Stevige teksten van Kuyt: 'Boëtius, met alle respect, is een stap terug'

Stevige teksten van Kuyt: 'Boëtius, met alle respect, is een stap terug'

Gepubliceerd: zaterdag 19 mei 2018 om 15:25za 19-05-2018 om 15:25

Een opvallend stuk in 'Het geloof in succes', het veelbesproken boek van Dirk Kuyt dat deze maand verscheen. De voormalig aanvaller vertelt daarin dat hij niet begrijpt waarom Feyenoord er afgelopen zomer voor gekozen heeft om Jean-Paul Boëtius in te lijven. 

Toen Kuyt in 2015 terugkeerde in Rotterdam-Zuid, sprak hij uitgebreid met Boëtius over diens toekomst. Hij had het gevoel dat Boëtius 'er een mooi seizoen van wilde maken'. Het liep echter anders: tijdens de eerste oefenwedstrijd in De Kuip zat de aanvaller op de bank. Boëtius raakte het vertrouwen kwijt, wilde vertrekken en verkaste in augustus voor miljoenen naar FC Basel. 

Afgelopen zomer haalde Martin van Geel de buitenspeler terug naar Rotterdam - tot onbegrip van Kuyt. 'Nu is Boëtius terug. Dan heb ik toch zoiets van: we hebben met z'n allen een ontwikkeling doorgemaakt en nu komt zo'n jongen terug. Dat zie ik eigenlijk als een stap achteruit', vertelt hij.

'Bewezen is dat Boëtius de verkeerde keuze heeft gemaakt - en natuurlijk verdienen mensen een tweede kans - maar Feyenoord moet na het landskampioenschap vooruit en niet achteruit. En Boëtius, met alle respect, is een stap terug. Maar hij mag mijn ongelijk bewijzen.'

Plaats een reactie

#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 15:28
Dirk is een beetje een vervelende vent.
Vind ik leuk
Florian87 +11698
zaterdag 19 mei 2018 om 15:30
Narcist is het!
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
zaterdag 19 mei 2018 om 15:46
Ik ben ook niet moeders mooiste maar naast kuyt word je ook niet voor je plezier wakker volgens mij ... :0 :)
Vind ik leuk
FC Treurwilg +6672
zaterdag 19 mei 2018 om 16:06
Inderdaad, maar als je vervolgs je Rabo-app opent komt er toch een glimlach op je gezicht!
Vind ik leuk
Voebtal +7512
zaterdag 19 mei 2018 om 16:09
Bizar... Jaren lang zei Kuyt helemaal helemaal helemaal niets en nu opeens slaat hij volledig door. Wat is het nut van dit soort dingen in een boek te schrijven? Dat houdt je toch intern? Hij heeft natuurlijk inhoudelijk wel gelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 19:53
Ah joh clubliefde
Vind ik leuk
Suomi71 +997
zaterdag 19 mei 2018 om 23:04
Inderdaad, zeer merkwaardig van Dirk. Zeker nadat je zo fijn alles hebt afgesloten bij Feyenoord en eigenlijk een heldenstatus hebt verworven is hij nu bezig dit zelf hardhandig af te brokkelen. Binnen de club heeft hij zelfs een nieuwe functie. Hij maakt zich zelf straks onmogelijk binnen de club als hij zo doorgaat en gooit daarmee zijn eigen glazen in. Ik weet niet wat hij hiermee wilt bereiken.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
zaterdag 19 mei 2018 om 16:38
Dan denk je : ah daar doe ik het voor ! :))
Vind ik leuk
Hans Worst +1381
zaterdag 19 mei 2018 om 16:44
Die vrouw van hem zit ook onder een laag plamuur, dus die passen wel bij elkaar.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
zaterdag 19 mei 2018 om 16:48
Weet je gelijk hoe hij z'n schilderscertificaat gehaald heeft ,hij had goed oefenmateriaal :);)
Vind ik leuk
zwollie +8657
zaterdag 19 mei 2018 om 18:31
Botoxdirkje zijn eigen lippen staan stijf van de Botox.
Vind ik leuk
Kayzer +3127
zaterdag 19 mei 2018 om 16:11
Andere mensen eronderuit halen kan hij goed sinds hij gestopt is. Gedraagt zich alsof we met de nieuwe JC te maken hebben.
Oncollegiaal en kleinzielig gedrag van Kuyt. Zijn imago brokkelt sneller af dan de poolkappen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 16:12]
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 16:45
ik hoop dat je met JC niet Cruyff bedoeld, want die was verre van oncollegiaal...
Vind ik leuk
J Kiprich +17828
zaterdag 19 mei 2018 om 15:39
Laat dat beetje maar weg.
Vind ik leuk
Jozef +40968
zaterdag 19 mei 2018 om 16:00
Hij heeft wel gelijk en zegt wat de meesten ook wel zien en denken.
Vind ik leuk
#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 16:11
Ja, maar kritiek hou je gewoon intern toch?
Vind ik leuk
COYG +7622
zaterdag 19 mei 2018 om 16:28
Precies. Eerst loopt hij allemaal te zeuren dat Feyenoord geen topsport klimaat heeft. En vervolgens levert hij openlijk kritiek. Houdt dat dan binnen de organisatie. Volgend jaar komt hij Gio en Boëtius gewoon tegen op de club.
Vind ik leuk
#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 16:37
Lekker topsportklimaat. Kritiek leveren in je boekje.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
zaterdag 19 mei 2018 om 21:59
King kuyt bijbel ,vol openbaringen ..
Vind ik leuk
Jozef +40968
zaterdag 19 mei 2018 om 16:40
Persoonlijk denk ik dat het slimmer is dan iedereen denkt. Als Feyenoord een stap omhoog wil, dan zal de lat ook hoger moeten gelegd worden. Kuyt weet dat als geen ander. Persoonlijk mag hij van mij blijven zwijgen hoor... ;-)
Vind ik leuk
COYG +7622
zaterdag 19 mei 2018 om 17:49
Wel erg dan dat er pas iets ondernomen wordt wanneer het openbaar geuit wordt. En ik snap inderdaad waarom jij wilt dat hij zwijgt ;p
Vind ik leuk
J Kiprich +17828
zaterdag 19 mei 2018 om 16:12
Natuurlijk heeft hij een punt. Maar of hij is heel dom of hij heeft een nog hogere dunk van zichzelf dan ik al dacht.
Vind ik leuk
COYG +7622
zaterdag 19 mei 2018 om 16:30
Klopt. Ik schrik ook van die eigen dunk. Hij was jaren mijn favoriete voetballer. Maar dat heeft hij met dit gedrag flink verpest. Was altijd een harde werker, totaal geen poespas om hem heen. Geen maniertjes. Nooit verzaken. En dan nu dit.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 16:12
Dirk heeft in deze gewoon gelijk! Boetius is een stap achteruit.
Vind ik leuk
#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 16:17
Heeft hij ook, maar kritiek hou je gewoon intern.
Vind ik leuk
Kuip +9136
zaterdag 19 mei 2018 om 16:35
Dirk zegt zelden domme dingen. Ook in dit geval heeft hij weer een punt. Boetius is toch duidelijk minder dan Elia. En dat geldt voor alle aankopen van Feyenoord het afgelopen jaar. Het elftal is er erg op achteruit gegaan vergeleken met de kampioensploeg.
Iedereen papegaait elkaar weer na over Kuyt, maar hij en niemand anders was verantwoordelijk voor het kampioenschap.
Vind ik leuk
#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 16:38
Ik vind het vrij dom.
Hij heeft een punt, maar maak dat punt tegen Van Geel en zet het niet in je boek.
Vind ik leuk
Kuip +9136
zaterdag 19 mei 2018 om 16:40
Als je al een boek schrijft moet er wel wat in staan. Als je niks durft te zeggen moet je geen boek schrijven. Bovendien beledigt hij niemand maar geeft hij slechts zijn mening. Gelukkig mag dat in Nederland.
Vind ik leuk
#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 17:38
Kuyt heeft genoeg meegemaakt om over te schrijven.

Ik zeg ook niet dat hij zijn mening niet mag geven, maar kritiek hou je intern. Dat is hoe je dat professioneel oplost. Niet in je boek.
Vind ik leuk
barry m +463
zaterdag 19 mei 2018 om 17:29
alleen kun je geen kamioen worden!
dat heeft toch echt het hele team gedaan
Vind ik leuk
Come on Utreg +28469
zaterdag 19 mei 2018 om 16:44
In het geval van Boetius is heeft Dirk wel gelijk.

Grappig wel dat hij tijdens zijn loopbaan alleen sociaal wenselijke taal heeft uirgeslagen en dat zijn echte mening pas in het boek naar voren komt.
Vind ik leuk
#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 17:25
Ja, maar sinds wanneer hoort interne kritiek in een boek?
Vind ik leuk
Come on Utreg +28469
zaterdag 19 mei 2018 om 17:27
Eens. Daarom sta ik zo van dat boek te kijken. Ik werd altijd zo moe van die politiek correcte praatjes.
Vind ik leuk
#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 17:32
Ja, dit is wel het andere uiterste
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 17:08
Ik ben met je eens dat dirk zijn boek wel het misselijkste in hem naar boven heeft gehaald, maar boetius is idd een stap terug geweest.
Vind ik leuk
#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 17:31
Ja, maar dat zet je niet in een boek, dat bespreek je intern
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
zaterdag 19 mei 2018 om 18:47
Haha ik begin Dirk Kuit steeds leuker te vinden een echte Feyenoorder .
Warme Club 😜😜😜😜
Vind ik leuk
Glazenbol +144
zondag 20 mei 2018 om 00:17
Ik denk dat zijn boek als warme broodjes verkocht gaan worden op deze manier.
Kuyt de nieuwe Nostradamus.
Vind ik leuk
slaski +2314
zaterdag 19 mei 2018 om 20:13
Laten we blij zijn dat hij eens wat zegt i.p.v cliches, open deuren, en popie jopie gebral. Eindelijk een mening.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 20:17
Dirk is realist!
Vind ik leuk
voetbal!!! +9010
zaterdag 19 mei 2018 om 15:30
Natuurlijk is Boëties een stap terug, maar dat hoeft Dirk toch niet te zeggen. Vanaf volgend jaar is die trainer van de A1. Dan moet die samengaan werken met mensen die, die de afgelopen weken allemaal heeft afgezeken.
Vind ik leuk
#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 15:33
Als de huidige trainer normaal met mensen om kan gaan is Dirk Kuijt wel een flinke stap achteruit
Vind ik leuk
T. Henry +214
zaterdag 19 mei 2018 om 15:38
Nou dat is lekker dan als je een boek gaat maken over alles en iedereen die het niet goed heeft gedaan volgens hem en dan ook nog eens daar gewoon gaat werken. Zou de sfeer er niet beter op maken lijkt mij.

Het is sowieso triest dat Kuyt dit allemaal moet zeggen over andere mensen. Doe het dan face to face en niet zielig doen in een boek. Dat zegt meer over Kuyt dan over Feyenoord.

Kuyt moet niet denken dat hij Feyenoord is ook al heeft hij het goed gedaan.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 16:18
En nog steeds liggen er maar weinig Feyenoorders wakker van, want veel van wat hij zegt klopt gewoon. Hij eist een topsportklimaat, ergens waar Feyenoord nog veel stappen in kan maken. Wat hij over Boetius zegt klopt gewoon, daar ligt (bijna) geen Feyenoorder wakker van.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 20:19
Zo eens met deze reactie. Ka pioen en we zijn totaal niet gegroeid. Lijkt weer op een eenmalig kampioenschap en een aantal knvb bekers. Herhaling van de jaren 90.
Vind ik leuk
Sazzz +11044
zaterdag 19 mei 2018 om 19:58
Hij heeft het niet eens zo goed gedaan...
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:31
Ik ben eruit.
Ik vind Kuyt echt het meest verschrikkelijke persoon op aarde.
En dat komt niet door mn hekel aan Feyenoord.
Want ik heb als ik mn clubliefde uitzet nog best respect voor van Bronckhorst en El ahmadi bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:31
Hard maar wel waar. Kuyt haalde de discipline flink aan bij Feyenoord en dan vallen de twijfelaars af zoals een Boetius.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 15:36]
Vind ik leuk
#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 15:36
Ja, maar je hoeft het niet in je boek te zetten.
Vind ik leuk
J Kiprich +17828
zaterdag 19 mei 2018 om 15:42
Of had er nog ff 15 jaar mee gewacht. Iedereen die hij hij afzeikt komt hij strax weer regen op de club. Misschien moet je als Feyenoord zijnde gewoon afscheid nemen. Je schijt niet in eigen nest. Wat een kwal is het toch.
Vind ik leuk
#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 15:45
Ja precies. Alsof Boëtius hier beter van wordt.
Liverpool zoekt nog een assistent geloof ik ;)
Vind ik leuk
Jarinr10 +10548
zaterdag 19 mei 2018 om 15:32
Hij heeft gewoon gelijk.Hij wilt gewoon dat de club een stap vooruit doet.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:33
Nu Dirk klaar is met voetballen blijkt het een nog naarder narcistische demagogisch mannetje te zijn dan we eigenlijk al dachten. Lekker na-trappen en jezelf ophemelen. Goed bezig Dirk !!
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:34
Ik durf te wedden dat Dirk hier fake-accounts heeft die hier schrijven hoe goed en professioneel hij wel niet is....
Vind ik leuk
#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 15:37
Gio schijnt een account te hebben onder de naam Peter van der Krabben.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:40
Godverdomme dat meen je niet. Alhoewel een en al professionaliteit, gedrevenheid en kwaliteit die Gino dat dan weer wel. Kan niet vaak genoeg gezegd worden!!
Vind ik leuk
#Keizerout +37906
zaterdag 19 mei 2018 om 15:41
En allemaal in z'n vrije tijd he?
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:44
Dat hij überhaupt nog vrije tijd heeft als the goat
Vind ik leuk
Jarinr10 +10548
zaterdag 19 mei 2018 om 15:45
Haha
Vind ik leuk
Glazenbol +144
zondag 20 mei 2018 om 00:20
Dus jij bent Dirk!
Vind ik leuk
FenomenoR9 +436
zaterdag 19 mei 2018 om 15:36
Dirk vind iedereen niks of slecht behalve zichzelf. Engnek die vent, bah.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:37
Dat maak jij ervan. Elia en Berghuis is het niveau wat Feyenoord moet nastreven. Boetius komt gewoon tekort.
Vind ik leuk
FenomenoR9 +436
zaterdag 19 mei 2018 om 15:40
En van Brockhorst afkraken, zeggen dat Feyenoord een speeltuin was etc etc. Waarom kan die dat niet binnenskamers houden en alles op straat gooien? Gewoon weer geld verdienen over rug van anderen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:36
Topsport mentaliteit!! Dirk heeft 100% gelijk! Boetius viel in België amper op.en die Belgen wilden hem niet kopen voor 1.5 miljoen! Het is trouwens meer een rechtsbuiten...wellicht als stand in voor berghuis en op links een concurrent voor Larsson halen!
Vind ik leuk
Smithsonian +38027
zaterdag 19 mei 2018 om 15:42
Jouw ongelijk. Donder op pastoor!
Vind ik leuk
CK10 +179
zaterdag 19 mei 2018 om 15:43
Hij heeft gewoon gelijk. Mensen hier doen alsof Boëtius op constant niveau gepresteerd heeft dit seizoen voor iemand met al zijn ervaring. En voor alle “wat een verschrikkelijk mens blijkt Dirk Kuyt te zijn-mensen” hier, als je niet met de waarheid geconfronteerd kan worden in dat wereldje, ben je op de verkeerde plek.
Vind ik leuk
ronnieron +2193
zaterdag 19 mei 2018 om 15:44
Dirk klinkt als een zure haring
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
zaterdag 19 mei 2018 om 15:51
Ouwe bokking :)
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:49
Bah die Kuyt gedraagt zich echt als een diva
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:53
Stiekem achterbaks kerel de kuip uit trappen
Vind ik leuk
giggs11 +44
zaterdag 19 mei 2018 om 15:53
uiteindelijk vind ik 6 goals 9 assist niet eens zo slecht

mist mischien nog 3 goals
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
zaterdag 19 mei 2018 om 15:53
Staat er in het boek van Dirkie ook een kritische noot over meneer Kuyt zelf?
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 16:00
Hij zal vast te weinig verdiend hebben.
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
zaterdag 19 mei 2018 om 16:05
Ik vind het nog al wat van allemansvriend Dirkie. Tijdens zijn loopbaan alleen maar teksten om iedereen te vriend te houden. Nu is Dirkie klaar en heeft hij over niemand een goed woord, behalve over zichzelf. Erg chique actie
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 16:11
Die geraniums he op zo een leeftijd werkt dat nog niet.
Vind ik leuk
fr1963 +3735
zaterdag 19 mei 2018 om 15:55
volledig mee eens....
Maar eerlijk is eerlijk, Feyenoord is niet in de positie om betere spelers te halen, er wordt immers niet wereldwijd gescout, slechts in de eredivisie en bij oude bekenden...
Boetius is een flinke stap terug tov Elia.....
Vind ik leuk
Shelbourne +5417
zaterdag 19 mei 2018 om 15:55
Hoewel het niet heel collegiaal is om zoiets in een boekje te zeggen van Kuyt, hij hij wel gelijk. Als een club als Feyenoord vooruit wil, een volwaardige topclub weer wil worden, dan is het niet logisch een speler terug te halen die weg ging als bankzitter. En die vervolgens bij kleinere clubs als Basel en Genk is mislukt.

Soms vraag ik me af of Feyenoord überhaupt wel de ambities heeft on structureel met te doen voor de bovenste plaatsen.
Vind ik leuk
haarlemx +431
zaterdag 19 mei 2018 om 15:57
En Dirk vroeger altijd maar de leuke gast uithangen, blijkt een politieke kwal.
Vind ik leuk
Glazenbol +144
zondag 20 mei 2018 om 00:22
Politiek??
Ik heb iets gemist denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 15:58
Dirk, een voetballer met een fantastische mentaliteit die het niet onverdienstelijk gedaan heeft. Als mens lijkt hij een beetje naast zijn instappertjes te lopen. Oordelen over trainers en spelers vind ik zeer laag. Al is het waarheid wat je zegt, dit doe je niet over je collega's.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 16:01
Waar bemoei hij zich eigenlijk mee.
Over de mensen waar hij over zeik.
Daar moet hij mee gaan werken.
Misselijke vent,kuyt
Vind ik leuk
Vato75 +2218
zaterdag 19 mei 2018 om 16:04
FEYENOORD is groter dan dirk kuijt
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 16:07
Geen enkele speler is groter dan de club. Kuijt slaat een beetje door. Hij was natuurlijk ook persoonlijk verantwoordelijk voor jullie kampioenschap
Vind ik leuk
Vato75 +2218
zaterdag 19 mei 2018 om 18:12
Mede
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 19:08
Dat is t ja mede verantwoordelijk. Niet hij heeft t gedaan
Vind ik leuk
BrandjeXL +499
zaterdag 19 mei 2018 om 16:04
Dat krijg je met die enge kerkgangers. In je porem doen ze lief en aardig tegen je maar zodra je je omdraait praten ze je slecht. Dirkie heeft ze heel erg achter zijn ellebogen.
Vind ik leuk
Phoxy75 +631
zaterdag 19 mei 2018 om 16:05
Dirk heeft er bij Feyenoord niks van gebakken en was voor Feyenoord ook een stap terug. Hij zat volkomen terecht op de bank. Doordat hij in de kampioenswedstrijd 3x scoorde doet hij voorkomen alsof hij alleen Feyenoord kampioen heeft gemaakt.
Vind ik leuk
Iluyan +13
zaterdag 19 mei 2018 om 16:07
Hij heeft volkomen gelijk, en het ongelijk heeft boeitius niet bewezen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 16:07]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93676
zaterdag 19 mei 2018 om 16:08
Hypocriet volk is het, mensen kunnen niet tegen eerlijkheid!
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 16:10
Soms is kritiek niet gepast Goos.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93676
zaterdag 19 mei 2018 om 17:06
En soms weer wel, het is dubbel. Het glas is half vol noch half leeg.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 19:10
Doe dat glas dan maar vol krijg nou toch wel dorst hier
Vind ik leuk
J Kiprich +17828
zaterdag 19 mei 2018 om 22:13
Kom op MD, als er één een opportunist is dan is dollar Dirkie het wel. Hij kraamt nu alle kritiek ineens uit als een lading spuitpoep om z'n boekie te verkopen. Hij was alleen vergeten dat hij daarna nog aan de slag gaat met de mensen die hij nu loopt af te zeiken. Want dat is wat hij nu doet.
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
zaterdag 19 mei 2018 om 16:29
Kuyt heeft gewoon gelijk...
Vind ik leuk
ForzaVVV +929
zaterdag 19 mei 2018 om 16:32
Ik geef Dirk helemaal gelijk! De jeugd van tegenwoordig wil niet meer knokken om een basisplek. Zit het even tegen willen ze al vertrekken. Zonde voor de ontwikkeling!
Vind ik leuk
twentegoal +629
zaterdag 19 mei 2018 om 16:42
draak van een speler, die boetius, maar Dirk brengt het allemaal niet zo sympathiek, toen Dirk nog bij Feyenoord speelde acteerde hij de heilige Maria
Vind ik leuk
Dorpsgek +1126
zaterdag 19 mei 2018 om 18:01
In teambelang.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 16:49
Ja ja, hij heeft echt een fijn karakter Dirk, bah wat een engerd
Vind ik leuk
Marco S +6554
zaterdag 19 mei 2018 om 17:02
Dirk, je bent toch een man van God. Jezus kwam toch ook terug..
Dus wat maak je je druk. Beetje flauw Dirk Messiah K..
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 17:03
Kuytis eengoeie lul om onder een ezel te hangen om zo een jonge speler af tew kraken
Vind ik leuk
barry m +463
zaterdag 19 mei 2018 om 17:08
ik denk dat het voor boetius een stap terug is.
fc basel presteerd toch meer dan feyenoord geloof ik.

en het begint er op te lijken dat kuijt denkt dat hij het voetbal heeft uitgevonden.
hij heeft zeker een leuke carriere gehad, maar nu hij is gestopt geeft hij iets te veel comentaar op andere spelers die in zijn ogen te slecht zijn voor feyenoord.
Vind ik leuk
Pds010 +1314
zaterdag 19 mei 2018 om 17:15
Kuyt schopt tegen alles... dit had ik niet van Dirkie verwacht..
Vind ik leuk
wattenstaafje +22689
zaterdag 19 mei 2018 om 17:42
De pastoor heeft gesproken...
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 17:43
OK vind dit echt zielig vooral hoe het van kuyt komt. Een speler waarvoor ik altijd respect heb gehad, niet omdat hij de gepolijste voetballer was maar door zijn werklust . Want je zou denken dat dirk een technicus was?!
Vind ik leuk
Dorzon +4444
zaterdag 19 mei 2018 om 17:47
hij heeft het wel heel erg met zichzelf getroffen...
Vind ik leuk
Dorpsgek +1126
zaterdag 19 mei 2018 om 18:00
Maar hij heeft 100% gelijk.
Vind ik leuk
WilcoS64 +2311
zaterdag 19 mei 2018 om 18:54
Die Kuyt is echt een vervelende droplul zeg!
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 19:08
Dirk Kuijt heeft volkomen gelijk, eindelijk iemand die de waarheid durf te vertellen, niets ten nadelen van Boeitus het is wel de waarheid,
Vind ik leuk
berwi +473
zaterdag 19 mei 2018 om 19:10
Dirk heeft zich zelf uitgeroepen tot god vervelend mannetje
Vind ik leuk
Blindsy +15888
zaterdag 19 mei 2018 om 19:56
Dirk is hard op weg de opvolger van Willem te worden. Kwestie van tijd voordat hij ook z'n column op maandag gaat krijgen. Alleen moet Dirk met deze praat zich gaan afvragen of hij dan wel een baan bij Feyenoord wil. Want columns schrijven over spelers, en de dag erna die gasten weer trainen, gaat niet zo goed samen, Dirkie.
Vind ik leuk
Sazzz +11044
zaterdag 19 mei 2018 om 20:00
Zegt hij nou echt "met alle respect"? Weet hij dan wel wat respect is? Want dit is nogal respectloos...
Vind ik leuk
Gid010 +669
zaterdag 19 mei 2018 om 20:38
Dirk heeft op basis vam dit seizoen gelijk.. Jean Paul heeft niet het rendement wat Elia bracht!
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 21:53
Hij mag mijn ongelijk bewijzen???? Wie denkt die oetlul eigenlijk dat hij is??!! Een club als Feyenoord verdient echte iconen en niet zo een oetlul! En dat zeg ik als Ajax supporter. Deze debiel voelt zich groter dan Feyenoord. Eruit trappen zo iemand.
Vind ik leuk
Blueman +968
zaterdag 19 mei 2018 om 22:20
Ik had altijd een hoge pet op van Kuyt, maar hij begint nu toch wel hele nare trekjes te vertonen.
Vind ik leuk
Mr-Baser +30
zaterdag 19 mei 2018 om 23:50
Ik dacht dat Dirk nog wilde werken bij Feyenoord, dat lijkt nu Feyenooit....
Vind ik leuk
Hugo59 +2160
zondag 20 mei 2018 om 00:35
Kuyt is een katwijkse engnek.
Vind ik leuk
VLUUPIK +202
zondag 20 mei 2018 om 15:03
Heeft hij toch gelijk in!?
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 16:42
Heeft ie gelijk in, dit kon je van tevoren zien aankomen, leuke techniek maar niet de juiste beleving en mentaliteit. Na een leuke wedstrijd minstens 5 keer onzichtbaar
Vind ik leuk
Cookee +11835
zondag 20 mei 2018 om 16:50
Ik kan me Dirk zijn gedachte wel voorstellen. Als een speler komt dan moet hij overtuigd zijn dat hij goed genoeg is. Boetius ging weg vanaf de bank, dan was hij dus al niet goed genoeg.
Begrijp ook niet wat er met JP aan de hand is, toen in het begin met Vilhena en hij dat was een leuk duo, plek overnemen diepgaan, heel speels, maar nu is dat weg. Boetius blijkt geen actie in huis meer te hebben.
Snap ook niet dat ze hem niet op rechts zetten, hij is rechtsbenig.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 16:37
Gelijk of niet.... moet mensen gelijk geven in het stuk dat je bepaalde dingen kan denken en vinden maar niet dat in openbaar doet. Gaat gewoon om het stuk dat hij nu nadat hij gestopt is teveel van zich laat horen. Teveel zeggen wat er fout gaat, wat er moet gebeuren.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 16:38]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws