Openhartige Ziyech: Ik dacht ook: krijg allemaal maar de klere

Openhartige Ziyech: "Ik dacht ook: krijg allemaal maar de klere"

Gepubliceerd: donderdag 17 mei 2018 om 21:33do 17-05-2018 om 21:33

Het incident met enkele Ajax-supporters heeft Hakim Ziyech een aantal dagen beziggehouden, maar daarna zette hij het van zich af. De botsing met enkele supporters heeft Ziyech echter niet doen besluiten om te vertrekken. Die beslissing stond al langer vast.

"Er klaar mee? Dat had ik ook. Ik dacht ook: krijg allemaal maar de klere. Je beseft je daarna wel dat je je energie in de verkeerde dingen steekt", zegt Ziyech bij Andy in de Auto. "Ik heb geen idee, man. Ik begrijp het zelf ook niet. Uiteindelijk is het zoals het is. Ik ben niet iemand die haatdragend is."

"Het ging alleen maar daarover, dus het leek alsof ik er teveel mee bezig was, terwijl dat niet zo was. Ik beantwoord de dingen die mensen mij vragen. Zodra ik op de club was, was ik het kwijt. Ik heb er twee, drie dagen energie ingestoken, daarna ging ik door."

Ook de trainerswissel heeft geen invloed gehad op de keuze van Ziyech om te vertrekken. "Het was voor mij in de winterstop al duidelijk dat ik in de zomer weg wilde. Ik had het gevoel dat ik het hier wel gezien had. Ik speelde mindere wedstrijden, maar dat heeft iedere speler."

"Bij veel wedstrijden had ik echt een prikkel nodig. Na sommige wedstrijden was ik echt helemaal gesloopt. Vorig jaar bijvoorbeeld tijdens de Europa League. Dit jaar had ik soms het gevoel dat ik een goede wedstrijd had gespeeld, terwijl ik weinig had gedaan."

Plaats een reactie

Dezeun +5669
donderdag 17 mei 2018 om 21:37
Een echte RAT
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 21:37]
Vind ik leuk
Strijp +14028
vrijdag 18 mei 2018 om 01:53
Die is nu pas binnen gehaald, met Labyad. 2 zeverzakken eruit 1 erbij, netto gaat Ajax er 1 op voorruit, kan positief doorwerken
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 22:00
K*
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:43
Wij wisten ook allang dat je weg zou gaan Hakim maar nu vind ik het wel mooi geweest, afsluiten dit hoofdstuk en hopelijk doet VP hetzelfde.
Vind ik leuk
MN223 +1307
vrijdag 18 mei 2018 om 00:09
Wie is Hakim?
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 05:21
Zo heet Zyech van zijn voornaam, Justin, Mathijs, Zakaria.
Vind ik leuk
MN223 +1307
vrijdag 18 mei 2018 om 07:36
Hakim Ziyech dus? Nooit van gehoord.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 09:57
Jij dacht zeker Hakim van Sesamstraat,zou hij zo inpassen, hahahahaha.
Vind ik leuk
MojoRisin +13584
donderdag 17 mei 2018 om 21:45
Begrijp hem ook wel weer, ondanks hij wel erg moeilijk is soms..
Vind ik leuk
Niels92 +31424
donderdag 17 mei 2018 om 21:46
Dat is iedereen wel eens :)
Vind ik leuk
Come on Utreg +28466
donderdag 17 mei 2018 om 21:48
Hij zei direct al dat hij 2 seizoenen zou blijven. Wat er ook zou gebeuren.
Vind ik leuk
MojoRisin +13584
donderdag 17 mei 2018 om 21:53
Klopt, heb ik ook totaal geen moeite mee verder, hij is wdb gewoon eerlijk..
Vind ik leuk
Basik013 +563
donderdag 17 mei 2018 om 21:47
Zou precies hetzelfde denken als hem.
Vind ik leuk
Haka Zieyech +1427
donderdag 17 mei 2018 om 21:49
Ziyech gaf vooraf al aan om na ong. 2 jaar weer te gaan. Hij voelde zich nog net niet uitgeleerd in de NL competitie.
Eerlijker kan je ze niet krijgen.
Ik geloif daarom ook wel dat de negatieve fans geen reden zijn om Ajax te verlaten.
Troywens zijn die negatieve fans wel een zooitje troostelingen zeg. Je veste speler uitfluiten...stoer man
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1495
donderdag 17 mei 2018 om 22:51
Wat voor taal zit je hier te typen Haka Zieyech?
Als je zijn achternaam en voornaam niet weet, het gaat hier over Hakim Ziyech.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:51
Rat 1 weg rat 2 terug
Vind ik leuk
Vamos7 +7752
donderdag 17 mei 2018 om 21:54
Oranje 17 door naar de finale jàaaaaaaaaaaaa
Vind ik leuk
035 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 22:11
Leuke reactie Bien!!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 22:05
Wat een kil clubje met kille supporters
Vind ik leuk
035 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 22:12
Toepasselijke naam heb jij. Kan ik wel waarderen.
Vind ik leuk
Marco S +6554
donderdag 17 mei 2018 om 22:09
Is hij plots Katholiek..
Vind ik leuk
Godin1 +1105
donderdag 17 mei 2018 om 22:14
Op naar de volgende moeizame relatie met supporters..!
Vind ik leuk
twentegoal +629
donderdag 17 mei 2018 om 22:43
Tot zover weer het verongelijkte kind zyech
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1495
donderdag 17 mei 2018 om 22:48
Succes Koning Hakim, en nu wil ik je voorlopig even niet meer zien.
Vind ik leuk
Hupfean +4687
donderdag 17 mei 2018 om 22:54
Dat heb je van Danny de Munck.
Vind ik leuk
broedkip +1852
donderdag 17 mei 2018 om 22:56
Zal heel moeilijk voor deze gewone speler een andere club te vinden. Nog niets gehoord over eventuele geinteresseerde club(s).
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 23:06
rot maar op kluivert tien andere voor jou hij doet het niet voor het geld hoog in zijn bol geslagen
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 17 mei 2018 om 23:11
Stel je niet aan wijf. Bas Dost is pas aangepakt. Jij met je kleine duwtje. Wat zijn voetballers toch ongelofelijke zeikwijven.
Vind ik leuk
stratumseind +187318
vrijdag 18 mei 2018 om 00:27
ach ze krijgen daar een echte karakterjongen voor terug dusss
Vind ik leuk
Laliga +2513
vrijdag 18 mei 2018 om 00:30
Is gewoon eerlijk en zegt hoe die erover denkt, moet toegeven ik geef em geen ongelijk. Is 25 meerdere clubs eredivisie gespeeld , laatste 2 seizoenen topclub een van de dragende ( persoonlijk vind ik beste) spelers. Dan mag je best je geluk proeve in een betere competitie
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 06:12
Dat krijg je bij die warme club in diemen -zuid.

(hij heeft natuurlijk spijt dat hij niet naar de mooiste club van nederland is gegaan en prijs op prijs heeft gewonnen in rotterdam dat lijkt me duidelijk).
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 06:32
Had ik maar iemand om van te houden. Walchelijk kut ventje die Ziyech die bij een nog naardere club terechtkwam en lekker voor spek en bonen en individuele prijsjes mocht ballen want daar draait het immers om in Mokum. My hairy ass. HELEMAAL NIETS IN RUKKERDAM
Vind ik leuk
Shelbourne +5413
vrijdag 18 mei 2018 om 07:03
Wat een klein kind
Vind ik leuk
Korm +38255
vrijdag 18 mei 2018 om 08:13
Toch had ik verwacht dat Ziyech als een grotere ster zou vertrekken
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1032
vrijdag 18 mei 2018 om 10:19
Leuke speler, ongeschikt voor de top met zoveel balverlies.... nog maar zien of hij basis zou staan bij roma
Vind ik leuk
Paddepoel +438
vrijdag 18 mei 2018 om 12:24
Ziyech is een goede speler. En in dit soort interviews vind ik hem ook altijd wel goed zijn verhaal doen.
Maar als ik dan zijn maniertjes in het veld zie na een goal..tja, dat gaat irriteren bij sommigen en moet je eigenlijk niet doen.

En sommige supporters branden hem wel heel erg af op het overdrevene af...zoveel heeft die man niet misdaan.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 19:28
Heel veel succes.bij je nieuwe club.we zullen je missen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws