Ten Cate laat selectie Al Jazira in tranen achter: terugkeer naar Nederland

    Ten Cate laat selectie Al Jazira in tranen achter: terugkeer naar Nederland

    woensdag 16 mei 2018 om 12:10

    Het huwelijk tussen Al Jazira en trainer Henk ten Cate is ten einde. De Telegraaf meldt woensdag dat de Nederlandse trainer vertrekt bij de club die hij sinds eind 2015 diende. 

    Ten Cate kan terugkijken op een zeer succesvolle periode bij Al Jazira, een grote club uit Abu Dhabi. Hij werd kampioen en bereikte afgelopen seizoen met zijn ploeg de finale van het WK voor clubs. Daarin was Real Madrid pas in de slotfase te sterk. 

    De Telegraaf weet dat de leiding en spelers van Al Jazira Ten Cate 'gesmeekt hebben' om te blijven. Er zouden zelfs tranen zijn gevloeid toen de oud-trainer van onder meer Ajax, NAC Breda en Vitesse vertelde dat hij zijn aflopende contract niet wilde verlengen. 

    Ten Cate (63) kon voor meerdere jaren bijtekenen bij Al Jazira, maar hij vindt het tijd om terug te keren naar Nederland. 

    Plaats een reactie

    Smithsonian +26713
    woensdag 16 mei 2018 om 12:13
    Nou excelsior. Grijp je kans.
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    woensdag 16 mei 2018 om 12:16
    Het huwelijk is voorbij :-) hij gaat scheiden.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3704
    woensdag 16 mei 2018 om 13:08
    Het Friesse accent heeft hij nu wel..
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:17
    Zou een mooie voor Heerenveen zijn inderdaad!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 13:17]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17810
    woensdag 16 mei 2018 om 13:16
    Hij moet wel terug, omdat er niet meer geld in zijn koffer past!
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +440
    woensdag 16 mei 2018 om 12:14
    Met een grote zak geld terug naar NL, geef hem geen ongelijk haha
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 12:14]
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6971
    woensdag 16 mei 2018 om 12:14
    Was de shag op daar in Verweggistan? Hij mist zijn van Nelle zware shag denk!
    Vind ik leuk
    Berbr +1211
    woensdag 16 mei 2018 om 12:14
    En Nederland ook in tranen, omdat ie terugkomt.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2544
    woensdag 16 mei 2018 om 12:15
    Hij deed het gratis bij Sparta is het gratis werken bij Twente dan geen optie voor hem ;) Knap hoe hij die finale haalde en het Real nog moeilijk maakte met die ploeg.

    Ben benieuwd wat hij gaat doen nu.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:15
    Ben benieuwd waar hij heen zal gaan!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29169
    woensdag 16 mei 2018 om 15:37
    Opvolger van Cocu...
    Vind ik leuk
    Janjan +427
    woensdag 16 mei 2018 om 12:22
    Mooie assistent voor AJAX ....
    Vind ik leuk
    The Iceman +6695
    woensdag 16 mei 2018 om 12:24
    Of Vitesse. Kan hij gezellig stiekem met Theet shaggies roken.
    Vind ik leuk
    Vak422 +499
    woensdag 16 mei 2018 om 12:27
    Hier ben ik het nou helemaal mee eens!
    Zeer interessante optie.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5369
    woensdag 16 mei 2018 om 12:26
    Henk ten Cate is en blijft een ongeleide projectiel, zeker nu zijn portemonnee voor zijn oude dag gevuld is. Die gaat permanent op Ibiza wonen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:28
    Van blijschap
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:40
    top trainer en een toffe gast die henk ! geweldig wat je daar heb gepresteerd !
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1528
    woensdag 16 mei 2018 om 12:41
    Respect !
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14904
    woensdag 16 mei 2018 om 12:49
    Prima plakwerk VP. Maar als jullie één van jullie eigen linkjes ook hadden gevolgd dan hadden jullie kunnen zien dat hij het WK voor clubteams tot de halve finale was gekomen tegen Madrid.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +236
    woensdag 16 mei 2018 om 12:51
    Ajax zoekt nog een goede trainer. Ten Cate kom naar Ajax alsjeblieft!
    Vind ik leuk
    spAro2018 +190
    woensdag 16 mei 2018 om 13:07
    Henk is oud geworden zeg.
    Vind ik leuk
    Spangen +68
    woensdag 16 mei 2018 om 13:23
    Meest onderschatte trainer. Zou hem graag bij ajax zien.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8049
    woensdag 16 mei 2018 om 13:37
    Als de telegraaf het meld dan is het tenninste op waarheid gebasseerd al die tranen etc. er zal misschien een speler een vlieg in het oog hebben gehad. Wel fijn dat onze straatvechter terug naar nederland komt !
    Vind ik leuk
    BartBroos +222
    woensdag 16 mei 2018 om 15:55
    Hij wordt daar echt op handen gedragen en hij een goede band met de mensen daar. Geloof dus wel dat ze een traantje weg hebben gepinkt. En daarnaast vraag ik me af of ze daar überhaupt vliegen hebben in die woestijn daar. Vast een verdwaalde zandkorrel !
    Vind ik leuk
    FSCeara +8049
    woensdag 16 mei 2018 om 20:10
    Haha ik vind henkie prima vent en is hem gegund
    Vind ik leuk
    G-Town 1986 +1036
    woensdag 16 mei 2018 om 13:45
    Nou buren uit Friesland (SC Heerenveen) jullie zochten nog een trainer toch? Sla je slag zou ik zeggen ervaring zat en voor zover ik me herinner ook een trainer die aanvallend denkt.
    Vind ik leuk
    tremere +596
    woensdag 16 mei 2018 om 13:54
    Op een mooier hoogtepunt kan je eigenlijk niet vertrekken, als er zelfs tranen vloeien omdat je vertrekt weet je dat je het belachelijk goed gedaan hebt.

    Het was overigens de halve finale op het wk voor clubteams. Finale was tussen Real Madrid en Grêmio.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 13:56]
    Vind ik leuk
    Markus80 +2153
    woensdag 16 mei 2018 om 13:56
    Kom maar naar Ajax, dan kun je de onervaren directie en trainingsstaf een keer onder hun reet schoppen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:57
    AJAX!!!!
    Vind ik leuk
    Leeuw +4938
    woensdag 16 mei 2018 om 14:04
    Geweldig gedaan Henk. Dat mag wel een keer gezegd worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:20
    Rutten in Dubai gewerkt bij Al Shabbab. Ten Cate bij Al Jazira uit Abu Dhabi. Zou dit de tip van Rutten zijn. 1+1. Ten Cate naar Twente? Het is ook verdacht stil bij Twente.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 16:43]
    Vind ik leuk
    BartBroos +222
    woensdag 16 mei 2018 om 15:52
    Scherp! Zou het?! Mooie zet dan!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 16:44
    Fred zoekt iemand die de lijnen bij Twente uit kan zetten en een netwerk heeft. Die twee kennen elkaar goed. Het zou me niet verbazen.
    Vind ik leuk
    BartBroos +222
    woensdag 16 mei 2018 om 18:26
    Ben erg benieuwd. Als dat zo is dan zou dat voor mij wel een reden zijn om de Jupiler League wat meer te volgen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:29
    Henk kom maar Sparta en neem het hele zegge schap over op Spange
    Vind ik leuk
    BartBroos +222
    woensdag 16 mei 2018 om 15:51
    Ajax!!! Zou toch zo mooi zijn! En anders Excelsior. Sparta had dit eerder moeten weten.
    Vind ik leuk
    Hansi H +108
    donderdag 17 mei 2018 om 00:11
    Goede trainer,
    maar er is altijd gedoe rondom hem.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ten Cate laat selectie Al Jazira in tranen achter: terugkeer naar Nederland