Rotterdamse zoektocht naar trainer verloopt moeizaam: 'Twee, drie gesprekken'

    Rotterdamse zoektocht naar trainer verloopt moeizaam: 'Twee, drie gesprekken'

    woensdag 16 mei 2018 om 07:58

    De zoektocht van Excelsior naar een opvolger voor trainer Mitchell van der Gaag verloopt niet van een leien dakje. Ondanks diverse gesprekken heeft directeur Ferry de Haan nog altijd geen nieuwe coach weten aan te stellen. 

    "Deze week heb ik twee, misschien drie gesprekken met kandidaten. Ik hoop dat daar de uiteindelijke nieuwe trainer bij zit. De tijd begint te dringen ja, het mag niet te lang meer duren", laat De Haan weten aan Voetbal International"Iedereen moet weten waar hij aan toe is."

    Uit het feit dat de zoektocht al vrij lang duurt, blijkt wel dat het De Haan en Excelsior moeite kost om een geschikte kandidaat te vinden. Namen wil de algemeen directeur niet noemen. "Dat gaat het niet versnellen denk ik. We voeren gesprekken en als er nieuws is melden we het."

    VI laat de namen van onder meer Fred Grim, Reinier Robbemond en Jan Olde Riekerink vallen. Laatstgenoemde lijkt het sowieso niet te worden in Kralingen. Dinsdag lekte uit dat Olde Riekerink waarschijnlijk de nieuwe trainer van sc Heerenveen wordt

    Plaats een reactie

    Korm +35523
    woensdag 16 mei 2018 om 08:35
    Van der gaag naar NAC
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7315
    woensdag 16 mei 2018 om 09:03
    Mike Snoei? Die heeft Telstar toch aardig omhoog gestuwd dus zou een gokje waard zijn.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    woensdag 16 mei 2018 om 10:05
    Heeft een groot Sparta hart. Zou me verbazen als Excelsior een Spartaan aanstelt. Dat ligt elkaar niet zo al is t daar wel een stukkie minder rivaliteit als bijv fey Ajax etc
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7315
    woensdag 16 mei 2018 om 11:43
    Volgens mij is Pastoor ook trainer geweest van beide clubs?
    Vind ik leuk
    KOudman +384
    woensdag 16 mei 2018 om 09:06
    Als Emmen of Almere niet promoveert zou ik het zeer proberen bij een van die trainers. De trainer van Dordrecht lijkt me ook een goede optie of misschien Oliseh? Kan niet worden ontkend dat hij goed werk geleverd heeft
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 09:08]
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    woensdag 16 mei 2018 om 15:22
    Lukken naar Rotterdam? Wordt hem niet. Lukken werkt graag in de regio. Laatst nog een stuk op VI waar hij dat aangeeft. Die trainer van Almere lijkt mij wel een goede suggestie. Doet het al een aantal jaren prima in Almere.
    Vind ik leuk
    NickA +69
    woensdag 16 mei 2018 om 14:02
    GertJan :)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31533
    woensdag 16 mei 2018 om 15:08
    Keizertje. Of grimmetje.
    Vind ik leuk
    Cookee +10640
    woensdag 16 mei 2018 om 20:23
    Dijkhuizen?
    Vind ik leuk
    Cookee +10640
    woensdag 16 mei 2018 om 20:21
    Olde-Lieke-Link gaat naar China.

    Ben wel benieuwd wie Exc uit de hoed tovert, zijn al jaren goed bezig daar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Rotterdamse zoektocht naar trainer verloopt moeizaam: 'Twee, drie gesprekken'