PSV haalt zes jeugdtrainers binnen: Vogel en Lurling tekenen voor één jaar

    PSV haalt zes jeugdtrainers binnen: Vogel en Lurling tekenen voor één jaar

    woensdag 16 mei 2018 om 10:29

    PSV heeft spijkers met koppen geslagen op de transfermarkt. De Eindhovenaren maken woensdagochtend via de officiële kanalen bekend dat het liefst zes jeugdtrainers voor volgend seizoen heeft vastgelegd. Johann Vogel en Anthony Lurling zijn de meest in het oog springende namen.

    Vogel speelde tussen 1999 en 2005 op het Eindhovense middenveld en boekte daar veel successen. De Zwitser kon vier landskampioenschappen vieren met PSV en stond in zijn laatste seizoen in de halve finale van de Champions League. Destijds verdiende hij een transfer naar de tegenstander van toen, AC Milan. Vogel beëindigde zijn carrière in 2012 en ging vervolgens aan de slag als jeugdtrainer van Grasshoppers en FC Zürich. Wel team Vogel gaat trainen, is nog niet bekend.

    Lurling zette in 2016 als routinier van FC Den Bosch een punt achter zijn lange voetbalcarrière. De voormalig buitenspeler was zich al langere tijd aan het oriënteren op een mogelijke trainersloopbaan: Lurling traint enkele jeugdteams van amateurclub FC Engelen, waar hij in het eerste speelt, en liep al enige tijd stage op de Herdgang. De Bosschenaar wordt assistent van PSV O15.

    Vogel en Lurling hebben zichzelf voor één seizoen aan de landskampioen verbonden. Maikel Verberne, Marc van de Ven, Hidde van Boven en Kevin Phoelich zijn de overige vier nieuwkomers in de PSV-opleiding. Ook zij hebben een contract tot medio 2019 getekend.

    Plaats een reactie

    Teo Smith +19450
    woensdag 16 mei 2018 om 10:32
    Vogeltje is terug op het oude nest.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:40
    Wat gebeurt er met de nu zittende trainers eigenlijk?
    Vind ik leuk
    Quaresma +3259
    woensdag 16 mei 2018 om 10:44
    Die mogen nooit meer komen
    Vind ik leuk
    zwollie +6198
    woensdag 16 mei 2018 om 11:55
    Zo warm is die club in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:01
    Pfffff. Wat is dat gezeur over “warme clubs”?
    Vind ik leuk
    Maxidi +3316
    woensdag 16 mei 2018 om 12:23
    Oooh voor de gezelligheid, veel jeugd is er niet....
    Vind ik leuk
    Eleveldski +338
    woensdag 16 mei 2018 om 13:48
    Vandaar dus altijd onzin uitslaande gasten. Teveel Bafvaria daar. Bahvaria mag ook.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    SimonSays +2866
    woensdag 16 mei 2018 om 13:09
    De zittende trainers moeten vanaf nu staan.
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +877
    woensdag 16 mei 2018 om 10:40
    Over een jaar weer weg. Is een trek vogel
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +33625
    woensdag 16 mei 2018 om 10:42
    En jij als gekke vogel trekt je helemaal suf.
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +877
    woensdag 16 mei 2018 om 11:43
    Nee heb ik je zus en vrouw voor
    Vind ik leuk
    Eleveldski +338
    woensdag 16 mei 2018 om 13:49
    Vergeet zijn moeder en oma niet.
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +877
    woensdag 16 mei 2018 om 14:20
    Ook die ja maar die 1 keer per maand
    Vind ik leuk
    Bdog +4445
    woensdag 16 mei 2018 om 10:43
    En Lulring is ook niet bepaald een clubman!
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +2937
    woensdag 16 mei 2018 om 11:10
    Lurling is ook al zo'n krokettenman.
    Vind ik leuk
    Nistel +2644
    woensdag 16 mei 2018 om 11:39
    Die wou als speler kruipend naar Eindhoven. Is nu eindelijk aangekomen!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:58
    Lurling is zeker wel een clubman. Geen psv-er, dat is waar.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +338
    woensdag 16 mei 2018 om 13:50
    Anthony Cockring.
    Vind ik leuk
    Kayzer +2207
    woensdag 16 mei 2018 om 11:31
    4 kampioenschappen op rij behaald plus halve finale champions league.

    We hebben hier met een geluks Vogel te maken!!
    Vind ik leuk
    zwollie +6198
    woensdag 16 mei 2018 om 11:55
    Dr vogel
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +353
    woensdag 16 mei 2018 om 12:06
    Het is in ieder geval geen vreemde vogel.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:32
    Toekomstige susses trainers!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:35
    Begint een beetje een oud spelers beleid te worden met een PSV hart!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +33625
    woensdag 16 mei 2018 om 10:45
    Als Ajax voortaan alleen nog maar koopt moet toch iemand de jeugd opleiden in Nederland.
    Niet voor niets dat PSV nu ajax heeft ingehaald middels kampioenschap 019 en 017.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    RebelVox +4935
    woensdag 16 mei 2018 om 10:59
    Opnieuw kopie gedrag van psvee in alles moeten ze Ajax nadoen.
    Wanneer zijn zij nu eens vernieuwend?
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2280
    woensdag 16 mei 2018 om 11:09
    Ach ja Ajax heeft een monopolie op een jeugdopleiding inderdaad.. Ik hoop dat je ooit nog in gaat zien hoe dom dit soort opmerkingen zijn.
    Vind ik leuk
    RebelVox +4935
    woensdag 16 mei 2018 om 11:29
    leg eens uit?
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2280
    woensdag 16 mei 2018 om 11:32
    Als PSV zich meer richt op de jeugopleiding is dat omdat ze Ajax nadoen suggereer je net. Newsflash knul: Ajax was niet de eerste en ook zeker niet de enige met een jeugdopleiding. Zou net zo dom zijn om te suggereren dat Ajax PSV kopieert nu ze zich meer gaan richten op de scouting in Zuid-Amerika. Daar PSV hier in het verleden succes mee had.
    Kinderachtig gelul hier.
    Vind ik leuk
    Nistel +2644
    woensdag 16 mei 2018 om 11:40
    Ajax kan wel stoppen met de jeugdopleiding. Ze kopen nu alles.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +954
    woensdag 16 mei 2018 om 11:11
    Ik vind kampioen worden met "schijtbakken" voetbal vernieuwend genoeg.
    Vind ik leuk
    Bertus +3583
    woensdag 16 mei 2018 om 11:24
    PSV is de laatste jaren vernieuwend ten opzichte van jou club met het pakken van titels. Dus jullie veel plezier met het beleid van Overmars die goed is in cashen, wij kiezen dan toch voor schalen.
    Vind ik leuk
    RebelVox +4935
    woensdag 16 mei 2018 om 11:28
    Is het pakken van titels vernieuwend?
    hahahaha
    Vind ik leuk
    Nistel +2644
    woensdag 16 mei 2018 om 11:40
    Zou voor Ajax wel weer eens wat nieuws zijn inderdaad. Volgend jaar het eerste lustrum zonder prijs.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:23
    Wat een verstand zeg : of je koopt of je leid op of allebij . Psv doet nu allebij . Whats your point ?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4535
    woensdag 16 mei 2018 om 11:15
    Poeh poeh mag t een keer na 30 jaar!
    Vind ik leuk
    Bertus +3583
    woensdag 16 mei 2018 om 11:25
    Toch gaat mijn hart niet sneller kloppen van Johann Vogel, vond het het altijd een grijze muis. Maar wellicht een trainer in wording.
    Vind ik leuk
    Nistel +2644
    woensdag 16 mei 2018 om 11:44
    Stille kracht, maar o zo goed. Op de ene pass tegen Arsenal na dan :P

    In 2001 zelfs nog Voetballer van het jaar geworden.
    http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/20010828/teksten/spo.psv.vogel.bommel.seizoen.html
    Vind ik leuk
    Bertus +3583
    woensdag 16 mei 2018 om 12:37
    Ja, die pass zal ik ook nooit vergeten, was volgens mij al na 15 seconden.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:32
    6 maar? Ze kopen niks daar hahaha. En lurling gaat het helemaal maken. Talenten maker hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:36
    Pfffgff
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:38
    Hassan, Hassan, PSV hoeft nog niets te gaan kopen. PSV begint pas veel later met het nieuwe seizoen omdat het verzekerd is van Europees voetbal en niet zoveel voorrondes hoeft te spelen dan jouw favoriete Ajax. PSV heeft nog tijd genoeg. Daarbij kan PSV Ajax niet meer bijhouden als het op aankopen aankomt. Ajax is tegenwoordig koopclub nummer van 1 en niet meer PSV. Tijden veranderen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:41
    He mijn Chinees maatje. Heb je een tijdje niet kunnen waarnemen hier op onze geweldige site. Was je bezig met Yulin festival? Nou ben weer erg blij dat je er bent en geniet van mijn waardevolle en o zo informatieve bijdrage.
    Vind ik leuk
    Deck010 +539
    woensdag 16 mei 2018 om 10:45
    Ja geniet vooral van de zeer intelligente stukjes proza van die misselijkmakende Turkse Nederlander.......Als ik ze lees geef ik elke keer een beetje over in mijn eigen mond.
    Vind ik leuk
    knapzak +1441
    woensdag 16 mei 2018 om 10:55
    dadelijk zijn we weer een paar maanden van hem af en ga je zijn onzin missen
    hij moet straks weer waterleidingen en electriciteit aan gaan leggen in het turks dorp waar ie eigenlijk vandaan komt
    Vind ik leuk
    Deck010 +539
    woensdag 16 mei 2018 om 10:57
    Ik kan niet wachten Knapzak.......Maar ik ga die onzin zeker niet missen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:56
    Vanzelfsprekend volg ik jouw interessante bijdragen hier.
    Wanneer kunnen we weer een keer samen gaan tüüteren?
    Ik heb een nieuwe tüüter op mijn Mercedes 190 D uit 1986 laten plaatsen. Is mooie, hele mooie, tüüter.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:59
    Mijn tüüter is kapoet brüür. Moet mijn merkedesch 180 dd dubbele uitlaat laten keuren. Ik hoop heel snel dat wij samen kunnen tüüteren en veel genieten.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:23
    Oei jammer van die tüüter man. Na de ramadan dan maar weer samen gaan tüüteren dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:24
    Tijdens ramadan graag. Iedereen wakker tüüüteren
    Vind ik leuk
    Donnygo +931
    woensdag 16 mei 2018 om 11:00
    Doet Ajax het met de jeugd is het commentaar geld moet op het veld staan.
    Koop Ajax spelers is het commentaar Koop club waar is hun jeugd dan.

    Als dit team bij elkaar kan blijven met aankopen is het.
    Aankopen (a)
    Jeugd (j)

    Onana (a)/van Leer (a)

    Veltman (j) de Ligt (j) Mallagan (a) Wober (a) Bakker (J) Tagliafico (a) Dankerlui(j) Schuurs (a)

    Labyad (a) v/d Beek (j) de Wit (j) F. de Jong (aj) Mazazouri (j) Schone (a) Eiting (j)

    Kluiver (j) Bande (a) Huntelaar (a) Dolberg (a) Neres (a) Cerny(j)

    als ik dan snel even tel 11 jeugd en 12 aankoop volgens mij is een selctie dan mooi in everwicht met aankopen en Jeugd dus zie ik het probleem niet.
    Hoe is de verhouding bij jullie club?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9464
    woensdag 16 mei 2018 om 11:05
    Dolberg is ook een aankoop natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Donnygo +931
    woensdag 16 mei 2018 om 11:13
    aangepast dacht hij jonger was toen hij kwam maar was idd al 17.
    Vind ik leuk
    mgtow +758
    woensdag 16 mei 2018 om 11:06
    PSV begint nu zelf een arrogante bek te krijgen. Maar dat heet dan zelfvertrouwen ofzo. Triest.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +233
    woensdag 16 mei 2018 om 10:41
    Want jij kent Lurling natuurlijk als de beste.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:46
    Als jij hem zo goed kent mag jij mij een beetje information geven.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +233
    woensdag 16 mei 2018 om 11:05
    Zeg alleen dat jij alweer een oordeel hebt zonder dat je enig idee hebt of hij kwaliteiten als trainer heeft. Eigenlijk best lollig een turk met vooroordelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:07
    Ik zeg alleen dat jij mij info mag geven als jij hem wel kent
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +233
    woensdag 16 mei 2018 om 11:15
    En ik geef jou geen info :P.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:17
    Dat gaat niet he?
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +233
    woensdag 16 mei 2018 om 11:27
    Alles gaat als het maar leuk is, en info aan jou geven is niet leuk.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:27
    Das pas jammer
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +233
    woensdag 16 mei 2018 om 11:28
    Of niet?
    Vind ik leuk
    knapzak +1441
    woensdag 16 mei 2018 om 10:53
    die lurling heeft anders meer gemaakt als jij in zijn leven
    die hoeft niet net zoals jij heel de dag domme opmerkingen te maken op vp
    volgens mij heeft 99 % van de nederlanders meer bereikt in zijn leven
    en die andere 1 % zit in een afkickkliniek ...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:54
    Hahahahaha. Kusje erop?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:26
    Ajaxkoopclub number 1 turky .
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:31
    Kalkoen?
    Vind ik leuk
    Thilo +1469
    woensdag 16 mei 2018 om 10:33
    Koopclub
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:35
    Er staat nergens dat ze gekocht zijn zwijnenkop
    Vind ik leuk
    Thilo +1469
    woensdag 16 mei 2018 om 10:44
    XD
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +11726
    woensdag 16 mei 2018 om 10:45
    Beetje jammer dit, kunnen die drie hersencellen van je nou echt niet je vingers onder controle krijgen?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:53
    Ik heb er nog drie of jij er 1 hebt betwijfel ik
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +233
    woensdag 16 mei 2018 om 11:07
    Ja die heeft hij wel alleen die zit in zijn reet.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +11726
    woensdag 16 mei 2018 om 11:23
    Hey prinses ben jij er ook weer?
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +233
    woensdag 16 mei 2018 om 11:25
    Ha lelijke rukneus, ben i.d.d een tijdje weggeweest;)
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +11726
    woensdag 16 mei 2018 om 12:14
    Als jij jouw drie hersencellen nou samenvoegt met die van Vol mannelijke kracht hebben jullie er samen zes, daar kan je een stuk meer mee geloof me
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +233
    woensdag 16 mei 2018 om 12:59
    Och Fritzje wat ben je weer stoer bezig mannetje.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:33
    vogel dat was echt een postbode ,en speelde de bal altijd breed of terug ,hoop niet dat hij dit de jeugd ook mee geeft
    Vind ik leuk
    michelhx +2784
    woensdag 16 mei 2018 om 10:38
    Vogel liep niet zoveel met de bal dus een postbode was het zeker niet. Was een ondergewaardeerde kracht, stond positioneel altijd goed en onderschepte ontzettend veel ballen. Heeft zeker zijn bijdrage gehad aan het succes van PSV destijds.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:23
    daarna kwam mendez op zijn plaats die was wel een stukje beter ,ik was gewoon niet zo kapot van vogel
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +33625
    woensdag 16 mei 2018 om 10:43
    Halve finale CL bereikt, mafkees.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:21
    ja en nu ?
    Vind ik leuk
    Leeuw +4355
    woensdag 16 mei 2018 om 10:35
    Bij ons wordt succes van jongs af aan doorgegeven. Welkom boys!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:36
    Anthony Lurling... tja...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +6304
    woensdag 16 mei 2018 om 10:40
    Zolang die niet in de kuip hoeft te komen durft hij best wel om wat kindjes te commanderen.
    Wel weghouden van de kroketten.
    Vind ik leuk
    Degraaf +13991
    woensdag 16 mei 2018 om 11:47
    Lurling, de meest irritante voetballer van de laatste jaren.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +233
    woensdag 16 mei 2018 om 10:43
    Hoezo tja?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:45
    Ik heb hem niet echt zien spelen (ben 17 volg andere ed clubs pas sinds 2 jaar geleden.) maar van wat ik zoal gelezen heb was Lurling vooral iemand die negatieve aandacht trok.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:55
    Klopt absoluut Dimitri,veel negativiteit rond die Lurling
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9464
    woensdag 16 mei 2018 om 11:07
    "weet je wel wie ik ben! Ik ben Anthony fucking Lurling!" Is nog altijd een heerlijke uitspraak.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +233
    woensdag 16 mei 2018 om 11:13
    Is maar 1 supportersgroep die echt commentaar op hem hebben gehad en dat waren de Feyenoordsupporters. Dit was als ik het mij goed kan herinneren na aanleiding van een incident in een wedstrijd tussen Heerenveen en Feyenoord. Vraag je iets over Lurling aan supporters van Fc Den Bosch of Nac dan zullen deze over het algemeen alleen maar positief zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:22
    En zoist en nie anders ;-)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +20138
    woensdag 16 mei 2018 om 12:28
    Bij Heerenveen presteerde hij ook wel redelijk toch? Zo goed dat de supporters van FC Groningen een naaimachine in zijn voortuin hebben gezet.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +233
    woensdag 16 mei 2018 om 13:02
    Bij Heerenveen heeft hij inderdaad goed gepresteerd. Het is net zoals drsMarcellus aangeeft. Een speler die echt alles gaf om te winnen en het was lekker als hij in je team zat.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:21
    Lurling was een echte klootzak in het veld, zo eentje waar je mee wegloopt als je hem in je team hebt zitten, maar een grafhekel aan hebt als hij bij de tegenpartij zit. Wij hebben bij NAC het geluk mogen hebben hem alles bij elkaar dik 7 seizoenen te mogen zien voetballen in het mooie geel/zwart.

    Hij wordt niet voor niks de Messi van Breda genoemd.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:25
    Inderdaad: een absolute rat in het veld. Maar zoals veel spelers zijn ze buiten de 90 minuten een ander mens. Wellicht dat Lurling als jeugdtrainer die gastjes nog het een en ander kan leren. Hij heeft genoeg meegemaakt in ieder geval.
    Bovendien: hij wordt assistent coach bij O15. Niet de eindverantwoordelijke.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:36
    Vogel was vaak onzichtbaar maar was absoluut een stofzuiger op het middenveld
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +11726
    woensdag 16 mei 2018 om 10:46
    Zeer onderschatte middenvelder, knapte het vuile werk goed op
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:48
    Hij was vogelvlug of was het vogelvrij?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +11726
    woensdag 16 mei 2018 om 10:51
    Eerst vliegensvlug, daarna vogelvrij abi ;)
    Vind ik leuk
    Darter 876 +152
    woensdag 16 mei 2018 om 10:38
    Johann Vogel de stille motor van PSV in zijn tijd!! Wat was hij goed..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Deck010 +539
    woensdag 16 mei 2018 om 10:42
    Goeie zet van PSV.
    Met name Vogel dan. Ik hoop alleen dat Lurling de jeugd niet zijn manier van spelen leert. Anders krijgen we straks een hele lichting jankende, schwalbe makende en irritante voetballers in de ED.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:46
    Zit er op De Herdgang een Kees Kroket?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:46
    Ik dacht dat ik terug was in 2006...
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7685
    woensdag 16 mei 2018 om 10:53
    Lurling voor trainen op kaartennaaier en matennaaien...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:55
    "PSV heeft geen Lurling nodig ze hebben Lozano al om het slechte voorbeeld te geven" (Ajaciedmode uit)
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:05
    Jezus wat slecht... Hou maar op met je getroll
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:49
    Mn zus is niet slecht. Verder als je iets meer van me posts zou zien dan wist je dat ik principe niet iemand ben die echt een trolletje is.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 16:23
    Niet echt? Klein beetje maar... (Boermodus uit)
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1586
    woensdag 16 mei 2018 om 10:56
    Gaan ze daar 1 op 1 trainen?
    Vind ik leuk
    Rodajc +8181
    woensdag 16 mei 2018 om 11:01
    Lurling gaat cursussen matennaaierij geven?
    Vind ik leuk
    Blueman +809
    woensdag 16 mei 2018 om 11:02
    Lurling??? Die gaat de mensen zeker trainen hoe ze echte matenaaiers kunnen worden?
    Vind ik leuk
    koppig +419
    woensdag 16 mei 2018 om 11:14
    De goede jeugd opleiding van AZ heeft vele clubs wakker gemaakt goede zaak voor de talenten in nederland
    Vind ik leuk
    Horas +407
    woensdag 16 mei 2018 om 11:16
    Als Lurling te lang blijft, komt er een generatie matennaaiers bij PSV op de mat.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:27
    Grootste matennaaier van Nederland als jeugdtrainer krijgen. Wat gaan ze leren?
    Vind ik leuk
    alaaf +179
    woensdag 16 mei 2018 om 11:29
    Mooi er komen weer jeugdkampioenen aan!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +2859
    woensdag 16 mei 2018 om 11:30
    Mooi dat Vogel terugkeerd, een van de helden uit het legendarische elftal van 2004/2005. Een van de beste PSV elftallen ooit
    Vind ik leuk
    La Luz +45
    woensdag 16 mei 2018 om 11:32
    Ik wilde de originaliteitsprijs uit gaan reiken voor de opmerking dat Lurling de jeugd van PSV cursus matennaaien en kaarten aan naaien gaat geven, maar ik heb maar 1 prijs en 25 dezelfde soort reacties, hmmmmm. Dan gaat de prijs weer even terug de kast in.

    ontop; beiden goede voetballers die de jeugd zeker wel wat mee kan geven op een positieve manier.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:06
    Hou op met je Lurling... Wat een beleid zeg...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:05
    Winnaars willen bij winnaars werken
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:19
    Met v Bommel en Cocu samen was Vogel de beste middelveld op de nederlandsevelden van de afgelopen 20 jaar. Welcom Vogel
    Vind ik leuk
    frankn27 +4724
    woensdag 16 mei 2018 om 12:23
    oh oh nu krijg je allemaal matennaaiers in de jeugd bij psv
    Vind ik leuk
    Strijp +7057
    woensdag 16 mei 2018 om 12:25
    Top nieuws ! Was een bijzondere speler Vogel.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:47
    Jeugdtrainer van PSV??


    Staat niet goed op je CV he? Zeker weten dat ze daarna nooit meer op een kinderdagverblijf aan het werk komen
    Vind ik leuk
    Garrincha +222
    woensdag 16 mei 2018 om 12:57
    Vogel zal ze ongetwijfeld een mooi tikkie breed bijbrengen...wat n saaie speler was dat zeg.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:09
    Met Lurling heb je er wel een swalbe trainer erbij. Slim van PSV.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:14
    Beetje vreemd 6 nieuwe trainers in een keer... was er wat mis?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:22
    Yessss vogel is back.
    Fantastische voetballer,cijferde zichzelf helemaal weg om anderen beter te laten voetballen.
    Deze jongen was zwaar onder gewaardeerd door het grote publiek.
    Verzetten bergen werk voor het elftal,hij liep alle gaten dicht.
    Hoop dat hij net zo een goede trainer wordt.
    Helemaal goud dat die terug is.
    Wat is psv toch een fantastische club.
    De absolute nr 1 van nederland.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +248
    woensdag 16 mei 2018 om 13:58
    De eerste training onder Lurling is al bekend. Duiken zonder bal in de buurt en daarna heel hard gaan liggen kermen.
    Vind ik leuk
    redknap +937
    woensdag 16 mei 2018 om 14:58
    Nooit van gehoord
    Vind ik leuk
    alaaf +179
    woensdag 16 mei 2018 om 15:00
    Goeie herinneringen aan Johann. Succes!
    Vind ik leuk
    wil +815
    woensdag 16 mei 2018 om 22:47
    C
    Lurling?? Ik dacht dat we er eindelijk vanaf waren.
    Vind ik leuk
    Hansi H +77
    donderdag 17 mei 2018 om 00:22
    Fokel - De man van het balletje breed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:55
    Vogel snap ik nog wel, maar Lurling vind ik opmerkelijk. Wat moet die daar? Gaat 'ie ze leren hoe je moet matennaaien?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV haalt zes jeugdtrainers binnen: Vogel en Lurling tekenen voor één jaar