Guardiola werkte aan sensationele move: Klopt dat hij mij berichtjes stuurde

Guardiola werkte aan sensationele move: "Klopt dat hij mij berichtjes stuurde"

woensdag 16 mei 2018 om 20:26

Pep Guardiola heeft geprobeerd Andrés Iniesta naar Manchester City te halen. Dat onthult de 34-jarige middenvelder van FC Barcelona zelf in gesprek met Marca.

Iniesta maakte eind april bekend dat hij aan zijn laatste seizoen bezig is bij Barcelona. Aanstaande zondag neemt hij afscheid in Camp Nou, thuis tegen Real Sociedad. Meteen nadat Iniesta bekendmaakte te stoppen, nam Guardiola contact op met de vraag of hij misschien oren had naar een sensationele move naar Manchester City.

"Het klopt dat Pep mij berichtjes heeft gestuurd", vertelt Iniesta. "Maar alle geruchten over mijn toekomst hebben allemaal geen nut. Ik zal nooit tégen Barcelona spelen. Mijn tijd aan de top eindigt bij Barça. Nu zijn er twee scenario's: China en Japan. Ik zal de beste keuze maken. Hopelijk wordt mijn beslissing volgende week officieel."

Plaats een reactie

Koeroe +8010
woensdag 16 mei 2018 om 20:31
Zou voor Japan gaan. Veel interessanter land dat stink China
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:36
Zou leuk zijn ja! Ik zou zeggen ga lekker FC Tokyo in en geniet meteen van de stad
Vind ik leuk
power +4239
woensdag 16 mei 2018 om 20:52
Dat lijk mij beter, Japan is stuk leuker denk ik dan China, hij verdient alle respect
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:44
Mooi dat hij nooit TEGEN Barça wil spelen.
Getuigd respect tegen over zijn club
Vind ik leuk
Kevinho +419
woensdag 16 mei 2018 om 23:08
De grote steden in China zijn tegenwoordig moderner dan de Europese steden. Onwetend ben je.
Vind ik leuk
Koeroe +8010
woensdag 16 mei 2018 om 23:26
Onwetend? Ik ben in meerdere steden in China geweest zoals Guangzhou, Shanghai en Qingdao en ze kunnen wel moderner zijn, ze stinken ontzettend en er hangt waanzinnig veel smog. Doe mij dan maar Japan, stuk schoner allemaal.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:33
Wat zal hij gemist worden bij Barcelona zeg.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:34
Toch jammer dat zijn carrière aan de top nu voorbij is. Echt zo’n speler waar we van genoten. Net als Zlatan. Eigenlijk trekken ze zich terug, als een stervende olifant.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:57
Hij zou er goed passen
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:01
Nu maar hopen dat hij 212 jaar wordt om zijn geld voor sowieso de helft op te maken....
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:03
Deze man is echt een baas!! Ik zie em al zitten over een paar jaar, als trainer van barca op de bank.

Aan hem zie je dat clubliefde weldegelijk bestaat. Andres bedankt voor je geweldige momenten in het voetbal. Helaas zal ik je nooit vergeten, je verneukte mijn wkcupdromen met die goal in de extra tijd.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:31
Dan zou ik bij ajax of psv gaan spelen, speel je iig niet tegen barca
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
woensdag 16 mei 2018 om 22:30
Daarom komt ie ook niet naar Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 14:48
Ik zeg naar Manchester gaan en een clausule in zijn contract dat mocht er geloot worden tegen Barça dat hij niet speelt
Vind ik leuk