Elia snapt niets van Ajax-fans: 'Ibrahimovic was daar ook de pispaal'

    Elia snapt niets van Ajax-fans: 'Ibrahimovic was daar ook de pispaal'

    Gepubliceerd: zaterdag 19 mei 2018 om 15:08za 19-05-2018 om 15:08

    Eljero Elia vindt het onbegrijpelijk dat Hakim Ziyech dit seizoen regelmatig werd uitgefloten door fans van Ajax. De dertigjarige vleugelaanvaller denkt dat het Amsterdamse soms 'gewoon' de pik heeft op een sterspeler. 

    Elia geniet in Turkije van het spelen voor volle tribunes, vertelt hij zaterdag in een uitgebreid interview met het Algemeen Dagblad. "Wat dat betreft is het jammer dat Basaksehir niet voor volle stadions speelt. Dat moet nog groeien. Aan de andere kant kunnen fans ook spelers in de weg zitten. Dat Hakim Ziyech werd uitgefloten door de aanhang van Ajax, daar begreep ik niets van", aldus de aanvaller.

    "Maar toen ging ik nadenken en herinnerde ik mij dat Zlatan Ibrahimovic eerst ook de pispaal was in de Arena. Blijkbaar pakt een deel van het publiek daar ook af en toe de beste speler om uit te fluiten. Maar ook met Ziyech komt het goed de komende jaren, daar ben ik van overtuigd. Zoals ik al zei, nooit het geloof in jezelf verliezen."

    Plaats een reactie

    jaja_PSV +46571
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:10
    Er zijn al heel veel spelers bij Ajax weggepest.
    Ajax fans zijn voortaan trots dat Zlatan een Ajacied was, maar diezelfde Zlatan is inderdaad uitgejouwd en weggepest.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 15:12]
    Vind ik leuk
    The Iceman +11420
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:16
    Precies. Die laatste wedstrijd tegen NAC (met die wereldgoal) werd Zlatan eerst nog uitgefloten. Maar hij vroeg er qua gedrag ook wel meer om dan Ziyech.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +23943
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:17
    Zlatan bakte er in het begin ook geen pepernoot van hoor

    Werd ook finaal afgebrand door Derksen en co totdat ie tegen Lyon verlost werd van zijn droogte en er twee inknalde
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 15:18]
    Vind ik leuk
    The Iceman +11420
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:18
    Zeker, zie m'n reactie onder.
    Vind ik leuk
    pure_afca +81
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:36
    Buiten t feit dat zlatan er idd weinig van bakte in het begin, zijn derksen en gijp wel de laatste die ik serieus neem als t over voetbal gaat.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11420
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:43
    Haha toen zat daar nog de oude Kraay bij. Die had er vaak wel kijk op.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 15:43]
    Vind ik leuk
    Farmer +12731
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:44
    Derksen en Gijp: aka, Ed en Willem Bever vd Fabeltjeskrant?
    Die zagen en knagen aan álles wat maar om wil.

    Nu mag ik Gijp nog wel horen op TV(al vind die zichzelf soms ook een tikje te grappig) Derksen begint wel een echte dronken kroeg-luller te worden.

    Mijns inziens: Zet Derksen, samen met Jan Mulder en de broetjes vd Kerkhof en Sjakie Swart, aan 1 tafel op zondagavond, voetbal-praatprogramma "De Stamkroeg", waarin met een paar béste korrels zout, alle open deuren en doorzaagbare stoelpoten van Ajax PSV en Feyenoord aan bod komen. Speciale rubriek voor Hugo Borst met 'De Elleboog vd Week", en 'De Video-Arbiter", waarin bovengenoemde, op zijn eigen bekende, en ludiek-sarcastische wijze, de KNVB-arbitrage (op de hak neemt), eens van de nodige kritiek, dan wel adviezen, voorziet.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1764
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:39
    Wat een TOP idee ik lag al dubbel bij het idee. Als ze dat doen ga ik zeker kijken.
    Vind ik leuk
    Eric55 +390
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:14
    Omdat Derksen en co dat deden zal het wel goed zijn en lopen die amsterdammertjes daar maar achteraan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:46
    Fritz,
    Laten we aub niet de mening van Derksen tot norm verheffen.
    Vind ik leuk
    5697956 +3725
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:48
    Niemand snapt iets van Elia. Djoeka.
    Vind ik leuk
    Gein +448
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:38
    Hij werd toen uitgefloten omdat hij de wedstrijd daarvoor, Nederland - Zweden zijn teamgenoot en lieveling van het ajaxpubliek expres blesseerde met een schandalige overtreding. Je hoeft je er als ajax publiek niet voor te schamen dat hij toen werd uitgefloten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:51
    Ik ben blij dat wij bij psv nooit spelers hebben uitgefloten. (Zal erbij zeggen dat ik dit sarcastisch bedoel). En werd in elia zijn tijd niet bilal uitgefloten? Gebeurd toch overal. Dus laat elia gewoon eerst naar zichzelf kijken, want dat is toch ook geen ideale schoonzoon!
    Vind ik leuk
    Bullet +3237
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:17
    Hoeveel zullen het er zijn denk je? Supporters die Zlatan en Zyjech hebben uitgefloten?
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +1027
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:22
    in ieder geval zo veel dat het opvalt
    Vind ik leuk
    Jozef +39803
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:41
    Als ik in mijn eentje in mijn nakie naar de Arena dan is dat ook genoeg om op te vallen.
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +1027
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:43
    Probeer dat eens in een volle arena dan
    Vind ik leuk
    Jozef +39803
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:53
    Dan val je op hoor.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4727
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:35
    “Volle” arena??? Tijdens een concert van de Toppers ofzo??
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5952
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:48
    Zelfs in een halfvolle Arena zitten er bijna meer dan in een vol Philips stadion ;o)

    Maar het klopt dat Ajax (te)veel supporters heeft die een seizoenskaart kopen en maar 4 wedstrijdjes per jaar komen kijken. Ze zouden je dan moeten verplichten om die plek voor een klein bedrag als 5 euro ofzo te moeten afstaan aan mensen die wel willen gaan....
    Vind ik leuk
    PSVFU +4727
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:39
    Philips stadion zit altijd vol. Een halfvolle arena is niet even groot als een heel philips stadion he...😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:49
    ronnie1100,
    Volle arena?
    Doe niet zo gek.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1510
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:29
    Hoop voor je dat je opvalt anders is het geen goed teken;)
    Vind ik leuk
    035 +6360
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:33
    Kom ik kijken.:-))
    Vind ik leuk
    Jozef +39803
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:35
    Oow jee....
    Vind ik leuk
    Bullet +3237
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:15
    Tja, muntjesgooiers vielen ook op. Hoorde een paar miljoen psv supporters toch ook niet bij?
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +1027
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:19
    Ik dacht dat het ging over Ajax supporters
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:51
    Bullet,
    Wat zei Elia daarover?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:38
    40018 supporters denk ik maar ik kan er naast zitten
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:34
    @jaja_PSV: jij doet echt niets anders dan hakken op Ajax. Af en toe is prima, maar wat jij doet is ziekelijk. Het is een obsessie, man. Ga in therapie.
    Vind ik leuk
    Max Delius +2751
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:34
    Inderdaad. En wat denk je van Peter Bosz, waar de Ajacieden van de week massa-hysterische tranen om weenden omdat hij iets zei over Ajax tijdens de voorbeschouwing EL Finale? Werd absoluut niet gepruimd, de F-Side organiseerden zelfs protestacties omdat hij een Feyenoorder was.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14680
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:48
    Ik proef de jalozie bij jajapsv dat zijn clubje geen grootheden als Zlatan heeft gehad. Zuur hoor.
    Vind ik leuk
    soplul +3448
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:52
    Meen je dat nou serieus of ben je gewoon niet oud genoeg?
    Vind ik leuk
    Pilsje +144
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:58
    Klopt.. Romario, Ronaldo... was niks.... ik denk dat johan zich omdraaid in zn graf wetende dat jij zijn naam gebruikt..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 19:58]
    Vind ik leuk
    stollie38 +18274
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:12
    Omg!! Jij hebt echt een Ajax obsessie. Ga wat doen met je leven
    Vind ik leuk
    pietprecies +7497
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:14
    En weer als eerste bij een Ajax topic knul?

    Dan te bedenken dat het bioscoop publiek in Eindhoven nog erger is, daar hoor jij natuurlijk niet bij aangezien je niet verder komt dan teletekst en je hier als de kippen bij ieder Ajax topic melden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:01
    @ piet, wat zegt Elia over dat bioscoop publiek precies?
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1850
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:49
    Totale onzin, Brabantse prietpraat!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13660
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:03
    Wat dacht je van die keer dat Seedorf met zijn toenmalige club terugkwam in de ArenA? Werd ook 90 min lang uitgefloten, te gek voor woorden. Blind, Andersen, de lijst is lang hoor.
    Kan bij Feyenoord alleen n keertje Kazim en Boetius herinneren. Echt niet te vergelijken. Gênant, gênant.. maar in Amsterdam denken ze blijkbaar dat dit helpt..
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 03:09
    En dat heeft Zlatan zo sterk gemaakt
    Vind ik leuk
    edje2307 +372
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:15
    Nepsupporters daar!!!!
    STAKKERS!!!
    Vind ik leuk
    stollie38 +18274
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:14
    En dat zegt een supporter die vaak schuimbekkend aanmoedigt.
    Vind ik leuk
    edje2307 +372
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:41
    Pleur lekker met je muil op het beton hahaha...grachtennicht
    Vind ik leuk
    stollie38 +18274
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:42
    Werkeloos zeker?
    Vind ik leuk
    edje2307 +372
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:43
    Ik werk in Beverwijk!!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10155
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:26
    Goede zaak en fan voor de juiste club ;)
    Vind ik leuk
    The Iceman +11420
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:15
    Zo indrukwekkend was Zlatan ook weer niet bij Ajax, althans niet zoals Ziyech die vaak duidelijk de beste op het veld is. Die laatste goal tegen NAC heeft het beeld van Zlatan wel een beetje gekleurd. Ook was hij gewoon een beetje een rotblaag, maakte hij ruzie met andere spelers en raakte hij binnen een paar maanden z'n rijbewijs kwijt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 15:25]
    Vind ik leuk
    Tienus +1111
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:20
    Dat klopt. Ik vond het ook altijd een naar mannetje. De laatste jaren heb ik wel respect gekregen voor die man.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11420
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:32
    Hij gedroeg zich altijd al als een vedette, maar sinds hij die titel echt waard is vind ik het ook wel mooi. Hij lijkt zichzelf ook niet meer zo serieus te nemen als vroeger.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:15
    Een boek gevuld met dingen die Eljero niet snapt is dikker dan een encyclopedie.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6757
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:16
    Zijn ook geen fans

    Zijn een stel idioten
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:17
    Heeft toch te maken met een bepaalde vorm van arrogantie in de uitstraling. Kan me herinneren dat Ibra ook niet echt de sterren van de hemel speelde en als je dan een bepaalde uitstraling hebt kan je dat krijgen. Is natuurlijk niet goed voor het zelfvertrouwen van de speler maar daar lijkt Ibra wel overheen te zijn gekomen :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:20
    Ja en Zlatan respecteerde ons daarvoor! Tot de dag van vandaag is hij gek op ons dus wat is je punt? Jaloezie pure haat en dat je niet zelf het maximale uit je carrière haalde? En nog iets Ziyech zelf lijkt er ook zo tegen te kijken blijven is geen straf. Dis ga maar gauw over jouw clubjes praten doen het namelijk niet echt beter ofzo
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:20
    Zlatan werdt uitgefloten nadat hij van der Vaart kreupel had getrapt.

    Maar dat weten kindertjes hier niet meer..
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:32
    Elia is een prutser speelt alleen voor middelmatige clubs
    Vind ik leuk
    R94 +1999
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:45
    Je weet dat Ajax ook tot een van die 'middelmatige clubs' behoort?
    Vind ik leuk
    pos +8837
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:33
    Als je bij Ajax weg gaat komt het inderdaad vaak wel weer goed met je. Zo niet dan wordt je een Sjaak Swart.
    Vind ik leuk
    Jozef +39803
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:51
    Ook niet verkeerd...
    Vind ik leuk
    Foebele +54825
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:34
    En oud spelers die het nooit gemaakt hebben bij Ajax hebben de neiging om hun frustraties op hun oude club bot te vieren...
    Vind ik leuk
    The Iceman +11420
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:36
    Maar Zlatan niet, die spreekt vrijwel altijd positief over Ajax.
    Vind ik leuk
    035 +6360
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:53
    Helaas waar Foebele. Rancune.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1471
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:36
    Bij de zin toen ging ik nadenken ben ik afgehaakt. Kan onmogelijk iets zinnigs uitkomen!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11844
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:40
    Het groepje 'fans' dat Ziyech uitfluit is veel kleiner dan de groep fans die schijt hebben aan de mening van Elia.
    Vind ik leuk
    BluRP +424
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:40
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/719380/feyenoorder-uitgefloten-in-de-kuip-misschien-ajax-fans-in-het-publiek-.html

    gebeurd overal joh..
    Vind ik leuk
    Clown123 +409
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:41
    En ik hekel Elia. Kleuter!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10155
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:47
    Als of hij jouw mening serieus neemt als Clown.
    In tegendeel ben je om juist uitgelachen te worden .
    Vind ik leuk
    Clown123 +409
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:32
    Gelukkig fluiten jullie niet je eigen spelers uit! Vraag maar aan bilal, diks. Of vraag even aan vejinovic hoe de bedreigingen waren? Kan beter om jou lachen met je gekleurde maskertje.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 16:33]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10155
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:09
    Jaaa fluiten mag niet nee keur ik niet goed maar bepaalde mongolen bij stoppen de bus en slaan jullie eigen spelers nog eens op het achterhoofd .
    Gezondheid is daarbij ver te zoeken .
    Gooien fakkels bij de tegenstander in de vakken ag ja eigenlijk kunnen jullie allemaal clownspakken aantrekken zoals jij dan wordt je teminste nog serieus genomen.
    Vind ik leuk
    035 +6360
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:54
    Sommige met een Seizoenkaart ook. :-)
    Vind ik leuk
    ajaxl +1
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:42
    Bilal Başaçıkoğlu word in 010 lekker ontvangen. Luuk de Jong werd vorig jaar bij PSV lekker ontvangen. Waarom Kan Rotterdam en Eindoven niet een keer zonder referentie naar Ajax iets doen ?

    Vind ik leuk
    R94 +1999
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:50
    Om dezelfde reden als dat jij blijkbaar geen tegenargument zonder een referentie naar PSV en Feyenoord kan geven ;)
    Vind ik leuk
    fr1963 +3337
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:06
    ontvangen? Hij speelt al meerdere seizoenen mee en bakt er nog steeds niets van....alleen Gio ziet (verplicht) iets in hem omdat hij een paar miljoen heeft gekost....
    Heeft nog niet 50% van de kwaliteit van Ziyech die soms geniaal speelt....
    Dat laatste wordt Ziyech kwalijk genomen, dat "soms".....
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:09
    ajaxl,
    Ik heb het artikeltje 2 keer gelezen ik kan nergens vinden waar Elia het over Luuk of Bilal heeft.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34090
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:43
    Heeft ajax fans?
    Vind ik leuk
    035 +6360
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:55
    Ja, heel veel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:10
    Nee Theo. Klantenkaarthouders.
    Albert Heijn heeft ook geen fans.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:45
    Ik snap dat ook niet je eigen spelers uitfluiten doen je niet ! Successupporters zijn het. En successen hebben ze niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:51
    Nee napoli heeft succes ? In het juventus competitie ajax zit je diep he
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:59
    Hoezo Napoli ? PSV is gewoon eerste met gemak !
    Vind ik leuk
    stollie38 +18274
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:15
    Nog zo een drama queen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:48
    Fluiten vind ik zeker niet kunnen maar je eigen voormalige aanhang vergeten ? Vejinovic die bij zn eigen huis werd bedreigd
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:51
    Laten we nou niet zeggen dat het alleen in amsterdam gebeurd
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:13
    Waarom niet
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6277
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:51
    gelukkig worden er nooit spelers in de kuip uitgefloten. ik zeg alleen Bilal

    en zo zijn er nog wel meer
    Vind ik leuk
    soplul +3448
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:56
    En wat heeft dat te maken met het feit dat Elia het voor zijn voetbalcollega Hakim opneemt??

    Kleuter niveau wordt steeds armetieriger hier op VP.
    Er is tegenwoordig echt geen een topic meer waarin niet iets goed wordt gelult door naar andere clubs te wijzen.
    Genant gewoon.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6277
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:44
    Elia doet voorkomen of dat het alleen bij Ajax gebeurt.

    maar in de kuip worden eigenspelers ook regelmatig uitgefloten zoals ik al zeg Bilal en zo zijn er nog wel meer spelers geweest de afgelopen jaren
    Vind ik leuk
    soplul +3448
    zondag 20 mei 2018 om 00:02
    "Elia doet voorkomen of dat het alleen bij Ajax gebeurt"

    Nee meid dat doet hij niet.
    Dat is wat JIJ erin wil lezen omdat het 1) Elia is die iets 2) over jouw cluppie dat nooit iets verkeerd doet zegt.

    Voor de rest is het weer heel veel van hetzelfde.
    Wijzen naar andere clubs terwijl het hier over je eigen cluppie gaat.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3337
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:59
    wie snapt de ajaxsupporter wel dan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:14
    Beursbengels?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:05
    Ibrahim is gek in zijn genialiteit. Hij is een bluffer maar maakt zijn bluf wel telkens waar. Hij is dan wel arrogant maat niet misplaatst. Zyech goeie voetballer maar nog lang geen Zlatan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 16:06]
    Vind ik leuk
    Nah +3
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:27
    Ach er zijn ook clubjs wasr “ oud” spelers een boek vol schrijven met kritiek op spelers. Het is soms een individu of hooguit een een toental die zo mag reageren op de toppers binnen het team. Geen aanfacht geven is beste.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:27
    Waar snapt Elia wel iets van?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6137
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:45
    IJskoude club met toeristen die alleen in goede tijden komen.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6789
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:53
    Laatste keer dat het bij die boertjes vol was was in 1900!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6137
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:58
    Gaf PSV Ajax toen ook een pak rammel in de kampioenswedstrijd? Keken ze toch mooi op hun lange neus haha!!
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6789
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:16
    Ben je die wedstrijd in Adam vergeten? Trouwens, in Eindje was Ajax veel beter! PSV moest weer ouderwets counteren om er wat van te maken, niet dat het wat uitmaakt want dat inteelt publiek in Eindje vind het allemaal best!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6137
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:20
    Al die mensen die op die lege stoelen hadden moeten zitten in de arena vinden het ook best.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6789
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:22
    Elke stoel is verkocht, in een vrije markt mag je betalen voor een goed en het niet gebruiken. Of is dat concept jullie boertjes onbekend?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6137
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:49
    Jij denkt net als je club. Als een bedrijf dus. Gezellige boel daar, ook met al die broodvoetballers.
    Vind ik leuk
    Pilsje +144
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:48
    Gewoon een triest clubje joh... nu ook weer ziyech...
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6789
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:51
    Ja, dus?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6789
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:52
    Grootste club van Nederland, dan maak je weleens vijanden :D
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:56
    Arrogantie is de sleutel van arrogantie. Ajax supporters deden het zelfde wat zlatan deed. Beetje hypocriet om daar nu nog een punt van te maken!! Want nou is het Ajax die zlatan heeft gebracht waar hij nu is en was? Haha, man man man wat een lol hiero
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 16:59]
    Vind ik leuk
    14forever +8673
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:56
    Elia de klokkenluider die maar iets roept om het roepen. Zlatan was zijn eerste seizoen gewoon niet goed.
    Vind ik leuk
    Marco S +5890
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:59
    Geweldige woorden van deze topvoetballer.. Ik ben zo onder de indruk..
    Vind ik leuk
    Mari +10164
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:27
    Misschien zijn het geen Ajax supporters, maar hebben ze wel een seizoenkaart
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:29
    Het gaat om de houding.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:30
    Wat een zeurpieten die van Psv. Houd je druk met je eigen club. Ook daar gebeuren dingen die niet door de beugel kunnen.
    Vind ik leuk
    Jozef +39803
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:47
    Ik had drie woorden gelezen uit de kop en ik begreep het.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +639
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:05
    Jij zou daar ook de pispaal zijn haha
    Vind ik leuk
    Snapje? +7619
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:16
    De mening van Elia....hahahaha
    Vind ik leuk
    Tampert +70
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:43
    Zo op zijn tijd gebeurd het helaas bij Ajax. Het ligt vaak ook aan de persoon zelf. Zo is het Frank Rijkaard, Ronald Koeman, of Marco van Basten als speler zijnde nooit overkomen. En eigenlijk als zo velen bij Ajax waaronder Jari Litmanen. Geen gek die het destijds aandurfde om iets naars over hem te zeggen. Daar was ook geen aanleiding voor en anders kreeg je geheid de tribune over je heen.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1764
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:34
    Haha dan staat er "en toen g
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1764
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:36
    Haha dan staat er "en toen ging ik denken". Hij moet eerst z'n brein activeren anders werkt het niet. Niet al te slim, maar wel een aardige speler.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:03
    Los van het feit dat elia vrij veel niet snapt werd Zlatan toen tegen NAC vooral uitgefloten omdat het erop leek dat hij vd Vaart probeerde te blesseren tijdens de zogenaamd vriendschappelijke interland tussen Oranje en Zweden, hij (Zlatan dus) verklaarde in zn biografie daarover dat heel Zweden wraak wilde voor het feit dat Oranje van Zweden had gewonnen tijdens EK 2004.
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:09
    Ajax ging vanuit de Meer naar de ArenA, daar hadden ze soms weken dat er maar 7000 man waren, dus dan komt er in de ArenA veel publiek bij zonder kennis van voetbal, heel veel spelers werden daar de dupe van o.a. ook Daley Blind, ik begrijp niet hoe iemand met verstand niet ziet hoe geweldig Ziyasj is/was.
    Maar Kluivert vinden ze dan weer wel heel goed en Donny en Frenkie ook, het is mij ook een raadsel hoe dat werkt. Misschien heeft het Marokaanse er iets mee te maken, maar waarom dan Zlatan afzeiken? Raar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws