Elia snapt niets van Ajax-fans: 'Ibrahimovic was daar ook de pispaal'

Elia snapt niets van Ajax-fans: 'Ibrahimovic was daar ook de pispaal'

Gepubliceerd: zaterdag 19 mei 2018 om 15:08za 19-05-2018 om 15:08

Eljero Elia vindt het onbegrijpelijk dat Hakim Ziyech dit seizoen regelmatig werd uitgefloten door fans van Ajax. De dertigjarige vleugelaanvaller denkt dat het Amsterdamse soms 'gewoon' de pik heeft op een sterspeler. 

Elia geniet in Turkije van het spelen voor volle tribunes, vertelt hij zaterdag in een uitgebreid interview met het Algemeen Dagblad. "Wat dat betreft is het jammer dat Basaksehir niet voor volle stadions speelt. Dat moet nog groeien. Aan de andere kant kunnen fans ook spelers in de weg zitten. Dat Hakim Ziyech werd uitgefloten door de aanhang van Ajax, daar begreep ik niets van", aldus de aanvaller.

"Maar toen ging ik nadenken en herinnerde ik mij dat Zlatan Ibrahimovic eerst ook de pispaal was in de Arena. Blijkbaar pakt een deel van het publiek daar ook af en toe de beste speler om uit te fluiten. Maar ook met Ziyech komt het goed de komende jaren, daar ben ik van overtuigd. Zoals ik al zei, nooit het geloof in jezelf verliezen."

Plaats een reactie

edje2307 +378
zaterdag 19 mei 2018 om 15:15
Nepsupporters daar!!!!
STAKKERS!!!
Vind ik leuk
stollie38 +17297
zaterdag 19 mei 2018 om 16:14
En dat zegt een supporter die vaak schuimbekkend aanmoedigt.
Vind ik leuk
edje2307 +378
zaterdag 19 mei 2018 om 16:41
Pleur lekker met je muil op het beton hahaha...grachtennicht
Vind ik leuk
stollie38 +17297
zaterdag 19 mei 2018 om 16:42
Werkeloos zeker?
Vind ik leuk
edje2307 +378
zaterdag 19 mei 2018 om 16:43
Ik werk in Beverwijk!!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12005
zaterdag 19 mei 2018 om 17:26
Goede zaak en fan voor de juiste club ;)
Vind ik leuk
The Iceman +16510
zaterdag 19 mei 2018 om 15:15
Zo indrukwekkend was Zlatan ook weer niet bij Ajax, althans niet zoals Ziyech die vaak duidelijk de beste op het veld is. Die laatste goal tegen NAC heeft het beeld van Zlatan wel een beetje gekleurd. Ook was hij gewoon een beetje een rotblaag, maakte hij ruzie met andere spelers en raakte hij binnen een paar maanden z'n rijbewijs kwijt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 15:25]
Vind ik leuk
Tienus +1454
zaterdag 19 mei 2018 om 15:20
Dat klopt. Ik vond het ook altijd een naar mannetje. De laatste jaren heb ik wel respect gekregen voor die man.
Vind ik leuk
The Iceman +16510
zaterdag 19 mei 2018 om 15:32
Hij gedroeg zich altijd al als een vedette, maar sinds hij die titel echt waard is vind ik het ook wel mooi. Hij lijkt zichzelf ook niet meer zo serieus te nemen als vroeger.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:15
Een boek gevuld met dingen die Eljero niet snapt is dikker dan een encyclopedie.
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
zaterdag 19 mei 2018 om 15:16
Zijn ook geen fans

Zijn een stel idioten
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:17
Heeft toch te maken met een bepaalde vorm van arrogantie in de uitstraling. Kan me herinneren dat Ibra ook niet echt de sterren van de hemel speelde en als je dan een bepaalde uitstraling hebt kan je dat krijgen. Is natuurlijk niet goed voor het zelfvertrouwen van de speler maar daar lijkt Ibra wel overheen te zijn gekomen :)
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:20
Ja en Zlatan respecteerde ons daarvoor! Tot de dag van vandaag is hij gek op ons dus wat is je punt? Jaloezie pure haat en dat je niet zelf het maximale uit je carrière haalde? En nog iets Ziyech zelf lijkt er ook zo tegen te kijken blijven is geen straf. Dis ga maar gauw over jouw clubjes praten doen het namelijk niet echt beter ofzo
Vind ik leuk
pim4ever +1094
zaterdag 19 mei 2018 om 15:20
Zlatan werdt uitgefloten nadat hij van der Vaart kreupel had getrapt.

Maar dat weten kindertjes hier niet meer..
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:32
Elia is een prutser speelt alleen voor middelmatige clubs
Vind ik leuk
R94 +2046
zaterdag 19 mei 2018 om 15:45
Je weet dat Ajax ook tot een van die 'middelmatige clubs' behoort?
Vind ik leuk
pos +9766
zaterdag 19 mei 2018 om 15:33
Als je bij Ajax weg gaat komt het inderdaad vaak wel weer goed met je. Zo niet dan wordt je een Sjaak Swart.
Vind ik leuk
Jozef +44885
zaterdag 19 mei 2018 om 15:51
Ook niet verkeerd...
Vind ik leuk
Foebele +53312
zaterdag 19 mei 2018 om 15:34
En oud spelers die het nooit gemaakt hebben bij Ajax hebben de neiging om hun frustraties op hun oude club bot te vieren...
Vind ik leuk
The Iceman +16510
zaterdag 19 mei 2018 om 15:36
Maar Zlatan niet, die spreekt vrijwel altijd positief over Ajax.
Vind ik leuk
j-roen11 +2132
zaterdag 19 mei 2018 om 15:36
Bij de zin toen ging ik nadenken ben ik afgehaakt. Kan onmogelijk iets zinnigs uitkomen!
Vind ik leuk
Paul1982 +12074
zaterdag 19 mei 2018 om 15:40
Het groepje 'fans' dat Ziyech uitfluit is veel kleiner dan de groep fans die schijt hebben aan de mening van Elia.
Vind ik leuk
BluRP +510
zaterdag 19 mei 2018 om 15:40
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/719380/feyenoorder-uitgefloten-in-de-kuip-misschien-ajax-fans-in-het-publiek-.html

gebeurd overal joh..
Vind ik leuk
Clown123 +753
zaterdag 19 mei 2018 om 15:41
En ik hekel Elia. Kleuter!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12005
zaterdag 19 mei 2018 om 15:47
Als of hij jouw mening serieus neemt als Clown.
In tegendeel ben je om juist uitgelachen te worden .
Vind ik leuk
Clown123 +753
zaterdag 19 mei 2018 om 16:32
Gelukkig fluiten jullie niet je eigen spelers uit! Vraag maar aan bilal, diks. Of vraag even aan vejinovic hoe de bedreigingen waren? Kan beter om jou lachen met je gekleurde maskertje.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 16:33]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12005
zaterdag 19 mei 2018 om 17:09
Jaaa fluiten mag niet nee keur ik niet goed maar bepaalde mongolen bij stoppen de bus en slaan jullie eigen spelers nog eens op het achterhoofd .
Gezondheid is daarbij ver te zoeken .
Gooien fakkels bij de tegenstander in de vakken ag ja eigenlijk kunnen jullie allemaal clownspakken aantrekken zoals jij dan wordt je teminste nog serieus genomen.
Vind ik leuk
ajaxl +1
zaterdag 19 mei 2018 om 15:42
Bilal Başaçıkoğlu word in 010 lekker ontvangen. Luuk de Jong werd vorig jaar bij PSV lekker ontvangen. Waarom Kan Rotterdam en Eindoven niet een keer zonder referentie naar Ajax iets doen ?

Vind ik leuk
R94 +2046
zaterdag 19 mei 2018 om 15:50
Om dezelfde reden als dat jij blijkbaar geen tegenargument zonder een referentie naar PSV en Feyenoord kan geven ;)
Vind ik leuk
fr1963 +4367
zaterdag 19 mei 2018 om 16:06
ontvangen? Hij speelt al meerdere seizoenen mee en bakt er nog steeds niets van....alleen Gio ziet (verplicht) iets in hem omdat hij een paar miljoen heeft gekost....
Heeft nog niet 50% van de kwaliteit van Ziyech die soms geniaal speelt....
Dat laatste wordt Ziyech kwalijk genomen, dat "soms".....
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 17:09
ajaxl,
Ik heb het artikeltje 2 keer gelezen ik kan nergens vinden waar Elia het over Luuk of Bilal heeft.
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
zaterdag 19 mei 2018 om 15:43
Heeft ajax fans?
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 17:10
Nee Theo. Klantenkaarthouders.
Albert Heijn heeft ook geen fans.
Vind ik leuk
Napolitanos +9697
zaterdag 19 mei 2018 om 15:45
Ik snap dat ook niet je eigen spelers uitfluiten doen je niet ! Successupporters zijn het. En successen hebben ze niet
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:51
Nee napoli heeft succes ? In het juventus competitie ajax zit je diep he
Vind ik leuk
Napolitanos +9697
zaterdag 19 mei 2018 om 15:59
Hoezo Napoli ? PSV is gewoon eerste met gemak !
Vind ik leuk
stollie38 +17297
zaterdag 19 mei 2018 om 16:15
Nog zo een drama queen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:48
Fluiten vind ik zeker niet kunnen maar je eigen voormalige aanhang vergeten ? Vejinovic die bij zn eigen huis werd bedreigd
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:51
Laten we nou niet zeggen dat het alleen in amsterdam gebeurd
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 17:13
Waarom niet
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6550
zaterdag 19 mei 2018 om 15:51
gelukkig worden er nooit spelers in de kuip uitgefloten. ik zeg alleen Bilal

en zo zijn er nog wel meer
Vind ik leuk
soplul +3524
zaterdag 19 mei 2018 om 15:56
En wat heeft dat te maken met het feit dat Elia het voor zijn voetbalcollega Hakim opneemt??

Kleuter niveau wordt steeds armetieriger hier op VP.
Er is tegenwoordig echt geen een topic meer waarin niet iets goed wordt gelult door naar andere clubs te wijzen.
Genant gewoon.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6550
zaterdag 19 mei 2018 om 17:44
Elia doet voorkomen of dat het alleen bij Ajax gebeurt.

maar in de kuip worden eigenspelers ook regelmatig uitgefloten zoals ik al zeg Bilal en zo zijn er nog wel meer spelers geweest de afgelopen jaren
Vind ik leuk
soplul +3524
zondag 20 mei 2018 om 00:02
"Elia doet voorkomen of dat het alleen bij Ajax gebeurt"

Nee meid dat doet hij niet.
Dat is wat JIJ erin wil lezen omdat het 1) Elia is die iets 2) over jouw cluppie dat nooit iets verkeerd doet zegt.

Voor de rest is het weer heel veel van hetzelfde.
Wijzen naar andere clubs terwijl het hier over je eigen cluppie gaat.
Vind ik leuk
fr1963 +4367
zaterdag 19 mei 2018 om 15:59
wie snapt de ajaxsupporter wel dan?
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 17:14
Beursbengels?
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 16:05
Ibrahim is gek in zijn genialiteit. Hij is een bluffer maar maakt zijn bluf wel telkens waar. Hij is dan wel arrogant maat niet misplaatst. Zyech goeie voetballer maar nog lang geen Zlatan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 16:06]
Vind ik leuk
Nah +4
zaterdag 19 mei 2018 om 16:27
Ach er zijn ook clubjs wasr “ oud” spelers een boek vol schrijven met kritiek op spelers. Het is soms een individu of hooguit een een toental die zo mag reageren op de toppers binnen het team. Geen aanfacht geven is beste.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 16:27
Waar snapt Elia wel iets van?
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7127
zaterdag 19 mei 2018 om 16:45
IJskoude club met toeristen die alleen in goede tijden komen.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
zaterdag 19 mei 2018 om 16:53
Laatste keer dat het bij die boertjes vol was was in 1900!
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7127
zaterdag 19 mei 2018 om 16:58
Gaf PSV Ajax toen ook een pak rammel in de kampioenswedstrijd? Keken ze toch mooi op hun lange neus haha!!
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
zaterdag 19 mei 2018 om 17:16
Ben je die wedstrijd in Adam vergeten? Trouwens, in Eindje was Ajax veel beter! PSV moest weer ouderwets counteren om er wat van te maken, niet dat het wat uitmaakt want dat inteelt publiek in Eindje vind het allemaal best!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 17:16]
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7127
zaterdag 19 mei 2018 om 17:20
Al die mensen die op die lege stoelen hadden moeten zitten in de arena vinden het ook best.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
zaterdag 19 mei 2018 om 17:22
Elke stoel is verkocht, in een vrije markt mag je betalen voor een goed en het niet gebruiken. Of is dat concept jullie boertjes onbekend?
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7127
zaterdag 19 mei 2018 om 18:49
Jij denkt net als je club. Als een bedrijf dus. Gezellige boel daar, ook met al die broodvoetballers.
Vind ik leuk
Pilsje +143
zaterdag 19 mei 2018 om 16:48
Gewoon een triest clubje joh... nu ook weer ziyech...
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
zaterdag 19 mei 2018 om 16:51
Ja, dus?
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
zaterdag 19 mei 2018 om 16:52
Grootste club van Nederland, dan maak je weleens vijanden :D
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 16:56
Arrogantie is de sleutel van arrogantie. Ajax supporters deden het zelfde wat zlatan deed. Beetje hypocriet om daar nu nog een punt van te maken!! Want nou is het Ajax die zlatan heeft gebracht waar hij nu is en was? Haha, man man man wat een lol hiero
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 16:59]
Vind ik leuk
14forever +9063
zaterdag 19 mei 2018 om 16:56
Elia de klokkenluider die maar iets roept om het roepen. Zlatan was zijn eerste seizoen gewoon niet goed.
Vind ik leuk
Marco S +6604
zaterdag 19 mei 2018 om 16:59
Geweldige woorden van deze topvoetballer.. Ik ben zo onder de indruk..
Vind ik leuk
Mari +12536
zaterdag 19 mei 2018 om 17:27
Misschien zijn het geen Ajax supporters, maar hebben ze wel een seizoenkaart
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 17:29
Het gaat om de houding.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 17:30
Wat een zeurpieten die van Psv. Houd je druk met je eigen club. Ook daar gebeuren dingen die niet door de beugel kunnen.
Vind ik leuk
Jozef +44885
zaterdag 19 mei 2018 om 17:47
Ik had drie woorden gelezen uit de kop en ik begreep het.
Vind ik leuk
Optelsom +669
zaterdag 19 mei 2018 om 18:05
Jij zou daar ook de pispaal zijn haha
Vind ik leuk
Snapje? +8720
zaterdag 19 mei 2018 om 19:16
De mening van Elia....hahahaha
Vind ik leuk
Tampert +71
zaterdag 19 mei 2018 om 19:43
Zo op zijn tijd gebeurd het helaas bij Ajax. Het ligt vaak ook aan de persoon zelf. Zo is het Frank Rijkaard, Ronald Koeman, of Marco van Basten als speler zijnde nooit overkomen. En eigenlijk als zo velen bij Ajax waaronder Jari Litmanen. Geen gek die het destijds aandurfde om iets naars over hem te zeggen. Daar was ook geen aanleiding voor en anders kreeg je geheid de tribune over je heen.
Vind ik leuk
19AZ82 +1970
zaterdag 19 mei 2018 om 20:34
Haha dan staat er "en toen g
Vind ik leuk
19AZ82 +1970
zaterdag 19 mei 2018 om 20:36
Haha dan staat er "en toen ging ik denken". Hij moet eerst z'n brein activeren anders werkt het niet. Niet al te slim, maar wel een aardige speler.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 21:03
Los van het feit dat elia vrij veel niet snapt werd Zlatan toen tegen NAC vooral uitgefloten omdat het erop leek dat hij vd Vaart probeerde te blesseren tijdens de zogenaamd vriendschappelijke interland tussen Oranje en Zweden, hij (Zlatan dus) verklaarde in zn biografie daarover dat heel Zweden wraak wilde voor het feit dat Oranje van Zweden had gewonnen tijdens EK 2004.
Vind ik leuk
Cookee +12784
zaterdag 23 juni 2018 om 14:09
Ajax ging vanuit de Meer naar de ArenA, daar hadden ze soms weken dat er maar 7000 man waren, dus dan komt er in de ArenA veel publiek bij zonder kennis van voetbal, heel veel spelers werden daar de dupe van o.a. ook Daley Blind, ik begrijp niet hoe iemand met verstand niet ziet hoe geweldig Ziyasj is/was.
Maar Kluivert vinden ze dan weer wel heel goed en Donny en Frenkie ook, het is mij ook een raadsel hoe dat werkt. Misschien heeft het Marokaanse er iets mee te maken, maar waarom dan Zlatan afzeiken? Raar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws