Rotterdamse zoektocht naar trainer verloopt moeizaam: 'Twee, drie gesprekken'

Rotterdamse zoektocht naar trainer verloopt moeizaam: 'Twee, drie gesprekken'

Gepubliceerd: woensdag 16 mei 2018 om 07:58wo 16-05-2018 om 07:58

De zoektocht van Excelsior naar een opvolger voor trainer Mitchell van der Gaag verloopt niet van een leien dakje. Ondanks diverse gesprekken heeft directeur Ferry de Haan nog altijd geen nieuwe coach weten aan te stellen. 

"Deze week heb ik twee, misschien drie gesprekken met kandidaten. Ik hoop dat daar de uiteindelijke nieuwe trainer bij zit. De tijd begint te dringen ja, het mag niet te lang meer duren", laat De Haan weten aan Voetbal International"Iedereen moet weten waar hij aan toe is."

Uit het feit dat de zoektocht al vrij lang duurt, blijkt wel dat het De Haan en Excelsior moeite kost om een geschikte kandidaat te vinden. Namen wil de algemeen directeur niet noemen. "Dat gaat het niet versnellen denk ik. We voeren gesprekken en als er nieuws is melden we het."

VI laat de namen van onder meer Fred Grim, Reinier Robbemond en Jan Olde Riekerink vallen. Laatstgenoemde lijkt het sowieso niet te worden in Kralingen. Dinsdag lekte uit dat Olde Riekerink waarschijnlijk de nieuwe trainer van sc Heerenveen wordt

Plaats een reactie

Korm +38389
woensdag 16 mei 2018 om 08:35
Van der gaag naar NAC
Vind ik leuk
Eimersweide +8307
woensdag 16 mei 2018 om 09:03
Mike Snoei? Die heeft Telstar toch aardig omhoog gestuwd dus zou een gokje waard zijn.
Vind ik leuk
Koeroe +12458
woensdag 16 mei 2018 om 10:05
Heeft een groot Sparta hart. Zou me verbazen als Excelsior een Spartaan aanstelt. Dat ligt elkaar niet zo al is t daar wel een stukkie minder rivaliteit als bijv fey Ajax etc
Vind ik leuk
Eimersweide +8307
woensdag 16 mei 2018 om 11:43
Volgens mij is Pastoor ook trainer geweest van beide clubs?
Vind ik leuk
KOudman +378
woensdag 16 mei 2018 om 09:06
Als Emmen of Almere niet promoveert zou ik het zeer proberen bij een van die trainers. De trainer van Dordrecht lijkt me ook een goede optie of misschien Oliseh? Kan niet worden ontkend dat hij goed werk geleverd heeft
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 09:08]
Vind ik leuk
FCG1971 +4068
woensdag 16 mei 2018 om 15:22
Lukken naar Rotterdam? Wordt hem niet. Lukken werkt graag in de regio. Laatst nog een stuk op VI waar hij dat aangeeft. Die trainer van Almere lijkt mij wel een goede suggestie. Doet het al een aantal jaren prima in Almere.
Vind ik leuk
NickA +65
woensdag 16 mei 2018 om 14:02
GertJan :)
Vind ik leuk
Smithsonian +38214
woensdag 16 mei 2018 om 15:08
Keizertje. Of grimmetje.
Vind ik leuk
Cookee +11836
woensdag 16 mei 2018 om 20:23
Dijkhuizen?
Vind ik leuk
Cookee +11836
woensdag 16 mei 2018 om 20:21
Olde-Lieke-Link gaat naar China.

Ben wel benieuwd wie Exc uit de hoed tovert, zijn al jaren goed bezig daar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws