Guardiola verlengt contract bij Manchester City en krijgt flinke salarisverhoging

Guardiola verlengt contract bij Manchester City en krijgt flinke salarisverhoging

donderdag 17 mei 2018 om 19:10

Pep Guardiola heeft zijn contract bij Manchester City verlengd. De Spaanse oefenmeester ligt nu tot 2021 vast bij The Citizens.

Het oude contract van Guardiola liep tot 2019 en daar komt nu twee jaar bij. Volgens Engelse media verdiende Guardiola voorheen vijftien miljoen pond per jaar (iets meer dan zeventien miljoen euro). Nu hij zijn contract heeft verlengd wordt dat bijna 25 miljoen euro per jaar. Daarmee is hij de bestbetaalde manager in de Premier League en in heel Europa.

"Ik ben zo blij en enthousiast", laat Guardiola weten op de clubsite van City. "Het is een plezier om hier te werken. Ik vind het leuk om iedere dag met de spelers te werken en we blijven ons best doen in de komende jaren. Je moet je goed voelen met de spelers, en ik voel me goed."

"Ik focus me op het verlangen van mijn spelers om een beter team te worden en dat is wat ik zal proberen. We hebben een jong elftal met een gemiddelde leeftijd van 23 jaar en we willen stappen blijven maken."

Plaats een reactie

Ale +3235
donderdag 17 mei 2018 om 19:12
Matig loontje.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:13
Voedselbonne!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:14]
Vind ik leuk
Hattrick +10277
donderdag 17 mei 2018 om 19:15
Leven op water en brood voorlopig voor Guardiola ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:15
Hwahaha :p
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:16
Weet je wat ik zou doen met dat geld :p
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:21
Snuiven? :-p
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:23
Nee nog een keer raden :p
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:26
Een maagverkleining?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:29
Kutje nemen?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:36
Een miljoen mee naar bed neemen 5 mooije vrouwen er bij en dan met ze alle! door het geld rollen, ja en, ook nog een paar lijntjes midden noord en :p
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:33
Heb ik niet nodig ;-)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:34
Een seizoenkaart van vv katvshond nemen?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:37
Nein
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:51
De wallen afkopen voor alleen jij
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:51]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:07
Ik heb ook mijn contract verlengt, kreeg een euro per uur extra, zoeen 10 euro per dag dus.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:12
Hwahaha *
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:18]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:15
50 uur per week, 50 euro pik, dus 200 in de 4 weken. Niet verkeerd:p
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:17
Dat klopt is niet verkeerd was in de war met me eigen ik werk 37,5 en heb 10 per dag meer hoera dus ook 200 euro in nde maand meer pffff
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:22
Zou pep ook 150% krijgen in het weekend? Anders is het vrij mager
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:18
En werk ook op zaterdag pfff pfff dat is wel lekker :-)))
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:21
Ik moet zaterdag ook werken man, tenminste ze vroegen het aan me. Lekker 150 %
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:23
Dat is wel lekker idd ik doet dat op zaterdag natuurlijk anders handje...... ;-)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:23
Hoe veel uur maak je
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:25
Op zaterdag 9 uurtjes denk ik. Dus dat is wel 150 euro denk :p
Kan het goed gebruiken met die 2 kindertjes van me hahahaha
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:27
Bij mij het zelfde kerel de tijd is niet normaal duur ik werk ook heel veel ook in de avond uren soms de mondjes moeten we voeden ik werk welis, 60 uur in de week soms is het wel vermoeiend maar voor de kinderen doen we alles toch :-)))
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:29
Ja ik ook maat, 50 a 60 uur in de week. Met zaterdag erbij eroverheen. Bijna 70 uur. Bizar eigenlijk
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:32
Is bizar maar we moeten als je een beetje leven wilt heben,
. Eigenlijk leven we in een moderne slavennij!
Het slaat helemaal nergens op hoeveel je moet weken om een beetje te kunnen leven.
Dankje.... Mark rutte!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:36
Idd, ze pakken alles van je af.
Het lijkt mij vrij normaal dat de moeder van je kinderen thuis is voor kids, maar daar is heel deze maatschappij niet meer voor gemaakt. Als je echt heel goed wilt leven moeten de vrouw en de man beide fulltime werken. Leuk om kinderen te maken dan zeg
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:40
Klopt idd je slaat me je eigen lul. De broodvanjeplank Af maar ja drm moeten wij ook er aan en als de vrouw gaat werken dan werk je voor de. Kinderopvang zo krom in Nederland denk dat is maar Asiel aan vraag kan ik de boeloplichten, en terug naar tuttifruttie land . :p
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:41]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:44
Zelfs een asielzoeker heeft het beter die krijgen zelfs geld om te shoppen. Straks lopen onze vrouwen naar asielzoekers :p
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:46
Dat nooit kerel!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:50
Haha was ook maar een grappie
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:50
Oké ;-)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:14
Ik heb ook loonsverhoging aangevraagd ook zucht pfff :p
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:22
Hij is zo blij,ja met zo'n salaris wie niet.
Nu als tegenprestatie de champions league ff winnen
Vind ik leuk
JDW1988 +2335
donderdag 17 mei 2018 om 19:13
Netjes!
Zou mooi zijn als City echt eens mee gaat doen op Europees vlak.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:13
Terecht! Guardiola leest het voetbal. Na mijn mening de beste trainer ter wereld. Onee... dat is Gertjan Verbeek al.....
Vind ik leuk
Koeroe +8010
donderdag 17 mei 2018 om 19:15
vet grappig
Vind ik leuk
kaazelien +1701
donderdag 17 mei 2018 om 19:18
Jij vergeet Brom
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:18
Gert Jan is goede tweede. Maar Jezus wat een salarissen zijn dit.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:18
Hans Kraaij jr. bedoel je
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:14
Peanuts!!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:17
hongerlijer
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:31
Van zo'n salaris zal ik ook wel blij en enthusiast worden.
Vind ik leuk
Godin1 +387
donderdag 17 mei 2018 om 19:33
Top trainer, maat dit gaat nergens meer over.
Vind ik leuk
Teo Smith +19304
donderdag 17 mei 2018 om 20:37
Afronden naar 30 joh.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:45
Hij moet dst gelul voor zich houden! Je moet je goed voelen met de groep en bla bla bla...
Toch even een salarisverhoging van 8 miljoen versterkt die uitspraak niet!
Vind hem steeds minder leuk. Heeft mooie dingen gedaan bij Barcelona, Munchen en nu City maar kan hij ook met mindere spelers iets bereiken?
Hij staat ook steeds vaker raar te doen langs de lijn wat hij bij Barcelona nooit deed. Jammer!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Guardiola verlengt contract bij Manchester City en krijgt flinke salarisverhoging