Openhartige Ziyech: Ik dacht ook: krijg allemaal maar de klere

    Openhartige Ziyech: "Ik dacht ook: krijg allemaal maar de klere"

    donderdag 17 mei 2018 om 21:33

    Het incident met enkele Ajax-supporters heeft Hakim Ziyech een aantal dagen beziggehouden, maar daarna zette hij het van zich af. De botsing met enkele supporters heeft Ziyech echter niet doen besluiten om te vertrekken. Die beslissing stond al langer vast.

    "Er klaar mee? Dat had ik ook. Ik dacht ook: krijg allemaal maar de klere. Je beseft je daarna wel dat je je energie in de verkeerde dingen steekt", zegt Ziyech bij Andy in de Auto. "Ik heb geen idee, man. Ik begrijp het zelf ook niet. Uiteindelijk is het zoals het is. Ik ben niet iemand die haatdragend is."

    "Het ging alleen maar daarover, dus het leek alsof ik er teveel mee bezig was, terwijl dat niet zo was. Ik beantwoord de dingen die mensen mij vragen. Zodra ik op de club was, was ik het kwijt. Ik heb er twee, drie dagen energie ingestoken, daarna ging ik door."

    Ook de trainerswissel heeft geen invloed gehad op de keuze van Ziyech om te vertrekken. "Het was voor mij in de winterstop al duidelijk dat ik in de zomer weg wilde. Ik had het gevoel dat ik het hier wel gezien had. Ik speelde mindere wedstrijden, maar dat heeft iedere speler."

    "Bij veel wedstrijden had ik echt een prikkel nodig. Na sommige wedstrijden was ik echt helemaal gesloopt. Vorig jaar bijvoorbeeld tijdens de Europa League. Dit jaar had ik soms het gevoel dat ik een goede wedstrijd had gespeeld, terwijl ik weinig had gedaan."

    Plaats een reactie

    Dezeun +4623
    donderdag 17 mei 2018 om 21:37
    Een echte RAT
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 21:37]
    Vind ik leuk
    Strijp +11972
    vrijdag 18 mei 2018 om 01:53
    Die is nu pas binnen gehaald, met Labyad. 2 zeverzakken eruit 1 erbij, netto gaat Ajax er 1 op voorruit, kan positief doorwerken
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:00
    K*
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:43
    Wij wisten ook allang dat je weg zou gaan Hakim maar nu vind ik het wel mooi geweest, afsluiten dit hoofdstuk en hopelijk doet VP hetzelfde.
    Vind ik leuk
    MN223 +1034
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:09
    Wie is Hakim?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 05:21
    Zo heet Zyech van zijn voornaam, Justin, Mathijs, Zakaria.
    Vind ik leuk
    MN223 +1034
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:36
    Hakim Ziyech dus? Nooit van gehoord.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:57
    Jij dacht zeker Hakim van Sesamstraat,zou hij zo inpassen, hahahahaha.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    donderdag 17 mei 2018 om 21:45
    Begrijp hem ook wel weer, ondanks hij wel erg moeilijk is soms..
    Vind ik leuk
    Niels92 +24875
    donderdag 17 mei 2018 om 21:46
    Dat is iedereen wel eens :)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26324
    donderdag 17 mei 2018 om 21:48
    Hij zei direct al dat hij 2 seizoenen zou blijven. Wat er ook zou gebeuren.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    donderdag 17 mei 2018 om 21:53
    Klopt, heb ik ook totaal geen moeite mee verder, hij is wdb gewoon eerlijk..
    Vind ik leuk
    Basik013 +404
    donderdag 17 mei 2018 om 21:47
    Zou precies hetzelfde denken als hem.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1486
    donderdag 17 mei 2018 om 21:49
    Ziyech gaf vooraf al aan om na ong. 2 jaar weer te gaan. Hij voelde zich nog net niet uitgeleerd in de NL competitie.
    Eerlijker kan je ze niet krijgen.
    Ik geloif daarom ook wel dat de negatieve fans geen reden zijn om Ajax te verlaten.
    Troywens zijn die negatieve fans wel een zooitje troostelingen zeg. Je veste speler uitfluiten...stoer man
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1141
    donderdag 17 mei 2018 om 22:51
    Wat voor taal zit je hier te typen Haka Zieyech?
    Als je zijn achternaam en voornaam niet weet, het gaat hier over Hakim Ziyech.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:51
    Rat 1 weg rat 2 terug
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:55
    Je maakt dus een nieuw account aan en verwijderd het account Calimero PSV?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:00
    De echte ratten zitten in 020
    Vind ik leuk
    035 +5568
    donderdag 17 mei 2018 om 22:09
    Volgens mij heb jij daar helemaal gelijk in. Maar..... de ratten zijn niet het echte probleem. Dat zijn mensen zoals jij.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:23
    Wat jij mij zegt doet mij helemaal niets
    Vind ik leuk
    035 +5568
    donderdag 17 mei 2018 om 22:44
    Geheel wederzijds Calimero. Als het jou niets doet dan begrijp ik niet dat jij reageert.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:47
    He opper neus laat me met rust joh
    Vind ik leuk
    JustH +15568
    donderdag 17 mei 2018 om 23:47
    PSV was toch de Jodenclub, met oprichter Anton
    Vind ik leuk
    035 +5568
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:20
    Schelden doe je maar in Brabant en niet op VP..
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3654
    donderdag 17 mei 2018 om 21:54
    Oranje 17 door naar de finale jàaaaaaaaaaaaa
    Vind ik leuk
    035 +5568
    donderdag 17 mei 2018 om 22:11
    Leuke reactie Bien!!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:05
    Wat een kil clubje met kille supporters
    Vind ik leuk
    035 +5568
    donderdag 17 mei 2018 om 22:12
    Toepasselijke naam heb jij. Kan ik wel waarderen.
    Vind ik leuk
    Marco S +4392
    donderdag 17 mei 2018 om 22:09
    Is hij plots Katholiek..
    Vind ik leuk
    Godin1 +959
    donderdag 17 mei 2018 om 22:14
    Op naar de volgende moeizame relatie met supporters..!
    Vind ik leuk
    twentegoal +506
    donderdag 17 mei 2018 om 22:43
    Tot zover weer het verongelijkte kind zyech
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1141
    donderdag 17 mei 2018 om 22:48
    Succes Koning Hakim, en nu wil ik je voorlopig even niet meer zien.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    donderdag 17 mei 2018 om 22:54
    Dat heb je van Danny de Munck.
    Vind ik leuk
    broedkip +1624
    donderdag 17 mei 2018 om 22:56
    Zal heel moeilijk voor deze gewone speler een andere club te vinden. Nog niets gehoord over eventuele geinteresseerde club(s).
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 23:06
    rot maar op kluivert tien andere voor jou hij doet het niet voor het geld hoog in zijn bol geslagen
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    donderdag 17 mei 2018 om 23:11
    Stel je niet aan wijf. Bas Dost is pas aangepakt. Jij met je kleine duwtje. Wat zijn voetballers toch ongelofelijke zeikwijven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166429
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:27
    ach ze krijgen daar een echte karakterjongen voor terug dusss
    Vind ik leuk
    Laliga +2055
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:30
    Is gewoon eerlijk en zegt hoe die erover denkt, moet toegeven ik geef em geen ongelijk. Is 25 meerdere clubs eredivisie gespeeld , laatste 2 seizoenen topclub een van de dragende ( persoonlijk vind ik beste) spelers. Dan mag je best je geluk proeve in een betere competitie
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:12
    Dat krijg je bij die warme club in diemen -zuid.

    (hij heeft natuurlijk spijt dat hij niet naar de mooiste club van nederland is gegaan en prijs op prijs heeft gewonnen in rotterdam dat lijkt me duidelijk).
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:32
    Had ik maar iemand om van te houden. Walchelijk kut ventje die Ziyech die bij een nog naardere club terechtkwam en lekker voor spek en bonen en individuele prijsjes mocht ballen want daar draait het immers om in Mokum. My hairy ass. HELEMAAL NIETS IN RUKKERDAM
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4462
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:03
    Wat een klein kind
    Vind ik leuk
    Korm +35586
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:13
    Toch had ik verwacht dat Ziyech als een grotere ster zou vertrekken
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:19
    Leuke speler, ongeschikt voor de top met zoveel balverlies.... nog maar zien of hij basis zou staan bij roma
    Vind ik leuk
    Paddepoel +429
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:24
    Ziyech is een goede speler. En in dit soort interviews vind ik hem ook altijd wel goed zijn verhaal doen.
    Maar als ik dan zijn maniertjes in het veld zie na een goal..tja, dat gaat irriteren bij sommigen en moet je eigenlijk niet doen.

    En sommige supporters branden hem wel heel erg af op het overdrevene af...zoveel heeft die man niet misdaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:28
    Heel veel succes.bij je nieuwe club.we zullen je missen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws