebouwd dattie een jaartje mag falen.
    Vind ik leuk
    ruuddevil +2811
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:16
    Hij heeft waarschijnlijk loyaliteit en zelfvertrouwen, goede eigenschappen
    Vind ik leuk
    FCG1971 +247
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:07
    Zat er wel in natuurlijk. Bayern had al doorgeschakeld naar Kovac.
    Vind ik leuk
    Melissa92 +76
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:16
    Duitse trainers zijn populair
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:20
    123 en mien phi phi zaugen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:23
    Duitsers maken geen grappen
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5665
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:37
    Is dat joch pas dertig jaar oud! hahah
    Vind ik leuk
    Gustavo +2887
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:23
    Grote clubs moeten niet aan zo’n jonge trainer beginnen. Zelfs als hij heel goed is heb je altijd een paar vedetten die zo’n jonkie niet accepteren. Hij heeft ook geen prijzen gewonnen waar hij mee kan schermen.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +337
    woensdag 16 mei 2018 om 05:56
    Europese top. En dan noemt VP Arsenal. Juist!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Europese top grijpt naast komst succestrainer: "Honderd procent zeker"