Hoge verwachtingen in Eindhoven: 'Binnen vijf jaar bij een Europese topclub'

    Hoge verwachtingen in Eindhoven: 'Binnen vijf jaar bij een Europese topclub'

    woensdag 16 mei 2018 om 13:37

    Mark van Bommel is 'binnen vijf jaar' trainer van een Europese topclub. Dat denkt PSV-talent Michal Sadilek. Onder leiding van Van Bommel werd hij met PSV O19 dit seizoen kampioen van Nederland. 

    Sadilek is onder de indruk geraakt van Van Bommel (41), vertelt hij in gesprek met ELF Voetbal. "Hij weet wanneer hij boos moet zijn en wanneer juist niet. Naast onze trainer is hij ook onze vriend. Na de training blijft hij altijd in de kleedkamer hangen en kun je werkelijk over alles met hem praten."

    De voormalig middenvelder van onder meer FC Barcelona, AC Milan en Bayern München heeft hem ook geholpen bij zijn persoonlijke ontwikkeling. "Hij heeft natuurlijk veel ervaring als middenvelder, dus kan mij heel gericht helpen met mijn ontwikkeling. Qua speler lijk ik ook veel op hem. Ik ben goed in de duels, fysiek sterk, heb een goede conditie en ben een echte leider. Een soort Mark van Bommel dus, alleen iets kleiner haha."

    "Ik denk dat hij binnen vijf jaar trainer is bij een Europese topclub. Die ambitie heeft hij ook", weet Sadilek. "Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar misschien is hij binnen twee jaar wel hoofdtrainer bij PSV. Daar is hij ook klaar voor, denk ik. En niet alleen ik, dat vindt iedereen in ons team."

    Lees ook: 'Brands en ik hebben nog een gesprek daarover, maar ik wil graag bij PSV blijven'

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Stelling: Van Bommel is de ideale opvolger van Cocu

    (7326 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopsterk +7083
    woensdag 16 mei 2018 om 13:44
    Zou ik ook zeggen als ik die Michal was, lekker bruinneuzen bij de trainert. Laat Mark het eerst eens in de Eredivisie bewijzen aub.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +17336
    woensdag 16 mei 2018 om 13:46
    Wel slim als je verwacht dat hij ook trainer van het eerste wordt
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7083
    woensdag 16 mei 2018 om 13:46
    Ja inderdaad! Daarom snap ik die Tsjechische slijmbal wel ;)
    Vind ik leuk
    Cookee +8555
    woensdag 16 mei 2018 om 19:46
    Nou is dat slim? die trainer van het 1e gaat hem nu never nooit niet opstellen. Als Cocu al jeugd zou opstellen, ik zou zo graag zien dat Cocu wat meer jonge honden ook eens laat ruiken. Ik geniet van de Malacia's en die jonge aanwas bij AZ.
    Of was je reactie ironisch? Sinds je meertalig bent wordt 't wel verwarrend.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +17336
    woensdag 16 mei 2018 om 22:56
    Haha, nou hij zegt niks over Cocu, maar die kent hij ook niet.
    En daarnaast heeft Cocu inderdaad geen excuses nodig om geen jeugd op te stellen.
    Al is de jeugd van PSV volgens mij ook niet veel. Maar zo denk ik ook over Cocu. Dus dat past op zich wel.
    Zal ik er een * bij zetten als het ironisch is?
    Vind ik leuk
    Cookee +8555
    zondag 20 mei 2018 om 15:43
    *Haha. geheimtaal... ja prima.
    Kan je als je ironisch bent, om misverstand te voorkomen,
    een Koe door mijn straat laten lopen met een koebel?

    Ja, daar ga ik wel in mee.
    Ik vind; een trainer moet een liefhebber zijn die ons wil vermaken... maar ik vermoed dat de druk in de top-3 zo groot is dat ze liever op rendement inzetten.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:04
    Lekker likken Haha, kan 2 kanten op werken
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +20
    woensdag 16 mei 2018 om 14:20
    Moet het inderdaad nog zien, ook Seedorf werd een grote toekomst als trainer voorspeld. Seedorf behoorde tot één van Nederlands beste voetballers maar ook hij heeft het als trainer (nog) niet waargemaakt.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:02
    Mark als 1e jaar kampioen met 019 dat na 27e jaar pas lukte goed bezig! Als speler was hij al top en als trainer zal hij het herhalen net tien hij speler was. Veul prijzen pakken Mark
    Vind ik leuk
    FcTimo +87
    woensdag 16 mei 2018 om 13:44
    Als ik 100 likes haal verwijder ik mijn VP account.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:51
    Like like like like like like like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    En nu oprotten :)
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7257
    woensdag 16 mei 2018 om 14:17
    Ga dat eerst maar eens laten zien bij facebook voor je het hier bij de profs probeert :)
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:03
    Like like like like like like like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Like Like Like Like Like
    Vind ik leuk
    michelhx +2787
    woensdag 16 mei 2018 om 15:08
    Dat zouden er meer moeten doen hier!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +6023
    woensdag 16 mei 2018 om 13:44
    Eerst binnen 5 jaar maar eens Cocu opvolgen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:45
    Laat dat lekkertje het eerst maar eens bij PSV 1 zien
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7083
    woensdag 16 mei 2018 om 13:47
    Is ie lekker ja? Of is het ook zijn bad boy reputatie?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:02
    hij kan best stout zijn lijkt mij!
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7083
    woensdag 16 mei 2018 om 15:03
    Dat denk ik ook. misschien is ie net zo fel tussen de lakens als op het veld!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:03
    My kind of guy!!
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7083
    woensdag 16 mei 2018 om 15:04
    Hij gaat er niet met gestrekt been in maar wel met iets anders dat gestrekt zal zijn ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:26
    daar zorg ik wel voor
    Vind ik leuk
    #Keizerout +17336
    woensdag 16 mei 2018 om 13:45
    Binnen 5 jaar in de Europese top. Sterke voorspelling.
    Vind ik leuk
    Gustavo +2928
    woensdag 16 mei 2018 om 13:46
    Sadileuk vinden.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +19435
    woensdag 16 mei 2018 om 13:47
    Zit wel iets meer leven in. Wie weet.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +5971
    woensdag 16 mei 2018 om 13:47
    Ik denk over 50 jaar nog niet
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:48
    Als je psv een Europese topclub vind
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:48
    Wat een eerste klas slijmbal is die Michal Sadilek zeg.
    Vind ik leuk
    R94 +783
    woensdag 16 mei 2018 om 13:49
    Binnen een jaar zelfs, Philip zal wel aan zijn laatste seizoen beginnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:50
    PSV is toch al een Europese topclub? Nee laat em eerst ff in de eredivisie wat bewijzen.
    Vind ik leuk
    Korm +28154
    woensdag 16 mei 2018 om 13:58
    Ben erg benieuwd naar Mark, dit wordt het laatste seizoen voor Cocu en dan kan Mark het overnemen :)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 11:49
    Klopt Korm,volgend seizoen grote kans op van Bommel
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:58
    Net zo een praatjesmaker als zijn schoonvader die ging het ook maken
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7257
    woensdag 16 mei 2018 om 14:18
    Is wel de laatste trainer die met een Nederlandse club een europese prijs heeft gepakt.

    dus die heeft het best ok gedaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:40
    Dat is ook het enigste voor de rest 3x niks
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7257
    woensdag 16 mei 2018 om 15:16
    enige.

    En ik ben het er niet mee eens. Daarmee heeft hij het beter gedaan dan welke trainer dan ook na hem.

    Noem maar 1 Nederlandse trainer op die het na hem beter heeft gedaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:52
    Van Gaal
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7257
    woensdag 16 mei 2018 om 20:35
    Wat heeft die dan gewonnen na 2002?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:07
    PSV leidt (tegenwoordig) niet alleen goede (jeugd)spelers op maar ook trainers voor Europese topclubs. Ze hebben het wel erg goed voor elkaar daar in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Donnygo +931
    woensdag 16 mei 2018 om 14:19
    Wie zijn die grote trainers dan die ze opgeleid hebben of wil je Cocu daar al in dat lijstje plaatsen?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:09
    P. Cocu, Huub Stevens, Kees Rijvers, Guus Hiddink, Mark van Bommel en zo verder enzovoorts.
    Vind ik leuk
    Donnygo +931
    woensdag 16 mei 2018 om 15:14
    hahahah Cocu en van Bommel hebben nog geen reet bewezen Cocu niks buiten NL en van Bommel is nog niks meer dan een jeugd trainer, Dan kan Ajax zeggen Reiziger en Bogarde want die hebben op betaald voetbal niveau al een kampioenschap gehaald en de Boer is vaker kampioen van Nederland geweest dat Cocu is hij een top trainer dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:22
    Nee, F. de Boer is het afgelopen jaar 2 maal door de mand gevallen bij zowel Inter Milan als Cristal Palace. De Boer is niet voor niets zo'n lange tijd alweer werkeloos. En volgens veel supporters van jouw favoriete club is het een wereldprestatie van Cocu dat hij met deze "matige" PSV-selectie kampioen is geworden. Voor deze competie dachten de meeste Ajacieden dat PSV nog geen 3e zou gaan worden. Dan is het dus een wereldse prestatie van Cocu geweest dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +931
    woensdag 16 mei 2018 om 15:27
    Ja net als dat een F. de Boer kampioen werd met spelers als Duarte en PSV met Advocaat aan het roer een veel betere selectie had. Dat zegt niks over hoe goed Cocu dan is is nog niet buiten NL geweest als trainer.

    Dat de Boer het niet goed deed bij Inter was vooral ook dat hij totaal geen tijd kreeg en laat in de voorbereiding instapte. Crystal Palace ja is gewoon een grote fout en smet dat klopt.
    Vind ik leuk
    haarlemx +269
    woensdag 16 mei 2018 om 14:12
    Waarom wordt een mening van een jochie gepubliseerd? Lekkere onderbouwing he. Jemig de pemig
    Vind ik leuk
    rinirat +1501
    woensdag 16 mei 2018 om 14:12
    Dat mag PSV hopen natuurlijk dat hij daar het eerste krijgt na Cocu.
    Van bommel zeer bevlogen voetballer die alleen maar bij grote clubs heeft gespeeld en veel bagage heeft.
    Kan zo maar dat hij opgehaald wordt door een echte grote club.
    Zoals Bayern...
    Vind ik leuk
    013Tilburg +221
    woensdag 16 mei 2018 om 14:18
    Volgens mij heeft Cocu aangegeven het prima naar zijn zin te hebben bij PSV en zolang hij het goed doet zal er geen roep zijn om een nieuwe trainer.

    Ben altijd een groot fan geweest van de speler Mark van Bommel. Ben ook erg benieuwd hoe ver hij gaat komen als trainer.
    Vind ik leuk
    Sanuk +1736
    woensdag 16 mei 2018 om 14:18
    En tenhag binnen 500 jaar :-))
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:25
    "Ik denk dat hij binnen vijf jaar trainer is bij een Europese topclub. Die ambitie heeft hij ook".

    Dat impliceert dat Mark van Bommel bij PSV in Eindhoven blijft.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7254
    woensdag 16 mei 2018 om 14:29
    Als van Bommel de ballen had gehad was hij met Hofland ingestapt en proberen eerst van Fortuna een stabiele middemotor te maken.dan PSV daarna europese top.
    Vind ik leuk
    alaaf +175
    woensdag 16 mei 2018 om 14:59
    Mark is samen met Cocu het beste dat Nederland heeft op trainersgebied!!
    Vind ik leuk
    Lipu +599
    woensdag 16 mei 2018 om 16:09
    Ben niet zo zeker van van Bommel als trainer.
    Hij was toch zogezegd een afbraakvoetballer die veel overtredingen nodig had.
    Een vergelijking met Simeone dringt zich op.
    Als hij het net zo gaat doen als Simeone is dat knap maar niet
    " my piece of cake ".
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 17:44
    Ik wil hem wel zien staan als vriendje naast spelers die een paar miljoen op de bank gestort krijgen als hij trainer is van het eerste elftal vooral als hij spelers niet op kan stellen vanwege een keuze die hij moet maken . Dat worden eerder vijanden. En als hij I de kleedkamer blijft hangen dan is dat om ze te vertellen dat het beter moet gaan.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1438
    woensdag 16 mei 2018 om 18:14
    Dat riepen ze een aantal jaar geleden ook bij Frank de Boer die kampioen met de U19 werd. Kijk nu eens!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:10
    Dat is een zekerheidje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Hoge verwachtingen in Eindhoven: 'Binnen vijf jaar bij een Europese topclub'