Kashia kopt Vitesse in blessuretijd naar overwinning tegen FC Utrecht

Kashia kopt Vitesse in blessuretijd naar overwinning tegen FC Utrecht

dinsdag 15 mei 2018 om 22:36

Vitesse heeft de eerste play-off-finale van FC Utrecht weten te winnen. Alles leek erop dat de wedstrijd in 2-2 zou eindigen, maar in de absolute slotfase ging Vitesse alsnog met de zege aan de haal: 3-2.

De eerste tien minuten waren voor Utrecht. De ploeg van Jean-Paul de Jong kon twee keer profiteren van onoplettendheid en laksheid van Vitesse, maar scoorde niet. Yassin Ayoub en Sander van de Streek kregen twee kansen.

Nadat Vitesse wakker was geworden werd het spelbeeld omgedraaid. De Arnhemmers kregen kansen om de score te openen, maar Tim Matavz (paal) en Mason Mount (lat) waren niet scherp genoeg. Vitesse kwam in Arnhem alsnog op voorsprong. Mount stond vogelvrij om de voorzet van Roy Beerens achter David Jensen te koppen: 1-0.

Het inbrengen van de niet fitte Zakaria Labyad bleek een gouden zet van De Jong. Een aantal minuten nadat de aanstaande Ajacied inviel, produceerde Ramon Leeuwin de gelijkmaker op aangeven van de Marokkaan. Leeuwin kopte raak uit een corner van Labyad. Een minuut later had Sean Klaiber de 1-2 op zijn voet.

Na de gelijkmaker van Utrecht was de wedstrijd helemaal los. Beide ploegen kregen kansen, maar het was Vitesse dat tien minuten voor tijd uit het niets op 2-1 kwam door een beauty van Bryan Linssen. De buitenspeler stond vrij in het strafschopgebied en wipte de bal prachtig over Jensen heen.

Weer een paar minuten later maakte Labyad de 2-2. De aanvaller mocht vanaf een meter of twintig uithalen. Het schot, dat van richting veranderd werd, ging langs doelman Jeroen Houwen. Vrijwel iedereen hield rekening met een remise in Arnhem, maar aanvoerder Guram Kashia kopte Vitesse in blessuretijd alsnog naar een 3-2 overwinning. Komende zaterdag is de return.

Plaats een reactie

Niels92 +10973
dinsdag 15 mei 2018 om 22:36
Wat een geluk dat FC Utrecht nog de beschikking heeft over stervoetballer Zakaria Labyad, hij scoorde maar mooi de 2-2, wat een topvoetballer is het toch ook :)
Vind ik leuk
Thilo +1277
dinsdag 15 mei 2018 om 22:37
Nu snap ik waarom PSV hem wilde hebben :)
Vind ik leuk
Voebtal +2010
dinsdag 15 mei 2018 om 22:42
Utrecht wederom verloren.. 30% minder zonder labyad.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:48
Rare opmerking. Afgelopen zaterdag speelde Labyad ook niet mee. Die wedstrijd won Utrecht ook.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 01:09
Op haren en snaren.
Als het geluk aan onze zijde was had Utrecht zaterdag al uit de play-offs gelegen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 05:54
helemaal mee eens. Dat denk ik ook. Maar dat hadden jullie moeten doordrukken en dat gebeurde niet. In de Galgenwaard was het alleen maar de laatste 10 min. best van Heerenveen de rest van de wedstrijd was zeer saai en grotendeels voor Utrecht.
Vind ik leuk
Voebtal +2010
woensdag 16 mei 2018 om 03:04
Zeker interview niet gezien met de aanvoerder na deze wedstrijd?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:54
Ach, jij was toch al overtuigd van het verlies van de finale. Het zal je waarschijnlijk zwaar vallen dat FC de betere was vandaag.
Vind ik leuk
0260165 +613
dinsdag 15 mei 2018 om 23:14
Utrecht was de eerste 10 minuten en misschien nog 15-20 minuten verspreid over de 2e helft beter maar de rest van de wedstrijd had Vitesse meer kansen, uiteindelijk hebben ze allebei ongeveer evenveel gevaarlijke kansen gehad.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:25
Kijk nog een keer de wedstrijd terug. Begint weer op Fox 5. En dan goed tellen. Ik zie straks je conclusie wel.
Vind ik leuk
Tweey +972
dinsdag 15 mei 2018 om 22:38
Blunder keeper
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:39
Net zoals dat Vitesse blij mag zijn dat Mount er nog is ;-)... al doet hij zaterdag niet mee. Daar mogen wij gelukkig mee zijn.
Vind ik leuk
Vamos7 +879
dinsdag 15 mei 2018 om 22:39
Utrecht of Ajax is toch wereld van verschil. Zie Maher bij AZ was daar ook de grote meneer dus dat zegt weinig. Of je wilt leuk doen dat kan ook!
Vind ik leuk
Niels92 +10973
dinsdag 15 mei 2018 om 22:41
Kijk eens aan, daar is Bien ook weer :) Ksssst, je mand in en lief zijn voor je baasje!
Vind ik leuk
Vamos7 +879
dinsdag 15 mei 2018 om 22:43
Waar slaat dat nou weer op. Doe niet zo kleinerend en denigrerend naar mij toe dat doe ik ook niet naar jou toe. Wat een niveau!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:47
mand.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:57
Heeft die kleuter weer een ander account?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:01
Ja al een tijdje. Was eerst geband.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:41
Pffff wat een overdreven gelul over labyat ,alleen maar omdat hij volgend jaar naar die losers in diemen -zuid verhuisd!.Triest .....
Vind ik leuk
Niels92 +10973
dinsdag 15 mei 2018 om 22:44
Nog triester is om er serieus op in te gaan, fijne avond Mokummer :)
Vind ik leuk
Vamos7 +879
dinsdag 15 mei 2018 om 22:46
Jij voelt je wel erg verheven boven alles en iedereen hier. Kleuter!
Vind ik leuk
stollie38 +16463
dinsdag 15 mei 2018 om 22:48
Niet zo overdrijven ga gewoon reageren.
Vind ik leuk
Jens1999 +17905
dinsdag 15 mei 2018 om 22:59
Pas maar op dat bientje niet boos gaat worden.... dan slaat hij je straks met zijn handtasje om de oren...xD
Vind ik leuk
stollie38 +16463
dinsdag 15 mei 2018 om 23:00
Hahaha geweldig. Zijn TenaLady zit waarschijnlijk dwars. :-D
Vind ik leuk
Vamos7 +879
woensdag 16 mei 2018 om 00:10
Hebben we de Ajax kleffe sekte bij elkaar.. Die elkaars handjes aan het vasthouden zijn. Elkaar veren in de reet stoppen.
Vind ik leuk
stollie38 +16463
woensdag 16 mei 2018 om 06:00
Beter dan die PSV papegaaien. En af en toe kan je overdrijven.
Vind ik leuk
Niels92 +10973
dinsdag 15 mei 2018 om 22:53
In ieder geval wel boven jou :)

Even wat nieuw aas aan het haakje doen, anders verhonger jij nog en bijt je niet meer :)
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 06:15
Er zijn nogal wat mensen hier die een grapje niet meer kunnen waarderen.Das wel erg triest inderdaad.
Vind ik leuk
stollie38 +16463
dinsdag 15 mei 2018 om 22:46
Tja triest is dat jij nog steeds een toerist bent en beter dan werkelozen club.
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 23:01
Voor de subtop is het een topvoetballer. Vitesse was eigenlijk al te hoog, vandaar dat we hem hebben laten gaan. Zijn aller laatste kans bij Utrecht heeft ie duidelijk wel gepakt maar ik zie hem bij Ajax al gauw rondlopen met zo'n Ziyech gezicht...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:29
Vitesse te hoog terwijl hij een topspelers is voor de subtop?
Je weet op welke plek Vitesse geëindigd is hè?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 07:26
Precies. Plek 6. Net onder de subtop
Vind ik leuk
PredatorA +6184
dinsdag 15 mei 2018 om 23:58
Het was vermakelijke wedstrijd!
Ik ben benieuwd naar de return in de Galgenwaard..
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 01:08
En toch verloren.
Jaja, wat een geluk.
Vind ik leuk
Niels92 +10973
dinsdag 15 mei 2018 om 22:37
Gefeliciteerd Vitesse, een stap in de goede richting is gezet :)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:40
Vind je Utrecht veel en veel beter die maken het zaterdag af.
Vind ik leuk
Niels92 +10973
dinsdag 15 mei 2018 om 22:42
Ik gun het zowel Utrecht als Vitesse, ik durf er geen geld op in te zetten, er zijn de laatste tijd te veel verassingen geweest waar niemand op had gerekend :)
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 06:23
Ja maar nu zitten jullie om het hardst te brullen wie de playoffs gaat winnen.Maar eind juli dat is belangrijk,dan moet je er staan en dan moet een van deze clubs zorgen dat ze nu eindelijk Europa weer eens ingaan en niet na 2 wedstrijden alweer uitgespeeld zijn.Ditzelfde geldt voor onze Topclubs in de CL voorrondes.
Vind ik leuk
Utca030 +6179
dinsdag 15 mei 2018 om 22:42
Halve zool zie dat je geen verstand van voetballen hebt
Vind ik leuk
Niels92 +10973
dinsdag 15 mei 2018 om 22:44
Ook al iemand die er te serieus op in gaat, ik vind het mooi :)
Vind ik leuk
Utca030 +6179
dinsdag 15 mei 2018 om 22:45
En je meent het ook nog.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:47
Zaterdag wint Utrecht! Momenteel beste speler van Vitesse Mount is geschorst
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 23:16]
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 22:57
Die vangen we wel op. Hopelijk is Linssen wel fit want in de uitwedstrijden is hij zo belangrijk.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:58
Rare zinsopbouw,zoals jij het schrijft speelt Mount bij Utrecht
Ff iets rustiger typen,dat helpt :-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:30
Dat zou ik niet erg vinden hoor.
Vind ik leuk
Niels92 +10973
dinsdag 15 mei 2018 om 22:48
Knap dat jij iets weet te denken wat niet klopt, maar goed, jij bent niet de enige :)

Maar vertel eens, jullie waren altijd zo vol lof over Labyad, nu gaat ie naar Ajax en is het opeens niet veel meer?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:38
Videoref kun je meteen afschaffen 100% penalty momemt met hands van troupe.
Ongelooflijk dat hij niet werd gegeven.

Scheids was trouwens de gehele wedstrijd dramatisch beide kanten op
Vind ik leuk
Tweey +972
dinsdag 15 mei 2018 om 22:39
Forza Vitesse lol .... welke forza
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:40
Hou toch op met janken jullie hebben al met zeer veel mazzel gewonnen en de bal ging via zijn borst of zie jij het beter dan de video ref met 10 camera,s
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:42
Zijn borst zit wel op een rare plek dan.....
En ik jank niet zo gauw hoor ik constateer iets.
Je kunt het er niet mee eens zijn dat is jouw goed recht beetje jammer dat je zo onvolwassen reageert.
Vind ik leuk
Utca030 +6179
dinsdag 15 mei 2018 om 22:43
Was geen penalty. Blind paard
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:10
Het was geen hands.. Dus een foute constatering. Sws vind ik het vrij opvallend dat een Vitessesupporter na zo'n wedstrijd nog kritiek durft te leveren.

Natuurlijk mag ook jij je mening geven, maar waarom Strieder geel geven als hij Linssen, Kashia, Miazga, Matavz allemaal spaart? Dan heb je nog het moment dat Kashia (normaliter gezien) zijn 2de gele kaart pakt en wij met balvoordeel vreselijk gevaarlijk konden worden. Hij balvoordeel geeft, maar nadat we echt gevaarlijk lijken hij alsnog fluit.... Dan heb je nog het opstootje waarbij we Klaiber gaan missen voor zondag... en dan heb ik het nog niet eens over de onterechte vrije trap waaruit jullie scoren.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
dinsdag 15 mei 2018 om 23:26
Scheidsrechtertje floot wel in jullie voordeel, dus niet zo zeuren. En die spelers van jullie liepen maar om kaarten te zeuren. Na het einde hadden er bij jullie twee met rood afgekund.
Vind ik leuk
Mysob +10
dinsdag 15 mei 2018 om 23:37
Naar welke wedstrijd heb jij gekeken? Dinsdag amateurs van regio oost Groningen?
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
dinsdag 15 mei 2018 om 23:39
Weer een nekker met het zoveelste accountje.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:38
Heb je wel naar de juiste wedstrijd gekeken.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:35
Janken jongûh

Wij maken jullie af in Utrecht
Vind ik leuk
Mysob +10
dinsdag 15 mei 2018 om 23:38
Daar "mounten" we je aan vast (-;
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 23:57]
Vind ik leuk
Eddy T67 +1037
woensdag 16 mei 2018 om 08:07
Huil huil. Waarom Strieder geel? Die houd tot 2 of wel 3 keer toe de mogelijkheid op tot het nemen van een vrije bal. Die van Mount was ook zwaar trouwens. Gaf hij de andere kant geen geel voor. Daarbij hebben Kashia en Linssen geel gehad. Vooral die van Kashia was lachwekkend. Dat opstootje was vooral dom van Klaiber zelf.

Echt ongelooflijk dat je als Utrechter denkt dat de scheids in jullie nadeel floot. Jullie mochten veel meer dan Vitesse. Jansen mocht een paar keer bovenop Matavz klimmen zonder te vrije bal tegen te krijgen. Als Matavz 1 keer een zetje terug geeft fluit hij wel weer gelijk. Als er al een club zou mogen klagen over deze wazig fluitende scheidsrechter was Vitesse het wel.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 15:27
Nogmaals ieder zo zijn mening, maar deze post slaat echt alles hahaha.
Vind ik leuk
Voebtal +2010
dinsdag 15 mei 2018 om 22:43
Het was zijn arm.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:49
Ben benieuwd hoe jij dat kunt zien. 2x in de herhaling was geen bal op de arm te zien. Niet voor de scheids niet voor de assistent niet voor de videoref maar alleen door jou. ;-)
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 22:55
Inderdaad ja. Drama scheids, een schande voor het voetbal en videoref Blom zat in zijn neus te peuteren of zo want je zag duidelijk de bovenarm die de bal raakte. Komt goed zaterdag:)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:38
Wat een buitenlandse schijtploeg is dat Vitesse wat een mazzel en wat zwaar die onverdiend Utrecht veel veel en veel beter ziet er goed uit zaterdag

Labyad erbij en klich
Vind ik leuk
Voebtal +2010
dinsdag 15 mei 2018 om 22:45
Denk niet dat labyad risico's wilt nemen ivm het wk. En je loopt het risico dat die coke snuivers hem massaal uit gaan fluiten omdat hij zo loopt te geilen op ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:55
Rare opmerking. Als je de wedstrijd gezien had dan had je ook geweten dat op het moment dat Labyad erin kwam hij zeer warm onthaald werd. Dus je opmerking raakt kant noch wal
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:36
Let niet op hem. Komt niets zinnigs uit.
Labyad wil zaterdag de held worden en zal zich ondanks de ramadan helemaal leeg spelen voor FC. Door Utrecht is hij weer terug op het niveau waar hij hoort. De top van Nederland.
Vind ik leuk
Voebtal +2010
woensdag 16 mei 2018 om 03:06
Zeker alle opmerkingen gemist van Utrecht supporters toen hij vorige wedstrijd geblesseerd was?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 05:40
Oh zeker heb ik die wel meegekregen. Maar dat betekend niet dat ik het daar me eens ben. Zeker niet waneer jij het over cokesnuivers hebt. Dan kun je beter nog eens bij je eigen club op de tribune rondkijken.


Cokesnuivers.... .. serieus!?!?
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 05:48]
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 22:53
Vitesse stond in de slaapstand vandaag en toch nog winnen. Die staan over 3 dagen echt niet weer te slapen hoor in uitwedstrijden zijn ze dodelijk effectief.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:56
Ik denk dat het voor jou bedtijd is. Welterusten.
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 23:03
Ik denk eerder dat het tijd is dat je het nr van je vriendinnetje aan mij geeft en ik haar eens geef wat ze echt wil... ze moet er wel een beetje goed uit zien, dat is wel een vereiste overigens.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:08
Sukkeltje, ik denk dat ze jouw naait ipv wat jij haar wil geven. en wel op zo een manier dat je een maand niet kan lopen. Facebook zal er vol van staan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 23:12]
Vind ik leuk
Voebtal +2010
woensdag 16 mei 2018 om 03:07
Ja is dat je ding?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 05:48
Wat is mijn ding?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:38
Oh, komen ze vrijdag al een wedstrijdje spelen?
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
dinsdag 15 mei 2018 om 23:26
Gelukkig zijn het bij jullie allemaal roomblanke mannen.
Vind ik leuk
Mysob +10
dinsdag 15 mei 2018 om 23:41
Lekkere Hollandse club inderdaad, meer iets van dubbelvla met een vol stadion. Valt niet over jouw club te zeggen ...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 23:41]
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 17:37
Bij jullie zit het ook nooit vol, en dat met een stad met drie keer zoveel inwoners !
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:08
Zullen wij een wedje doen dat het stadion zaterdag voller zit dan bij jullie.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 20:45
Mag dat ook met een stad met 400.000 inwoners. Daarbij een zaterdag is gunstiger als een dinsdag, want hier in de regio werken de mensen doordeweeks.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 22:19
Dan word er zeker altijd veel gewerkt bij jullie want het stadion is altijd voor de helft gevuld.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
donderdag 17 mei 2018 om 10:59
Bij jullie ook, want daar zit het ook nooit vol.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 06:46
Wij zijn gelukkig nog in Nederlandse handen en niet van de russen.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 17:38
Zonder jullie rus van seumeren waren jullie er ook al niet meer geweest.
Vind ik leuk
Mysob +10
vrijdag 18 mei 2018 om 18:10
Haha volgens mij is hij nog altijd Nederlands.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
vrijdag 18 mei 2018 om 20:56
Toch ook een geldschieter.
Vind ik leuk
Mysob +10
vrijdag 18 mei 2018 om 20:59
Ga je nu een doorgewinterde utrechter vergelijken met een Russiche oligarch? Het kwartje (of beter Roebel)) valt héél moeilijk bij jullie ...
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
zaterdag 19 mei 2018 om 12:09
Nee hoor, maar geldschieters zijn belangrijk geweest voor beide clubs.
Vind ik leuk
Mysob +10
zaterdag 19 mei 2018 om 12:38
Laten we hopen op een mooie pot vanavond!
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
zaterdag 19 mei 2018 om 13:47
Dat zeker, succes.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:43
Buitenlandse Schijtploeg?? En dan een Marokkaan en een Pool als spelers noemen. Lekker dan!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:39
Lekker slim van Klaiber
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:03
inderdaad. Dat was niet slim. Erg jammer. Maar Emanuelson zou dat op moeten kunnen vangen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:12
Klopt maar hoop dat Utrecht het gaat redden. Denk het wel
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:14
Dank je. Ik hoop voor Ajax dat Labyad er slaagt. Het is een goede speler.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 06:27
Ik ben benieuwd
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:55
Kaliber is sws geen slimme speler.
Vind ik leuk
poklane +4212
dinsdag 15 mei 2018 om 22:39
Ik hoop voor Vitesse dat Chelsea nog ff ergens een keepertje heeft die ze kunnen huren, die ze nu hebben kunnen er allemaal geen klote van.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 22:44]
Vind ik leuk
Filip_FCU +9442
dinsdag 15 mei 2018 om 22:43
Nou Jensen verkeert ook in dramatische vorm, misschien heeft Chelsea er 2 extra? :P
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:51
Jensen begon zo goed maar is de laatste weken dramatisch. Bij alle 3 de goals van Vitesse zag hij er niet best uit.
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 22:51
Nou, onnodig die 2e goal weggeven. Deed het verder wel redelijk maar een prof-keeper pakt zo'n bal gemakkelijk klem.
Vind ik leuk
poklane +4212
dinsdag 15 mei 2018 om 23:00
Hij had hem zelfs met binnenkant links kunnen aannemen.
Vind ik leuk
Filip_FCU +9442
dinsdag 15 mei 2018 om 22:39
Zuur dat je het dan nog weggeeft, hier had je ook gewoon kunnen winnen. Geen slechte uitgangspositie en iig beter dan vorig jaar tegen AZ. Zondag vlammen boys!!!

En die gelredome is toch wel heel triest leeg, die lange zijde dan. Het vak achter het doel is wel redelijk sfeervol
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:43
A.s zaterdag wint Utrecht met 2-1. UUUU Heeft 2 uit doelpunten gemaakt dus ze winnen de play-offs
Vind ik leuk
Utca030 +6179
dinsdag 15 mei 2018 om 22:48
Dit moeten we thuis zeker afmaken. Uuuuuuuuuu
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:49
Ja woon ook in Utrecht dus ik ken die taal wel
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:29
Stotteraar ben je ook dan-:)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:31
Nee ben voor PSV dus deze stotteraar is er niet bij. Ga het gezellig op mijn Bengske kijken
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:43
Dat gebral uuuuuuuu is werkelijk waar niet om aan te horen. Lijken een stel mongolen bij elkaar die dat roepen-;)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:00
We spelen zaterdag om 20.45 uur. Zou lullig zin als je voor een dicht stadion zou staan.
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 23:07
Ik blijf het ook opmerkelijk vinden want vroeger, ook in de slechtere tijden zat het bom vol. Als het vol zit is het echt een sensatie. Vitesse moet gewoon de aankomende jaren blijven presteren dan stroomt het langzaam wel weer vol. Er komen jaarlijks wel aardig wat seizoenkaarthouders bij dus.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:30
Waren de plays offs kaarten niet gratis voor de Vitessefans.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 11:08
Voor seizoenkaarthouders inderdaad.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
dinsdag 15 mei 2018 om 23:29
Bij jullie zit het ook nooit helemaal vol, en dat voor een stad met drie keer zoveel inwoners.
Vind ik leuk
Stack5 +1926
woensdag 16 mei 2018 om 00:25
Maar er is wel sfeer. Het leek in de gelredome wel een begrafenisonderneming vandaag.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 17:42
Je kunt tegenwoordig ook een gratis gehoortest doen. Maar we zijn wel wat gewend met dat arrogante volk uit utrecht, net ajaxcieden.
Vind ik leuk
Stack5 +1926
woensdag 16 mei 2018 om 18:23
Hahaha. Toen wij ff stil waren hoorde ik wel een speld vallen. Dus met mn gehoor zit t wel goed denk ik.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 20:51
Toen wij 2-1 en 3-2 scoorden was het vak van jullie helemaal stil gevallen, dus blijf lekker volhouden.
Vind ik leuk
Stack5 +1926
woensdag 16 mei 2018 om 21:06
Zo hey. 2x 2 minuten. Man. Neem jezelf in de zeik. Het is echt een treurige bedoening bij jullie. Zelden overtroffen.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 21:14
Ik denk wat betreft sfeeracties er hier meer gedaan word dan bij jullie. Maar jullie zijn net zo arrogant als jullie grote vrienden in amsterdam en geven niks toe.

Hier kijk maar wat voor een sfeerloze club wij zijn : https://www.youtube.com/watch?v=t2j8RdqfzNI
Vind ik leuk
Stack5 +1926
woensdag 16 mei 2018 om 21:18
Ik heb het over gisteravond. Finale playoffs en het leek wel een begrafenis tot jullie voor stonden.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 21:28
We kunnen hier eeuwig over discussiëren, ik wens jullie veel succes zaterdag.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 11:06
Ja daar baal ik ook van. Vertekent wel redelijk. Waren er slechts 3000 minder dan afgelopen zaterdag in Utrecht
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:39
Denk dat utrecht het thuis wel afmaakt hoor!.
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 22:50
Ik volg Vitesse elke wedstrijd en weet dat we in uitwedstrijden beter presteren. Ik heb er juist heel veel vertrouwen in dat Vitesse gewoon door gaat. We gaan het zien:)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:54
Ik volg vitesse en weet dat ze in uitwedstrijden beter presteren?
Ik volg Utrecht en weet dat ze thuis bijna nooit verliezen en dat ze Vitesse met 5-1 de poppenkast in speelde.
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 23:10
Ik weet ook wie er nog op doel stond te jongleren die dag. Geloof dat jullie 2-0 Voor stonden, toen maakte wij de aansluitingstreffer en hing de 2-2 In de lucht maar toen zette pipo Pasveer zijn rode neusje op en rook Utrecht bloed en werden we afgestraft.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 23:10]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:14
Dat merkte AZ ook idd.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:55
Denk dat het gelukkige sprookje wel in Utrecht ophoudt.
Vind ik leuk
Vamos7 +879
dinsdag 15 mei 2018 om 22:40
Mazzel, maar dat is ook een kwaliteit dat Vitesse bezit dodelijk effectieve ploeg.
Vind ik leuk
Utca030 +6179
dinsdag 15 mei 2018 om 22:49
Hahaha de laatste 3 wedstrijden ja, voor de rest van het seizoen slapjes.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:53
Eigenlijk sinds Sturing er zit. Die begon ook meteen met 7-0.
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 23:13
Precies. Sturing met al zijn ervaring wist precies wat er gebeuren moest. Gaf onder andere aan van het flipperkast voetbal af te willen en dat lukte vrij aardig, na 28 minuten stond het 3-0 tegen Sparta...
Vind ik leuk
Jowel +11
dinsdag 15 mei 2018 om 22:40
Wat een gaar publiek bij Vitesse. Ik bedoel niet die wel gewoon normaal doen maar die ventjes naast het uitvak die allemaal leuk doen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:45
En die kinderen in het uitvak die meer met het publiek bezig zijn als de wedstrijd bedoel je.
Dit gaat bij elke club zo niets bijzonders ofzo
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
dinsdag 15 mei 2018 om 23:30
Zingen alleen als ze een doelpunt maken, voor de rest zijn ze stil.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 23:30]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:45
Ik heb toch vooral de fans van Utrecht gehoord.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:02
Ik neem aan dat je je eigen publiek bedoelt? Het enige wat de boventoon voerde was het uitvak. Zowel in het stadion als op de TV
Vind ik leuk
Noord +134
woensdag 16 mei 2018 om 09:14
Goh...Wat fijn. Hebben jullie gewonnen wie het hardst kan zingen en wij met voetballen. Of krijg je ook punten voor wie het hardst schreeuwt?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 11:36
Dank je wel. Heben we toch iets meer overgehouden dan alleen maar een goede uitgangspositie. Succes in de return wedstrijd.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 17:39
Hebben vast een geluidsbandje er over heen gemixt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:40
Spannend! Jammer dat ze niet allebei Europees kunnen spelen.
Vind ik leuk
stollie38 +16463
dinsdag 15 mei 2018 om 22:41
Wel op Fifa. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:49
Dat speel ik niet ;)
Vind ik leuk
stollie38 +16463
dinsdag 15 mei 2018 om 22:49
Ik ook niet. Geen tijd voor. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:53
Nee dan kijk ik liever Netflix ;)
Vind ik leuk
stollie38 +16463
dinsdag 15 mei 2018 om 22:54
Ook gezellig. Ik meestal Film of misdaad. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:00
Ja staan veel goede series op. Casa de papel gezien? Goede serie!
Vind ik leuk
stollie38 +16463
dinsdag 15 mei 2018 om 23:01
Nog niet, maar na jouw tip de moeite waard. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:05
Echt verslavend! Staan 2 seizoenen op!
Vind ik leuk
stollie38 +16463
dinsdag 15 mei 2018 om 23:06
Top dank je wel voor de tip. ;-)

En tijd voor de afsluiting. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:07
Haha welterusten alvast ;)
Vind ik leuk
stollie38 +16463
dinsdag 15 mei 2018 om 23:08
Dank je wel en jij ook. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:13
Thanx!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 03:05
Get a room.
Vind ik leuk
stollie38 +16463
woensdag 16 mei 2018 om 05:59
Heb je er eentje beschikbaar dan. ;-)
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:20
Ja hoor, willen jullie een dubbele kamer met jacuzzi?

Is dat veilig dan stollie, een Feyenoorder en een Ajacied? :-p
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 09:22]
Vind ik leuk
stollie38 +16463
woensdag 16 mei 2018 om 12:21
Hahaha geweldig die reactie. ;-) weet niet of Baileys dat zou willen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:29
Hebben jullie inmiddels al een hotel geboekt?
Vind ik leuk
stollie38 +16463
woensdag 16 mei 2018 om 12:22
Nog steeds niet. ;-)
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:32
Hahaha, lullig. ;-)
Vind ik leuk
Utca030 +6179
dinsdag 15 mei 2018 om 22:44
Zaterdag maken we het af. Vandaag hadden we het al af moeten maken.
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 22:48
Ik denk niet dat Vitesse nog een keer in deze slaapstand zal komen opdagen. En uitwedstrijden liggen ons wel dit seizoen dus ik heb er echt veel vertrouwen in. Enige nadeel is dat Mount geschorst is maar die vangen we wel op:)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:51
Utrecht mist 2 spelers Klaiber en Strieder, dus het kan alle kanten op.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:56
Klich en Kali zijn er klaar voor om ze te vervangen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:02
Waarom speelde Klich niet in de basis dan? Kali vind ik een gemene schopper en je riskeert met hem dat ie rood pakt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:47
Klich was nog niet fit genoeg. Zal er zaterdag wel klaar voor zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:56
Mount is wel echt een aderlating, maar zolang Linssen speelt is er kans. Die vent blaakt echt van het zelfvertrouwen.
Vind ik leuk
Verratti +1265
dinsdag 15 mei 2018 om 23:53
Die Linssen is wel grappig. Onder Fraser speelde hij alleen tegen de top-3 goed, maar sinds Sturing speelt hij al weken constant goed. Hij is belangrijk voor Vitesse geworden.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:52
Succes!
Vind ik leuk
Utca030 +6179
dinsdag 15 mei 2018 om 22:56
Thanx gozuhhhh
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:52
Ja de kansen waren er. Qua eindstand zou het terecht zijn dat Utrecht doorgaat. Maar Vitesse heeft veel scorend vermogen. Ben je erbij thuis?
Vind ik leuk
Utca030 +6179
dinsdag 15 mei 2018 om 22:57
Jazeker.thuis maken we het af
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:52
Heb je beiden niks aan in Europa.
Vind ik leuk
Utca030 +6179
dinsdag 15 mei 2018 om 22:53
Nee we sturen ado wel
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:57
Kan helaas niet meer, maar wij hebben er net zo min wat te zoeken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 22:58]
Vind ik leuk
Utca030 +6179
dinsdag 15 mei 2018 om 22:58
Het is tog leuk voor de supporters, daar doe je het voor.
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 23:15
Precies.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:57
Vitesse heeft leuke potjes gespeeld afgelopen seizoen en Utrecht ook. Pech dat ze niet doorgingen. En voor de clubs is het goed dat ze Europees spelen.leuk voor de supporters en ervaring voor de spelers.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:00
Leuk is het zeker, maar dat geldt net zo goed ook voor andere clubs.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:04
Zeker weten. Zou mooi zijn als Nederland weer meer clubs kan afvaardigen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:41
Het is Vitesse gegund. Als ze in Europa spelen zal Chelsea ze wel wat goeds kunnen uitlenen en hopelijk wordt er een potje gewonnen, (hoewel chelsea ook EL speelt en t niet te hopen is dat ze vitesse loten). K zie Vitesse toch sneller hun selectie op orde krijgen dan Utrecht. En we hebben de sterkste ploegen nodig om dit jaar weer goed te maken in Europa. (Niks tegen Utrecht btw maar dit is mijn logica)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 22:42]
Vind ik leuk
Filip_FCU +9442
dinsdag 15 mei 2018 om 22:45
Na vorig seizoen maakt het mij eigenlijk vanuit objectief opzicht niet uit wie doorgaat, maar aangezien ik natuurlijk Utrecht supporter ben hoop ik dat wij aan het langste eind trekken en iets meer geluk hebben met de loting in europa, Zenit was simpelweg te goed voor ons.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:45
Utrecht is anders al hard bezig met het op orde krijgen van de selectie. Bij Vitesse is het vaker last minute werk, omdat ze ook langer moeten wachten op wat er uit Engeland hun komt op gaat komen. Daarnaast verwacht ik van beide teams niet dat ze veel gaan brengen in Europa (net als overigens de overige Nederlandse team).
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 22:45
Helemaal mee eens en niet omdat ik voor Vitesse ben.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:42
Prima wedstrijd Labyad!!
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 22:44
Redelijk schotje die alle prof keepers makkelijk klem moeten kunnen pakken ondanks de stuit.
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 22:42
Tjonge jonge wat een gestunt in de verdediging van Vitesse... Waar blijft Kruiswijk?! En wat moeten we met meneer staart tussen de benen Van der Werf?! Met alle respect voor Utrecht maar die moeten we gewoon winnen en dan niet op deze manier... Scheids is ook een tumor in het voetbal. Laat er geen wedstrijd van komen en ziet veel dingen niet. Zelfs die Blom met z'n beeldschermpje ziet een handsbal in de 16 niet. Duidelijke penalty voor Vitesse. Maar gelukkig is Vitesse beter in uitwedstrijden dit seizoen dus ik heb er echt veel vertrouwen in.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:46
Utrecht is ook beter in thuiswedstrijden dan uitwedstrijden ;-)
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 23:18
Als Vitesse niet staat te slapen en met dezelfde mentaliteit het veld in gaat dan zal de kwaliteit van Vitesse de stempel op de wedstrijd moeten zetten. Ook zonder Mount.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:43
Vitesse supporters gefeliciteerd! En tot zaterdag! Deel 2..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:44
Succes Zaterdag Uuuuuu
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:44
Hopen dat Utrecht het thuis af kan maken. Zo'n belangrijke wedstrijd en zoveel lege plekken in de Gelredome.
En dat wil de top 3 aanvallen? Laat me niet lachen. Vitesse heeft echt een hele matige achterban!
Vind ik leuk
Filip_FCU +9442
dinsdag 15 mei 2018 om 22:45
Alleen achter het doel daar zit wat sfeer en fanatisme, dooie boel daar, het heeft ook te maken dat de Gelredome ene tikje te groot is voor een stad als Arnhem.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:48
Uitsupportersaantallen is ook niet best bij Vitesse. Ik vind de sfeer daar vaak bedroevend slecht.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
dinsdag 15 mei 2018 om 23:33
Wij krijgen voor zaterdag zoals het er nu voorstaat maar 600 kaarten die nu al zijn uitverkocht. Gek dat het zaterdag niet vol zit, ondanks dat utrecht hier wel voldoende kaarten kreeg.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:44
Waarom maar 600 kaarten gekregen?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:53
Omdat iedere fan van Vitesse een introducé mee mag nemen. Dan kom je op 600.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:06
Dus uitvak zit vol zaterdag! Jammer dat het ook niet zonder introducées uitverkocht raakt.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:21
Nee, kunnen er meer in maar Vitesse haalt die 600 net in de thuiswedstrijden dus uit zullen er zeker niet meer zijn.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 17:49
Dom lullen is ook een vak, hebben ze net als in amsterdam in vorm van grootheidswaanzin.
Vind ik leuk
Noord +134
woensdag 16 mei 2018 om 11:29
Jij doet je nickname geen eer aan!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 14:34
Leg uit
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 17:47
Bang dat we ze teveel supporten denk ik, hier kregen ze wel voldoende kaarten.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 17:50
600 kaarten+600 introducées? Gaan 1200 man toch in?
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 18:10
Ik weet niks van introducées af, hoorde gisteren alleen dat er tot nu maar 600 kaarten beschikbaar waren. Maandag is daar al over geklaagd en kwamen er 150 autocombikaarten bij.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:15
Heel vreemd dit! Als jullie niet het maximum aantal kaarten mogen krijgen van Utrecht zou dat uiterst onsportief gedrag zijn.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:37
Misschien is er wel een beperking opgelegd door de Gemeente omdat het een avondwedstrijd is. Van mij mogen er wel tweeduizend komen hoor. Zag gister alleen bijna lege tribunes vandaar mijn opmerking om een beetje te stangen.
Ik kijk in ieder geval uit naar een heet potje. Dat de beste mag winnen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:56
Alsof dit de eerste avondwedsstrijd is. Er hebben zich toch geen ongeregeldheden voorgedaan?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:09
Utrecht speelt weinig avondwedstrijden en als ze het doen zijn er niet veel uit supporters.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:15
Dit is toch tegen de regels van de KNVB. Een club moet in staat zijn om de bezoekende partij het maximaal aantal kaarten te kunnen verschaffen. Het gaat hier toch niet om een risicowedstrijd ofzo? Dit zou dan geen eerlijke strijd zijn.
Vind ik leuk
Noord +134
dinsdag 15 mei 2018 om 23:24
We hebben een prima achterban. Precies genoeg voor een subtopper!
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 17:45
Bij utrecht zit het elke wedstrijd wel vol zeker, laat mij niet lachen. En dat in een stad met drie keer zoveel inwoners.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:46
Ik ben geen Utrecht fan. Maar het is gewoon triest hoe leeg zo'n Gelredome is bij de belangrijkste wedstrijd, een finale!! Tussen bijna leeg of uitverkocht zit nog een groot verschil. Nee, een volksclub kun je vitesse niet bepaald noemen. Verre van zelfs.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 20:49
Op dinsdagavond om 20.45 uur is ook een slechtere tijd dan in het weekend. En wat heeft het toeschouwersaantal te maken met een volksclub ? Voor de rest zal jij wel weer het zoveelste account van over de waal zijn.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:51
Klets niet zo slap met die smoesjes. Het is gewoon geen populaire club. En nee, ik ben geen Nec-er.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 20:54
Onder de Arnhemmers wel vriend, een kleine 17.000 toeschouwers gemiddeld per competitie wedstrijd. En wat is er dan zo volks aan utrecht, die ondanks 400.000 inwoners gemiddeld niet zo heel veel meer supporters trekken.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:57
Ik hoef je toch niet uit te leggen dat Utrecht een sterke fanatieke achterban heeft?
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 20:59
Dat mag toch wel met een stad met 400.000 inwoners, of kun jij niet rekenen. En hier zijn ze net zo fanatiek hoor, want waaruit concludeer jij dat het hier niet zo is ?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:02
1 trommel is nog geen fanatisme hè....
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 21:08
Een trommel niet, maar supporters die al tientallen jaren gaan en hun club door dik en dun steunen wel.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:10
Okay, ze verdienen alle 5 een lintje.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 21:15
Ja als je een discussie niet naar jouw hand kunt zetten dan maak je maar domme grapjes. Einde discussie nekker.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:27
Sorry.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:46
De eerste helft was niet best en de tweede helft was het meer een vechtwedstrijd en doelpunten verbloemen een hoop.
Vind ik leuk
Hendry +256
dinsdag 15 mei 2018 om 22:49
De winst is binnen en denk nou niet dat Vitesse verslagen word in Utrecht onderschat deze ploeg maar niet. Dat hebben ze al vaker gedaan scoren uit het niets daar hebben ze de spelers voor ook zonder Mount!
Vind ik leuk
Dedan002 +2349
dinsdag 15 mei 2018 om 22:51
Onderschat en finale in de Galgenwaard ook niet ;)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:54
Onderschat worden ze vast niet. Maar Utrecht is thuis ook erg sterk. En die hebben het voordeel dat 1-0 al genoeg is. Ik verwacht dat het weer een spannend potje gaat worden!
Vind ik leuk
Dedan002 +2349
dinsdag 15 mei 2018 om 22:51
Net als vorige week heeft Utrecht de beste uitgangspositie. Thuis is 1 goal verschil echt wel goed te maken. 2 uitgoals!!
Vind ik leuk
Dicky +14866
dinsdag 15 mei 2018 om 22:52
Onze Ed, wat een held. Altijd als wij Ed nodig hebben is hij er voor ons mooie Vites. Vanaf 1987 Vitesse en altijd het onderste uit de kan. Vroeger mijn favoriete speler, het maximale eruit halen. Vandaag weer. Utrecht was iets beter, kreeg de betere kansen, kwam 2 keer door een falende Houwen terug. En toch won Ed vandaag weer. Tegen de verhouding, met moeite, maar Ed en ons Vites wint vandaag. Edje is mijn held.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:04
Gefeliciteerd gozah!
Vind ik leuk
Dicky +14866
dinsdag 15 mei 2018 om 23:09
Dank je wel vriend.
Vind ik leuk
milo +102
dinsdag 15 mei 2018 om 23:11
en nu lekker slapen hoor .
wel,terusten
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 23:21
Echt hè. Fraser kan nog een hoop van Sturing leren. Maar hij weet het zelf allemaal zo goed, nou we gaan het meemaken. Gaat niks worden met Sparta frase ik.
Vind ik leuk
Verratti +1265
woensdag 16 mei 2018 om 00:13
Ik heb vanavond genoten. Het voetbal was niet goed, maar wel spannend. Mooi team Utrecht (vond die linksback erg goed): technisch, fysiek en professioneel. Vitesse scoorde gelukkig drie maal. We blijven onder Sturing scoren.

Jammer dat Mount niet mee mag doen zaterdag. Büttner zal alle vrije trappen en misschien ook alle corners gaan nemen. En het hoeft maar één keer te lukken; als Linssen ook weer z'n goaltje meepikt (die Linssen krijgt er steeds meer zin) dan is er goede hoop voor Arnhem.

Dicky, er zal wel een nieuwe keeper gekocht moeten worden (ondanks een aantal goede acties van Houwen) en het centrum achterin zit nauwelijks opbouwend vermogen in. Serero speelt onder Sturing meer naar voren.

Het zal zaterdagavond hopelijk weer een spannende pot worden. Ik ga lekker in de kroeg kijken. Ik heb er nu al zin in.


Vind ik leuk
Dicky +14866
woensdag 16 mei 2018 om 00:32
Ik ook, Barretje ik ben aanwezig.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:54
Goed uitgangspunt voor Utrecht 2x in uitduel gescoord. Thuis de 0 houden en zelf scoren dan zijn ze er
Vind ik leuk
LIO7 +70
dinsdag 15 mei 2018 om 22:59
Nu uit bij Utrecht de genadeslag leveren!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:03
Gefeliciteerd Vitesse!
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 23:22
Thanks kerel
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
dinsdag 15 mei 2018 om 23:34
Bedankt,maar word nog moeilijk zaterdag.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:37
Jullie zitten in ieder geval op het vinkentouw. Succes zaterdag gozah en neem er een voor nu.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:17
Check deze statistieken eens. Er staan een aantal Haagse spelers in de top 10.

https://eredivisie.nl/nl-nl/Stats/Verdediging
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:23
Kickuh man, we maken stappen :-p
Vind ik leuk
Hyena +26478
dinsdag 15 mei 2018 om 23:06
Wat lopen er een stel matige keepers in de Eredivisie rond, echt niet te geloven.
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 23:23
Nou.. op zich deed Houwen het aardig. Kan alleen geen ballen uitschieten. En dat schot van Labyad pakt elke prof keeper met een hand op.
Vind ik leuk
Verratti +1265
woensdag 16 mei 2018 om 00:20
Mee eens. Goede reddingen, maar een keeper wordt afgerekend op fouten. En dat uitschieten (tegen ADO ook al) bijna altijd naar links heeft een rendement van nul. Dat kan hij dus niet. Maar sinds Serero niet meer terugzakt tot liefst achter de verdediging, zou de opbouw via Kashia of Miazga moeten gaan. Maar dat kunnen zij weer niet. Daar zit volgens mij het probleem.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 21:00
De keepers bij ons hebben ons al veel punten gekost dit seizoen. Tijd voor betere keepers bij Vitesse.
Vind ik leuk
AFCAPJ +88
dinsdag 15 mei 2018 om 23:11
Zou mooi zijn dat er een club echt door zou stoten naar de subtop(niveau van az). Had zelf het idee dat Twente dit altyd was, maar dat verhaal is bekend. Zou goed zijn voor het nl voetbal namelijk. Hebj naast de traditionele top3 een mooie subtop met az, vitesse??,Utrecht??,Heerenveen??Groningen??, die ook in de Europa leauge hun poule zouden doorkomen. Echter lijkt dit wel ver weg:p
Vind ik leuk
LIO7 +70
dinsdag 15 mei 2018 om 23:15
Held Kashia⚠️
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
dinsdag 15 mei 2018 om 23:16
Wat een drama die scheidsrechter, waarom zo'n kneus op zo'n belangrijke wedstrijd zetten. Jammer dat Mount een gele kaart kreeg van die lambal. Het zal zaterdag heel moeilijk worden, maar we zijn niet kansloos.
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 23:25
Vitesse en uitwedstrijden dit seizoen...:) ik heb er serieus vol vertrouwen in.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:21
Kom op Utrecht moet lukken in de return. Mount is er niet bij, en hopelijk heeft Linssen ook een blessure.
Vind ik leuk
VA1 +1007
dinsdag 15 mei 2018 om 23:26
www.boredpanda.com
www.bamigo.com/bamboebasics
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:27
Echt niet bored als jullie eruit gebonjourd worden in de return. Wordt erg genieten in Nijmegen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:32
Ja als je zelf niks meer hebt, ga je voor Utrecht juichen.
Wahahahahaa

Ach ja deden wij voor Emmen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:47
Wat een eng russisch businessmodel dat Vitesse in de meest ongezellige stad van Gelderland. Hopelijk trapt Utrecht jullie eruit.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:55
Nooit meer eredivisie voor nek....
Ai doet pijn hè, en reken
maar dat de kroegen gezellig vol zitten op de korenmarkt zaterdag avond.
Ga jij maar stappen in die roze nichtenstad.

Zonder studenten is er niks man!!!!


Spaar maar voor seizoen kaart Vitesse ventje kan je echt voetbal kijken
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:59
Dat is ook het enige he die Keurenmarkt. Verder wordt Nijmegen bevolkt door Arnhemmers die hier graag studeren, uitgaan, de gezelligheid opzoeken. Iedere Arnhemmer vind Nijmegen mooier en gezelliger. Mag ook.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:02
Pillen wel ingenomen na de overwinning van Vitesse....??????

Foor Room Pietje Velthuizen en straks Kadioglu en andere Pipo willen of wilden allemaal graag naar Arnhem.

Tja in alles groter, he Calimero
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:30
haha Foor, Room wonen allemaal in Nijmegen. Foor was Zondag nog in de Goffert. Niemand wil in dat lelijke dorp wonen hoor.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 17:51
Lul niet zo dam en ga lekker ergens anders spelen kleuter. Hoe kun jij jezelf zo stoer vinden met je twintig accounts.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
dinsdag 15 mei 2018 om 23:35
Al verliezen we zaterdag, voor ons was het zondag al feest, jullie blijven eeuwig in de J.l. !
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:31
Wat een kutclub dat Utrecht, 1e helft al tijdrekken. Vieze kleine overtredingen.
Die Görtler misselijk gast, broertje van Weghorst.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:52
Nee, maar wel van die andere draak die bij vitesse speelt. Linsen die met dat vette gel hoofd. Ook zo'n griezel.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:57
Dat is echt een griezel ja, zoals meerdere spelers daar Buttner, Matzia en nog wat.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:59
Reageren in eredivisie topics, hoge school jongûh.

Ga jij lekker in juup typen, Emmen bashen ofso whaahahahahhaah
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:57
Mooie goal hè Jankert

We flikkeren jullie er zaterdag lekker uit. Rukse!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:01
Daar mag je nog 4 dagen van dromen meid. En dan gaat de verdiende nr5 van de eredivisie gewoon volgend jaar Europa in.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:04
Weer 1e ronde eruit?
Liechtenstein vergeten


Niks helemaal niks jullie
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:14
Liechtenstein zijn we nooit geweest. Wel Real Madrid, Celtic, Napoli, Liverpool, HSV en Zenit.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:17
Jij bent dus te jong, naar bed pik
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 21:07
Wij tegen Real Madrid, Lazio Roma, Inter Milaan, Liverpool, Werder Bremen, KV Mechelen, Dundee United, Norwich City, Rc Lens, Bordeaux, Sporting Lissabon, AEK Athene, Nice, Southampton en nog wat clubjes. Dus ik ben niet zo onder de indruk van jouw lijstje.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:18
Zozo, wil je nou een lolly?
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 21:29
Nee maar jij komt hier indrukwekkend doen van wij zijn het grote utrecht. Wij zijn gewoon nuchtere Arnhemmers, maar hebben een hekel aan clubs die hoog van de toren blazen zoals ajax.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 22:00
PiepPiepHallo
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
donderdag 17 mei 2018 om 10:58
Nog een kleuter waar ik maar niet meer op reageer.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 17:52
Scheidsrechter zal ze wel weer matsen, net ajax.
Vind ik leuk
BS +901
dinsdag 15 mei 2018 om 23:54
Dat gaat de FC in een volle Galgenwaard afmaken, daar heb ik geen twijfel over.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 23:56
Moet lukken!! Alle steun uit Nijmegen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:03
Van alle 30!

Wahahahaahahhaahah
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:11
Dat zijn er dan meer dan vanavond in dat sfeerloze betonnen concertzaaltje langs de A325. Wat een dooie boel. Is die gehuurde vogel die kunstjes deed trouwens dood of wat? Ook zo'n trieste wanvertoning gejat van een club ergens in Europa.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:13
Forza Vitesse!!!

RFA!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:18
Noemen jullie jezelf RFA? Whahaha.
Ik vind "het bruine vingertje" wel bij jullie passen na wat ik vandaag allemaal weer gezien heb.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:04
Alle steuntrekkers bedoel je
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:18
Alle academici en hoger opgeleiden bedoel je die aan de universiteit werken? Het gemiddeld IQ in Arnhem ligt aantoonbaar het allerlaagste van de hele provincie. Ook is uit onderzoek bekend dat ze niet trots zijn op hun eigen stad.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:20
Je bent echt zielig, medelijden met je......

Das erger dan jeuk pikkie
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 00:22
Dank dat is een groot compliment dat jij medelijden met me hebt. Aan je posting en taalgebruik te zien haal je het gemiddelde qua IQ in Arnhem nog omlaag.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 17:54
Fantasie slaat op hol, neem nog wat pilletjes.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 17:53
Ja ze kunnen nu niet eenmaal zonder hun vriendjes.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 17:53]
Vind ik leuk