'Transferstrijd tussen Ajax en Feyenoord: maker van twaalf goals in beeld'

    'Transferstrijd tussen Ajax en Feyenoord: maker van twaalf goals in beeld'

    zaterdag 19 mei 2018 om 08:36

    Ajax heeft naar verluidt interesse in de Zwitserse vleugelaanvaller Marvin Spielmann, zo meldde Blick deze week. Diezelfde krant uit Zwitserland meldt nu ook dat Feyenoord interesse heeft.

    De 22-jarige Spielmann maakte afgelopen seizoen twaalf doelpunten voor zijn club FC Thun en heeft daarmee de interesse gewekt van buitenlandse clubs, waaronder Ajax en Feyenoord. Ook kan hij naar het Italiaanse Sampdoria. Het staat volgens Blick vast dat Spielmann Thun deze zomer gaat verlaten.

    Blick weet dat Spielmann concrete aanbiedingen heeft van Ajax en Feyenoord. Technisch directeur van Thun Andres Gerber staat voor een hectische transferzomer omdat hij zijn beste spelers dreigt kwijt te raken. Dat Spielmann gaat vertrekken is volgens het Zwitserse medium een zekerheid. Waar hij zijn carrière voort gaat zetten is niet duidelijk.

    Ajax lijkt rekening te moeten houden met een vertrek van Justin Kluivert en ook Amin Younes is op weg naar de uitgang. De club haalde daar wel al Hassane Bandé en Zakaria Labyad voor terug. Bij Feyenoord lijkt het rustig op transfergebied. De club heeft met Steven Berghuis, Jean-Paul Boëtius, Sam Larsson en Bilal Basacikoglu al vier vleugelaanvallers in huis. Naar verluidt staat vooral Berghuis er goed op bij andere clubs. Over de rest is niets bekend.

    Plaats een reactie

    VAKKIE-L +920
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:41
    Wat zou die moeten kosten dan?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1999
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:54
    Minder dan 5 miljoen mag je aannemen, anders hadden Bayern en Borrusia ook wel interesse getoond.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15376
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:41
    Dan overbieden we Ajax gewoon als hij het waard is.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:45
    :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:51
    Van welk geld? Dat word bezuinigen op het nieuwe stadion
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5401
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:53
    Prijzengeld, dat hebben wij de laatste jaren wél verzameld
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9155
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:00
    Hahaha BAM spijker op zn kop geslagen! :0)
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:08
    Laatste jaren. EL finale leverde geld op. Een fortuin voor Feyenoord begrippen. Ze zijn al blij met 250.000 van een beker.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15376
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:14
    Mwah, na die EL "miljoenen" van "jullie" hebben wij nog CL miljoenen binnengeharkt. Hoefden we zelfs geen wedstrijd voor te spelen om dat te overtreffen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 09:51]
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:39
    Ik had het niet over jullie
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15376
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:47
    Simpele ziel.
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:54
    Als je gaat vergelijken moet je alles vergelijken. Maar dat zal op gebied van financiën wel gevoelig liggen
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15376
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:59
    Over wie heb je het nou? Jij maakt toch de simpele ziel opmerking dat wij 250.000 al veel vinden. Je hebt geen benul hoeveel Feyenoord op de bank heeft staan. Het enige dat je weet is dat Ajax meer heeft. Knappe jongen hoor.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1554
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:19
    Laat gaan joh hij is 47 met het verstand van een 12 jarige. Zal ook nog wel bij zijn moeder wonen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:47
    Inderdaad loopt continue te stoken onrust te zaaien.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1554
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:51
    Echt een zielepootje. Zal wel geen leven hebben. En dan lekker stoer doen achter zijn pc.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:48
    Die kerel springt inderdaad van de hak op te tak om vervolgens alleen maar onrust te zaaien.
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:10
    Jullie voorzitter maakte de opmerking over €250.000
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9051
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:26
    24 miljoen eigen vermogen toch ?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15376
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:44
    Peildatum 30 juni 2017. Daar komt een flink bedrag van de CL nog bij dit jaar.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9051
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:29
    maar men heeft toch ook wel weer wat uitgegeven in de tussentijd......?
    de officiële stand 2017 was : F 24, P 34 en A 175.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15376
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:41
    Met de verkopen van Karsdorp en Kongolo zijn alle aankopen gedekt en houden ze nog over. Recordomzet en netto 6,2 miljoen winst. Nu is het nog even de vraag of alle transfers nog zijn meegenomen in dat boekjaar maar per saldo kost je dat niets. Dit jaar zal er weer winst worden geboekt en daar komt een netto CL bijschrijving van 26 miljoen bij. Deels wordt dat weer in het nieuwe trainingscomplex geïnvesteerd. Dus waar we nu op uit gaan komen moet nog blijken maar ik verwacht iig een eigen vermogen van 35+ miljoen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9051
    zaterdag 19 mei 2018 om 13:20
    mooi resultaat toch ... 40% plus
    Vind ik leuk
    Blindsy +10633
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:30
    Met de opmerking dat A dat bedrag niet in de boeken heeft staan. Wat best gek is want dat hebben ze de afgelopen jaren wél verdiend. Zouden ze het al weer deels in de dure huishouding hebben gestopt?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9051
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:21
    Ja maar wordt dan duidelijk in de balans aan het eind van dit afgelopen boekjaar van Feyenoord, ik weet niet of dat van december t/m december loopt of verbonden is aan het seizoen juni t/m juni.
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    zaterdag 19 mei 2018 om 13:13
    .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 13:17]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:34
    Ik snap je punt niet echt, Ajax heeft meer geld, dus die hele discussie die hier wordt gehouden had ook achterwege kunnen blijven.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1080
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:12
    Geen wedstrijd voor te winnen*
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15376
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:13
    Beiden
    Vind ik leuk
    yuuup +9322
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:14
    Geen wedstrijd voor te spelen namen ze erg letterlijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:51
    Ja de groep des doods werd het achteraf genoemd. Feyenoord heeft in de afgelopen jaren Europees geen mazzel gehad.
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    zaterdag 19 mei 2018 om 13:18
    Komend seizoen zijn jullie Europees in ieder geval AZ voorbij. PSV is nog niet in zicht
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1554
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:18
    Ach ons 47 jarige zuigertje is weer wakker.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22820
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:28
    Geld, geld, geld, zakkenwassers denken alleen aan geld.
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:37
    Volgens mij was Ajax drukker met onrustmaken dan geld verdienen. Dat stroomt toch wel binnen
    Vind ik leuk
    mcmodd +22820
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:53
    Ja, misschien genereert het onrust stoken zoveel geld? Ik denk dat de meeste clubs het daarop niet durven gooien. Afgelopen seizoen had Ajax de meeste onrust binnen de club. O wacht, jeetje ja, daarin zijn ze ook al de beste.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +352
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:38
    Dat prijzengeld is opgegaan om financielle gaten te dichten in de begroting.
    En feyenoord is kansloos als ajax een speler wil hebben.
    Daarom denk ik dat ajax deze speler helemaal niet wil.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 14:39]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15376
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:54
    Daar hebben we de penningmeester van Feyenoord weer. Hoeveel hebben we nog in kas Yvonne?
    Vind ik leuk
    Nuance +8702
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:54
    Hij is wat sarcastisch.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1554
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:17
    Misschien bedoelt hij het sarcastisch. Is nog vroeg joh.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10633
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:27
    Er staat een positief saldo in het transferpotje klaar, verder staan de 25 CL-miljoenen klaar om geherinvesteerd te worden. Iets verder kijken dan je neus lang is. Of anders je snavel houden, beter zelfs.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:51
    Ik snap nou waarom je blindsey heet. Nog steeds kan feyenoord niet opbieden tegen ajax
    Vind ik leuk
    Blindsy +10633
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:10
    Waar staat dat ze moeten opbieden? Als dat joch een beter perspectief bij Feyenoord ziet, gaat hij naar Feyenoord. Maar denkt hij zich bij Ajax in de basis te kunnen spelen, gaat hij wellicht naar Ajax. Verder zijn er genoeg spelers te koop en je kunt er maar 11 opstellen.
    Maar blijf jij maar lekker trollen hoor, DAFfie...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:48
    Kiprich zei dat we dan wel tegen ajax op zouden bieden. Wel lezen he blind paard.
    Vind ik leuk
    zomer +942
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:57
    Kan makkelijk oo financieel vlak zijn ze immers kansloos :)
    Vind ik leuk
    koppig +491
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:15
    O ja ga jij dan rond met een colectebus?
    Ajax heeft veel meer geld dan FEYENOORD dus als ze willen halen ze hem voor jullie neus gewoon weg
    Vind ik leuk
    Bjorn24 +281
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:21
    Ja maar ik zou niet willen spelen voor een ploeg die al 5 jaar geen prijs pakt, maar wel geld heeft nee sorry doe dan maar een club die prijzen pakt als feyenoord. met minder geld, mooier stadion , Top sfeer en een geweldig publiek ..... kunnen ze in de betonnen bak in Amsterdam nog wat van leren .....
    Vind ik leuk
    Chebaisit +352
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:41
    Geweldig publiek dat je dochter en vrouw bezoekt en bedreigt
    Vind ik leuk
    Bjorn24 +281
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:30
    Ajax publiek is zo heb je gelijk in .....
    Vind ik leuk
    Blindsy +10633
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:13
    Geweldig publiek dat andermans stadion tijdens bekerfinales probeert te slopen, ex-spelers met de dood bedreigt en vuurwerk naar vrouwen en kinderen tijdens een kampioenswedstrijd gooit...
    nog meer domme poeppraat, of hou je nu je snavel dicht?
    Vind ik leuk
    Chebaisit +352
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:25
    Je kunt horen en zien dat jij uit de achtetstands wijk Varkensnoord komt strontvlieg
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 20:26]
    Vind ik leuk
    Blindsy +10633
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:33
    Ik ben er toevallig vandaag wel geweest, even wezen kijken bij FC IJsselmonde. En even mogen genieten van dat prachtige nieuwe trainingscomplex van mijn Feyenoord.
    Maarre, wat denk je? Gaat het jou nog lukken om bijna foutloos een Nederlandse zin te schrijven? Ik wil de lat niet te hoog leggen en vraag dus niet om volledig foutloos.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +352
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:48
    Haha drol zeur maar raak
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1414
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:42
    Willst du bei Feyenoord oder Ajax spielmann?
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6049
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:40
    Kein geloel, Fussball spielmann ;')
    Vind ik leuk
    Ricklek +1847
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:43
    Bilal moet weg en berghuis gaat waarschijnlijk weg dus heeft feyenoord dem hard nodig!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:01
    Ik hoop dat Berghuis blijft....
    Bilal zal denk ik wel verkocht worden....of misschien een ruildeal met Bilal ;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25505
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:34
    Zouden die Zwitsers daarin trappen ;-)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:50
    Denk het niet ;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25505
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:53
    Ik vrees ook van niet.. zou wek een mooie stunt zijn!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:55
    Ja inderdaad ;)
    Nog gefeliciteerd met Gustafson! Leuke speler!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25505
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:05
    Thnx! Prima speler voor Utrecht!
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1170
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:40
    Ruildeal met Besiktas in de maak...voor Lens.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:52
    Lens heeft een slecht seizoen gedraaid toch? Maar Feyenoord wordt al een tijdje gelinkt aan Lens, ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1170
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:55
    Zou een goede ruil kunnen zijn :). Zo kost lens misschien ook niet teveel..dus ben benieuwd. Gun Bilal het beste, en dit zou goed zijn voor beide partijen.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:58
    Precies. Zou een verbetering zijn.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +352
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:43
    Misschien eens vragen of coen molijntje niet wil spelen die kan dat niveau nu ook nog wel aan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 14:43]
    Vind ik leuk
    Blindsy +10633
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:20
    Kijk je ook niet achterom als je hebt gescheten, en je zoveelste vieze drol weer half in de pot is blijven liggen? Doe eens wat meer moeite. Het is Moulijn. Moet ik nu zo'n zelfde stuitende opmerking maken en zeggen dat Cruyff in z'n huidige vorm Ajax wél weer eens aan een prijs zou kunnen helpen? Wat ben jij een enorme klootzak zeg...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    Chebaisit +352
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:23
    Fijn om te horen eens gelijk fladrol.
    Jij speelt graag met schijt daarom kom je in de badkuip.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10633
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:30
    Ik begin te geloven dat je niet eens doorhebt wat voor een walgelijke opmerking je hebt gemaakt over MOUlijn, want erg intelligent kom je niet over.
    Heb je hem wel bewust gemaakt dan ben je nog lager dan een drol.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25505
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:34
    En Boetius is ook geen doorslaand succes.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1170
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:56
    Wat een drama is dat, begreep ook niet waarom iedereen zo positief was bij zijn terugkeer. Toen die weg ging bij Feijenoord was iedereen opgelucht...
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1347
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:43
    Als i goed is kan ajax feijenoord wel overtreffen 💪
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:48
    Voor linksbuiten heb je Bande en Labyad al, ook Johnsen nog..
    Dus lijkt me een broodje aap verhaal..
    Vind ik leuk
    renemar +500
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:54
    Heb je Johnsen dit seizoen gezien? Die heeft een jaar lang als een natte krant gespeeld. Nu en dan een vleugje van zijn klasse maar lang niet genoeg om een serieuze optie te zijn.
    En Bandé is maar afwachten. Je kunt niemand beoordelen na 45 minuten in een oefenwedstrijd, maar die was wel heel slecht. Speelde alsof hij was vergeten de schoenen uit de doos te halen. Dat was werkelijk onthutsend. Iedere bal was hij kwijt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:48
    Aub niet nog een Duitssprekende na het debacle met amin
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 08:49]
    Vind ik leuk
    Thilo +2812
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:49
    Alleen jammer dat het een linksbuiten is en geen spits
    Vind ik leuk
    Rodajc +13872
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:50
    Je denkt dat het door de taal komt? En je hebt nota bene een naam gekozen van iemand die ook constant Duits sprak.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3043
    zondag 20 mei 2018 om 00:26
    Laten ze maar een Servier doen, he Pantelic, dan verstaan ze hem gelukkig niet...
    Vind ik leuk
    Thilo +2812
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:48
    Tis maar een Spiel Mann
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11317
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:49
    Dan zijn wij kansloos, tegen t grote geld van Feyenooit kunnen we nooit op.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15376
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:52
    De grap is al gemaakt. Verder een hoogstaande reactie. Chapeau!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11317
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:02
    Goed is ie hè
    Vind ik leuk
    Blindsy +10633
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:15
    Staat ie om bekend hoor, een zure zeikpijper, die Jarin Moet Ie Daarin, Of Heb Je Er Soms Liever Een Sigaar In?
    Vind ik leuk
    Roya +1404
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:59
    qua geld zijn jullie niet kansloos maar in gedrag ben jij het wel
    Vind ik leuk
    renemar +500
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:51
    Ik weet niet hoe goed deze jongen is.
    Als hij de keus krijgt tussen AJAX en feijenoord kiest hij natuurlijk altijd voor AJAX.
    Alleen als hij bij onze rotterdamse vrienden veel meer salaris krijgt of hij niet goed bij zijn hoofd is kiest hij voor feijenoord.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:04
    Of, net als veel mensen, heeft hij een hekel aan arrogantie uit Amsterdam...
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:11
    Arrogantie of een club met een minderwaardigheidscomplex
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:13
    Gaat beiden toch over Ajax?
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:40
    Feyenoorders zijn altijd meer bezig met Ajax
    Vind ik leuk
    Roya +1404
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:10
    In deze topic zie ik het anders omgedraaid vooral jari is erg druk met Feyenoord
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:20
    Hahaha kijk eens naar je eigen soort. Die zijn altijd aan het stoken tegen de Feyenoorders en PSV'ers.
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:27
    PSV als organisatie doet het goed. En het zou dom zijn om daar niet met veel respect naar te kijken. Ik zou niet weten wat Feyenoord als organisatie beter doet
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:30
    Haha jij kijkt echt niet verder dan je neus lang is heh. Al die Medesupporters van jou zoeken altijd ruzie met de PSV fans. En vaak ook met die van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:36
    Ik prees de organisatie niet de supporters
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:40
    Kan jij wel lezen of wat? Ik heb het over de Ajax fans... Niet over de PSV organisatie of die van Feyenoord (die het beiden overigens goed doen. Veel rust en veel toekomst plannen).
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:52
    PSV maakte veel plannen waar. Feyenoord veel minder
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1554
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:16
    Jij altijd meer met Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10633
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:23
    Het bekende neuzerige broodje aap-verhaal. En telkens blijkt weer het tegenovergestelde. Koekoek!
    Vind ik leuk
    Splintair +1923
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:08
    Misschien als je Het steeds met allemaal hoofletters schrijft dat hij dan meer onder de indruk is ja
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:52
    Joden en Duitsers geen goede combi
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20473
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:54
    Sampdoria dus
    Vind ik leuk
    DuWijk +310
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:01
    Voor de rest is niks bekend? Volgens mij gaat Bilal ook en staat hij in de belangstelling van een aantal Turkse clubs.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29990
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:09
    Hij gaat voor de mooie club kiezen haha.
    Vind ik leuk
    FTID1908 +36
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:01
    Het is een middenvelder.
    Vind ik leuk
    plein19 +1710
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:29
    Bande wordt weer een eindeloos jeugdproject
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 11:33]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:40
    Als hij prijzen wil winnen dan valt diemen zuid in ieder geval al af!.
    Vind ik leuk
    renemar +500
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:47
    Hoeveel sterren? Hoeveel EC? Hoeveel bekers? Mss. eerst eens nadenken voordat je weer onzin plaatst. Is wellicht ijdele hoop. Hersenloze kakkerlakken kunnen dat wss. niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 13:14
    Haha pijnlijk heh. Geen prijzen meer winnen. Het schuim staat al rond jullie monden.
    Geschiedenis is geen garantie voor een mooie toekomst knul. Dat moet jij inmiddels weten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 13:20
    Renemar blijf lekker in het verleden leven met je losercluppie.

    Al 4 jaar : HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS ..........................................
    Vind ik leuk
    renemar +500
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:41
    Is voor ons inderdaad een eeuwigheid. Maar nog lang geen 18 jaar............
    En de volgende titel duurt weer zo lang voor de kakkies.
    Over losercluppie gesproken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:19
    Kijk van een PSV supporter snap ik nog wel dat ze lopen te trollen over 4 jaar niks in Amsterdam die hebben recht van spreken, Maar als ik jou was zou ik me kapot schamen met 1 landstitel de afgelopen 18 jaar haha.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 13:25
    Strijd hahaha heeft Feyenoord geld?
    Vind ik leuk
    Blindsy +10633
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:26
    Ja.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:53
    Nou als dat zo is dan is het wel duidelijk dat Ajax dat met twee tenen in de neus gaat winnen.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 07:34
    Zucht.....
    Zonde van de verspilde lucht en speeksel om hier nog woorden aan vuil te maken.
    Ga lekker met pensioen man.
    Wandelen met die kleine.

    tsja.... deze reactie had bij het stukje van v/d Vaart moeten staan....
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 07:36]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Transferstrijd tussen Ajax en Feyenoord: maker van twaalf goals in beeld'