'Brands en ik hebben nog een gesprek daarover, maar ik wil graag bij PSV blijven'

    'Brands en ik hebben nog een gesprek daarover, maar ik wil graag bij PSV blijven'

    maandag 14 mei 2018 om 07:27

    Mark van Bommel heeft een historische prestatie geleverd in Eindhoven: voor de eerste keer in 27 jaar werd PSV O19 kampioen van Nederland. De trainer is trots.

    "Ik vind dit ook een echte teamprestatie", verklaart Van Bommel in het Eindhovens Dagblad. "We hebben wat wisselingen gehad vanaf de start van het seizoen en dat is ook normaal. Een aantal spelers schuift soms door en spelers komen af en toe terug."

    Bij PSV 19 vielen onder meer Zakaria Aboukhlal, Joël Piroe en Michal Sadilek op. Van Bommel is benieuwd of de talenten de hoofdmacht halen. "Bij een aantal spelers zijn de voorwaarden daarvoor zeker aanwezig, maar er is daarvoor nog een lange en soms onvoorspelbare weg te gaan."

    Een aantal spelers schuift na dit seizoen in elk geval door naar Jong PSV. Van Bommel zelf blijft komend seizoen in principe zitten waar hij zit. "Marcel Brands en ik hebben nog een gesprek daarover, maar ik wil graag blijven."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    maandag 14 mei 2018 om 07:29
    Leuke spelers voor de toekomst die hij noemt en Mark blijf volgend seizoen stokje overnemen
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 07:31
    Mark is gewoon onze held godallemachtig na 27 jaar kampioen worden en jij flikt het cheappo
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 07:32
    Man van de toekomst
    Vind ik leuk
    Retweet +170
    maandag 14 mei 2018 om 07:42
    Man van de herdgang.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 14:10
    Herdgang? Word toch hopelijk psv stadion
    Vind ik leuk
    Mokes +107
    maandag 14 mei 2018 om 07:42
    Straks mooi Cocu opvolgen!
    Vind ik leuk
    Bullet +2257
    maandag 14 mei 2018 om 07:55
    Netjes gedaan, op tijd gepiekt.
    Hoe kan het dat Ajax het zo weggeeft na de ruime voorsprong.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +1118
    maandag 14 mei 2018 om 08:16
    Punten verspelen
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 09:03
    Wedstrijden verliezen? Hoe anders?
    Vind ik leuk
    Bizzy +14960
    maandag 14 mei 2018 om 08:24
    Van Bommel is een echte winnaar.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 08:28
    De volgende kampioenmaker.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 08:47
    Waarom niet Jong PSV komend seizoen Mark? Dan kan je het jaar daarop Cocu opvolgen
    Vind ik leuk
    DrJ +792
    maandag 14 mei 2018 om 09:04
    omdat dat al iemand zit die ook een contract heeft en het gewoon goed doet.
    Vind ik leuk
    Bullet +2257
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:38
    Goed doet???? 4e!
    Vind ik leuk
    Korm +28142
    maandag 14 mei 2018 om 08:51
    Goed dat Mark blijft, ideale opvolger voor Cocu :)
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 09:33
    Mark is we een van de laatste der mohanikaanen, een echte killer, die had ik graag bij Ajax gezien. Een beetje Kluivertje onder zijn arrogante kont schoppen
    Vind ik leuk
    Bizzy +14960
    maandag 14 mei 2018 om 09:58
    Mark past niet binnen de Ajax cultuur. Denk eerder aan Jaap Stam, Wim Jonk en op termijn Nigel de Jong of zo.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +17060
    maandag 14 mei 2018 om 10:49
    Fijn dat het lekker stabiel is in Eindhoven. Ik vrees alleen dat met het naderend vertrek van Brands ook een spannende periode aanbreekt.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +137
    maandag 14 mei 2018 om 12:11
    Straks nog een jaar jong psv een keer en dan samen assistent zijn met cocu... en dan lekker opvolgen;)
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:37
    Van Bommel heeft in feite niets gepresteerd. Net als in de ere divisie heeft ook dit team van Ajax de titel aan PSV "geschonken". Overigens dus ook hier knoeiwerk van Ajax.
    Vind ik leuk
    Den Daats +1945
    maandag 14 mei 2018 om 13:44
    In dat geval is geen een winnaar een winaar maar hebben we slechts verliezers.

    Als dat jou beter laat voelen...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Lulookmee +136
    maandag 14 mei 2018 om 19:24
    Noemen we 020 voortaan amsterknoei....
    Vind ik leuk
    Cookee +8555
    maandag 14 mei 2018 om 20:03
    Dan roepen wij hierbij Ajax-1 en Ajax 019 uit als zijnde de kampioen.
    En jAjax als niet meedoend om prijzen, derhalve is Fortuna kampioen.
    Vind ik leuk
    Nick_115 +70
    maandag 14 mei 2018 om 14:40
    Ik hoop dat er in de toekomst een rol is weggelegd voor v Bommel als coach.

    Met zijn schoonvader kan die nog veel dingen leren van het trainersvak. Voetballen kon/kan die al. Dus ik zie in hem een ideale toekomstige coach van PSV 1.

    Ook in het trainersvak hebben we goede mensen nodig. Zie wat Cocu dit seizoen voor PSV heeft betekend.

    Kijk bij Ajax om te zien wat er gebeurt als je geen goede trainer/technische staf heb. Lekker investeren in toekomstige trainers zoals v Bommel!

    Goed bezig!
    Vind ik leuk
    Cookee +8555
    maandag 14 mei 2018 om 20:06
    Nick een jaar geleden riep men nog dat Cocu er niks van kon.
    Ik zeg dat niet noch het tegenovergestelde. Cocu had afmakers die steeds net de winst brachten... ben je daarmee beter dan Keizer of ten Hag?

    Ik hoop dat Mark een grootheid gaat worden, maar Stam is dat ook niet en van Basten niet en Gullit niet, dus waarom Bommel wel? Die gaat kapot als er eentje verzaakt... kan zomaar zijn dat hij niet geschikt voor is om op de bank te zitten.
    Vind ik leuk
    Nick_115 +70
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:04
    Dat is eigenlijk precies wat ik bedoelde. Cocu stond ter discussie na de wedstrijd tegen Osijek. De technische staf van PSV bleef rustig en gaf hem nog de kans om het recht te zetten.

    Met geluk en passie en teamwork is het Cocu gelukt om dit seizoen alsnog een prijs te pakken. De titel.

    Wat ik dus bedoel is dat je moet investeren in je staf en trainers. Zij zorgen voor stabiliteit bij een club.

    .
    Vind ik leuk
    Cookee +8555
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:35
    Ja, rust is belangrijk, rust en visie, PSV kan zelf prima bekijken hoe goed Cocu bezig is.
    Maar bijkomend belangrijk punt is dat de spelersgroep het moet doen, we maken in dit land de rol vd trainer veel te groot, had Cocu een jaar eerder Lozano gehad dan was Feijenoord er niet zo makkelijk mee weggelopen.
    Maar ik zou Cocu niet bij de grootheden zetten, vraag me af of hij het tij kan keren als het ooit weer fout loopt.
    Vind ik leuk
    Nick_115 +70
    woensdag 16 mei 2018 om 08:38
    Cocu kan dit waarschijnlijk ook alleen bij een ploeg als PSV. Door zijn geschiedenis met de club en zijn staat van dienst in NL.

    Ik vraag mij af of hij dit ergens anders ook kan laten zien zonder clubgeschiedenis. (misschien Barcelona...).

    Vind ik leuk
    Cookee +8555
    woensdag 16 mei 2018 om 19:11
    Hij was een geweldige speler voor Barca, maar Philip lijkt me te slim om op zo'n hete stoel te gaan zitten... al zou ik het leuk vinden als hij mijn ongelijk aantoont door daar mega-succes te hebben. :)
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 15:08
    Opvolger cocu,kan cocu naar barcelona.
    Vind ik leuk
    Hansi H +77
    woensdag 16 mei 2018 om 01:24
    Ben blij dat Jezus voor PSV is.
    Ben jij dat die in de binnenstad van Eindhoven rondrijdt en over Jezus predikt?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:18
    Nee sorry,maar ik kan je alles uitleggen wat je over de heer wilt weten. Het ware woord niet die onzin die ze je in de kerk willen wijs maken.
    Vind ik leuk
    Hansi H +77
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:29
    Een van de weinigen met clubliefde!
    Vind ik leuk
    Cookee +8555
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:01
    Clubliefde voor Fortuna?
    Vind ik leuk
    Hansi H +77
    woensdag 16 mei 2018 om 01:23
    Nee, ik bedoel de clubliefde van Van Bommel voor PSV.

    Ja.. Fortuna zou ook kunnen.
    Maar dat wordt een moeilijke missie komend jaar voor Fortuna.
    Van Bommel stapt daar niet in.
    Vind ik leuk
    Cookee +8555
    woensdag 16 mei 2018 om 19:08
    Loopt een hoop voetbalkennis rond bij PSV, Bommel, Nistel, voor jonge spelers moet dat heerlijk zijn.
    Ajax heeft alleen een foto van Dennis Bergkamp, toch jammer dat het zo liep.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Brands en ik hebben nog een gesprek daarover, maar ik wil graag bij PSV blijven'