'PSV kan gewilde verdediger verhuren, maar geeft voorkeur aan koopconstructie'

    'PSV kan gewilde verdediger verhuren, maar geeft voorkeur aan koopconstructie'

    donderdag 17 mei 2018 om 12:39

    NAC Breda denkt in de zoektocht naar een nieuwe verdediger aan Jordy de Wijs van PSV. Dat meldt Voetbal International. De Wijs (23) heeft meer opties.

    VI spreekt van een handvol clubs uit de Eredivisie die bij PSV hebben geïnformeerd naar de beschikbaarheid van De Wijs. NAC is in elk geval één van de kandidaten. Mitchell van der Gaag, de nieuwe trainer van de Bredase club, werkte het afgelopen anderhalf jaar al met De Wijs bij Excelsior.

    Daar komt bij dat technisch directeur Hans Smulders van NAC de laatste jaren vaak zaken doet met PSV. Rai Vloet, Menno Koch, Oliver Rommens en Nigel Bertrams kwamen allemaal over van de Eindhovense club. NAC wil De Wijs het liefst huren, terwijl PSV inzet op een koopconstructie.

    Het is geen geheim dat De Wijs mag vertrekken bij PSV. Hij groeide op bij De Herdgang, maar tot een échte doorbraak in de hoofdmacht kwam het vooralsnog niet. Bij NAC moet hij de opvolger van Pablo Mari worden. De Spaanse huurling, tevens aanvoerder, keert terug naar Manchester City.

    Poll

    Stelling: PSV moet ook meewerken als De Wijs alleen verhuurd kan worden

    (1202 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 17 mei 2018 om 12:44
    Zeker weten een wijze beslissing. Met van der Gaag zal NAC het volgend jaar probably wel goed doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:47
    Denk dat van der gaag hem graag wil hebben. Hij wilden hem al dolgraag bij Excelsior hebben dus je hebt een punt.
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    donderdag 17 mei 2018 om 12:53
    Weer zeker voor €100.000 net als Koch en Vloet.
    Geen wonder dat NAC zaken wil doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 13:01
    En dat bleek nog te veel te zijn!
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2716
    donderdag 17 mei 2018 om 13:18
    Kenneth je kraamt weer onzin uit als ik weet niet wat. Deze spelers zijn stuk voor stuk 3e rangs, je mag blij zijn dat je er nog iets voor krijgt.
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:01
    Jij mag dat zeggen,want jou woorden zijn elke topic zwaar intelligent Lessi
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2716
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:07
    Gelukkig dat je toestemming geeft.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    donderdag 17 mei 2018 om 18:35
    Psv twee.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1349
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:51
    Dan mag excelsior zich ook wel gaan mengen in de strijd
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:44
    Aldus onze Wijs(neus).
    Wat eeb prachtige voetballer is hij. Een genot om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:46
    En dit meen je echt???
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:49
    Ja ben ik een keer serieus is het nog niet goed.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:54
    Tuurlijk wel gozer
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:48
    Je moest zeker zelf erg lachen toen je dit typte.

    EDIT: Onze Turkse Nederlander meende het dus echt... Die zag ik even niet aankomen!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 12:57]
    Vind ik leuk
    JoeyDR +48
    donderdag 17 mei 2018 om 12:44
    Heeft het toch niet slecht gedaan bij Excelsior? Leek mij wel iets voor Groningen ofzo..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:46
    Denk dat een subtopper hem ook niet misstaat deed het bij Exelsior best goed.
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    donderdag 17 mei 2018 om 12:55
    NAC wil subtopper worden.
    Vd Gaag werkt graag samen met de Wijs een goede kans dat die weer samen komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:58
    V.d. Gaag heeft hem al 2x bij Excelsior gehaald. Een 3e halen dat hij bij een andere club zit gaat dit ook weer gebeuren want PSV is hij gewoon te licht bevonden en hij heeft Obispo nu voor zich.
    Vind ik leuk
    1MJ +70
    donderdag 17 mei 2018 om 12:51
    Geen bijzondere verdediger. Heeft zo ook zijn foutjes
    Vind ik leuk
    WG +732
    donderdag 17 mei 2018 om 12:53
    De Wijs zou een prima versterking voor NAC zijn, hopelijk kunnen Vd Gaag & Smulders iets forceren, zonder dat NAC meteen de portomonee moet trekken.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:55
    NAC Breda verandert langzaam in PSV 2
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    donderdag 17 mei 2018 om 13:02
    PSV 2 parel van het zuiden,game wonder
    Vind ik leuk
    Breda83 +2069
    donderdag 17 mei 2018 om 13:54
    Het is ook nooit goed he. Hebben we parels rondlopen als Angelino, Garcia en Ambrose dan zijn we City D, hebben we eigen spelers die opgeleid zijn door PSV maar daar het niveau niet voor hebben (maar wel prima spelers voor het niveau van NAC op het moment) dan zijn we weer PSV 2.

    Overigens in de selectie nog steeds meer jeugdspelers zitten dan spelers die door een andere club zijn opgeleid.

    Trouwens, is ook een te iets makkelijk artikel van VP; Bertrams is wel opgeleid door PSV, maar is transfervrij overkomen van Willem 2. Rommens was transfervrij, komt uit de jeugd van PSV, Vloet is weliswaar overgenomen van PSV maar speelde vorig seizoen bij Eindhoven en Koch speelde vorig seizoen een half jaar bij Utrecht.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 13:57]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 14:08
    Rustig maat het was maar een grapje :)
    Vind ik leuk
    Breda83 +2069
    donderdag 17 mei 2018 om 14:43
    Kan het hebben...was mijn knipoog vergeten in mijn reactie
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 15:02
    Haha mooizo :)
    Vind ik leuk
    Guntherr +1015
    donderdag 17 mei 2018 om 13:32
    Huilen
    Vind ik leuk
    Breda83 +2069
    donderdag 17 mei 2018 om 12:57
    Proberen dmv zo'n zelfde deal als Koch en Vloet binnen te halen; € 100.000 betalen plus een groot deel van de toekomstige transfersom mocht je hem weten te verkopen.

    Daarbij, de Wijs zijn vriendin komt uit Breda en haar hele familie woont er nog. Zal ook mee helpen denk ik.
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    donderdag 17 mei 2018 om 13:03
    100.000€ in deze tijd das totaal niks meer.
    NAC vind t wel prima Breda83
    Vind ik leuk
    Breda83 +2069
    donderdag 17 mei 2018 om 13:06
    Wat ik zeg, PSV is akkoord gegaan met eenzelfde constructie voor zowel Koch als Vloet. Lijkt me sterk dat ze dat voor de Wijs ineens niet goed genoeg meer vinden.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 13:15
    Precies en aangezien Smulders tijdens een interview na de presentatie van van der Gaag aangaf dat ze het goed hebben gedaan afgelopen jaar en dat er een paar ton aan het spelersbudget kan worden toegevoegd, zie ik dit nog wel gebeuren ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 15:00
    Er zijn dagen dat ik ze niet verdien.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26783
    donderdag 17 mei 2018 om 13:00
    Doe hem gratis weg dan.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84821
    donderdag 17 mei 2018 om 13:09
    Als ik die foto zie dan denken aan de feesten waar ik 15 tot 20 jaar geleden was.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 13:27
    ....PSV heeft dus bijna 3 elftallen in het betaald voetbal!
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +388
    donderdag 17 mei 2018 om 14:54
    Okee wat heeft deze jongen niet is lang ziet er fysiek sterk uit kan nog wel veel leren maar tocb wat mist hij dat hij niet mag blijven?!
    Vind ik leuk
    KOudman +344
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:26
    Huren heeft geen zin meer, dan loopt hij volgend jaar gratis de deur uit. Mocht Memisevic vertrekken zie ik hem graag komen als vervanger💚
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV kan gewilde verdediger verhuren, maar geeft voorkeur aan koopconstructie'