'Roda-huurling kan naar de Premier League: drie clubs hebben interesse'

    'Roda-huurling kan naar de Premier League: drie clubs hebben interesse'

    dinsdag 15 mei 2018 om 21:19

    Volgens de Engelse tabloid The Daily Mail staat Donis Avdijaj in de belangstelling van drie Premier League-clubs. Het gaat om Everton, Newcastle United en Huddersfield Town.

    Avdijaj is officieel eigendom van Schalke 04, dat hem dit seizoen verhuurde aan Roda JC. De aanvaller heeft in Gelschenkirchen nog maar een contract voor een jaar, waardoor de club hem deze zomer moet verkopen om nog wat te verdienen. Schalke wil volgens The Daily Mail iets minder dan drie miljoen euro krijgen voor Avdijaj.

    Everton, Newcastle en Huddersfield kunnen Avdijaj dus voor een schijntje oppikken bij Schalke. De club had hoge verwachtingen van de Kosovaarse international, die er niet in is geslaagd om zich in het elftal van de Bundesliga-club te knokken. Avdijaj werd eerder al anderhalf jaar lang verhuurd aan het Oostenrijkse Sturm Graz. Afgelopen januari werd hij verhuurd aan Roda, de club die afgelopen zondag degradeerde naar de Jupiler League.

    Schalke hoopte dat Avdijaj hetzelfde pad zou bewandelen als Mesut Özil, Julian Draxler en Max Meyer, spelers die doorbraken bij Schalke. Dat is niet gelukt. Ook Liverpool zat een tijdje achter hem aan. Schalke hoopt Avdijaj deze zomer te verkopen, zodat de club nog iets kan verdienen aan een transfer.

    Plaats een reactie

    Rodajc +8140
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:21
    Is hem gegund, al heb ik ernstig mijn twijfels of hij daar wel gaat slagen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:23
    Hij was de enige bij roda met ene beetje het gewenste niveau.
    Maar precies wat je zegt. Zoveel indruk heeft hij nou ook weer niet gemaakt
    Vind ik leuk
    Rodajc +8140
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:25
    Ach in principe hadden ze in de tweede seizoenshelft vrijwel allemaal het gewenste niveau (bij fases en de een iets meer dan de ander), alleen het kwam te laat en in de nacompetitie was er simpelweg sprake van pech en onderschatting.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:29
    Roda heeft zeker een paar aardige wedstrijden gespeeld, misschien is een jaartje jupiler league juist goed. Verwacht toch wel dat ze gelijk terug promoveren. Roda uit, altijd spannende wedstrijden en vooral een hoop goals
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:37
    Roda staat nou niet echt bepaald bekend om hun scorend vermogen de laatste jaren. Bedoel je echt Roda?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:05
    Heb het over mijn cluppie tegen Roda pannenkoek.leuke 2.4 wedstrijden. Alleen ver reizen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +17331
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:22
    Waarschijnlijk houden ze hem gewoon nog een jaar zodat hij dan gratis kan vertrekken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:25
    Denk dat Huddersfield Town dan de beste optie is
    Vind ik leuk
    Spiegel +7189
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:49
    Wat een klote account naam heb je.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:53
    Van hetzelfde
    Vind ik leuk
    harrie v. +559
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:30
    Daar kan hij totaal niet mee.
    Is wat voor middenmoot eredivisie,meer is hij nog niet aan toe!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +19418
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:31
    Te licht voor de premier. Kan beter naar de subtop in de eredvisie.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +4422
    woensdag 16 mei 2018 om 00:31
    Waren ook laatst berichten dat er subtop/topclubs vanuit de eredivisie geïnteresseerd in hem waren. Maar voor de premier League is hij te ligt inderdaad.

    Vind het wel een leuke speler, wel een beetje een egotje maar brengt wel veel passie en strijd met zich mee. Doet hierdoor soms wat stoms maar is wel op dreef als hij een goeie wedstrijd speelt. Heeft zeker talent maar nog niet constant genoeg.

    Had gehoopt dat het ons wapen in de playoffs zou zijn maar daar speelde hij ook niet goed. Beetje zuur einde voor waarschijnlijk zijn carrière bij Roda want ik was wel van hem gecharmeerd.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1022
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:45
    postzegel op zijn kont en weg ermee, kan goed voetballen maar ligt niet in de groep,en altijd gezeik met de scheidsrechter
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Rodapaus +4422
    woensdag 16 mei 2018 om 00:35
    Qua groep weet ik niet, kan me wel voorstellen dat die na een tijdje gedoe met hem krijgt vanwege zijn gedrag. Maar hij bracht aan de andere kant ook wat vuur en strijd wat de spelers van Roda verder erg misten. Met de scheids wel vaak mot, de eerste gele kaart voor donis werd vaak ingecalculeerd.

    Maar hoop voor hem dat zijn carrière nog wat word

    Vind ik leuk
    deltiaan +1022
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:49
    postzegel op zijn kont en weg ermee
    Vind ik leuk
    Hansi H +74
    woensdag 16 mei 2018 om 01:18
    Dit is toch de man die door trainer Molenaar gewisseld werd in de wedstrijd tegen Almere waar het mis ging?
    Had Molenaar nog een betere speler achter de hand?
    Advocaat wisselde Robben ooit...
    Vind ik leuk
    Eleveldski +337
    woensdag 16 mei 2018 om 05:49
    Rutjes.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +337
    woensdag 16 mei 2018 om 05:49
    Iets voor FC Twente. De supporters zijn goede vrienden van elkaar, maar het bestuur schijnt dat niet! Actie Twente!!
    Vind ik leuk
    PWRJC +156
    woensdag 16 mei 2018 om 07:20
    Scoort meer gele kaarten dan doelpunten. Lijkt mij ook niet de snuggerste....

    Premier League is absoluut te hoog gegrepen voor 'm. Al zal zo'n speler zelf dat heel anders zien....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Roda-huurling kan naar de Premier League: drie clubs hebben interesse'