Kluivert stuurt aan op vertrek bij Ajax: Ik voel me onder druk gezet

    Kluivert stuurt aan op vertrek bij Ajax: "Ik voel me onder druk gezet"

    donderdag 17 mei 2018 om 19:19

    Justin Kluivert gaat zijn contract bij Ajax niet verlengen. Dat vertelt de negentienjarige buitenspeler in een uitgebreid interview met de Volkskrant.

    Edwin van der Sar zei bij Rondo dat zaakwaarnemer Mino Raiola Kluivert naar de uitgang van Ajax 'duwt'. "Maar Ajax wil dat ik mijn contract verleng, zodat ze meer kunnen vragen", zegt Kluivert. "Wat willen zij werkelijk? Mijn plan was om te blijven, maar er is veel gebeurd de laatste tijd. Het publiek denkt dat het alleen om geld gaat, terwijl iedereen weet dat ik het goed had. Ik zat helemaal niet te wachten op geld. Voetbal is belangrijk. Ik wil mezelf ontwikkelen."

    Kluivert heeft getwijfeld of hij zijn contract wel moest verlengen. Hij wordt door de buitenwacht gezien als geldwolf, maar dat is hij naar eigen zeggen niet. Tijdens de onderhandelingen kreeg de aanvaller geen prettig gevoel. "Er is me min of meer gezegd dat ik moest bijtekenen. Anders moest ik weg. Dan ga je nadenken. Ik heb kort met Marc Overmars (directeur spelersbeleid, red.) gesproken."

    "Ik voel me onder druk gezet. Het belangrijkste voor Ajax is dat ik mijn contract verleng. Dan gaat het niet om het voetbal, maar om geld. Door alle speculaties is de emmer vol geraakt. En ik maak de keuze, niet mijn moeder of mijn vader. Mijn moeder staat achter elke keuze die ik maak."

    Plaats een reactie

    donderdag 17 mei 2018 om 19:20
    Ja joh, ligt niet aan geld. Hahaha, word tijd dat je oprot. Je ben geen schim van je vader, een echt Ajacied
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10813
    donderdag 17 mei 2018 om 19:25
    Laat hem maar snel vertrekken dat mannetje wordt een stoorzender. Maar eigenlijk heeft hij een punt Ajax wil Inderdaad verlengen om meer te kunnen vangen, daar wil zijn moeder ook in meedelen logisch toch.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:30
    Helemaal gelijk kerel. Eerst dacht ik nog lekker aan zijn contract houden en in zijn eentje laten trainen. Maar wat jij zegt, dan word het een stoorzender en nog kans dat hij op jeugdspelers gaat inpraten.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:02
    Hij doet wat hij wilt, zegt hij, wel raar dat dat precies is wat zijn moeder wil.
    Vind ik leuk
    Jozef +36983
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:32
    Justin is de buikspreekpop van Mino.

    Ik had wel wat meer eigen mening en karakter verwacht van hem. Jammer.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:31
    Nou ik denk eerlijk gezegd dat AJAX hem gewoon als basis speler zag de komende 2 jaar of zo, En dan idd wil door verkopen voor een mooi bedrag lijkt me een win win situatie voor beide. Hoe komt Kluivert nu binnen dan bij een nieuwe club hij heeft amper wat gepresteerd.Maar dat ie een stoorzender wordt ben ik het helemaal mee eens er is nu geen weg meer terug denk ik.
    Vind ik leuk
    Nuance +9052
    donderdag 17 mei 2018 om 20:46
    Maar dat verlengen is toch de normaalste zaak van de wereld. Kijk hoe Suarez het heeft gedaan, hoe Dirk Kuyt wegging bij Feyenoord naar Liverpool. Dit is waardeloos voor de supporters. Ik weet nog toen Leerdam en DeGuzman niet wilden bijtekenen. Dan word je pissig als supporter. Dat kutgeld verpest alles.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3038
    donderdag 17 mei 2018 om 19:34
    Die kun je beter kwijt dan rijk zijn!
    Vind ik leuk
    N-wijk +13
    donderdag 17 mei 2018 om 20:15
    Eigenlijk gewoon aan zijn contract houden en lekker seg laten rotten op de bank
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:17
    Geen schim van zijn vader?
    Vader Patrick bracht Ajax 2 (twee) miljoen op.

    Denk jij nu echt dat dit voor Justin niet te halen zou zijn?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:27
    En ook Patrick vertrok destijds omdat hij zijn contract bij Ajax niet wou verlengen. Familietrekje.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:40
    Erismaar1club kreeg er in de 50 likes voor. Het overgrote deel van die beursbengels heeft werkelijk geen idee van de geschiedenis van dat bedrijf toen het nog een voetbalclub was.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20770
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:17
    Toen waren "we" bijna failliet.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    donderdag 17 mei 2018 om 22:00
    Echte Ajacied die bij PSV heeft gevoetbald?
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 04:17
    Ja inderdaad, zijn vader, dat was een echte!! Die verlengde ook zijn contract niet om voor 2 euro en een mars te mogen vertrekken hoor!
    Vind ik leuk
    YcB +53
    donderdag 17 mei 2018 om 19:20
    Wat een geldwolf dat Ajax!
    Vind ik leuk
    Padason +946
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:39
    Nen jij dan ook een geldwolf?

    Er zijn 3 manieren vanwegen jij oud genoeg bent om te typen.
    1) Je werkt en verdient salaris, zit ook jaarlijks verhoging bij, die verhoging weiger jij dus.
    2)Jij bent student en krijgt geld van dr overheid
    3)Je bent werkloos en krijgt uitkering.

    Dus jij bent ook geldwolf omdat jij dus ook geld vangt?
    Vind ik leuk
    YcB +53
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:48
    Ik vraag me af of jij wel kán typen. Ik zie namelijk al 3 spelfouten in één oogopslag.
    1) Nen jij dan ook een geldwolf?
    2) Jij bent student en krijgt geld van dr overheid.
    3) Dus jij bent ook geldwolf omdat jij dus ook geld vangt (is geen goede zin.)

    En ik vind het ook vrij achterlijk dat jij een normale burger gaat vergelijken met een verwende profvoetballer die al in een rijke familie zit. En dus hoeft hij ook niet naar het financiële plaatje te kijken, maar alleen naar het sportieve.
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 04:19
    Rijke familie? Papa is failliet omdat hij graag gokte. Moeder heeft een failliete winkel..
    Vind ik leuk
    Padason +946
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:45
    Reageren dat ik spelfouten maak maar niet op mijn reactie inhoudelijk reageren toont aan dat ik je dus klem gelult heb.

    Over spelfouten gesproken in je eerste 2 zinnen 2 foutjes koekenbakker. En nu niet lullen dat je dat met opzet deed. Zal je ook.eens moeten proberen typen op je mobiel terwijl.je heen en weer slingerd op de pacific ocean. Daarnaaat zei jij wat een geldwolf dat (moet is zijn) ajax.

    Vraag mij daarnaast ook.af of je uberhaupt kunt lezen wat jezelf getypt hebt. Ik reageer dat ajax gewoon een zaak is,net als alle andere profclubs. Winst maken. Jij neemt toch ook geld in ontvamgst voor je investeringen?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 16:52]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:21
    dag Justin! we / ik hebben liever echte mannen i.p.v. van zo een tienertje die denkt dat hij er al is
    Vind ik leuk
    SimonSays +5952
    donderdag 17 mei 2018 om 19:33
    Dan kom je bij Ajax niet echt aan je trekken de laaste jaren.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    donderdag 17 mei 2018 om 20:03
    Met zo een profielfoto stromen de likes binnen. Of dat nou aanbevelenswaardig is......
    Vind ik leuk
    SimonSays +5952
    donderdag 17 mei 2018 om 20:18
    Ze heeft gewoon een gezond stel 'hersens'.
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 04:20
    2 stel hersens bedoel je
    Vind ik leuk
    Mari +8513
    donderdag 17 mei 2018 om 19:21
    Natuurlijk jongen. Ga nou maar gauw weg voor je je nest verder bevuilt.
    Het wachten is op de memoires van Riola.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:22
    Smoesjes hij was allang met een vertrek bezig. Lekker makkelijk de schud bij de club leggen .laf hoor. Ga maar gauw kleutertje.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:22
    Schuld
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:22
    Pinokkio leugenaar maar ja zullen ze daar wel leren.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3546
    donderdag 17 mei 2018 om 19:22
    Als ik Ajax was zou ik hem tot aan zijn eind van zijn contract wegrotten op de tribunes...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:52
    Dat zal ze leren toch?
    Ook erg aantrekkelijk voor nieuwe jeugdspelers een jaartje tribune.
    Geeft de club ook een lekkere warme uitstraling.
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 04:21
    Dan zit er tenminste iemand op de tribunes.. positief blijven :)
    Vind ik leuk
    Wazzupp +652
    donderdag 17 mei 2018 om 19:23
    Duidelijk, het is net of je Mino hoort praten. Weg ermee en snel! Doei..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27968
    donderdag 17 mei 2018 om 19:57
    Ja echt he?
    "Ze willen alleen verlengen voor het geld"
    "Ze wilden je verkopen aan Spurs, daar wil je toch helemaal niet naartoe?"
    Droevig dit. Jammer ook dat z'n vader niet even vraagt hoe het is om iemands handpop te zijn.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2709
    donderdag 17 mei 2018 om 19:57
    Precies dat !
    Volgens mij heeft ratola dit uit getyped en 2 dagen geoefend met Justin.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:25
    Rot dan maar op, judas.

    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:25
    Doei einde carrière haha
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16355
    donderdag 17 mei 2018 om 19:31
    Ik hoop het echt, zulke ventjes hebben we niet nodig!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:05
    En zeker ook niet bij het Nederlands elftal
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16355
    donderdag 17 mei 2018 om 20:13
    Eens!
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 04:22
    Nee hoor, die speelt over 3 jaar voor
    Psv Haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:25
    Ja dus einde carrière
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:45
    Een stap hogerop met wat vertraging bedoel je? Maar we gunnen je je afzeikmomentje hoor. We beseffen namelijk heel goed dat haat uit jaloezie een compliment is!
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:47
    Afzeik? Hahaha doei
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12707
    donderdag 17 mei 2018 om 19:26
    Tot ziens !
    Vind ik leuk
    Itsese +4605
    donderdag 17 mei 2018 om 19:26
    Prijzen winnen doet Ajax toch niet! Klaar voor een volgende stap!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16355
    donderdag 17 mei 2018 om 19:32
    #kansloosweer
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 04:23
    Idd, die regen is vervelend hè!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:59
    Nee he de record kampioen pakt geen prijzen... de rest is nog veel slechter dus. En al worden ze kampioen wil er nog geen hond naar kijken.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:26
    Z
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16355
    donderdag 17 mei 2018 om 20:14
    Gewoon een like omdat je nog op 0 stond!
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 04:25
    T




    Benieuwd of ik er ook een krijg
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16355
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:06
    Natuurlijk krijg jij die, ik ben in een gulle bui...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:27
    Justin het ga je goed!
    De ins & outs ken ik helemaal niet, neemt niet weg dat je gwn een naar ventje bent met maniertjes etc.
    Dat ik zo een snotaap nog verdedigde, bleh!
    Patrick heeft klaarblijkelijk niks van zijn ervaring aan je overgebracht.
    Succes en zie je wel bij Nac of iets dergelijks over 4/5 jaar.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:37]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:39
    Of hij heeft niet geluisterd....
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:58
    Patrick heeft het perfect overgebracht.
    Patrick wilde namelijk ook niet bijtekenen.

    Geheugen kapot?
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1564
    donderdag 17 mei 2018 om 19:27
    Geen echt ajax hart maar een €hart dus snel weg ermee en laat hem maar spijt krijgen van zn te vroege hebberige vertrek
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    donderdag 17 mei 2018 om 19:27
    Oprotten met die jankerd!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:27
    Aan zijn contract houden. En als hij niet bijtekent dan lekker een jaartje op de tribune.
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 04:26
    Zo is het, en dan gratis de deur uit, 20 miljoen wegflikkeren in 1 jaar! Das pas slim!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27968
    donderdag 17 mei 2018 om 19:27
    Hij is wel dommer dan ik dacht.
    Vind ik leuk
    wypy +465
    donderdag 17 mei 2018 om 20:08
    Veel dommer ga je ze niet tegenkomen idd.

    Vind ik leuk
    #Keizerout +27968
    donderdag 17 mei 2018 om 20:10
    Ik heb echt het gevoel dat Mino hem dit allemaal wijsmaakt. Alles wat hij noemt heeft precies de invalshoek die je zou kiezen als je iemand wilt overtuigen te vertrekken. Echt jammer.
    Vind ik leuk
    wypy +465
    donderdag 17 mei 2018 om 20:15
    Ja tuurlijk. Hij heeft precies de dingen gezegd die pizzaboy hem heeft ingefluisterd. Daardoor komt het nog dommer over.

    Natuurlijk wil Ajax zijn contract verlengen. Ze hebben hem opgeleid En willen graag wat aan hem verdienen. Man man
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:28
    En Maar het logo kussen.
    Kotsen als ik er aandenk
    Maar goed, lekker wegrotten op de bank en Ajax nog even casden.

    De tyfus!

    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:29]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21366
    vrijdag 18 mei 2018 om 01:39
    Hou je rustig Jantje, dit kneusje komt zichzelf wel tegen. Kan niet eens het verschil maken in de eredivisie, laat hem lekker wegrotten op een bank ergens. Maar nooit meer in dat mooie shirt aub
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6148
    donderdag 17 mei 2018 om 19:28
    Ik ken maar 1 Kluivert en die heet Patrick.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    donderdag 17 mei 2018 om 22:03
    Oh, die ook bij PSV heeft gevoetbald.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6148
    vrijdag 18 mei 2018 om 03:15
    Jep, hoezo?
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 04:27
    En die niet wilde verlengen bij Ajax omdat hij weg wilde, die!?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:29
    Mischien dat jullie nu met Labyad twee te maken krijgen.
    Maar wie wil er nog luisteren naar deze kwal !
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    donderdag 17 mei 2018 om 19:29
    Jammer. Bedankt voor de goals en het ga je goed, hoop dat hij een mooi club vindt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:29]
    Vind ik leuk
    Laliga +2043
    donderdag 17 mei 2018 om 19:29
    Als het niet om geld gaat wat is het dan????
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    donderdag 17 mei 2018 om 20:17
    Speelminuten maakt hij al en het niveau is hij alles behalve ontgroeid. Kortom, gaat alleen maar om geld.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    donderdag 17 mei 2018 om 21:32
    Hij is bang dat een echte concurrent hem volgend jaar op de bank kan krijgen. Dit seizoen waren er weinig fit die een bedreiging vormde voor zijn basisplaats dat kan volgend jaar weleens anders zijn. Die kiest eieren voor zijn geld via het hazenpad. Doodzonde van een kansrijke carrière, bij elk team waar hij zelf naartoe zal willen zou hij met hetgeen ie afgelopen seizoen heeft laten zien na een week of vier op de tribune belanden en er niet meer vanaf komen.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    donderdag 17 mei 2018 om 19:29
    Eindelijk is de waarheid boven tafel...
    Nu Overmars nog...
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    donderdag 17 mei 2018 om 20:17
    Welke waarheid?
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    donderdag 17 mei 2018 om 21:12
    Goeie vraag.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1164
    donderdag 17 mei 2018 om 19:29
    Haha Kluivertje je hebt gelijk hoor, wegwezen daar.
    Vind ik leuk
    Zilt +35
    donderdag 17 mei 2018 om 19:29
    Zoals ik al zei: jaartje op de tribune. En pas daarna lachend een schop onder zn reet. Geld zat.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9648
    donderdag 17 mei 2018 om 19:30
    Ach Kluiver, je bent geen onbekende in het voetballeventje, je weet dat je in het laatste contractjaar moet bijtekenen of moet vertrekken. Daar is Ajax duidelijk in geweest (Boilesen), en is ook hun goed recht. Zeker bij een jongen die net komt kijken.

    Dat je nu doet alsof je deze houding van Ajax niet aanziet komen is gewoon hypocriet, dom EN naïef.

    Los van het feit of je klaar bent voor een stap of niet (ik vind van niet), is deze reactie gewoon heel dom van je.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27968
    donderdag 17 mei 2018 om 19:34
    Mino kan het ongetwijfeld mooi vertellen.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3853
    donderdag 17 mei 2018 om 19:58
    Nou meneer of mevrouw Spiegel, je bent tot op heden de enige met een zinvolle reactie.

    Zoals jij het beschrijft is hoe het domweg werkt .. (ongeacht of het Ajax,of Feyenoord of pak hem beet ADO betreft) .. bijtekenen of kleingeld ervan maken.

    Maar het lange onderhandelen deed me dit al vermoeden .. Raiola denkt dat Overmars zo dom is om tot maart volgend jaar te onderhandelen, om hem vervolgens transfervrij de deur uit te laten wandelen.

    Nu maar hopen dat er een club voor hem komt, anders lekker op de tribune laten wegrotten een jaartje.

    Een jaar lang trappen lopen lijkt me ook wel leuk .. super voor bij een rondleiding van de toeristen !

    Oh, inmiddels lees ik hieronder dat meerdere mensen het begrijpen, aan iedereen mijn excuses.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:14]
    Vind ik leuk
    Spiegel +9648
    donderdag 17 mei 2018 om 20:09
    Haha kunnen die toeristen zeggen dat ze door de zoon van Patrick Kluivert zijn rondgeleid.

    Heel simpel: Zolang de hele wereld Justin nog steeds vooral ziet als zoon van Patrick, moet die jongen (of snotaap zoals Locadia hem noemde) gewoon een toontje lager zingen.

    Ongetwijfeld talentvol hoor, maar heeft nog alles te bewijzen.
    Vind ik leuk
    13 +13088
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:30
    Van Bronckhorst liet Vilhena toch spelen, ondanks dat hij weigerde bij te tekenen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:30
    Off Topic: Weet iemand waar ik Ned - Eng kan zien onder 17 ? Hoe werkt dat bij You Tube?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16355
    donderdag 17 mei 2018 om 19:34
    www.livetv.sx
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3546
    donderdag 17 mei 2018 om 19:39
    https://www.youtube.com/watch?v=CDcTCnibLQo
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:54
    Dank je jongens!
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6096
    donderdag 17 mei 2018 om 20:33
    Merci Bien :)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:30
    Strik erom heen oprotten
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1206
    donderdag 17 mei 2018 om 19:31
    Groot gelijk heeft hij!!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:32
    Ongelooflijk, er moet écht iets anders spelen (buiten geld)....een normaal talent weet dat je op die leeftijd je gewoon bij Ajax verder kan ontwikkelen en op latere leeftijd alsnog je slag kan slaan......we zullen het nooit weten ben ik bang voor........jammer dat hij weggaat!
    Vind ik leuk
    Godin1 +951
    donderdag 17 mei 2018 om 19:32
    Bla bla bla, geld is het enige dat telt voor die snotaap die net komt kijken.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1269
    donderdag 17 mei 2018 om 19:33
    Dag carrière over een paar jaar de ster bij Ado. Het is omdat het je 20 miljoen kost. Anders een jaar laten wegrotten deze blaag net als Boilesen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4818
    donderdag 17 mei 2018 om 19:34
    En weer een speler die de bank mag warmhouden ergens. Maar hoe komt hij erbij dat hij gaat???? Heeft gewoon nog een jaar contract. Eigenlijk zou een club in zon geval gewoon de speler lekker een jaar op de tribune moeten zetten misschien dat ze t dan een keer leren, maar ja kapitaalvernietiging he..
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    donderdag 17 mei 2018 om 19:34
    Dit was drie weken geleden toch ook al zo.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9654
    donderdag 17 mei 2018 om 19:35
    Ajax wil dat haar talenten na 8 jaar investeren / opleiden ook prijzen gaan pakken om ze daarna "markt gedwongen" te moeten verkopen.
    Dat is een redelijke eis en kan voor speler en club, voor beide, erg winstgevend zijn.
    Als Justin een beetje Ajacied zou zijn dan begrijpt hij dat ; waarom Ajax die sportieve prijzen en later dat inkomen uit verkoop misgunnen ?
    Dat is het verschil tussen een zaakwaarnemer en een club, de zaakwaarnemer zal het clubbelang een zorg zijn, de club moet echter sportief presteren.
    De keuze van Kluivert is door Raiola bepaalt en Kluivert trap er in.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91400
    donderdag 17 mei 2018 om 19:37
    Regeren met een Kalashnikov.Wat een poppenkast van beide kampen. Anderzijds is het zijn goed recht te vertrekken. Verkopen en ajax vangt denk minimaal 15 miljoen. Onze talenten worden weggehaald en wij beuren alleen een opleiding vergoeding.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:40]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:38
    Alsof je Raiola hoort praten. Niet lang geleden stond hier een interview met Raiola, die EXACT hetzelfde bazelde als Kluivertje. Natuurlijk wilt Ajax geld zien voor je, ze hebben je gebracht tot waar je nu bent lulletje.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:41
    Ik had je reactie nog niet gezien, maar idd, ik denk ook dat hij dit op een briefje van raiola heeft gekregen en gisterenavond uit zijn hoofd moest leren.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:40
    Kijk, als dit waar is, snap ik kluivert volledig. Maar waarom zie ik het hoofd van raiola deze uitgekookte verklaring afleggen... Al moet ik zeggen dat ik ajax te rigoreus vind in haar ‘bijtekenen of wegwezen’ beleid. Dit kan spelers ook weg jagen en zeker als raiola aan tafel zit.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20770
    donderdag 17 mei 2018 om 21:13
    De regel is niets nieuws.
    Vind ik leuk
    John040 +2344
    donderdag 17 mei 2018 om 19:41
    Ja Ajax denk alleen maar aan geld niet de speler. Kijk dit gebeurd nu andersom bij PSV daar denken ze mee met de speler comform de afspraken (Guardado Moreno)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:44
    Misschien wilden ze dat met Kluivert ook. Maar een speler en ratiola die 40% van de transfersom eisen als hij betekent..... daar valt niet mee te praten.
    Vind ik leuk
    John040 +2344
    donderdag 17 mei 2018 om 20:15
    Nee bij Ajax telt de speler niet maar alleen de waarde van een speler. Leg me maar eens uit waarom moet hij zijn contract met 4 jaar verlengen als ze weten dat hij volgend jaar weg gaat en maar 200.000 meer krijgt terwijl Ajax 30 miljoen meer gaat vragen???Ik zou dan ook niet bijtekenen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:49
    David Molenaar,
    Valt wel mee toch? In het verleden is er wel een speler geweest die 15% van de recettes wilde hebben. Toen hij dat niet voor elkaar kreeg ging hij voor de aardsvijand spelen en maakte die ook nog eens kampioen.
    En raad eens....
    Ze gaan er een stadion naar vernoemen
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:53
    Betaalde ze toen ook al 50 miljoen?
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 04:34
    Nee, maar toen kostte een biertje ook nog geen 2,50..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:41
    Dat heeft die gladjanus van een manager gedaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:44
    Net als Boilesen weg laten rotten op de tribune of lkkr thuis in zn door Ajax betaalde appartement.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:26
    Lekker warme club he David.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:54
    Zeker, maar niet voor negatieve spelers die alles in hun voordeel willen draaien. Moet je bij je eigen werkgever proberen, dan sta je op straat en probeer dan nog maar eens te solliciteren.... succes.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:03
    Hoezo moeite met solliciteren een club betaald dan nog gewoon 7 mijoen voor je hoor.
    Kijk maar naar Labyat-Ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:07
    Ik zeg PROBEER JIJ dat eens bii je werkgever. Leg je op een sollicitatiegesprek uit waarom je ontslagen bent..... Daarnaast heeft Labyad een prima seizoen gedraaid bij Utrecht, kunnen we van Kluivertje niet zeggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:14
    Ik kan mijn werkgever perfect uitleggen waarom ik niet zou willen bijtekenen bij mijn oude werkgever.
    Verder ben ik niet ontslagen ik loop uit mijn overeenkomst zoals duizenden anderen.
    Wil mijn oude baas mij ontslaan zullen ze mijn nog lopende contract moeten afkopen.

    Enne last but not least wanneer mijn nieuwe baas mij graag langer onder contract wil hebben sluiten we een langere overeenkomst af niet moeilijk toch? (wel tegen mijn voorwaarden natuurlijk)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:22
    Als jij je baas verteld dat je niet wilde verlengen omdat je een belachelijk salaris eisde en een aantal belachelijke andere eisen op tafel gooide, denk je dat je de baan krijgt.....
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:37
    Ja waarom niet?
    De eisen zijn voor mijn nieuwe baas mogelijk niet absurt.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13298
    donderdag 17 mei 2018 om 19:45
    Houdt die gozer aan ze contract, en lekker op de tribune zetten.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:47
    Nou daaag, Justin.... en niet meer het Ajax embleem kussen hoor, we weten nu dat je er niks van meent!! Wat een door Raiola ingefluisterd stukje tekst zeg!! Dat snotjong is echt van de ratten besnuffeld. Die denkt al dat hij weet hoe het werkt in de grote mensen wereld.....
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20770
    donderdag 17 mei 2018 om 19:48
    Kut kind. Je bent al maanden bezig met je contract. Als je had willen blijven en geld niet belangrijk is, had je al getekend. Blaag.
    Vind ik leuk
    Budazonen +378
    donderdag 17 mei 2018 om 19:48
    Nu het vroeg is nog. Snel verkopen en vervangers gaan zoeken. Niet weer wachten totdat het midden voorbereiding is.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:55
    Die vervangers zijn al lang en breed binnen, Bandé, Labyad, Johnson....
    Vind ik leuk
    Budazonen +378
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:33
    Vraag me af of dat voor de basis is of de breedte
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 00:00
    Labyad is voor de basis uiteraard
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +894
    donderdag 17 mei 2018 om 19:49
    Lekker een jaartje op de bank zetten. Ajax heeft het geld toch niet nodig!
    Vind ik leuk
    Hyena +28771
    donderdag 17 mei 2018 om 19:55
    De bank is nog te goed voor hem, lekker op de tribune stallen.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +894
    donderdag 17 mei 2018 om 20:00
    Nou als hij op de bank zit moet hij zich nog 2x omtrekken doet hij toch nog iets voor zijn dik salaris
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:04
    Opsluiten en op water en brood
    Vind ik leuk
    Champ1 +248
    donderdag 17 mei 2018 om 19:49
    Die wandeld straks gratis de deur uit niks geen miljoenen
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20770
    donderdag 17 mei 2018 om 19:59
    Boeie
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:56
    Net als Boilesen? En die miljoenen hebben wij niet nodig....
    Vind ik leuk
    De Gekste +306
    donderdag 17 mei 2018 om 19:52
    Ok doei ondankbaar sukkeltje!!
    Vind ik leuk
    alaaf +988
    donderdag 17 mei 2018 om 19:52
    Ut blijf een koude club die alleen geld belangrijk vindt
    Vind ik leuk
    navidos +111
    donderdag 17 mei 2018 om 19:53
    Tijdens de finale is Mourinho op hem afgestapt en even knuffel gegeven en nu denkt die dat die basis gaat beginnen daar. Erg zwak om je oude club zo ervan langs te geven. We weten allemaal dat dit door zijn zaakwernemer komt om zo de druk op ajax te voeren en een breuk te forceren. Dit wordt waarsch weer een gevalletje Mephis. En mijn club die denkt “laten we kluivert halen” want er zijn geen andere / betere spelers die we kunnen halen die nu de prioteit moeten hebben.
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    donderdag 17 mei 2018 om 19:54
    Stom jong, lult Raiola na... vergeet in zijn naïeviteit dat Ajax iets terug wil zien voor de jaren die ze hem gegeven hebben. Logisch dat ze veel geld willen vragen! Wij hebben hier geen 100 miljoen tv-geld voor een club en geen 25 miljoen van de shirtsponsor...

    Die snotneus denkt dat hij in zijn recht staat, maar laat hem lekker gaan. Liefst naar een super topclub, waar hij jaren de bank warm kan houden...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:06
    Vervelend he remakil (dat die jongen in zijn recht staat).
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    donderdag 17 mei 2018 om 22:18
    Ik vind het een ondankbare hond...
    Maar, dat is mijn objectieve mening. Ik heb als Utrechter niets met Ajax, maar er is zoals als “in je recht staan” en “goed fatsoen” hebben...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:28
    Zou ik een heel eind met je mee kunnen gaan wanneer het over een voetbalclub gaat. Het gaat over een beursgenoteerd bedrijf waarvan hoeft inkoop het criterium "moet er genoeg aan kunnen verdienen" hoog in het vaandel heeft staan.

    Met Labyat aankopen hebben ze (Ajax) moreel gezien geen recht meer om jongens die moeilijk doen over contractverlenging op de tribune te zetten.
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    donderdag 17 mei 2018 om 22:35
    Het totaal staat los van Labyad...

    Kluivert heeft jaren rondgelopen in de jeugd, er is veel geïnvesteerd in hem. Daarbij, clubs in NL moeten het vooral van transfers hebben. Verleng en spreek een limiet af... ga niet janken over het feit dat ze meer willen vangen, want dat is begrijpelijk. En dan zegt hij dat er teveel gebeurd is. Is hij die 10 jaar er voor ineens vergeten?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:46
    Het is gewoon een kopie Labyat!
    Het verschil is dat Labyat PSV een jaar langer aan het lijntje heeft gehouden. Verder lijkt het als 2 druppels water op elkaar.

    Ajax heeft met het inlijven van Labyat een signaal afgegeven dat er bij topploegen nog gewoon een vangnet is voor dit soort gevallen.
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:23
    Het is geen kopie Labyad... die situatie destijds bij PSV was heel anders. Als je iets zegt, moet je weten wat je zegt.

    Labyad had een optie in zijn contract voor een extra jaar. Die was echter niet rechtsgeldig, omdat hij dat contract voor zijn 18e had getekend. Daardoor was hij transfervrij... de controverse kwam omdat PSV beweerde dat die optie geldig was, terwijl het niet zo was. Dus het is een totale andere situatie..

    Kluivert mag in zijn recht staan, maar hij is helaas enkel bezig met geld en draait zijn carrière de nek om. Zijn moeder is geldbelust, begeeft zich in verkeerde kringen, is veroordeeld voor witwassen en is waarschijnlijk de genius in deze. Zij wilde Raiola, want dat brengt geld in de la...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:24
    In zn recht? Hij wilt de best betaalde Ajacied worden. Als hij Ajax nou kampioen had gemaakt.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:33
    Onzin, je kunt van kinderen niet verwachten dat ze kampioen worden in een volwassen competitie.
    En hem de best betaalde Ajacied maken deed ik ook niet als ik Ajax was. Dat slaat ook nergens op.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:35
    Dat zijn/waren zijn eisen om te verlengen.....
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:38
    Dan laat je hem toch gewoon uit zijn contract lopen.
    Ajax moet niet verlengen net zomin als kluivert.
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 04:39
    Triest maar waar! Tegengestelde belangen, maar contract is contract!
    Vind ik leuk
    Hyena +28771
    donderdag 17 mei 2018 om 19:54
    Opdonderen Justin, ondankbaar pestventje. Een hele grote muil heb je, maar verder heb je ons geen reet gebracht.

    Als vader zijnde zou ik dit verwaande mannetje heel de kamer door meppen en als Ajax zijnde zou ik hem lekker een jaar lang weg laten rotten op de tribune.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 17 mei 2018 om 20:03
    Komt door zijn moeder he die moet der criminele activiteiten in stand houden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:04]
    Vind ik leuk
    Hyena +28771
    donderdag 17 mei 2018 om 20:14
    Ik vind het geen reet meer aan zo, 0 clubliefde meer over in Amsterdam. Waar zijn jongens als Klaassen en Vertonghen die eerst kampioen wilden worden met Ajax?

    Alles draait om geld, en natuurlijk draagt het bedrijf dat Ajax tegenwoordig is daar wel aan bij. De eigen identiteit raakt steeds meer verloren en het is steeds meer een handelshuis voor spelers aan het worden.

    De betere jeugdspelers kunnen niet meer behouden worden, dit wordt dan vervolgens weer opgevangen door Zuid-Amerikanen of Afrikanen zonder enige affiniteit met de club. Zij vertrekken vervolgens na één of twee degelijke seizoenen weer naar een andere club waar meer geld te verdienen valt. Waarom is het in godsnaam met zoveel geld niet mogelijk om een fundament aan jeugdspelers langer te behouden en daaromheen te bouwen, in plaats van andersom?

    Denk bijvoorbeeld ook aan een Tete, een jongen van de club die door Ajax naar de uitgang werd geduwd, om die vervolgens weer te vervangen door een Kristensen en Orejuela..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 17 mei 2018 om 20:25
    Klopt helemaal. En tegenwoordig zijn het van die gehaaide zaakwaarnemers die je een basisplaats beloven bij een topclub om je vervolgens als handelswaar rond te brengen. Geen wonder dat Oranje zich niet plaatst als je zo vroeg weggaat.
    Vind ik leuk
    De Haan +266
    donderdag 17 mei 2018 om 23:47
    De ligt.. donnie.. jongens met een prima mentaliteit
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:08
    @ Hyena,

    Pappa heeft geen recht om hem door de kamer te meppen.
    Pappa deed namelijk precies hetzelfde en ook bij Ajax.
    Vind ik leuk
    BluRP +415
    donderdag 17 mei 2018 om 19:55
    Tuurlijk gaat het niet over geld. Het liefste was hij bij Ajax gebleven om vervolgens volgend jaar gratis de deur uit te lopen. En Mino vindt geld ook maar vies.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31495
    donderdag 17 mei 2018 om 19:57
    Klote kluivert berichten.

    Opzouten snotneus.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:58
    Ik ken nog een ene labyad die zo bij ons psv vertrok. Ging ook om sportieve verbetering. Misschien moet hij maar is met hem praten over te vroeg bij een club vertrekken waar je net 5 goede wedstrijden hebt gespeeld in een heel jaar. Nu is het kluivertje bij jullie, maar ik ben bang dat er nog meer van dit soort verwende nesten zullen komen in de toekomst.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1948
    donderdag 17 mei 2018 om 19:59
    Wat een geouweteringhoer van deze domme speeltuin voetballer. Lekker weg gaan dan. Je club probeert beleid te maken. Jij zet ze onderdruk samen met die zaakwaarnemer van je, het grootste gezwel van de voetbalwereld. Nou niet de boel gaan verdraaien. Ik gok inmiddels dat het Ajax publiek je ook wel zat is met die achterlijke spelletjes. Ik zou zeggen; optiefen gauw!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:01
    heeft echt een topseizoen gedraaid, kun je niets van zeggen. Week in week uit de pannen van het dak................
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:01
    Wat een gelul Justin gaat niet om geld haha ! Hij wil de best betaalde speler worden van AJAX terwijl die in mijn ogen toch echt wel wat meer mag presteren hoor. Goed ik zou zeggen verkopen en laat hem maar lekker banken bij zijn nieuwe club.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 17 mei 2018 om 20:02
    Tuurlijk zijn moeder staat achter elke keuze. Zolang zij maar haar geld krijgt. Patrick zei zelf al dat hij beter een jaar kon wachten. Wat kan die snotneus overdrijven zeg!! Net alsof hij al de grote ster is. Voor jou 10 anderen.
    Vind ik leuk
    Hyena +28771
    donderdag 17 mei 2018 om 20:05
    Jammer dat het pestventje niet meer op een massaal fluitconcert getrakteerd kan worden in de ArenA. Deze knuppel verdient het vele malen meer dan Ziyech.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 17 mei 2018 om 20:11
    Precies helemaal gelijk. Ik wordt misselijk van zulke talentjes die een na een paar pingelacties al aan Barcelona of United denken. Wees eens trots op het spelen bij je club en laat je niet beïnvloeden door papzakken van zaakwaarnemers of ouders. Zijn ego is zo groot als een geldpakhuis nu.
    Vind ik leuk
    BartBroos +242
    donderdag 17 mei 2018 om 20:04
    Ga dan pfff
    Vind ik leuk
    Stranger +4969
    donderdag 17 mei 2018 om 20:06
    Als ik alle reacties zo lees , is iedereen tevreden met zijn salaris vindt niemand het erg dat zijn collega's ( veel) meer verdienen en als ze ontslagen zouden moeten worden ziet iedereen af van hun onslag of transitievergoeding.

    Als ik Kluivert was zou ik zeggen tegen Ajax dikke doei ik dien mijn contract uit en ik ga dit jaar nergens heen.
    Of het moet zijn dat ik de helft van het transfergeld krijg.
    Zo niet heb je volgend jaar niets en ik nog een flink bedrag aan tekengeld;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:25
    Ja, zo kun je het ook formuleren. En eigen;ijk heb je best gelijk. Er is alleen een belangrijk verschil. Hij verdiend nu al gruwelijk veel. Ajax kijkt er zakelijk naar, en terecht. Als kluivert verlengd en volgende jaar de meeropbrengst van zijn transfer in eigen zakt steekt, heeft ajax ook niks. Heeft ajax tekengeld betaald en een fors hoger salaris. Als iedereen reeel is, moet er toch voor alle partijen winst te halen zijn....
    Vind ik leuk
    Stranger +4969
    donderdag 17 mei 2018 om 20:30
    Ik denk voor voetbal begrippen dat , dat dik verdienen wel meevalt. Voor ons ligt dat anders.
    Maar reeel is dus een raar woord in de voetbalwereld.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 18 mei 2018 om 05:23
    En jij denkt dat Kluivert dan nog in de picture staat na een jaar niks doen? Die trein komt langs maar blijft niet lang stilstaan.Volgend jaar lopen er weer een blik nieuwe talenten op de velden.
    Vind ik leuk
    Stranger +4969
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:32
    ik denk dat zo'n speler niet ineens uit beeld is. En zeker niet als er geen transfergeld meer betaald hoeft te worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:08
    gaat niet om geld zegt ze, maar om zijn ontwikkeling. hij wil notabene de duurste speler van ajax worden. Wat een gast, naïviteit ten top.
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    donderdag 17 mei 2018 om 20:11
    Dag knul, tot over een paar jaar...
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 17 mei 2018 om 20:12
    Bij Nac, Fortuna of Emmen. Misschien kan ie praten met Bouy die ook bij Raiola zit. ;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    donderdag 17 mei 2018 om 20:23
    Over een paar trommelt Mino Justin op om te roepen dat hij gen spijt had van zijn geflopte vroege vertrek wanneer Mino het volgende talent om zeep probeert te helpen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 17 mei 2018 om 20:27
    Inderdaad en Justin snapt echt niet dat je carrière over is. Kijk naar Bouy of Ebecillio of Peeters bij Almere, het grote talent bij Real of Malen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:21
    Waarom niet bij PSV stollie?
    Zijn voorbeeld Labyat zit nu toch ook bij Ajax?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:12
    Tottenham hoeft Kluivertje niet aan te halen. Marc is er niet op door gegaan.Dus zo stiekem is die Marc niet geweest. Kort contract, dan is het verlengen of pleitte. Ga man nu !!
    Vind ik leuk
    DEWEE +2306
    donderdag 17 mei 2018 om 20:13
    Onderdruk worden gezet?

    Het is niet meer dan logisch dat een club wil verlengen als je nog maar een een jarig contract hebt .

    En bij Ajax is het algemeen bekend dat je buiten de boot (kan) vallen als je dan niet bijtekent, ook meer dan logisch.
    Ajax laat die jongen lekker 1 jaar verdampen.

    Kluiver succes in het buitenland over een jaar en wat heb ik genoten van die 5 mooie momenten van jou dit jaar. Top prestatie!!! Je verdiend die stap....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:14]
    Vind ik leuk
    noci.li +2
    donderdag 17 mei 2018 om 20:16
    Raar toch dat Ajax wil verlengen
    Nee volgend jaar voor nop vertrekken dan rot nu maar op.
    En nu zeggen dat er teveel trainer wissels zijn volgens mij zijn jullie daar toch ook merendeels schuld aan
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    donderdag 17 mei 2018 om 20:16
    Hoor je straks nooit meer wat van
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:51
    Jawel hoor kijk maar naar Labyat. Je kunt altijd nog naar Ajax
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    donderdag 17 mei 2018 om 23:15
    Toch is wel jammer denk wel dat dat ventje aardig kan ballen maar met zo een instelling wordt moeilijk
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:19
    Ik snap de reactie van kluivert wel, alleen wijst hij de verkeerde schuldige aan. Door raiola zijn de verhoudingen op scherp gezet. Maar dat zullen beide heren anders zien. En helaas, weer gaat een talent te vroeg weg.....
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:23
    Wat een over het paard getild mannetje is die Kluivert.
    Hij denkt zeker dat Ajax op hem zit te wachten voor hem 10 anderen.
    Het gaat zeer zeker over geld en hij laat zijn oren hangen naar die rat van Raiola die wil dat zijn wil wet is.
    Hij moet niet denken dat hij die net komt kijken de speler gaat worden die het meest betaald gaat worden dat kan hij vergeten.
    Laat hij maar eens een heel seizoen presteren en dan is er over te praten over een verhoging van geld.
    Hij moet eens luisteren naar zijn vader die het beste met hem voor heeft .
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:53
    Ja Henny, zijn vader die ook niet wilde bijtekenen bij Ajax.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20770
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:26
    Zijn vader heeft wel aangegeven dat ie beter nog ff bij Ajax kan blijven.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:55
    Zegt hij gewoon om niet iedereen over zich heen te krijgen. Wat zijn ajax supporters toch ontzettend naieve meelopers.
    Vind ik leuk
    FACT +2365
    donderdag 17 mei 2018 om 20:28
    Laten we AUB!!!!! afspreken dat 't eerstvolgende bericht over Kluivertje is dattie EINDELIJK vertrokken is!!!!!!
    Vind ik leuk
    gesso +1
    donderdag 17 mei 2018 om 20:28
    Strikje er om heen, inpakken en wegwezen!
    Straks lol als dit op geld belust ventje, ergens in het 2e elftal gaat spelen.
    Zo geweldig us hij niet.
    Vaarwel en NIET tot ziens!
    Vind ik leuk
    cornelisse +193
    donderdag 17 mei 2018 om 20:30
    En terecht, speelde een weergaloos seizoen!
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1334
    donderdag 17 mei 2018 om 20:31
    Je hoort één op één Raiola door zijn teksten heen. Heeft zich helemaal gek laten maken door hem. En dan dat stuk over dat Ajax hem gezegd heeft dat hij moet bijtekenen of vertrekken. Meneer lijkt daar gepikeerd over. Hij weet toch dat dat al een aantal jaar de transfer policy is van Ajax? Niet bijtekenen is geen speeltijd. Had hij misschien even navraag moeten doen aan Boilesen. Ik hoop dat Ajax zich ook bij Kluivert daar aan houdt: verkassen of tribune bij de kampioen.. van de Jupiler League.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +356
    donderdag 17 mei 2018 om 20:37
    Dat salarisplafond dient alleen..... juist, Ajax.
    Ga lekker naar een andere club Justin waar ze je wel waarderen, ook financieel. Ik zou voor Frankrijk of Portugal gaan als ik jou was, dat is een mooie volgende stap. Succes
    Vind ik leuk
    pico323 +5560
    donderdag 17 mei 2018 om 20:38
    laat lopen wat een idioot die kluivert.
    Vind ik leuk
    Hammie +1189
    donderdag 17 mei 2018 om 20:38
    Hij heeft groot gelijk.... snel wegwezen uit die slangenkuil

    Geld geld geld.... jodenstreken..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:38
    Geld is niet belangrijk en wil mezelf ontwikkelen... dan moet je vooral weggaan op die leeftijd. Geen andere club geeft je de speeltijd wat je bij ajax gekregen hebt en zou krijgen volgend seizoen op die leeftijd.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:39
    Beter dat hij gaat. Met alle respect. Het is een goede speler maar nog niet van dat niveau dat we hem gaan missen.
    Vind ik leuk
    FACT +2365
    donderdag 17 mei 2018 om 20:40
    Beter, gaan!

    En nu weg met dat hoofd hier op Voetbalprimeur!
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1313
    donderdag 17 mei 2018 om 20:43
    Hij wilt niet verlengen, maar wilt hij wel nog een jaartje blijven?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:56
    Natuurlijk hij moet wel. Justin zijn contract loop nog een jaar.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6063
    donderdag 17 mei 2018 om 20:50
    Mio = einde carrière. Hoe dom kan je zijn!!
    Vind ik leuk
    Downvalley +245
    donderdag 17 mei 2018 om 20:50
    Pffff komt net kijken en meent nu al de hele wereld aan te kunnen.
    Het ga je goed je rekening zal wel goed gevuld zijn, maar op sportief gebied denk ik dat je het zelf verknald
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    donderdag 17 mei 2018 om 20:52
    Is het zoals jij zegt denk je??alsof het eerste gesprek zo ging. Geloof je dat?
    Vind ik leuk
    BS +1110
    donderdag 17 mei 2018 om 20:55
    Deze tuinkabouter denkt mee te kunnen komen in de grote competities, nou vergeet het maar, die wordt zo onderste boven gelopen. Wat een eigen dunk, ik als supporter zou denken, sodemieter alsjeblieft op.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2209
    donderdag 17 mei 2018 om 20:55
    Gewoon aan contract houden en gewoon lekker de tribune wsrm laten houden(met dank aan raiola)
    Vind ik leuk
    Boi +567
    donderdag 17 mei 2018 om 20:57
    De woorden die Kluivertje zegt... ik hoor Raiola praten en niet Justin... Napraten beter gezegd. En natuurlijk wordt je onder druk gezet, jochie, dat wordt je ook bij alle andere clubs als je contract afloopt. Zo werkt het. Maar ja daar kom je nog wel achter, ALS je naar een club gaat die je speelminuten geeft, omdat jij je wil 'ontwikkelen'...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:04
    Goh, wie had dat nou gedacht.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    donderdag 17 mei 2018 om 21:04
    Kluivert voelt zich onder druk gezet?
    Raiola die hem adviseerde met een patatje met
    Samen gezellig ergens aan de Jordaan
    Railola vertelde hem dat het beter is om te gaan
    Hij vertelt t nieuws aan de volkskrant
    Kluivert presteerde eigenlijk niet veel aan de linkerkant
    Hij vreest en heeft angst voor Labyad
    Hij moet als strijder de strijd aangaan als in Bagdad
    Door de komst van Labyad is hij van een basis niet zeker
    Fans moesten hem niet meer, hij dronk al uit een gifbeker
    Bij onderhandelingen kreeg hij geen goed gevoel.
    Een salarisplafond uithalen was zijn echte doel
    Door de geruchten had hij een volle emmer?
    Zijn haar vast zit goed, wordt toch nagelachen door een Haarlemmer
    Kluivert stuurde aan op vertrek
    Hij had eigenlijk toch al een grote bek..
    Het besef komt vroeg of laat wanneer hij zit aan de rand
    Dat hij bij top toch verzuipt in het buitenland
    Vind ik leuk
    Boi +567
    donderdag 17 mei 2018 om 21:46
    Ey yo, Gid010! Ik ben zelf een rapper, en jij kan echt lekker rijmen!! Misschien eens samen een track schrijven en opnemen??;-)
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    donderdag 17 mei 2018 om 22:08
    hahaha dank je wel, ik gooide hem gewoon voor de lol.. leuk dat je rapt. Heb je al nummer staan op Youtube?
    Vind ik leuk
    Boi +567
    donderdag 17 mei 2018 om 22:15
    Nah man, zit in een kutsituatie wat dat betreft. Heb autisme dus wordt streng begeleidt, terwijl ik vindt dat dat niet nodig is:)
    Vind ik leuk
    twentegoal +506
    donderdag 17 mei 2018 om 21:08
    wie zet deze omhooggevallen, overschatte tuinkabouter weer terug op aarde , wat een aanfluiting
    Vind ik leuk
    feldje74 +479
    donderdag 17 mei 2018 om 21:08
    Ga dan ook, kutkind!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:11
    Doei. Strik erom heen. Tot nooit meer.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 21:24]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:12
    Hij heeft gewoon gelijk de 020 manier is achterbaks tekenen of weg 😂😂
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    donderdag 17 mei 2018 om 21:40
    Wat is daar achterbaks aan? Achterbaks is stiekem, Ajax hanteert die regel vrij openlijk. Iedereen kent die. En lijkt me logisch. Je hebt, zeker in het geval Kluivert, jaren geïnvesteerd om hem dan gratis de deur uit te zien lopen. Lijkt me dus niet meer dan normaal dat Ajax aan hem wil verdienen. Achterbaks is het gedrag van Kluivert, die werkelijk alles aan die club te danken heeft. Maanden aan het lijntje houden, vervolgens niet bijtekenen en hun dan nog de schuld geven ook!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:43
    Tekenen of ze gaan je dwarsbomen nou das ook geen style!!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 22:43]
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:04
    Hou je bek achterlijke trol. Weer een Nederlands talent verpest door het grote geld. En wij maar niet snappen hoe het nl elftal het zo kut doet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:37
    Internet hooligan wat ben jij stoer gefrustreerde kneus
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:53
    Wacht maar tot ze bij jullie aan de talenten gaan trekken nu er een redelijke lichting a an komt. Wij zijn als club onze identiteit aan het verliezen omdat die zaakwaarnemers de hoofdjes op hol brengen. En geen enkel Nederlands talent is een echte versterking voor oranje. Dat begint me aardig zorgen te baren en te frustreren ja.
    Ma jullie hebben met malen ook zo'n fijne gast in huis kom je nog wel achter en dan vond je hetook niet leuk als mensen daarover gaan lopen stoken. Het voetbal gaan in ze algemeenheid naar de kloten door dat rotte geld en die zaakwaarnemers. Ma geniet nog maar ff van je Chucky die rent straks ook naar de eerste beste die met een zak geld komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 18:55
    Ach ja geld praat deze dagen
    Vind ik leuk
    MokumXXX +725
    donderdag 17 mei 2018 om 21:15
    En al die tijd het Ajaxlogo maar kussen! Judas kussen waren dat dus!
    Vind ik leuk
    1MJ +70
    donderdag 17 mei 2018 om 21:21
    Ik begrijp niet echt wat hij nou wil zeggen. Ajax is uit op geld omdat ze hem zo snel mogelijk willen bij tekenen, dus gaat het niet om het voetbal????? Weet hij wel wat hij zegt? Volgens mij snapt hij het zelf ook niet hoor. Ajax wil hem toch gewoon bijtekenen om hem te behouden en hem te laten voetballen. Wat een onzin allemaal zeg
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 21:22]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:29
    Beetje flauw! Zeg dat je gaat of zegt dat je blijft. Maat zeg niet: Ik zou blijven maar...
    Voelt een beetje als een schop geven
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    donderdag 17 mei 2018 om 21:30
    Mino heeft hem aardig bewerkt zo te zien
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:32
    Doeiiiiiii
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    donderdag 17 mei 2018 om 21:34
    Kluivert wil zich ontwikkelen. Bij AJAX staat hij in de basis.
    Hij is laat geïnformeerd. Kluivert informeren was de taak van zijn zaakwaarnemer.
    Kluivert is de spreekkoor van Raiola.

    Als Kluivert een echte vent is zegt hij gewoon dat dit om het geld gaan
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    donderdag 17 mei 2018 om 21:35
    Wat een zak zeg... Allereerst zijn de regels duidelijk, Ajax hanteert die al jaren: niet bijtekenen = vertrekken. Het lijkt me niet meer dan logisch dat Ajax serieus meeprofiteert van een speler waarin ze jarenlang geïnvesteerd hebben.
    En als hij zo graag had willen blijven, waarom dan niet gewoon meteen bijtekenen? Waarom wachten, wachten, wachten? De commotie heeft hij zelf veroorzaakt. Hoe goedkoop en smerig om daar de club de schuld van te geven
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:36
    Ajax heeft Kluivertje deze week toch met een perfect voorbeeld laten zien hoe het werkt.
    Labyat was bij PSV een indentiek geval. En speelt nu bij Ajax.
    Als je nadat je gecashed hebt in het buitenland en mislukt kun je gewoon weer naar een topclub in Nederland.

    Als pappa Kluivert welkom is bij PSV waarom Justin dat dan over een paar jaar niet zijn, desnoods als huurspeler.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    donderdag 17 mei 2018 om 21:44
    Gaat dus ook weg om Ten Hag, wil zich ontwikkelen, lukt niet met die man.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1487
    donderdag 17 mei 2018 om 21:45
    Tja. Zo kun je er ook tegenaan kijken maar ik hoor hier Raiola spreken. Bij elke club is het met nog maar 1 jarig contract graag verlengen of niet. En natuurlijk gaat er geld in het voetbal om.
    Maar meneer Kluivert vergeet gemakshalve maar even dat hij de hee Ajax opleiding heeft doorlopen op kosten van Ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:48
    Bij het eerste de beste bod wegdoen.wat denkt ie wel.ga maar lekker een stoel op de tribune warm houden.einse carriere voor hem
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 23:03
    Einde carriere?
    Net als voor Labyat?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:03
    Wat heeftbdeze jongen nu bereikt?helaam niets.hij is echt niet zo goed als hij denkt.als hij nu naar een groter club gaat start hij waarschijnlijk op de bank en daarna tribune en komt ie uiteindelijk bij een middenmoot eredivisie terecht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:17
    Zou zomaar kunnen. Alleen waarom bij de middenmoot ere-divisie. Labyat kan toch ook bij Ajax terecht. Waarom zou Kluivert dan nadat hij in het buitenland gecached heeft niet bij een Nederlandse topclub terecht kunnen?
    Pappa Kluivert heeft tenslotte ook bij PSV gespeeld.
    Gewoon dus en centjes en een vangnet voor een herstart.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:20
    Papa kluivert was toch wel iets beter dan kluivertje.vandaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:28
    Ja dat dan weer wel
    Vind ik leuk
    michelhx +3673
    donderdag 17 mei 2018 om 21:49
    Heeft 'ie wel een puntje natuurlijk!
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6142
    donderdag 17 mei 2018 om 21:55
    ajax neem dan je verlies en laat deze snotneus nog een jaartje bij O19 spelen.

    daarna mag hij transfervrij vertrekken
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 02:23
    Ja, Ajax is gek.
    Ze verkopen hem gewoon voor 10 miljoen.
    Vind ik leuk
    035 +5539
    donderdag 17 mei 2018 om 22:01
    Ik zie al meer dan 250 reacties. Heb ze niet allemaal gelezen.
    Jammer dat dit kind dit zo doet.
    Vind ik leuk
    13 +13088
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:56
    Velen liepen weg met Kluivertje. Ik heb vanaf het begin vraagtekens bij hem gehad.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:02
    Rot dan lekker op, gewoon liegen. Zeg dan gewoon eerlijk waar het om gaat. Het is graag of niet, en Justin is wel te vervangen hoor, hij is geen echte Kluivert.
    Vind ik leuk
    Horas +580
    donderdag 17 mei 2018 om 22:24
    Hij is juist een echte Kluivert.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 23:31
    Nee, de echte kan de top aan en deze snotaap gaat mislukken.
    Vind ik leuk
    Leukman +0
    donderdag 17 mei 2018 om 22:03
    ze willen meer geld vragen? zelf zeggen dat hij voor 160mil weg wil.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:04
    Deze jongen zal wel precies weten hoe se stront van Raiola smaakt, want hij zit wel heel diep in die Italiaanse reet.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1603
    donderdag 17 mei 2018 om 22:08
    Het volgende sujet dat waarschijnlijk een hoop gefluit kan rekenen..
    Vind ik leuk
    Hulsink +479
    donderdag 17 mei 2018 om 22:09
    Strikje erom met prijskaartje en weg wezen!
    Vind ik leuk
    Smash +3229
    donderdag 17 mei 2018 om 22:14
    Aldus de woorden van Raiola!
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    donderdag 17 mei 2018 om 22:14
    Kluivert snapt toch ook wel dat een soortgelijke speler aantrekken eenzelfde waarde vertegenwoordigt? Ajax moet veel geld vragen en kan niet anders dan eisen dat hij zijn contract verlengt.
    Vind ik leuk
    Smash +3229
    donderdag 17 mei 2018 om 22:16
    Eisen kan je nooit hè! Alleen in goed overleg.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    donderdag 17 mei 2018 om 22:44
    Ja, je kan hem gewoon buiten alle elftallen laten en zijn 1 jarige contract laten verpieteren, krijg je een Younes situatie.. ik denk dat kluivertje daar helemaal niet op zit te wachten.
    Vind ik leuk
    Smash +3229
    donderdag 17 mei 2018 om 22:59
    Ja dat kan, maar dan doe je aan kapitaalvernietiging en dat wil Marc Dagobert Overmars niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:16
    Wat weet jij nou van druk jongen. Je heb nog nooit een vinger opgetild. Bent 19 en verdiend 1 miljoen euro. En natuurlijk wil Ajax verlengen. Want wanneer ze jou verkopen kan er met dat geld een andere speler gehaald worden. Anders loop je gratis weg. En 20% willen hebben van de verkoopwaarde heeft zeker niet met geld te maken Justin. Ga lekker in Italia op de bank zitten. Doei
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 22:19]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:17
    Mooi joh. Scoort ie kust hij het logo. Want clubliefde. 2 maanden later is er natuurlijk niks van waar. Zit Ajax straks met honderden miljoenen maar totaal geen koers om op te varen.
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1019
    donderdag 17 mei 2018 om 22:17
    Oke, doei. Jammer dat je niemand in je omgeving hebt die jou even met beide beentjes op de grond zet
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    donderdag 17 mei 2018 om 22:19
    Werkelijk HELEMAAL NIKS gepresteerd bij Ajax. Teert op zijn vader’s naam inderdaad alles aan Ajax te danken wat een snotneus om Ajax nu te verwijten dat ze ‘m onder druk zetten dank je de koekoek.

    Ongeloofelijke jokkebrok (ik ga bijtekenen)

    Lekker reserve bank gaan warmhouden in Engeland.

    E I K E L tje

    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 22:24]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:23
    GELDWOLF..... Presteerd niks en dan zoveel eisen. Hoop dat zijn carriere in duigen valt
    Vind ik leuk
    Horas +580
    donderdag 17 mei 2018 om 22:23
    Die gaat zijn graaiende vader achterna. We zien 'm vast terug bij Shownieuws, als zijn derde scheiding een feit is.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5484
    donderdag 17 mei 2018 om 22:24
    Walgelijk lui die Kluivetjes..
    Vind ik leuk
    yuuup +9455
    donderdag 17 mei 2018 om 22:28
    1,5 miljoen salaris vragen en 40% van de eventuele transfersom, maar het gaat niet om geld.
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 05:14
    Ik zou hem het gunnen en dan voor een tientje verkopen,hier jongen, heb je vier euro, ga maar snel een ijsje kopen :)
    Vind ik leuk
    yuuup +9455
    vrijdag 18 mei 2018 om 05:59
    Haha inderdaad gewoon keihard terugpakken.
    Vind ik leuk
    rinirat +2454
    donderdag 17 mei 2018 om 22:29
    Het is net of ik raiola hoor praten.
    Die loopt als een rode draad door het verhaal.
    Alles is hem voorgekauwd.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:31
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wel geloof.. Die lange slungel daarentegen is echt een rat samen met overmars de boel manipuleren en liegen en bedriegen om meer geld aan die jongen te verdienen. Bijtekenen? Waarom zou die? Ik zou dan ook voor mijn eigen belang gaan. Justin, ik wens je 't allerbeste.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 22:33]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:34
    De reden dat Ajax wil verlengen is dat hij een jonge aanvaller is met veel potentie. En tuurlijk kunnen ze daar dan in de toekomst aan verdienen. En aangezien ze heel de jeugdopleiding in hem hebben geïnvesteerd is dat niet meer dan normaal. Dit is dus wel heel ondankbaar. Zo iemand verdiend niet om het Ajax shirt te dragen. Lekker opzouten!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:45
    Jij zit niet te wachten op GELD waarom teken je dan niet bij AJAX DIE JE HEEFT OPGELEID NATUURLIJK GA JE VOOR HET GELD IK HOOP DAT JE OP DE BANK KOM TE ZITTEN WAAR JE OOK NAAR TOE GAAT
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:53
    Hij zal wel eelt op zojn kont krijgen van het bankzitten .! Voorbeelden genoeg.!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 23:01
    Ja ligt er aan
    Wie is de geld wolf als hij volgend jaar een kruisband afscheurd
    Ajax of kluifert
    Je kunt beter een speler uit brasilie halen voor 10 miljoen en een miljoen loon
    Is veel goedkoper dan ijgen talent houden
    Pfffffffff
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    vrijdag 18 mei 2018 om 05:16
    1 like van mij, gewoon omdat het zo lekker leest..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 05:16]
    Vind ik leuk
    gustare +616
    donderdag 17 mei 2018 om 23:11
    En weer een die zichzelf geweldig vindt en te vroeg vertrekt. Ben benieuwd naar waar hij over 3 jaar speelt: Turkije of onderin de Bundesliga.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9415
    donderdag 17 mei 2018 om 23:14
    Ja tuurlijk die gast ziet ook wel in dat er bij ajax geen prijzen te winnen zijn. Heeft wel mooi een kampioenswedstrijd gespeld dit jaar
    Vind ik leuk
    Gerro +6476
    donderdag 17 mei 2018 om 23:22
    Hoop dat ze hem.die grote bek snel afleren en dat ie finaal flopt deze ondankbare puber.
    Vind ik leuk
    Renelas +196
    donderdag 17 mei 2018 om 23:29
    Nou, zo doet Kluivert net alsof Ajax hem onder druk zet, maar hij en Raiola weten als geen ander hoe de vork in de steel zit. Ik ben toch wel heel benieuwd hoeveel invloed die Raiola op Kluivert heeft. Ze zeggen dat ze zelf beslissen, maar er zijn maar weinig 18 jarige die dat echt zelfstandig kunnen of zelfs zouden moeten doen. Die ouders van Kluivert zouden hem stevige raad moeten geven zodat hij geen domme misstappen maakt. Ik hoop dat Kluivert echt weet wat hij doet, luistert naar mensen die niks van hem willen hebben... en z'n gevoel en verstand laat spreken.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 23:38
    Doei verwend jongetje
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 23:45
    Lekker opjutten met dat verwende tering ventje. .... in het buitenland slopen ze hem.
    10 goede wedstrijden en hijcdenkt dat hij Jezus is
    Vind ik leuk
    Pinda +79
    donderdag 17 mei 2018 om 23:53
    Strik eromheen en oprotten ondankbaar stuk stront. Lekker op de bank zitten bij een club en wegkwijnen. Lopen betere voetballers rond dan jij. 1 seizoen in het 1ste dan al praatjes net als de Ligt. Nooit meer je gezicht op de toekomst laten zien!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 23:53
    Spelers die niet willen: VERTREKKEN!!! Het is ook natuurlijk zo, ik zou het bijna vergeten: Als je net 19 jaar bent heeft de club Ajax alles aan jou te danken en heeft de club niets in jou geïnvesteerd in opleiding, kansen geven en dergelijke om een "ster" te worden. Natuurlijk ga je dan niet verlengen en ga je niet weg om bij een andere club veel meer te verdienen dan het armoedige salaris dat Ajax je biedt. Laat me niet lachen, jongeheer Kluivert, gezegend met veel talent, maar nog veel meer geldhonger. Ga snel weg beste jongeman, wees gelukkig met de rijkdom die je zult vergaren en ga daar beter mee om dan je vader. Probeer niet te verpieteren op de reservebank bij een grote club in het buitenland en laat Ajax nog een aardige vergoeding krijgen om het gemis te compenseren wegens het missen van de aanstaande beste voetballer ter wereld in het eerste elftal van Ajax. Probeer ook vooral niet gebukt te gaan onder het feit dat een groot deel van de Ajax-Supporters, die jou toegejuicht hebben in hun hele werkzame leven nog niet zoveel verdienen wat jij straks in minder 1 jaar gaat verdienen. Het gaat je goed beste jongen.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13668
    donderdag 17 mei 2018 om 23:59
    "De toneelspelers in onze samenleving profiteren van de welvaart, waardoor ze rustig worden, stil vallen, creatief dood raken."
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:04
    Een grote klootzak ben je en een geldwolf
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:21
    Daaaag!
    Vind ik leuk
    Marco S +4386
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:59
    Nou niet de hard de stad uitrijden hè als je gaat cashen elders.. zou een mooie tip van paps kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    vrijdag 18 mei 2018 om 01:05
    Tuurlijk Justin, natuurlijk wil een club geld aan.je verdienen. Dat is ook gewoon in je geinvesteerd. Mentaal zit het niet op een rijtje blijkt.maar weer. Tot over 3-5 jaar bij Emmen.
    Vind ik leuk
    KoiFreak +269
    vrijdag 18 mei 2018 om 01:19
    Ik wist niet dat oom dagobert een potje kan voetballen
    Vind ik leuk
    0260165 +657
    vrijdag 18 mei 2018 om 01:21
    Ok Kluivert je tekent niet bij en je mag toch blijven op amateurbasis. Gaat het niet om het geld, iedereen blij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 01:35
    Wat zou ik graag een uur lang met z'on jongen willen praten en hem een aantal dingen mee willen geven. Alles wat hij zegt kun je meteen onderuit schoppen. Hoezo het draait ajax om het geld? Als ajax niet zou willen verlengen zou dat pas gek zijn! Tuurlijk wil ajax aan je verdienen ze hebben immers ook meer dan 10 jaar in je geinvesteerd. En als je jezelf zo graag wilt ontwikkelen wat wil je dan bij een club als man utd of roma gaan doen? Daar hou je de bank warm. Zelfs Rashford is geen basisspeler. En ook depay redde het niet. Als was depay wel topscorer van Nl en kampioen geworden. Heb je dan een waas voor je ogen dat het jou wel lukt??
    En tuurlijk is het verlengen of verkopen. De andere weg is namelijk dat je je contract uitdient en dan gratis de poort uitloopt wie gaat daarop vooruit behalve meneer het gaat me niet om het geld kluivert. Je had 10 maand geleden je contract al kunnen verlengen zodat je je rustig kon focussen op je ontwikkeling, want dat is toch belangrijk? Zorg eerst even dat je constant gaat voetballen.
    En oja
    Cl wedstrijden 0
    Titels 0
    Beker 0
    Topscorer NL 0

    Aardig lijstje! Ik wens je succes!
    Maar wat hoop ik stiekem van binnen zeg dat je na gaat denken en dan bij jezelf denkt het is allemaal zo slecht nog niet bij Ajax.

    Vind ik leuk
    Strijp +11920
    vrijdag 18 mei 2018 om 01:38
    Kan onze Mino nou eens niet ophouden met de toekomst van het Nederlands elftal te verkopen voor eigenverrijking
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 02:13
    Ik dacht dat Justin op een briljante manier met Ajax een mega-contract aan het uitonderhandelen was.
    Maar hij blijkt het allemaal te menen en een eigenwijze domme puber te zijn...
    Jammer.. voor hem.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +347
    vrijdag 18 mei 2018 om 04:56
    Kluivert heeft nog niks gepresteerd en gedraagt zich nu al als ronaldo.
    Strik erom heen oprotten.
    Vind ik leuk
    bramski +44
    vrijdag 18 mei 2018 om 05:41
    Mazzel
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:08
    Ach ja wie wil er nou wel blijven bij dat losercluppie in diemen -zuid!.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 06:08]
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:30
    Typisch Raiola spel: wat is die familie Kluivert en co dom zeg. Die pa van hem is een slappe zak eerste klas. Zou mijn zoon moeten zijn dan kreeg hij een trap onder zijn reet.
    Vind ik leuk
    yuuup +9455
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:45
    Lekker een jaartje individueel laten trainen.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2428
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:47
    50 miljoen strik erom wegwezen niet verkopen dan jaartje trainen bij jong en niet spelen. Ondankbare vlerk
    Vind ik leuk
    Maxidi +3711
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:52
    I've got money in my mind !!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:35
    Stomste wat je kunt doen beter nog seizoen rijpen in de ED dan te willen cashen
    Vind ik leuk
    the hague +275
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:40
    Nu moet Ajax voet bij stuk houden bij de juiste Transfer som verkopen zo niet lekker jaartje weg laten rotten op de tribune
    Vind ik leuk
    Korm +35526
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:58
    Zal er een boek verschijnen ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:50
    hallo Kluivert is door Murinho vorig jaar na de finale ingepakt! Ik heb het al gezegt hij krijgt 3 wedstrijden de kans! Daarna op de bank of verhuurd! mvg ritje
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:13
    Is ook lastig nadenken Justin met de hand van Raiola in je reet...
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:06
    Ajax is al ca. 1 jaar bezig om het contract van Kluivert te verlengen.
    Het/de hernieuwde voorstel(len) zijn niet door het management van Kluivert aangenomen. Het zit er ook dik in er er in die voorstellen een verbeterd salaris staat en een percentage of maximum van het transfergeld mocht Kluivert vertrekken. Kluivert geeft aan dat er een gebrek aan vertrouwen is en dat kan in mijn ogen alleen maar betekenen dat hij niet krijgt wat hij wil.

    Ajax heeft een salarisplafond en regels als een Ajax speler niet wil verlengen terwijl hij nog een 1 jarig contract hij op de bank komt.
    Voor 1 speler kunnen zij geen uitzondering maken.

    Ik zou Kluivert verkopen want kapiltaalvernietiging is zonde.

    Persoonlijk vind ik dat Kluivert op zijn leeftijd al bijzonder goed verdiend en blij mag zijn dat hij basispeler bij Ajax is. Als hij naar Man Utd gaat dan nkomt hij nop de bank waar Rashford en Martial regelmatig op zitten. Deze spelers sla ik hoger aan dan Kluivert.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:58
    Pfff.... wat aanstellen zeg. Ja het is belachelijk als hij de beste betaalde speler van Ajax wordt. Maar dat is dan vooral omdat hij het niet verdient. Dit seizoen heeft totaal niet aangetoond dat hij de beste speler is. Ja het is een talent, maar echt iets bewezen heeft hij nog niet.
    Laat hem eerst maar eens 1 van de beste spelers van de ED worden.

    Ajax hanteert nu al jaren het beleid dat spelers met een 1 jarig contract moeten tekenen of weg moeten. Dus ook daarvan kan hij niet erg geschokt zijn.

    Wat is het risico als hij bijtekent? Stel hij tekent bij, dan zal hij ongetwijfeld meer geld krijgen en/of een teken vergoeding. Dan kan hij bij Ajax blijven en na een goed seizoen alsnog vertrekken met een betere achtergrond. Als na een jaar niemand hem wil hebben, dan is hij dus (nog) niet goed.

    En ja als hij ook even vanaf de andere kant zou kijken, dan zou hij het niet zo raar vinden. Als hij niet tekent loopt hij volgend jaar gratis de deur uit en daar heeft iedereen profijt van behalve Ajax. En sorry naar mijn inziens is hij niet de garantie voor Ajax om kampioen te worden, dus zal Ajax alleen maar verliezer zijn door hem gratis te laten lopen volgend jaar. Dan maar een transfersom en een vervanger.
    Vind ik leuk
    psv1996psv +130
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:17
    Als Ajax ballen heeft, laten banken het hele jaar en kapot laten gaan.
    Vind ik leuk
    soksa +1562
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:30
    Onder druk gezet? Wat is dat voor onzin? Het is toch logisch dat Ajax je niet gratis de deur uit laat lopen. Dat is kapitaalvernietiging. Hoe dom ben je werkelijk als je dit niet ziet aankomen. Je kan toch niet van een club verwachten dat ze die vele miljoenen laten liggen?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    barry m +338
    zaterdag 19 mei 2018 om 02:38
    hij moet gewoon nog een jaar bij ajax blijven. hij kan zich in nederland nog genoeg ontwikkelen. ik snap niet hoe hij bedoelt onder druk te worden gezet. hij is nog jong en zeker nog niet toe aan een stap omhoog. lijkt me zeer sterk als hij bv naar manchester gaat dat hij daar wekelijks aan spelen toe komt, daar is het niveau verschil te grrot voor.
    dus ik zou zeggen bij tekenen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kluivert stuurt aan op vertrek bij Ajax: "Ik voel me onder druk gezet"