'Brands krijgt 100 miljoen en fors salaris bij Everton; club hoopt op Raiola'

'Brands krijgt 100 miljoen en fors salaris bij Everton; club hoopt op Raiola'

donderdag 17 mei 2018 om 07:03

Marcel Brands krijgt komende zomer 100 miljoen euro waarmee hij nieuwe spelers kan kopen bij Everton. Als het nodig is, is eigenaar Farhad Mashiri bereid om nóg meer geld beschikbaar te stellen.

Dat meldt De Telegraaf, dat ook weet dat Brands een fors salaris kan verdienen bij Everton. Het doel van Everton is om aan te haken bij de eerste zes clubs van de Premier League. Daar is veel geld voor nodig, geld dat Brands ook krijgt.

In eerste instantie krijgt hij de beschikking over 100 miljoen euro, maar dat wordt mogelijk nog meer. Moshiri zou zomaar flink gesteund kunnen worden door de Russische miljardair Alisher Usmanov. Usmanov is momenteel nog aan Arsenal verbonden en wil van zijn aandelen af.

Moshiri en Usmanov hopen zaken te kunnen doen met zaakwaarnemer Mino Raiola, die de club aan grote spelers kan helpen. Raiola werkt al jaren samen met Brands en heeft een flinke vinger in de pap gehad bij de aanstelling van Brands bij Everton, schrijft De Telegraaf. "Het eerste contact is via Mino gekomen, maar voor de rest niet. Mino is een goede vriend van mij. Dat is hij al sinds mijn RKC-tijd", nuanceert Brands.

Dat Brands veel geld tot zijn beschikking krijgt, wil niet zeggen dat zijn taken makkelijker worden. "Hoe groter de bedragen, hoe groter de verantwoordelijkheid gaat voelen die daarmee samenhangt. Soms lijkt het alsof groot geld een beetje lui maakt, maar ik denk niet dat ik lui ben."

Brands gaat volgens De Telegraaf zo'n twee miljoen euro per jaar verdienen bij Everton. Dat is veel meer dan zijn voorganger Steve Walsh, die in dezelfde functie 1,2 miljoen per jaar verdiende. Everton maakte woensdag bekend dat Walsh vertrekt. Brands gaat in Engeland ruim de helft meer verdienen dan wat hij bij PSV verdient.

Plaats een reactie

donderdag 17 mei 2018 om 07:06
Hahaha, 100 miljoen en dan aan willen haken bij de top.
Liverpool is aan het aanhaken en tikken dat bijna neer voor 1 verdediger.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:15
Degradatievoetbal voor Everton.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:25
Qua budget zou je dat wel denken. Hier kun je 1 topper voor kopen, en die komt niet.
Zowel bij Liverpool als bij de Spurs zie je al jaren een geleidelijke opbouw waarbij al vele miljoenen zijn geïnvesteerd.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:32
Was ook maar een geintje, 100 miljoen is niks in Engeland.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:10
Brands is een tactisch brein.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:59
Brylle inderdaad geld maakt de manager
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:00
En daarom hebben ze Brands gehaald.
Die harkt topspelers binnen voor weinig.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:08
Brands is een meester in onderhandelen. Er worden ook spelers verkocht en dat geld mag ook weer uitgegeven worden. Die haalt zeker 6 spelers voor de basis. Arias is de eerste, goed en relatief goedkoop.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:21
En wat denk je van een type Guardado, Moreno, Zoet. Die kunnen het niveau wel aan denk ik.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:25
Zeker wel. Moreno speelt amper, die zal wel willen. Guardado zal niet zomaar te halen zijn, vind het ook geen speler voor Engeland. Zoet kan gemakkelijk mee!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:48
Zoet kan makkelijk mee op basis van wat? Dat is buiten de eredivisie een zeer matige keeper. Die gaat zich echt niet vanzelfsprekend redden in de PL.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:51
Zoet heeft veel punten gepakt dit seizoen, ik verwacht dat hij wel meekan bij Everton.
Vind ik leuk
kerel +1414
donderdag 17 mei 2018 om 09:33
Ik hoop dat brandsie niet met jou overlegd.. wat goed is bij psv zegt niks over het niveau van de spelers.. ik zou dan ook buiten de eredivisie kijken..
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:46
Brands heeft dagelijks contact met mij;)
Mijn eerste reactie was dat hij Arias mee kan nemen. Ik kijk echt Niet alleen naar PSV. Er zijn niet veel Nederlandse spelers die slagen in de PL, dus ja hij zal vooral in het buitenland moeten kijken.
Vind ik leuk
Donnygo +925
donderdag 17 mei 2018 om 18:30
Als er nu 1 positie is wat goed zit bij Everton is het de keeper wel met Pickford dus Zoet heeft daar niks te zoeken, andere clubs rond de 10e plaats PL zou hij wel mee kunnen. Al hou ik persoonlijk wel wat twijfels bij Zoet wie ben ik ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:11
Zoet kan absoluut een stap hoger,AZ Alkmaar 2
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:29
Opmerking van de dag heerlijk
Vind ik leuk
knapzak +1312
donderdag 17 mei 2018 om 09:24
jij hebt 2 jaar geleden zeker geen een wedstrijd van psv in de cl gekeken , zoet keepte toen geweldig
ik denk dat jij in de war bent met jullie eigen ballenvanger bisot , oh nee sorry dat is in en buiten de eredivisie een zwakke keeper
ik zeg niet dat zoet het gaat redden in de pl , maar dat ie buiten de eredivisie een matige keeper is , is ook weer onzin
al zou ik als ik brands was wel cillissen proberen te halen , al zal dat niet makkelijk zijn
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 09:26]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:42
Daar heb je het al, je hebt het over 2 jaar geleden... Iets van rendementen uit het verleden....
Vind ik leuk
knapzak +1312
vrijdag 18 mei 2018 om 09:07
hij heeft in ieder geval een veel hoger rendement als jouw club ooit heeft gehad ....
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 20:02
Wie was de eerste landskampioen sinds de invoering van het betaald voetbal? Precies. En er kan er maar een de eerste zijn....
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:02
AZAlkmaar2,
Champions League is toch ook buiten de ere-divisie
Vind ik leuk
B3v3r +318
donderdag 17 mei 2018 om 08:28
Guardado gaat dat niveau in de PL echt niet meer redden hoor, ook denk ik dat Zoet het fysieke in Engeland niet aankan. Vind Zoet niet heel sterk bij hoge ballen.
Vind ik leuk
Pec010 +1545
donderdag 17 mei 2018 om 08:29
Ik denk dat deze spelers Everton niet naar een hoger niveau zullen brengen. Voor de eredivisie hele slimme aankopen, nu moet hij in een andere categorie gaan vissen.
Vind ik leuk
Sanders +2990
donderdag 17 mei 2018 om 09:15
Je vergeet dat er ook al spelers bij everton lopen. Pickford is vorig seizoen pas gehaald voor in de goal en die heeft een heel sterk seizoen gehad. Volgens mij was hij speler van het jaar bij everton. Zoet zou rechtsstreeks naar de bank gaan.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:32
Klopt. Ik noemde ook maar een paar namen op.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:43
Even serieus: Arias een topspeler? Dat is pure middelmaat in Engeland. Daarmee ga je niet aanhaken bij de top in Engeland. Daar ga je degradatievoetbal mee spelen
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 08:48]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:44
Onzin, ik volg de PL op de voet en de meeste backs zijn echt niet bijzonder hoor. Als je je rol daar slim invult komt dat helemaal goed (mits de tactiek en instructies van de trainer goed zijn). Daar heb je geen speler van tientallen miljoenen voor nodig.. Arias is gewoon een goede back die heel goed is als verbindingstuk te fungeren tussen verdediging, middenveld en aanval.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:44
Hetzelfde geldt voor Moreno en Guardado. Die hebben al eerder gefaald bij Europese middenmoot
Voordat ze naar PSV gingen
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 08:48]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:48
Arias is zeker geen middelmaat. Goede mentaliteit en goede speler. We zullen het op het WK zien!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:13
Arias,goede speler,goede mentaliteit,gaat zeker slagen.
Vind ik leuk
davidben +3179
donderdag 17 mei 2018 om 14:50
Je bent goed op de hoogte. Seamus Coleman speelt RB bij Everton.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:47
Bij Liverpool is het niet geleidelijk hoor. Die hebben het laatste decennium zoveel geld over de balk geflikkerd aan miskopen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:41
Klopt helemaal, ik bedoel dat het niet in grote stappen ging. Ook bij Man City was er tijd nodig.
In de top komen van de PL kost bakken met geld. En er blijven nog meer.
Vind ik leuk
JCJWZ +12057
donderdag 17 mei 2018 om 08:34
Dat Brands een goede vriend van Raiola is zegt genoeg over de persoon Brands.
Vind ik leuk
Pilsje +156
donderdag 17 mei 2018 om 09:00
Dat ajax niet goed heeft gehandeld met nourii zegt genoeg over ajax.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:39
Inderdaad en dat maakte hem de beste TD van Nederland.

i.p.v. je maar te verschuilen achter het spelletje wat zaakwaarnemers op een legale manier spelen kan je er blijkbaar ook vrienden mee worden.

Ik zie graag een type Brands bij Ajax komen. Wanneer dit gebeurd zijn we binnen een jaar het Bayern van Nederland.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:07
Zal een verademing zijn voor die man. Werken met een normaal budget.
Vind ik leuk
Korm +28038
donderdag 17 mei 2018 om 07:52
PSV heeft voor nederlands begrippen ook gewoon een normale budget... waarom ook naar PSV sneren snap ik dan ook niet
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:10
Ach, gebeurd hier dagelijks. Turkse Nederlander is nog niet wakker, die trolt op alles van PSV!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:20
Niet alleen op psv.....
Vind ik leuk
Bossie020 +3229
donderdag 17 mei 2018 om 07:09
100 miljoen is wisselgeld in de moderne voetballerij op mondiaal niveau. Het is bij wijze van spreken de provisie voor Raiola.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:29
Bossie , misschien kees luyxc transfervrij overnemen ?!
Vind ik leuk
Jozef +30908
donderdag 17 mei 2018 om 08:04
Wat denk je?


Als ik zijn naam maar vaak laat vallen trapt er op een dag vanzelf iemand in?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:05
Wat bedoel je jozef
Vind ik leuk
Jozef +30908
donderdag 17 mei 2018 om 08:08
Volgens mij heb ik je dit meer zien zeggen. Eerlijk gezegd beschouw ik het als een leuk geprobeerde grap van je. Als je het meent: ik vind het niet zo'n goed idee...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:09
Haha jozef sorry inderdaad .. is jarenlange frustratie , wat heb ik me aan die kews luycx lopen irriteren zeg
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:24
Gewoon Kluivert kopen voor 100 miljoen en je haakt zo aan bij de top 4.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 07:26]
Vind ik leuk
Skkky50 +1031
donderdag 17 mei 2018 om 09:29
...in de League Two
Vind ik leuk
plein19 +1110
donderdag 17 mei 2018 om 07:27
Met 100 miljoen de top naderen is lachwekkend. Brands is goed met geen tovenaar.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 07:29]
Vind ik leuk
Jarinr10 +4533
donderdag 17 mei 2018 om 07:28
En weer extern geld,FIFA fair play,wat is dat? Kan je dat eten?
Vind ik leuk
Pec010 +1545
donderdag 17 mei 2018 om 08:32
100 miljoen zijn de tv rechten per jaar, daar is niks externs bij nodig. Ik vind het ook niet leuk maar elke Premier league club kan dit uitgeven.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4533
donderdag 17 mei 2018 om 08:36
Het artikel suggureert toch iets anders.
Vind ik leuk
Sanders +2990
donderdag 17 mei 2018 om 09:18
Ik denk ook niet dat iedere club dat bedrag alleen voor de transfermarkt gebruikt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:42
Wat maakt dat uit?

Zolang de boekhouding maar orde is toch?

Al dat gejank over Financial Fair Play. Deze clubs kunnen het blijkbaar uitgeven zonder er financiële problemen mee te krijgen.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4533
donderdag 17 mei 2018 om 10:42
Creatief boekhouden sponsor van 400 miljoen en klaar is kees.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:12
Een sponsor van 400 miljoen is niet creatief boekhouden maar eerder creatief inkomsten vergaren.
Vind ik leuk
mcmodd +18713
donderdag 17 mei 2018 om 07:48
Zo, bij Brands is nu ook het grote geld aangebroken, terwijl hij bij PSV toch ook bepaald niet hoefde te werken voor het sociaal minimum inkomen. Kan hij bij Everton slagen? ik denk alleen als hij een technische staf kan samenstellen waarop hij 100% vertrouwen kan. Voor Everton, toch al veel geplaagd door slechte resultaten, moet dit de ommekeer betekenen.
Vind ik leuk
Jozef +30908
donderdag 17 mei 2018 om 07:48
Raiola is dus een goede vriend van Brands.


Waarom verbaast me dat niet?
Vind ik leuk
Korm +28038
donderdag 17 mei 2018 om 07:53
nou vertel...
Vind ik leuk
Jozef +30908
donderdag 17 mei 2018 om 07:55
Nee.

Iedereen mag daar zelf eens op het gemakje over nadenken...
Vind ik leuk
Korm +28038
donderdag 17 mei 2018 om 07:57
onruststoker... ;)
Vind ik leuk
Jozef +30908
donderdag 17 mei 2018 om 07:59
Hahaha, nee hoor.

Dat zou ik pas zijn als ik neer schreef wat ik er precies van vind... ;-)
Vind ik leuk
J Kiprich +12211
donderdag 17 mei 2018 om 07:56
Dat zegt Brands. Waarom zou hij dat nou zeggen????
Vind ik leuk
Jozef +30908
donderdag 17 mei 2018 om 08:00
Allemaal vragen inderdaad.

Ik vind het meer een antwoord op veel vragen.....
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:56
Omdat het allebei een paar ratten zijn
Vind ik leuk
Adriaan +144
donderdag 17 mei 2018 om 08:09
Bassie zo heb ik je nog nooit horen praten nou nou
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:47
Correctie: omdat het allebei natuurtalenten zijn in wat ze doen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:39
Jozef Brands bespeelt ieder instrument zelfs die van Raiola ,werkte bij een bank in den Bosch en nu werkt hij bij de Raiola bank !!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:46
Verbaasd mij ook niks inderdaad.

Dit is ook de reden waarom ik Brands hoog heb zitten.

i.p.v. de zaakwaarnemers (welke legaal handelen en nu eenmaal bij het voetbal horen) als vijand te zien kun je ze ook de hand schudden. Zou dit gelijk de reden zijn waarom Brands van alle TD's veruit het best presteerde?
Vind ik leuk
Jozef +30908
donderdag 17 mei 2018 om 12:06
Wie weet. Overmars vs Brands 175 miljoen vs 0 en 4 kampioenschappen vs 3.... Bedoel je zoiets? Of gewoon huilen om een anders gedrag en zelf geen haar beter zijn?
Vind ik leuk
Rodajc +8071
donderdag 17 mei 2018 om 12:01
Je kunt hem maar beter te vriend houden in de voetbalwereld, levert een stuk meer op dan hem als vijand hebben.
Vind ik leuk
Korm +28038
donderdag 17 mei 2018 om 07:51
ik blijf het jammer vinden dat Brands PSV verlaat. Wel wens ik hem het beste toe!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:55
Ik lees hier dat 100 miljoen of meer je niet in de top 6 kan brengen, maar met een goed netwerk en 5-7 spelers van elk 15-20 miljoen kun je best ver komen.

Je moet alleen slim zijn en niet in die waanzin van vandaag de dag meegaan. Soort van wat spurs deed.

Alleen als je wil met Raiola in zee gaat ben je snel door je geld heen...
Vind ik leuk
Gustavo +2693
donderdag 17 mei 2018 om 07:57
100 miljoen is zakgeld in de PL. Hij zal dus vooral moet VERKOPEN om met een beetje budget de markt op te kunnen.
Vind ik leuk
Speedy +340
donderdag 17 mei 2018 om 07:58
"..club hoop op Raiola"????? zijn ze daar gek geworden? Wie hoopt er nu op Raiola
Vind ik leuk
Pec010 +1545
donderdag 17 mei 2018 om 08:34
Als je hem voor je wint kan hij helpen hele goede spelers naar je club te krijgen. Al de top spelers lopen met hem weg, het zal dus wel gewoon een aardige vent zijn ook die erg goed is in zijn werk.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:48
Een club met ambitie.
Vind ik leuk
Bizzy +14848
donderdag 17 mei 2018 om 08:00
Selectie van Everton moet opgeschoond worden. Loopt veel bagger rond. Met een dergelijke budget en een invloedrijke zaakwaarnemer als Raiola moet het mogelijk zijn om aan te haken bij de eerste 6 van de PL. The Spurs, United en Arsenal maken niet echt indruk op mij. City, Chelsea en Liverpool is een andere verhaal.

Zou verstandig zijn om Raiola tot huismakelaar te benoemen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 08:01]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:15
Raiola huismakelaar! Dan graaf je je eigen graf. Brands doet zaken met iedereen, dat heeft hij bij PSV bewezen. Hij is geen paniekaankoper, alleen met dit budget gaat hij niet aanhaken bij de eerste 6.
Vind ik leuk
Bizzy +14848
donderdag 17 mei 2018 om 08:35
Niks mis met een goede huismakelaar mits je de spelregels vooraf bepaald. Destijds was Lemic de huiamakelaar bij Psv. Oa verantwoordelijk voor de komst van Gomes, Alex, Farfan etc
Vind ik leuk
base +1097
donderdag 17 mei 2018 om 08:16
Spurs maken geen indruk op jou maar Chelsea wel?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:57
Wat je nu allemaal zegt is onzin. 100 miljoen koop je geen drol meer mee tegenwoordig. Een beetje speler met naam kost tegenwoordig al bijna 100 miljoen. De clubs waar jij over praat werken met een budget van rond de 500/600 miljoen. Dan ga je echt niet aanhaken hoor
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:05
Wat bedoel je ?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:41
Ajaks lekker weer geen prijs en hebben het paard van trojie binnengehaald met Ter Hag die snapt helemaal niks van de Ajaks cultuur lekker en dan een b klasse voetballer labyat halen die nog nooit is geslaagd bij een serieuze club
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:00
Dit betreft een Brands topic. Dus vraag mij af wat Ajax hiermee te maken heeft. Die middelmatige speler waar jij het nu over hebt, die heeft er wel voor gezorgd dat Utrecht nog een kansje heeft om Europa in te gaan.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:22
Ik hoop dat Brands niet spelers gaat halen wat bij psv op het lijstje stonden! Hoop dat daar duidelijke afspraken voor gemaakt zijn....
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:33
Leverd psv toch ook de nodige centen op en onderhandelen met Brands betekend gauw een paar miljoen extra want geld zat bij Everton
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:42
Mario_PSV ik ken Brands !!!!!
Vind ik leuk
Bobbi4 +16
donderdag 17 mei 2018 om 09:37
Hahaha, hij gaat Klaassen straks bij PSV in hun strot duwen....
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:31
Peanuts. Voor grote spelers is Everton sowieso niet aantrekkelijk en met de huidige markt gaat hij waarschijnlijk shoppen op de PSV-manier. Alleen is het Engels voetbal en dat is wel een behoorlijk ander niveau.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:40
Al 5 jaar geen enkele prijs in de gay arena hahahahhahahha dus geld maakt niet gelukkig 100 miljoen voor brands is nothing
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:20
Hahahahahahaha
Vind ik leuk
Sanders +2990
donderdag 17 mei 2018 om 09:21
100 miljoen is fantastic
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 08:51
Dus nu gaat Brands lekker shoppen bij Ajax. Kluivert en De ligt ophalen. Lekker man
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:04
Dat kan hij doen, maar dan is zijn potje ook gelijk leeg
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:02
Er staat in de eerste regel toch duidelijk dat hij nieuwe spelers kan kopen "bij Everton"....Begint hij zijn eigen clubje in Engeland met Everton spelers?!?
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 09:11
Wat is nu 100 miljoen......ivm MU en MC bijvoorbeeld......
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:18
100 miljoen?? Serieus.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:19
Tuurlijk bij PSV kreeg mino wel zn zin... en de kosten waren voor de supporters. Zijn spelers haalde waren bij lange na niet zo goed als hun salaris.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:39
M. Brands zal in ieder geval niet zo dom zijn om middelmatige voetballers als Jan Klaassen voor de hoofdprijs naar Everton te gaan halen. Dat M. Brands goed samenwerkt M. Raiola is zijn goed recht en niet eens zo'n verkeerde gedachte. Zowel Raiola als M. Brands beschikken over een prima netwerk om de juiste spelers te kunnen gaan aantrekken. Wellicht gaat M. Brands ook nog wat spelers van Everton verkopen, bijvoorbeeld Jan Klaassen voor de helft van aangekochte prijs, waardoor zijn aankoopbudget groter wordt dan die genoemde € 100 miljoen. Niemand achtte M. Brands in staat om Lozano naar PSV te halen, maar ook dat lukte hem.
Vind ik leuk
Den Daats +1757
donderdag 17 mei 2018 om 10:16
Mount kopen en stallen bij PSV!
Vind ik leuk
yuuup +8029
donderdag 17 mei 2018 om 11:08
Kreeg hij bij PSV meer dan een miljoen salaris?
Vind ik leuk
Donnygo +925
donderdag 17 mei 2018 om 11:36
Hoop alleen voor Everton dat hij niet Cocu mee gaat nemen want dan had Big Sam net zo goed aan kunnen blijven.

zie hem mogelijk wel Lozano op pikken bij PSV en of van Ginkel bij Chelsea .
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:23
Ik zie ook deze spelers bij Everton spelen. Van Ginkel zal wel niet veel kosten, maar Lozano zullen ze wel de hoofdprijs voor moeten betalen. En Cocu bij Everton, ik weet het niet, het zou zomaar eens een goede move zijn. Natuurlijk moet Everton wel beseffen dat ze volgend seizoen hun verwachtingen lager moeten inschatten. Europa League ticket zou een goede doelstelling zijn.
Vind ik leuk
Donnygo +925
donderdag 17 mei 2018 om 17:31
Lozano voor WK denk ik een 30-35 mil
Lozano na goed WK misschien wel 40-45mil.

Van Ginkel was geloof ik iets van 11mil maar dat betekend wel bijna of de helft van het budget dus dan blijft er weinig over voor de 'echte' top spelers.

Cocu denk ik echt niet dat die een optie zal zijn in Everton, zie hem meer voor een Newcastle of Leicester die toch ook wel met iets minder aanvallend voetbal genoegen zullen nemen net juist gezien dat die combinatie bij Everton niet werkt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:48
100 miljoen is niks in de pl,mag er nog wel 100 minimaal bij
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:20
Begrijp niet dat Mino vrienden heeft, alleen vijanden toch!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:21
Paar jaar geleden zou ik nog zeggen dat 100 miljoen erg veel is, maar op dit moment, voor een Premier Club team is dat natuurlijk weinig. Maar Everton heeft echt een goede deal gesloten door Brands te contracteren. Hij zal zeer waarschijnlijk een paar goede spelers uit zijn hoge hoed toveren. Of een klapper maken en 1 grote speler kopen met dat geld. Beetje off-topic, maar ik ben echt blij dat die Allardyce weg is. Hopelijk krijgt Klaassen weer een kans in de voorbereiding, want hij is nog altijd een hele goede speler voor Everton. Hopelijk krijg hij snel duidelijkheid.
Vind ik leuk
klick +367
donderdag 17 mei 2018 om 17:37
Ah dat verklaard zijn succes. Mino bepaald bij psv niet brands
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:58
Wat ik niet snap is. Wie word dan de opvolger van brands bij PSV Eindhoven. Daar praat niemand over ..en word zijn opvolger ook zo een type die zuid Amerikaanse spellers haalt uit zuid Amerika wat natuurlijk goed past bij PSV
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:20
voorlopig niemand...wordt in combinatie gedaan; de Jong (hoofdscout), Gerbarnds zelf, Cocu en Arnesen...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:18
Klopt bij PSV zat hij op 8 ton!! Succes Marcel
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 00:04
...ruim de helft meer verdienen....
Is dat 2x zoveel,
of is dat 1.5 keer zoveel?
Ik ga voor het laatste.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Brands krijgt 100 miljoen en fors salaris bij Everton; club hoopt op Raiola'