NAC-publiek oogst lof: 20.000 man op tribune, in goede en slechte tijden

    NAC-publiek oogst lof: "20.000 man op tribune, in goede en slechte tijden"

    woensdag 16 mei 2018 om 21:33

    Mitchell van der Gaag had verschillende opties, maar besloot zijn trainersloopbaan te vervolgen bij NAC Breda. Hij verlaat Excelsior na twee succesvolle seizoenen. Voor de camera's van FOX Sports licht hij toe waarom zijn keuze juist op deze club is gevallen, terwijl hij aanvankelijk op weg leek naar het buitenland.

    De uitmuntende sfeer in het Rat Verlegh Stadion woog serieus mee in de beslissing van Van der Gaag. "Als ik kijk naar een aantal factoren, is het 'Avondje NAC' duidelijk bekend. Als je kijkt naar de thuiswedstrijden met 20.000 man op de tribunes, in goede en slechte tijden, de emotie die daarbij past, supporters die in grote getale meereizen naar uitwedstrijden... Dat is één aspect."

    "Het andere aspect is dat ik, sinds ik trainer ben, heb geleerd dat je het samen moet doen. Je moet het met elkaar doen. Met Hans Smulders (technisch directeur, red.) heb ik al een keer samengewerkt bij FC Eindhoven, dat heeft zeker in de keuze meegespeeld." NAC Breda zal zijn derde Nederlandse werkgever zijn. Van der Gaag wordt in West-Brabant de opvolger van Stijn Vreven.

    Poll

    Is Van der Gaag een goede trainer voor NAC?

    (1791 stemmen)

    Plaats een reactie

    JDW1988 +2709
    woensdag 16 mei 2018 om 21:34
    Altijd gezellig in Breda!!
    Vind ik leuk
    PRICE +25993
    woensdag 16 mei 2018 om 22:01
    Volksclub
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:38
    Is altijd gezellig en andere clubs zijn altijd welkom behalve 1 maar daar zijn ze standaard stil die horen we toch niet haha
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 21:34
    Kiek dat zijn suporters kunnen ze in Arnhem niet zeggen.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15060
    woensdag 16 mei 2018 om 21:35
    Bij NEC wel. Daar zijn ze zo trouw aan hun club dat ze zelfs hun uiterste best doen om een plaats bij elke busrit te regelen
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3221
    woensdag 16 mei 2018 om 21:37
    Dat lege kuipje boter?
    Vind ik leuk
    Pec010 +1862
    woensdag 16 mei 2018 om 21:52
    Doe dat nou niet als NEC supporter, bij Vitesse zitten gewoon meer mensen als bij jullie.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 21:53
    Hwahaha zeg jij nou niks PECmen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 21:53]
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 16 mei 2018 om 22:02
    Bij NEC zat het halfvol bij de afgelopen play-offs wedstrijd. Bij Vitesse zitten er gemiddeld veel meer.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 22:03]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 22:04
    Is niet waar weet jij hoe veel er in de bosjes ziten!
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 16 mei 2018 om 22:06
    Oh, ze spelen gewoon verstoppertje.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:01
    Vorig jaar in de playoff-finale waren jullie anders ook niet echt aanwezig. Arnhemse taferelen daar...
    Vind ik leuk
    Maxidi +3704
    woensdag 16 mei 2018 om 21:37
    Leuke club man... Zet Breda in vuur en vlam. Succes
    Vind ik leuk
    patertje +830
    woensdag 16 mei 2018 om 21:37
    flinke vooruitgang vanderGaag voor vreven, NAC stoot door naar de suptop
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:41
    Laten we het hopen inderdaad; maar vooral realistisch blijven, dat lijkt me het meest verstandig
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3221
    woensdag 16 mei 2018 om 21:38
    Nac is een geweldige club. Al ga ik mijn Twente op zaterdag en zondag wel missen in de eredivisie...
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15060
    woensdag 16 mei 2018 om 21:40
    Ik weet niet wat meer wennen wordt. Twente niet in de Eredivisie zien, of wel in de Jupiler League.

    Hopelijk promoveren ze weer meteen want ik zie ze niet graag failliet gaan. Succes!
    Vind ik leuk
    Pec010 +1862
    woensdag 16 mei 2018 om 21:54
    Als Sparta er ook nog uitvliegt wordt het wel een extreem sterke Jupiler league volgend jaar. Twente, NEC, Roda en Sparta plus nog subtoppers als graafschap, Cambuur en Gae samen met de jong teams. Veel kandidaten voor de titel.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    woensdag 16 mei 2018 om 22:04
    Leerzaam seizoen voor de jonkies van Utrecht2.
    Vind ik leuk
    Schaar +1247
    woensdag 16 mei 2018 om 21:47
    Wist niet dat het zo'n bierdrinker was
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 21:53
    ik vind het best knap... 20.000 man.
    Er kunnen er maar 19.000 in.
    Vandaar misschien die tribunes vol scheuren?
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    woensdag 16 mei 2018 om 22:06
    Hij telt misschien de toeschouwers van de 1e en 2e helft bij elkaar op. ;-)
    Vind ik leuk
    Jafio +1568
    woensdag 16 mei 2018 om 22:26
    Nac gaat uitbreiden met een staantribune en twee nieuwe business units! Dan halen we de 20.000
    Vind ik leuk
    Eanske +3929
    donderdag 17 mei 2018 om 08:34
    En dan zit er dus elke week 25.000 man in het stadion?
    Vind ik leuk
    Hupfean +3615
    woensdag 16 mei 2018 om 22:17
    Mooi publiek daar in Breda, en ze horen ook in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 08:29
    Een betere trainer hadden ze in mijn ogen niet kunnen krijgen. Wat hij in Portugal heeft gepresteerd en in Nederland met Excelsior.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 08:36
    NAC is ini mini Feyenoord ! Complimenten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    NAC-publiek oogst lof: "20.000 man op tribune, in goede en slechte tijden"