'PSV kan gewilde verdediger verhuren, maar geeft voorkeur aan koopconstructie'

    'PSV kan gewilde verdediger verhuren, maar geeft voorkeur aan koopconstructie'

    donderdag 17 mei 2018 om 12:39

    NAC Breda denkt in de zoektocht naar een nieuwe verdediger aan Jordy de Wijs van PSV. Dat meldt Voetbal International. De Wijs (23) heeft meer opties.

    VI spreekt van een handvol clubs uit de Eredivisie die bij PSV hebben geïnformeerd naar de beschikbaarheid van De Wijs. NAC is in elk geval één van de kandidaten. Mitchell van der Gaag, de nieuwe trainer van de Bredase club, werkte het afgelopen anderhalf jaar al met De Wijs bij Excelsior.

    Daar komt bij dat technisch directeur Hans Smulders van NAC de laatste jaren vaak zaken doet met PSV. Rai Vloet, Menno Koch, Oliver Rommens en Nigel Bertrams kwamen allemaal over van de Eindhovense club. NAC wil De Wijs het liefst huren, terwijl PSV inzet op een koopconstructie.

    Het is geen geheim dat De Wijs mag vertrekken bij PSV. Hij groeide op bij De Herdgang, maar tot een échte doorbraak in de hoofdmacht kwam het vooralsnog niet. Bij NAC moet hij de opvolger van Pablo Mari worden. De Spaanse huurling, tevens aanvoerder, keert terug naar Manchester City.

    Poll

    Stelling: PSV moet ook meewerken als De Wijs alleen verhuurd kan worden

    (1202 stemmen)

    Plaats een reactie

    JoeyDR +47
    donderdag 17 mei 2018 om 12:44
    Heeft het toch niet slecht gedaan bij Excelsior? Leek mij wel iets voor Groningen ofzo..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:46
    Denk dat een subtopper hem ook niet misstaat deed het bij Exelsior best goed.
    Vind ik leuk
    1MJ +70
    donderdag 17 mei 2018 om 12:51
    Geen bijzondere verdediger. Heeft zo ook zijn foutjes
    Vind ik leuk
    WG +731
    donderdag 17 mei 2018 om 12:53
    De Wijs zou een prima versterking voor NAC zijn, hopelijk kunnen Vd Gaag & Smulders iets forceren, zonder dat NAC meteen de portomonee moet trekken.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:55
    NAC Breda verandert langzaam in PSV 2
    Vind ik leuk
    Guntherr +1240
    donderdag 17 mei 2018 om 13:32
    Huilen
    Vind ik leuk
    Breda83 +2149
    donderdag 17 mei 2018 om 12:57
    Proberen dmv zo'n zelfde deal als Koch en Vloet binnen te halen; € 100.000 betalen plus een groot deel van de toekomstige transfersom mocht je hem weten te verkopen.

    Daarbij, de Wijs zijn vriendin komt uit Breda en haar hele familie woont er nog. Zal ook mee helpen denk ik.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31444
    donderdag 17 mei 2018 om 13:00
    Doe hem gratis weg dan.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    donderdag 17 mei 2018 om 13:09
    Als ik die foto zie dan denken aan de feesten waar ik 15 tot 20 jaar geleden was.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 13:27
    ....PSV heeft dus bijna 3 elftallen in het betaald voetbal!
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +488
    donderdag 17 mei 2018 om 14:54
    Okee wat heeft deze jongen niet is lang ziet er fysiek sterk uit kan nog wel veel leren maar tocb wat mist hij dat hij niet mag blijven?!
    Vind ik leuk
    KOudman +384
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:26
    Huren heeft geen zin meer, dan loopt hij volgend jaar gratis de deur uit. Mocht Memisevic vertrekken zie ik hem graag komen als vervanger💚
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV kan gewilde verdediger verhuren, maar geeft voorkeur aan koopconstructie'