Lens staat voor terugkeer naar Eredivisie

    GERUCHT: Lens staat voor terugkeer naar Eredivisie

    woensdag 16 mei 2018 om 09:05

    Jeremain Lens staat voor een terugkeer in de Eredivisie. Feyenoord wil de dertigjarige aanvaller aantrekken. Lens is bij zijn club Besiktas geen basisspeler meer. Hij heeft een contract tot medio 2022 in Istanbul. Besiktas betaalde recent nog vier miljoen euro om hem definitief over te nemen van Sunderland. (Aspor)

    Dit is een bericht van de LIVE Transfergeruchten-pagina. Je kunt zelf stemmen op de betrouwbaarheid van het bericht!

    51% 49%

    Plaats een reactie

    Bdog +4928
    woensdag 16 mei 2018 om 10:23
    Lens - Jorgensen - Berghuis, en van Persie daarachter, het kan beroerder voor eredivisie begrippen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:44
    Jorgensen en Berghuis blijven echt niet, voor het geval je dat nog dacht.
    Vind ik leuk
    TheLobster +1449
    woensdag 16 mei 2018 om 11:12
    Berghuis blijft nog wel een seizoen. Jorgensen waarschijnlijk niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:46
    Berghuis gaAt denk ik weg, te goed voor de eredivisie. Hoop dat hij naar everton of leicester of naar palace als vervanger van zahah gaat
    Vind ik leuk
    TheLobster +1449
    woensdag 16 mei 2018 om 11:57
    Die gaat niet meer naar Engeland. Hij ligt nog voor jaren vast dus dan zal er een hoop geld betaald moeten worden.
    Hij geeft ook aan het naar zijn zin te hebben nu en met v. Persie is hij behoorlijk dik.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 16:49
    Prima speler bij Feyenoord maar voor de premier league te licht bevonden door Watford. Mist snelheid en kracht om in de PL te spelen.
    Vind ik leuk
    Kramertje +778
    woensdag 16 mei 2018 om 13:46
    Berghuis zie ik zoiezo niet zo gauw vertrekken heeft hij ook aangegeven (en anders zal er toch een aardig bedrag betaald moeten gaan worden)

    Jorgensen moeten we ook afwachten "Hoe verloopt zijn WK en een ploeg zal toch zo'n 20 miljoen moeten neertellen)
    daar kopen we dan wel een andere topper van.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1875
    woensdag 16 mei 2018 om 16:03
    Leuke speler maar weer is het dan ED bekende die niet uit de verf komt in het buitenland met weinig restwaarde, niet de manier voor Feyenoord om echt verder te komen en aan te haken financieel gezien bij Ajax en PSV
    Vind ik leuk
    hassel +586
    donderdag 17 mei 2018 om 01:19
    Die gaat echt geen salaris inleveren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lens staat voor terugkeer naar Eredivisie