Messi zou Neymar-deal afkeuren: 'Dat zou verschrikkelijk zijn, een flinke klap'

Messi zou Neymar-deal afkeuren: 'Dat zou verschrikkelijk zijn, een flinke klap'

dinsdag 15 mei 2018 om 22:20

Lionel Messi ziet zijn vriend Neymar liever niet naar Real Madrid vertrekken. De laatste weken gonst het van de geruchten dat de man van 222 miljoen euro Paris Saint-Germain gaat verlaten voor De Koninklijke.

Messi ziet dat liever niet gebeuren, omdat Neymar een Barcelona-achtergrond heeft. "Dat zou verschrikkelijk zijn vanwege alles wat hij voor Barcelona betekend heeft", laat Messi weten aan TyC Sports. "Ondanks dat het geeïndigd is zoals het geeïndigd is, heeft hij hier wel belangrijke titels gewonnen. Hij heeft de Champions League gewonnen en de landstitel."

Spaanse media linken Neymar de laatste weken aan een transfer naar Real Madrid. Of die er gaat komen, is nog maar de vraag. Messi: "Als hij naar Real gaat zou dat een flinke klap voor ons allemaal zijn en voor Barcelona. Op voetballend gebied zou hij Real een stuk sterker maken dan ze nu al zijn."

Plaats een reactie

dinsdag 15 mei 2018 om 22:22
Messi vind Neymar een goeie vriend maar Neymar is weg gegaan van wege Messi goeie vriendschap.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:30
Neymar blijft of hij gaat naar Manchester United .....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:44
Neymar is weggegaan omdat ie zelf wat meer in de schijnwerpers wilde komen te staan, iets wat opzich terecht is als je speelt met iemand die al jaren een van de 2 besten is, ik snap dat Neymar weggegaan is en ik zou niet weten waarom dat ten koste moet gaan van de vriendschap, Messi gunt Neymar ook dat succes echt wel en Neymar wil gewoon meer het uithangbord van een club worden ipv sidekick, iets wat met zoveel kwaliteit opzich begrijpelijk is.

ik zou het heel dom vinden als ie naar Real gaat omdat ie dan juist weer met een grotere naam komt te spelen...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:39
Yeap, maar vergeet niet dat Ronaldo dichterbij het einde komt van zijn carriere. Zal me niks verbazen dat ook hij nog een grote transfer zal maken, wellicht terug naar Manchester of Sporting. China of de zandbak zou me ook niks verbazen, die kunnen hem straks een salaris aanbieden waardoor hij straks nooit meer hoeft te werken, denk ik.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:46
Ja, want hij moet nu nog de eindjes aan elkaar knopen...

Verder heb je wel gelijk trouwens, al zie ik hem niet snel richting midden oosten of China gaan
Vind ik leuk
power +4243
dinsdag 15 mei 2018 om 22:57
Neymar is weg van wege veel geld, zijn vader had grote rol gespeeld bij zijn transfer naar PSG, niet Messi
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 23:02]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:13
Oke, dus omdat ze niet meer met elkaar spelen, hebben ze geen goede vriendschap? Ze zijn tot de dag van vandaag goede vrienden en daar kan voetbal niet tussen komen
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 01:52
Het is niks persoonlijks..
Vind ik leuk
Laliga +1506
dinsdag 15 mei 2018 om 22:23
Zal em indd niet in dank afgenomen worden. Maar als je weggaat om niet als 2de viool met messi te spelen terwijl je alles wint , waarom dan wel achter ronaldo? Die logica snap ik niet.
Vind ik leuk
#Keizerout +17223
dinsdag 15 mei 2018 om 22:25
Ronaldo is eerder aan vervanging toe dan Messi denk ik.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:26
Laliga,gaat tegenwoordig alleen maar om het grote geld dat is de logica.
Vind ik leuk
Laliga +1506
dinsdag 15 mei 2018 om 22:30
Jawel maar komop bij barca verdiende die oook meer dan die op gaat make hoor.. en je speelt in een betere competitie met betere spelers , het geluk straalde van die 3 af zo goed ware ze dat ene seizoen... geld belangrijker dan geluk?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:15
Dat gebeurd er ook als er mensen in je omgeving zijn die je proberen te manipuleren. Kan niet ontkend worden dat zijn vader geen grote rol speelde bij zijn transfer
Vind ik leuk
utreg1971 +1456
woensdag 16 mei 2018 om 00:59
Daarom ook des te meer respect voor Messi omdat die nooit zullen vergeten wat barca voor ze heeft gedaan,zelfs Suarez al in de tijd van Groningen:droomclub Barca. Respect
Vind ik leuk
Sjaakhaak +2267
dinsdag 15 mei 2018 om 22:26
Klein vermoeden, €?
Vind ik leuk
FSCeara +7260
woensdag 16 mei 2018 om 00:00
Nee R$ ! Braziliaanse Reals !
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:35
Tja... We weten zo langzamerhand wel dat Neymar geld boven zijn vrienden kiest. Waarom zou je anders naar PSG gaan terwijl je bij een club speelt die beter is? Je kan jezelf echt niet in de kijker spelen door in Frankrijk te gaan scoren voor de gouden bal. Dan had ie naar de Prem moeten gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:09
Omdat hij bij PSG de grote man is, maar bij Barca staat hij in de schaduw van 1 van de allerbeste voetballers ooit, namelijk Messi.
Bij PSG valt hij op, maar bij Barca wordt er vaak naar een andere speler gekeken en staat Neymar een beetje op de achtergrond.
Neymar kan veel meer zijn eigen spel spelen bij PSG. De speelstijl van Barca zorgde ervoor dat Neymar niet het beste van zichzelf kon laten zien, bij PSG krijgt hij daar wel de ruimte voor en ik heb hem bij PSG dingen zien doen die ik hem nooit eerder bij Barca zag doen.
Daarnaast is hij in één klap de duurste transfer ooit en zal hij wel een leuk centje verdienen in Parijs, want al met al is het ook gewoon werk voor hem en speelt het salaris een grote rol in de keuzes die hij maakt.
Ondanks dat ik het vaak een vreselijk vervelend kereltje vind, is het wel een bijzonder goede voetballer, na Ronaldo en Messi de beste voetballer die er momenteel rondloopt.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 01:47
Dan ga je toch niet naar PSG maar naar Atletico, Juve of Utd of zie ik dat nou verkeerd?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 01:56
PSG is gewoon een goeie club voor hem geweest alleen de competitie is wel wat minder
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:37
Onzin! Neymar mag god (of allah, zoals je wilt) op z'n blote knieen danken dat ie met Messi en Iniesta mocht spelen..... Wat mij betreft mag ie niet eens in de schaduw staan van Iniesta.... Vervelend mannetje!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 22:37]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:06
Who the fuck is messi???
Vind ik leuk
power +4243
dinsdag 15 mei 2018 om 23:12
Beste speler ter wereld moet je eens kennen,
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:13
En wie zegt dat?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 23:13]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:14
Power.. De ballen likker van de de uefa?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:27
Ik denk dat Messi vooral bang is dat Madrid nog beter word
Vind ik leuk
Gerro +5037
dinsdag 15 mei 2018 om 23:27
Als het gebeurd zal dat wel weer de nodige spreekuren opleveren bij de El Clasico
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:35
Ik been absoluut geen fan van Neymar, maar wat zou dit toch een stunt zijn! Ik kan daar wel mee leven als hij naar Real Madrid gaat, al is het alleen maar om Barcelona te trollen. Volgens mij heeft Neymar zich nooit goed gevoeld bij Barcelona, dus dit zou zo maar eens de ultieme revanche kunnen zijn voor hem.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:51
Als hij in een top competitie wil slagen moet hij eerst zijn ego op zij zetten.. top competitie betekend een top ploeg met meerdere sterren niet alleen mister neymar.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 03:26
Angstige uitspraak van Messi. Wil het graag zien Messi vs Neymar.. heb Neymar altijd al ondergewaardeerd gevonden bij Barca
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 03:29
Ach neymar zal niet de eerste noch de laatste zijn die dit zal doen. Er zijn in de voetbalwereld wel meer van dit soort spraakmakende transfers geweest. Ik ga er toch wel gewoon vanuit dat neymar blijft in parijs. Had hij maar niet moeten gaan als hij perse de champions league wilde willen als de grote ster.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 06:27
Ik ben sowieso geen Neymar fan maar hoop gewoon dat hii niet naar Real vertrekt. Dit omdat ik vind dat je dat niet kunt maken voor al die fams die voor je op de banken stonden bij Barcelona.
Lijkt erop dat Neymar vertrokken is voor het geld, terwijl hij altijd gezegd heeft dat hij niet in de schaduw van Messi wilde spelen. Denk dat iedereen in Nederland het een eer zou vinden om in dienst van Messi te mogen spelen maar oke, Neymar claimt een persoonlijkheid te zijn en wilt zich bewijzen bij PSG. Nobel streven maar een beetje overschatting lijkt hem niet vreemd.
PSG zou gek zijn om zich zo openlijk te laten gebruiken door een speler en zouden hem gewoon aan zijn contract kunnen houden. Al is het maar om Neymar dwars te zitten. Helaas is het zelfs voor PSG veel geld om ermee te goochelen.
Neymar moet lekker naar City gaan of zo of Munchen. Dat zijn mooie clubs en ook daar moet hij zijn best doen om de beste te worden.
Vind ik leuk
Retweet +166
woensdag 16 mei 2018 om 07:36
Er zijn er wel meer bij Barcelona die dat niet zo'n goed idee vinden....
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 07:57
Neymar ging weg omdat hij nummer 1 van de club wou zijn( de beste) dat was hij niet ging dus naar PSG en nu wil hij terug naar real Madrid terwijl daar Ronaldo op 1 staat
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:20
Barcelona zat toch bij Neymar jr voor altijd in zijn hart?
Iets ergers dan overstappen naar Real kun je niet doen.
Braziliaans schijthuis.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Messi zou Neymar-deal afkeuren: 'Dat zou verschrikkelijk zijn, een flinke klap'