'Ik heb slecht nieuws: de komende drie jaar moeten jullie naar deze kop kijken'

    'Ik heb slecht nieuws: de komende drie jaar moeten jullie naar deze kop kijken'

    donderdag 17 mei 2018 om 10:08

    Tom Beugelsdijk blijft bij ADO Den Haag. Donderdag maakt de 27-jarige publiekslieveling zelf bekend dat hij zijn krabbel heeft gezet onder een nieuw, driejarig contract.

    Beugelsdijk beschikte over een aflopende verbintenis. "Beste supporters, ik heb helaas slecht nieuws", zegt hij met een knipoog in een filmpje op het Twitter-account van ADO. "De aankomende drie jaar krijgen jullie mij nog steeds te zien en moeten jullie naar deze kop kijken. Ik ben echt onwijs trots dat ik voor deze club mag spelen en superblij dat ik voor drie jaar mag bijtekenen."

    Beugelsdijk is al bijna twee decennia verbonden aan ADO. Hij meldde zich in 2000 in de jeugdopleiding van de club uit zijn geboortestad. Alleen in de seizoenen 2010/2011 en 2011/2012 (verhuurd aan FC Dordrecht) en het seizoen 2014/2015 (bij het Duitse club FSV Frankfurt) speelde de verdediger niet voor ADO. Dit seizoen kwam hij in 24 competitiewedstrijden in actie.

    Plaats een reactie

    donderdag 17 mei 2018 om 10:11
    Clubicoon geworden in de tussentijd. Geweldige gast.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:24
    eens! mooi om te zien
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 10:35
    Al Jaaaaaaren.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 10:11
    Mooi en nu knallen de komende jaren!
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 10:17
    Ik hoop dat jullie de lijn van dit jaar doortrekken. Het is jullie gegund.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 10:26
    Bedankt voor je sympathie!

    Zonder dat we iemand verkopen, kunnen we drie of vier nieuwe spelers halen. Dit is door de club uitgesproken en ze willen doorpakken nu. Ik heb er alle vertrouwen in dat ook volgend seizoen een goed team staat dat voor het linker rijtje speelt.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 10:29
    Dat is uitstekend nieuws voor jullie mooie club. Daar zal mijn zwager verheugd mee zijn.

    Dat doet alle onrust aan het begin van het seizoen teniet.

    Blijft Kishna nu bij Ado, of gaat hij terug naar Lazio? Zou een welkome versterking zijn.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 10:39
    Dus je gaat af en toe met je zwager mee een wedstrijdje ADO kijken? Kom je uit de regio Den Haag dan?



    ADO Den Haag heeft nog niet besloten of het verder gaat met Ricardo Kishna.

    De 23-jarige huurling van Lazio revalideert van de zware knieblessure die hij vorig jaar september opliep. 

    ,,Op dit moment kunnen we er nog niets over zeggen’’, aldus Jeffrey van As tegen het AD. ,,Volgens zijn contract moet hij zich op 1 juli weer in Rome melden. Hij is hard op weg om weer honderd procent fit te worden.’’

     



    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 10:39]
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 10:45
    Zie andere reactie elmagico!

    Denk wel dat Kishna een versterking zal zijn.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 11:02
    Ja zie het, toppie.
    Vind ik leuk
    allround +1566
    donderdag 17 mei 2018 om 12:17
    Enkele jaren geleden heeft de Italiaanse arts - die hem behandelde - verklaard, dat Khisna eigenlijk nooit meer zou mogen voetballen. Dus erg benieuwd wat hier uit gaat komen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 12:37
    Zou erg zonde zijn! Hoop dat ie volgend seizoen bij onze club nog een jaartje kan schitteren.
    Vind ik leuk
    allround +1566
    donderdag 17 mei 2018 om 16:48
    hoop ik ook en dat ADO snel op echt gras gaat voetballen. Zien we weer die lange slidings van onze gigant. ps. Mensen buiten de regio weten ook niet hoe sociaal en eerlijk is. terecht een wereldgozah
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 17:20
    Den Haag hoort ook op echt gras te spelen en alleen door die kut gemeente zitten we nu opgezadeld met die kut nepsprieten.

    Tommie bedoel je met wereldgozah? Dat is Tommie zeker!
    Vind ik leuk
    allround +1566
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:19
    Tuurlijk is onze wereldgozah, Tommie. Je zegt de gemeente, maar de grote boosdoener is die Rabin baldewsingh . Die heeft dat doorgedrukt, zo ook bij alle amateur clubs in Den Haag. Beste oplossing zou zijn; ADO echt gras en bij de amateur verenigingen alleen het eerste veld echt gras en de overige kunstgras. Dan kunnen ze altijd uitwijken naar andere velden en er kan altijd worden getraind.
    Vind ik leuk
    John M. +4466
    donderdag 17 mei 2018 om 15:17
    Hoe zit het eigenlijk, moest ADO Kishna doorbetalen tijdens diens blessuretijd of ging dat op kosten van Lazio, (eventueel een verzekering?)
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6430
    donderdag 17 mei 2018 om 10:11
    Deze gast is echt ee soort boegbeeld geworden haha

    Mooi voor Ado
    Vind ik leuk
    Aal +21352
    donderdag 17 mei 2018 om 10:11
    Prachtig voor deze gozer! Uithangbord voor de club!
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    donderdag 17 mei 2018 om 10:25
    Goeie kerel,altijd in voor geintje en staat altijd eerlijk de pers te woord.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 10:35
    Je omschrijft nu de gemiddelde Hagenees. Buiten de pers want die spreken we niet allemaal. ;-)
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    donderdag 17 mei 2018 om 11:28
    Nice midden noord :-)
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12918
    donderdag 17 mei 2018 om 10:11
    Goeie gozer die Beugelsdijk!
    Vind ik leuk
    justinhafc +2819
    donderdag 17 mei 2018 om 10:11
    Mooie vent en prima voetballer voor ADO. Mooi dat hij blijft
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +804
    donderdag 17 mei 2018 om 10:12
    Uitstekend nieuws, heeft zich geweldig ontwikkeld en wint veel duels en levert strijd, toppertje
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 10:19
    Vooral dat levert strijd en wint zijn duels. Maar kwa opbouw, bal behandeling is het gewoon heel erg matig. Daarbij maakt hij regelmatig zijn foutjes. Maar dat maakt niet uit zolang hij week in week uit dezelfde passie blijft tonen in jullie shirt. Mooi dat deze man nog lang te bewonderen is op de velden.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +804
    donderdag 17 mei 2018 om 10:27
    Daar hebben we andere spelers voor, zolang hij die ballen uit de lucht kop en die bal wegwerkt is t priem
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 10:32
    Ja dat klopt Thom, enkel komt hij wel eens in die positie dat het moet helaas en dat gaat hem niet te best af. Maargoed desondanks vind ik het een wereldvent. Blij voor jullie.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 11:27
    Zo zijn er in de Ereďivisie bar weinig centrale verdedigers die dat wel kunnen. Tommie is verdedigend ijzersterk en opbouwend gaat hem steeds beter af. Staat niet voor niets in het VI- elftal van het jaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 13:03
    Die kopt gewoon een betonwagen weg uit de 16 meter als dat moet.

    Als een spits met zijn been op ooghoogte zit dan steekt Beugelsdijk nog zijn kop ertussen om die bal weg te koppen.

    En als hij dan geraakt word staat hij gewoon op, bloedend als een rund en zegt hij RUSTAGHHHH!!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 13:16
    Er staat een beest achterin die geen duel uit de weg gaat. Daar kan menig verdediger nog een voorbeeld aannemen. Tommie beschikt over een winnaarsmentaliteit en deinst voor niets en niemand terug.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 13:28
    Ik vind het echt een briljante persoonlijkheid en een stevige verdediger die nergens voor aan de kant gaat.

    Je kan qua humor trouwens precies zien waar hij vandaan komt. :p
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 13:29
    Wereldgozer is het!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 10:33
    Daar heeft hij juist nou veel stappen mee gezet. Dan doel ik op de opbouw en dan is zijn traptechniek ook flink verbeterd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 10:33]
    Vind ik leuk
    allround +1566
    donderdag 17 mei 2018 om 12:20
    Hij zou veel beter tot zijn recht komen, wanneer Pinas naast hem gaat spelen. Hoeft Tommie alleen maar op zijn directe tegenstander te focussen. Aangezien Kanon ook geen rustige voetballer is en met kunst en vliegwerk de ballen naar voren jast, en daarbij nog steeds geen woord NLs spreekt, is Pinas de man.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:58
    Hij staat er ook om een spits af te stoppen niet voor de hakballetjes end maar hij heeft veel stappen gemaakt qua lange bal
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 10:13
    Mooie vent man, ze dragen hem op handen daar.
    Laatst wedstrijd tegen Heereveen meegeweest op Midden Noord, prachtig hoe over die vent wordt gesproken.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 10:29
    Laatste wedstrijd meegeweest op Midden-Noord?
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 10:39
    Ja klopt, heel stiekem hoor. Beetje sfeer proeven. Mijn zwager heeft seizoenskaart bij Ado ikzelf bij Feyenoord. Tegen PSV meegenomen naar de Kuip, om hem dat is te laten ervaren. En nu als tegenprestatie meegeweest naar Ado tegen Heereveen.

    En heb eerlijk waar genoten van de sfeer op de tribune. Leuk supporters home goed biertje. Jammer enkel dat het bier grotendeels op was de 2e helft.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 10:43
    Leuk man! Sfeer is zeker top op MN. Maar Heerenveen was toch niet de laatste thuiswedstrijd je bedoelt PSV neem ik aan?
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 10:48
    Ah joh ik lul man bedoelde vitesse thuis voor de play offs. Excuses.

    Ja sfeer was erg goed, voelde wel wat ongemakkelijk als Feijenoorder om daar te staan haha.

    Maar heb prima genoten, daarna feessie bij supportshome en toen schouder aan schouder naar huis.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 11:01
    Ok, tegen Vitesse dus, leuk! ik ben er niet bij geweest tegen Vitesse namelijk, zat in Turkije op vakantie.

    Je hoeft je niet ongemakkelijk te voelen zolang je niet overdrijft en gewoon normaal doet.

    Leuk om te horen dat het een mooie dag is geweest, alleen jammer van de uitslag.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 11:04
    Haha denk dat niet iedereen daar aan beide kanten zo over denkt. Blijft toch gevoelig als Feijenoorder tussen de fanatieke ooievaars, of als ooievaar tussen de fanatieke Feijenoord aanhang.

    Was prima dag, jammer enkel van de uitslag.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 11:17
    Ja tussen de fanatieke aanhang is niet zo slim, maar als je met een ADO supporter bent moet dat geen probleem opleveren, alhoewel je altijd van die dwaze figuren tussen hebt zitten die er wel een probleem van maken.

    Heb ook een buurjongen is een Feyenoorder, maar heeft sympathie voor ADO en gaat geregeld mee en niemand moet aan hem komen hoor en ze kennen hem nu ook en wordt gewoon gewaardeerd.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 11:22
    Zo is dat ook, er heerst tussen onze clubs ook wel een wederzijds respect.

    Zal vast nog wel een keer meegaan, hoop tegen Ajax erbij te zijn. Haha

    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 11:33
    Heb zelfs jaren in Rotterdam gewoon en de sympathie was er ook voor ADO en dat is wederzijds.

    Altijd leuk om tegen Ajax te spelen, maar de laatste 10 jaar zonder uitsupporters vind ik het minder leuk. Persoonlijk vind ik de wedstrijden tegen Feyenoord veel leuker en ook dw mooiste uitwedstrijd van het jaar. Een soort van Haagse invasie-;)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 11:34]
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 11:40
    Ja het is te hopen dat die maatregelen zowel voor Feijenoord, Ado alsmede Ajax eens komen te vervallen. Gaat natuurlijk helemaal nergens over dat dit allemaal zo lang moet duren en dat ze dit niet in goede banen kunnen leiden.

    Laatste 3 keer dat we nog mee mochten naar de Arena geweest met Feijenoord, heerlijk man, adrenaline vanaf het moment dat je die trein in stapt.

    Om met Feijenoord mee te gaan naar Ado uit is haast onmogelijk. Veel te veel mensen willen naar uitwedstrijden dat kaarten bemachtigen gewoon niet te doen is.

    Vol uitvak ADO in de Kuip is altijd genieten.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 11:40
    Ga je regelmatig naar uitwedstrijden?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 11:45
    Probeer ze vaak allemaal te gaan, maar vaak kom ik op een wedstrijd of 13/14 uit.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 11:47
    Mooi aantal man! Jammer de jullie de europese potjes mislopen volgens seizoen. Maargoed ook die tijd gaat weer komen voor jullie.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 10:31
    Ik kon er zelf niet bij zijn maar wat vond je van de sfeer?
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 10:41
    Ja klopt, heel stiekem hoor. Beetje sfeer proeven. Mijn zwager heeft seizoenskaart bij Ado ikzelf bij Feyenoord. Tegen PSV meegenomen naar de Kuip, om hem dat is te laten ervaren. En nu als tegenprestatie meegeweest naar Ado tegen Heereveen. 

    En heb eerlijk waar genoten van de sfeer op de tribune. Leuk supporters home goed biertje. Jammer enkel dat het bier grotendeels op was de 2e helft haha.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 10:46
    Goed om te horen gozah. Ja dat het bier op was gebeurd wel vaker daar. Dat is een puntje ;-)
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 10:51
    Ja was tegen Vitesse, MN was helemaal uitverkocht, bier ging als een malle. Lekker man haha.

    Maar die muntjes bij jullie zijn totaal niet logisch man, waarde muntje is 1.10 volgens mij. Grote bier is 4 muntjes. Moet je in 1 keer 16 muntjes afrekenen voor 4 bier haha.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 11:37
    Stelletsje ùitnemegs :D
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 11:41
    Haha is geen doen man, heel je zak vol met die kut munten haha. Tellen gaat ook zo moeizaam naar verloop van tijd.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 11:42
    Ja klopt, maar het gaat wel sneller dan met geld. Vroegâh was het dringen en douwen om aan de beurt te zijn. Dan ken je beter dit hebben hoe onhandig het ook is.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 11:44
    Ze zouden voor seizoenskaart houders de mogelijkheid moeten bieden geld op je kaart te zetten, maar zal wel flinke investering zijn.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 11:36
    Je verstoort het gesprek MN:D heb je gevraagd of je mag mengen in het gesprek..LOL
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 11:38
    Hahaha, :-p
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 11:40
    HEHEHE
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:59
    Op ze rug Haha
    Vind ik leuk
    remakil +4898
    donderdag 17 mei 2018 om 10:14
    Speltip 16, ken je plafond en weet wat je niveau is..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:15
    Echt een stripfiguur! Cultheld, boegbeeld! Mag ADO trots op zijn!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:18
    dat was bij jullie jelle ter rouwelaar ,nu kan je geen shirt meer kopen met al die gehuurde spelers
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:22
    ik heb gewoon een beltona-shirt met peter remie op m'n rug hoor!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:45
    of nr 99 vreemden legioen
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:50
    Gelukkig hoef jij je daar niet druk om te maken, toch? Genoeg aan je eigen clubje.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 11:17
    valt wel mee hoor met me eigen clubje ,mooi feestje gehad dit jaar
    Vind ik leuk
    satesaus +502
    donderdag 17 mei 2018 om 10:17
    Topvent! Helaas kwalitatief niet in staat om in de top 3 te spelen, maar wel uit het goede hout gesneden!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 10:30
    Wel om spitsen uit de top 3 uit te schakelen. Prima, laat maar bij ons en die gaat toch niet meer weg!
    Vind ik leuk
    Maan88 +2907
    donderdag 17 mei 2018 om 10:17
    Een van de mooiste mensen uit de eredivisie. Zou Rutjes ook niet naar Ado kunnen? Ik wil ze wel samen zien. 2 Topgozers
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 10:29
    Wat moet Rutjes doen bij ons, koffie brengen?
    Aardige gozah maar die komt echt niet mee met ons. Voor Roda al niet goed genoeg dus heeft bij ons niets te zoeken.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2907
    donderdag 17 mei 2018 om 10:53
    Mag de bank warmhouden geen probleem. Ik gun Ado ook sportief het beste. Ik wil ze alleen samen zien buurten.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 11:01
    Dan kan ik begrijpen Maan. Lex & Tom zijn ook geweldig samen.

    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 10:31
    Dat zou voor iedere supporter voor welke club dan ook een feestje zijn. Rutjes zou er goed passen. Nieuw item voor Ado tv, op de bank met Tommy, Lex en Nathan. Ik zou spontaan gaan kijken.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8666
    donderdag 17 mei 2018 om 10:18
    Held!!! Cultheld!!!! Ik houd ervan
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 10:26
    Goed nieuws!!!

    Die gaat nooit meer weg, toppah!




    Of topic: (Boodschap van Edu Duplan)

    https://www.clubachterdeduinen.nl/nieuws/bedankvideo_van_duplan_beste_hagenezen
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 12:28
    Mooie woorden van deze held!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 12:54
    Zeker maat!

    Hij blijft voor ons een Franse Hagenees.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:28
    Nu nog in Oranje ;)

    Maar vind hem een coole speler. Mooie clubman.
    Goed voorbeeld voor vele van Den Haag, lekker doorgaan!
    Vind ik leuk
    Deck010 +3688
    donderdag 17 mei 2018 om 10:34
    RUSTAAAAAAAAAAGH....
    Geweldig voor ADO dit.
    Samen met Lex echte Hagenezen die de club vertegenwoordigen.
    Eigenlijk moet elke zichzelf respecterende club minimaal 1 of 2 jongens van de stad in zijn elftal hebben.
    Nou Hoor ik iedereen al denken......maar als je wilt meedoen om de prijzen.
    Klopt helemaal maar dit is meer dagdromen over het verleden.
    Gefeliciteerd Tommie en ADO !!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 12:31
    ADO heeft meer Hagenezen in het team spelen. Zoals het hoort spelers uit de regio die wel binding hebben met de club.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:37
    Mooi man, echte Hagenees.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26783
    donderdag 17 mei 2018 om 10:39
    Cultfiguur en ado is zijn plafond.

    Succes meneer rustaaagh!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 12:32
    ADO groeit naar een hoger niveau en Tommie ook-;)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 11:25
    Ado zonder Beugelsdijk is net zoals een broodje ei zonder ui
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 11:41
    Nie te vrete dus, lekkâh man un braudje è met ùi!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:02
    Beugeltje is een echt Haags icoon. Samen met Immers de mannen met Haagse bluf. Blij dat hij er 3 seizoentjes bijplakt. Den Haag gaat volgend seizoen ecght niet zwakker worden.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 12:34
    Welkom Maurice! Ik ken je persoonlijk nog ook:D
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 12:56
    Ons kent ons hier :D.

    We groeien hier wel als Haags front. Steeds meer weten de weg te vinden. Kickuh man!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 13:19
    We groeien overal in maat-;)

    Inderdaad kickuh dat steeds meer Den Haag supporters reageren op VP.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 16:41
    is dat zo? En wie ben jij dan hahahaha?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 17:09
    Vertel ik je nog wel persoonlijk-:)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 12:55
    Welkom mede Hagenees!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 16:40
    kijk al tijdje mee op VP maar nooit moeite genomen een accountje te maken hier. Nou dacht ik laat ik is gek doen. Ben al vaak aan het kliederen op pa-pier hoor, schrijf columpie op norhtside van Ed Slier
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 16:48
    Gaaf man, op Northside. Onder de naam van nu schrijf je dat?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 17:13
    Heb je zijn colums nooit eerder gelezen dan op Northside.nl? M. Noort staat er vaak bij de colums.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 17:16
    Om eerlijk te zijn kijk ik er de laatste tijd niet vaak meer en als ik kijk let ik ook nooit op de namen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 17:23
    Ik kijk er ook bijna niet meer, maar vroeger kwam ik daar echt vaak. Met die kleine shoutbox ook, shoutbox heeft ie van de site gehaald zag ik.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 17:25
    Ja klopt, werd steeds minder en dat was ook een beetje het laatst dat ik er kwam.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    donderdag 17 mei 2018 om 17:33
    Na Lugdunum is nog een oefen-tegenstander van ADO Den Haag bekend geworden.

     

    Op dinsdag 17 juli neemt de ploeg van Fons Groenendijk het op tegen FC Dordrecht. ADO staat genoteerd als thuisploeg, maar waar het duel wordt gespeeld is nog onbekend.

    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:08
    Zal ongezouten columpie plaatsen Hiero.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:37
    Ik zeg doen-:)
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:01
    Uiteraard een verhaaltje met een knipoog.

    Voetbal, you love it or hate it. Voetbal is emotie, lekker kankeren op Theo of die lange die constant over die lage bal heen duikt. Lekker klagen over die heerlijke bak slootwater of dat lekker verse broodje die je met 10 bekers sap nog met moeite weggespoeld krijgt. Voetbal is net een vrouw, de ene zuigt zo lekker dat ze zelfs het bloed nog uit je tenen zuigt. De ander kan zuigen tot je een ons weegt maar van spanning valt altijd die tijd weinig te merken. Zo is voetbal, de ene keer zit je op t puntje van je stoel, de andere keer doet het pijn aan je ogen. Zo is het ook heerlijk om achteroverleunend in je stoel het leedvermaak uit andere delen van het voetballand te mogen aanschouwen. Er is een club die zich altijd het beste jongetje van de klas vindt. Eerlijk is eerlijk, een sterker geloof dan dat geloof heb ik nog nooit meegemaakt. En dan ook nog eens geen respect hebben voor de sterspeler die er een ander geloof op nahoudt. Ik kan enigszins nog wel begrijpen dat ze hem uitfluiten en schelden in dat beruchte vak. Zijn geloof in zijn kunnen uit hij namelijk niet in woorden maar in daden. De daden die hem natuurlijk wel brengen waar de supporters zo naar hunkeren, succes is ook niet voor iedereen weggelegd natuurlijk. Volgend seizoen mogen ze het weer proberen met de opvolger van hun sterspeler, zullen ze hem wel toejuichen? Of natuurlijk die veste in het Oosten van het land, van kampioen in 2010 naar spelen in de Juup in 2018, het kan verkeren in het voetbal. Uiteraard gun je het niemand, maar zal dat Jupiler biertje nou echt minder smaken dan Grolsch. En het is niet allemaal slecht daar, je speelt in ieder geval tegen Roda JC en NEC is ook gezellig voor ze in de Juup gebleven. En ze mogen toch nog steeds tegen de top 3 van dit seizoen spelen. Ok, ze zijn wat jonger dan normaal, ze spelen dan niet altijd in de samenstelling als de week ervoor, maar het zijn wel topclubs. De ritjes naar Amsterdam, Eindhoven, Alkmaar en Utrecht blijven dus toch in het programma. De kans dat ze dan wat meer wedstrijdjes winnen is natuurlijk een stuk groter volgend seizoen en toch lekker dat je weet dat je op vrijdag speelt en de rest van het weekend vrij bent om met je vriendin leuke dingen te gaan doen. Er valt genoeg te genieten in de Eredivisie, voetballen is dan niet altijd wat er gebeurd op het veld maar het entertainment gehalte is een stuk hoger dan in de andere landen. Zo werd de spelersbus in Amsterdam onthaalt door een groepje supporters die vonden dat de spelers niet zo goed waren als de supporters willen. Weer geen kampioen, weer niet de besten. In Den Haag was er niets gewonnen maar werd de spelersbus onthaalt op een manier dat de spelers het gevoel hadden dat ze wel iets goed hadden gedaan. En dan weten ze dat ze in Den Haag niet de besten zijn, ze geen kampioen worden, een plekje in de play-offs zorgt al voor vreugde. In Den Haag hebben ze geen waanideeën, nee ze vieren gewoon een feestje om een 7e plek. Clubliefde noemen ze dat, kunnen veel supporters nog wat van leren. Alleen in Breda werden de spelers op eenzelfde wijze door hun supporters ontvangen. Je zal toch in die bus zitten en er staat er eentje te roepen dat je uit moet stappen, dan kom je eruit en krijg je nog een duwtje richting de uitgang ook. Vreugde en verdriet, het ligt zo dicht bij elkaar. Dat is voetbal, emotie van de bovenste plank. Voetbal kan zo mooi zijn, een vader en zoon die samen op de tribune staan en kunnen juichen of balend naar huis gaan. Maar voetbal kan ook tot frustratie leiden waar supporters de spelers willen aanvallen en dan lekker gaan rollenbollen met een aantal stewards zoals in Deventer. Onvoorspelbaar maar het mooiste spelletje wat er is. Voetbal, you love it or hate it.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 10:02]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:17
    Mooi stuk Maurice! Leest lekker weg. Toppie.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:30
    Gaaf stuk Maurice, top gedaan gozah!!
    Vind ik leuk
    pro +201
    donderdag 17 mei 2018 om 14:35
    Rustigggg!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    donderdag 17 mei 2018 om 16:48
    *Rustaaaaagh.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18231
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:31
    Lees bovenstaand columpie van M.Noort.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:30
    Geweldig maat!

    Leest lekker weg ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:12
    mooi om te horen tom ik kijk met liefde nog 3jaar naar die kop van je .
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3777
    donderdag 17 mei 2018 om 21:30
    Mooie gast de Beugelsdijk, geen wereldspeler. Maar wel een prima verdediger en gevaarlijk bij standaardsituaties. Mooi dat ADO zulke spelers heeft, geeft zo’n club toch een Haagse smoel in plaats van een grijze muis club. Beugelsdijk kan bij ADO uitgroeien tot een cultfiguur. En na deze drie jaar zou hij wellicht passen in de lagere Engelse voetbal klasse. Ik denk dat hij dat wel zou waarderen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:07
    Beugel de sloper